Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Jeg er så forfærdeligt ked af det.
Forfatter: 
Dato:  10-11-2008 19:47

At det gør helt ondt indeni. Jeg kan ikke sove, jeg kan ikke spise eller noget som helst. Jeg har mistet mit arbejde, men det er jo i bund og grund mit eget valg.

X har aldrig kunne lide mig...Også før jeg startede på min forhenværende arbejdsplads, og for lang tid siden en aften i byen, hvor han bare stod og svinede mig til. Og jeg tror ikke engang han vidste hvad jeg hed da han gjorde det. Men min veninde har altid kommet OK ud af det med X.

X er en slags mellemleder på min forhenværende arbejdsplads og han har været meget, meget hård ved mig lige fra starten, men i starten lod jeg det bare gå ind af det ene øre og ud af det andet, og det selvom jeg fik at vide hver eneste gang vi havde vagt sammen hvor dum og retarderet jeg er.

På et tidspunkt for nogle uger siden begyndte X at blive rigtig flink og jeg tænkte, at han måske havde forandret sig ovenpå en klage fra en anden ansat, som havde fået en ret grim behandling. Og det var jo fair nok, hvis han havde taget det til sig, også skulle han selvfølgelig have en chance til. Min veninde og jeg snakker flere gange om, at det er godt X har forandret sig. I mellem alt det her har min veninde og X været sammen. Det er selvfølgelig ikke den nemmeste kamel, at sluge når den der er tættest på én er sammen med den der er ondest ved én. Men det er jo hendes valg og jeg respektere det.

Jeg har været rigtig bange for at skulle have vagter sammen med ham og frygtet det hele dagen. Og det har været meget ubehageligt. Vi havde vagt sammen lørdag, min veninde, X, mig og en anden medarbejder.

I lørdags var han rigtig, rigtig strid. Han blev ved med, at spørge mig om ting osv. Altså sådan noget med "Har du overhovedet en uddannelse?" og "Hvad fanden laver du egentlig når du ikke er her?" - også prøver han ALTID at spille min veninde og jeg ud imod hinanden. Han ville så gerne, hvis han kunne få min veninde til at stikke mig med et eller andet. Og han blev ved og ved og ved i lørdags.

Og jeg var rigtig ked af det.

Min veninde og ham havde mange rygepauser, jeg ryger ikke, så jeg havde selvsagt ingen rygepauser, så jeg skulle jo bare fortsætte arbejdet, alene.

Og jeg var bare ved at være så sindssygt træt af ham. Jeg holdt bare min kæft, for jeg havde på ingen måde mere jeg skulle have klinket med ham... Også på et tidspunkt skulle jeg ud og hente noget, og der snakkede de så om min eks. X har åbenbart spurgt min veninde, hvem jeg har været kærester med osv. (vi bor i en lille by, hvor alle kender alle), min veninde fortalte så om min eks, og derfor kom de ind på det. Min veninde spurgte hvilken klasse min eks går i osv. og det vidste jeg ikke helt, kun hvilken årgang.

X begynder så at spørge hvem min eks er venner med osv. Jeg fortæller ham det, og X svarer: "Ja, det kan da godt være han tror han er venner med dem". Men jeg ved jo de er gode venner og kender også hans venner, så jeg lader det fise ind af det ene øre og ud af det andet.

Det irriterede virkelig X at han ikke kan gøre mig sur ved at sige det. Så han claimer: "Jeg har engang været ved, at komme op at slåes med ham". Og det ved jeg er helt utænkeligt. Så jeg svarede at han i hvert fald ikke er så dum, at han nogensinde ville komme at slås med en som X.

Også gik jeg tilbage til mit arbejde med det jeg skulle hente, for jeg synes ærligt talt at det var meningløst at hører på. X mener så, at jeg har vendt øjne af ham da jeg gik, men det har jeg ikke. Selvom jeg uden tvivl har haft lyst til det.

X har så ytret til min veninde "Hun skal kraftedeme ikke vende øjne af mig. NU er der krig, jeg kører hende fuldstændigt psykisk ned"

Hvorefter X så er gået ud og er startet lige med det samme.

Han råbte efter mig, svinede mit arbejde til, sagde til mig, at han ligeså godt kunne have sendt mig hjem og have gjort det hele selv på 15 min. og endnu engang fortalt mig hvor dum, retarderet og uduelig jeg er.

Jeg skyndte mig at fortsætte med mit arbejde, men X kommer og river en svaber ud af mine hænder og beder mig om, at stemple ud og gå min vej. Jeg gjorde som han sagde.

Jeg sætter mig ud og venter på min veninde som skal kører mig hjem, og imens kommer X ud og forsøger at redde sin egen røv ved at undskylde sin opførsel med at spare timer.

Jeg siger til ham, at alt det han har sagt på ingen måde indikerer at han synes mit arbejde var godt nok.

Jeg mener personligt ikke, at det er at spare timer at give 2 medarbejdere rygepauser hele tiden, i den tid kunne de jo arbejde så vi blev hurtigere færdig og dermed kunne spare tid.

Jeg har besluttet at jeg ikke vil sætte min ben der igen. Det har for store personlige omkostninger. Og det kan have endnu flere i længden end jeg lige kan overskue nu.

Hvis X vil føre krig, kommer han til at gøre det uden modstander, for jeg nægter at synke til hans niveau.

Min mor har ringet til chefen og sagt jeg ikke kommer mere og derudover ingivet en klage. Chefen ville tale med X i aften og ringe tilbage til min mor, så jeg ved endnu ikke hvad der kommer til at ske.

Jeg har det bare så skidt. Han ved hvor jeg bor, og jeg er rigtig bange for at han ser rødt over jeg har klaget over ham.

Jeg kan ikke undgå ham forevigt, i den her lille by.

Jeg er arbejdsløs, jeg ved ikke hvor jeg skal få modet til at søge nyt arbejde fra og jeg ved ikke om jeg overhovedet kan finde noget. Jeg er rigtig bange for hvordan det hele skal gå. :(

Måtte bare ud med det...

Malle

- med Honeyburst/Raja :D

0
0
Svar på denne tråd

det lyder bare rigtig træls
Forfatter: 
Dato:  10-11-2008 20:24

men jeg synes du gør det rigtigt. at vælge ikke at gå i krig.

trøst dig med at tomme tønder buldrer mest. og jeg håber din veninde får øje på det samme. han lyder ikke lige til at være en super fin fyr.

op på hesten igen. ud og søg et nyt job- uanset hvor det er, så er det i det mindste ikke sammen med ham mere.

hilsen en der selv bor i et lille samfund. på godt og ondt.

Hvis Gud er så god, hvorfor er der så lyn afledere på alle kirker? tag dig lige sammen religion! :-)

Telepati, Healing og massage tilbydes

0
0
Svar på denne tråd

Jeg...
Forfatter: 
Dato:  10-11-2008 20:31

...synes det er flot, at du har sagt fra.

Der findes en bog, som hedder "Fra chamør til tyran - om psykopater og deres ofre". Den kan hjælpe dig til at forstå, hvorfor du reagerer, som du gør nu.

Trøst dig med, at du er ude af det. Din veninde ved næppe, hvad hun er gået ind til.

Mette (Fjolle)

Det Gule Helvede

...Det er ligesom i trafikken - man skal uden om de gule kegler...

0
0
Svar på denne tråd

Øh....
Forfatter: 
Dato:  10-11-2008 21:20

Du skriver på seniornettet, og så har du din mor til at ringe til chefen??

Er det noget du ikke fortæller, eller hvordan hænger det sammen? For underligt, det lyder det altså

Hilsen Vibeke

Mangler du noget, så kig alt det vi har til salg:

www.123hjemmeside.dk/tingtilsalg

R.I.P Freykur, 8 År

WWW.mellemhaven.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg.....
Forfatter: 
Dato:  10-11-2008 21:34

Skriver bare på senior, fordi det lidt er her sådanne indlæg plejer, at være, synes jeg. Jeg ved godt jeg er for ung til, at være her.

Jeg ved også godt jeg er for gammel til, at have min mor til, at ringe til chefen for mig... Men nogen gange er man bare for mærket af situationen.

Malle

0
0
Svar på denne tråd

vibs1.....
Forfatter: 
Dato:  10-11-2008 21:49

Mærkelig kommentar at komme med i sådan en situation.

Pigen spørg om råd, og hvis hun mener det er herinde hun kan få de bedste råd, så lad hende dog.

Jeg synes det er flot, du ikk sank ned på hans niveau, og at du siger fra nu, viser bar at du tænker på dig selv.

til dig - også selvom din mor måtte ringe for dig.

Jeg måtte også engang have min mor med til en samtale med min chef, fordi han var en underlig en, så jeg turde ikke selv.

Op på hesten igen - der skal nok være et bedre job til dig derude.

Hvis du gør noget rigtigt, at de forkerte grunde - så er det stadig forkert.

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  10-11-2008 22:49

Han lyder som en psykopat. Håber det er ham som mister arbejdet og du kan fortsætte.

- HeidiZ

0
0
Svar på denne tråd

har du
Forfatter: 
Dato:  11-11-2008 06:59

overvejet om manden(den lille dreng) måske har kontakt besvær?

altså ala folkeskolen hvor drengene mobbede/drillede den pige de godt kunne li, fordi de ikke kunne finde ud af at udtrykke sig på anden måde..

derudover lyder det nærmest som om han ikke er gået ud af folkeskolen.

: "Jeg har engang været ved, at komme op at slåes med ham".

det lyder som en 15 årig knægt der taler.

sikke et fjols..

kristina.

0
0
Svar på denne tråd

Problemer
Forfatter: 
Dato:  11-11-2008 08:55

Hold da op en idiot, - jeg synes ikke ligefrem han lyder til at ha' kontakt besvær med den måde han har tilsvinet dig på

Jeg synes det er flot af dig, at du på intet tidspunkt er gået med på det, og jeg håber inderligt den idiot blir fyret!

- Tilgengæld forstår jeg slet ikke din veninde, man kan da på ingen måde bare sidde og se på at sådan en idiot opfører sig sådan overfor en veninde!?

At du fik din mor til at ringe kan jeg godt forstå, man blir da noget påvirket af sådan noget.

Har I ikke noget overvågning på jeres arbejde? Altså kameraer m.v.? Så kunne chefen da se at han bare sad og fedede den, mens du knoklede rundt, og måske høre hvordan han tiltaler folk?

Ikke om jeg gad ha' en medarbejder der opførte sig sådan overfor andre!

Men er da sjovt han bare har set sig sur på dig fra starten af, sikke en tumpe :S

0
0
Svar på denne tråd

Aaaaaj.....
Forfatter: 
Dato:  11-11-2008 08:59

Sikke da et fæ.....

Godt at du gik, da han skabte sig, og SUPERGODT at du blev i bilen og konstaterede overfor ham, at man ikke sparer timer ved at holde mange pauser....

Du skal nok finde et andet job, og du skal også nok finde et med en sød leder.... Eller hvad man nu kan kalde sådan en fætter....

Meeeen..... Det havde jo været prikken over i'et, hvis du selv havde ringet til chefen og selv havde indgivet klagen....

Zamangah

GRAÆÆEEEØØØH...... JAAAAAAARRRHH..... Nemli....

0
0
Svar på denne tråd

jamen....
Forfatter: 
Dato:  11-11-2008 09:51

Få da ringet til din fagforening og det kan kun gå for langsomt - det er da sådan noget her, de skal hjælpe dig med - det er da ham, der skal miste sit arbejde - ikke dig.

0
0
Svar på denne tråd

Malle...
Forfatter: 
Dato:  11-11-2008 19:10

Er der ikke en opdatering??

Jeg synes du har opført dig super fantastisk :-)

Det er dig der bliver til noget i denne verden - ikke ham!

Vickie

Med misserne Yrsa og Yade!

Åh hvor jeg dog FRYDER mig! :-D

Skal du have en vitaminindsprøjtning med selvtillid? Se her:

www.fotoatelier.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jo....
Forfatter: 
Dato:  11-11-2008 19:59

Der er en opdatering.

Jeg har haft et møde i dag med den allerøverste chef i dag, og også sammen med min mor.

Han var sød, at tale med.

Og vi er blevet enige om et møde alle sammen sammen på lørdag, men altså... Jeg frygter det så meget. :( Jeg synes det er meget grænseoverskridende, at skulle sidde overfor ham.

Men jeg er selvfølgelig interesseret i, at finde en løsning. Og jeg har jo også et par dage til, at tænke det hele igennem og samle mod til, at se mig i øjnene.

Jeg skal på arbejde i morgen og X skulle ikke vise sig derude. Men jeg er stadig bange for det sker, det er rigtig ubehageligt.

Jeg er rigtig meget ved siden af mig selv, er tit ved at græde og tager mig selv i tit bare at kigge ud i luften og tænke og tænke og tænke.

Men mest af alt er jeg bare så forundret og uforstående overfor, hvorfor. jeg spørger hele tiden mig selv, hvorfor??

Og jeg kan bare ikke forstå.

Men jeg gjorde meget ud af, at fortælle at jeg er sikker på X kan blive en god leder og der kan komme meget ud af ham, for han har masser af gåpåmod. Men at jeg ikke bryder mig om den måde han har behandlet mig på, og det har påvirket mig rigtig meget. Og det er jeg virkelig ked af.

Overordnet set føler jeg ikke for, at være ansat der mere. Men jeg er velvillig til, at se om ikke der kan findes en løsning.

Også håber jeg selvfølgelig han siger til mig, at jeg ikke er dum. For det tror mit hoved rigtig meget på.

Og jeg er stadig overbevist om, at det MÅ være min egen skyld

Men nu afventer jeg og ser hvad der sker...

Det er nok godt, at gå ind til mødet med åbent sind.

Malle

0
0
Svar på denne tråd

Hmm Mental træning
Forfatter: 
Dato:  11-11-2008 21:21

det kunne altså være skønt at vide nøjagtig hvor gammel du er.

Jeg synes den padde skal have en overhaling af rang til det møde og jeg tænker om du kan nå at komme til en knald god psykolog og få vendt det hele, du ved lige få en peptalk, for du skal i hvert fald have fjernet de der tanker om, at du har fejlet. Efter min mening har du handlet perfekt indtil nu, men kunne det ikke være fedt, at finde al sin indre styrke og træde ind i mødelokalet med værdighed og stille og roligt og præcist fortælle hvad han har gjort og hvordan dette har virket på dig. Du skylder ham altså ikke at forsvare ham og sige at han kan blive en god leder, men det er da vildt sympatisk af dig og gør dig troværdig.

Nu kommer jeg lige i tanke om jeg har prøvet noget af det samme engang. Jeg tog 9. kl på efterskole og fik her 2 værelseskammerater, den ene blev min bedste veninde, den anden mit mareridt. Sidstnævnte gjorde alt hvad hun kunne for at såre mig, samt spille mig og den søde værelseskammi ud mod hinanden. Hun påstod sågar at jeg spillede falsk på min guitar - dette er fysisk umuligt, men det var altså det niveau. Heldigvis var min værelseskammerat på min side, hvilket også var let nok, da hende her sækken virkelig var under lavmålet. Hun formåede at ødelægge hele det første halve år for mig.

Men SÅ en morgen under morgenmaden skete det: jeg kan ikke huske hvad hun sagde eller hvad jeg sagde, men hun pissede mig af (og jeg er temmelig olm om morgenen) og så snerpede jeg et eller andet tilbage, ikke højt, ikke hurtigt, men mega ondt og siden var hun som en lille hvalp overfor mig

Jeg tror de typer vi to har været udsat for, simpelthen ikke kan tåle at se rolige folk, som hviler i sig selv (så meget som man nu kan når man er ung). Jeg tror min blide facon provokerede hende dybt, fordi hun tydeligvis selv aldrig havde været udsat for en sådan mildhed. Hun kom fra et forfærdeligt hjem og blærede sig med det (det må man jo gøre for ikke at falde i et hul) og med at hun var erklæret adfærdsvanskelig, som det hed dengang.

Den oplevelse er blevet til en styrke for mig nu. Fordi jeg ved både teoretisk og pr erfaring, at den type mennesker i bund og grund har det værre end mig - uanset hvordan de behandler mig. Med årene har jeg også fået styrke til at sige fra første gang jeg føler mig dårligt behandlet, hvilket jo er ganske meget bedre end at vente et halvt år.

Du virker allerede ret stærk, så denne oplevelse kommer næppe til at ødelægge noget for dig, udover at dit nuværende job, men så er du blevet en erfaring rigere og får forhåbentlig en succesoplevelse på dit nye job.

Alt mulig held og lykke på mødet og kom med opdatering, så er du sød.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg.....
Forfatter: 
Dato:  11-11-2008 23:15

Er 19 år...

Jeg kommer gerne med opdatering :)

Malle

0
0
Svar på denne tråd

Føj for
Forfatter: 
Dato:  12-11-2008 06:52

et R*VHUL! Han har da på ingen måde ret til at behandle dig på den måde. Jeg syntes, det er flot at du har kunne holde hovedet koldt, når sådan en nederdrægtig stodder kører sit machotrip af på dig. Det er IKKE dig der er galt på den - på ingen måde! Tro på det. Det er ham, der er den lille, ham der må se sig selv i øjenene hver dag med en dårlig smag i munden. Og jeg håber virkelig at mødet på lørdag falder ud til din fordel, og giver dig en mod på at fortsætte arbejdet. Fortæl alt og glem flinkeskolen, du skylder ham intet... Kig ham gerne i øjnene, mens du gør det! Og husk, som Kristensen skrev: Tomme tønder buldrer mest.

Mobning på arbejdspladser er meget mere almindeligt end man regner med, trods det, at det skulle forestille at være voksne mennesker.

Hvis du ikke er i en fagforening, syntes jeg virkelig du skulle melde dig ind i en hurtigst muligt. De kan altså hjælpe dig et langt stykke hen ad vejen.

Og hvad angår din veninde - ja, så må du undskylde hvis jeg har misforstået noget, men det lyder som om hun har stået og udleveret dig til X. Hvor god en veninde er hun, når hun er sammen med den fyr, der kører hendes veninde psykisk ned? Bare lidt tanker fra mig.

Håber virkelig for dig, at du kommer ovenpå igen...

Hilsen Louise

"If you can´t convince 'em, confuse 'em"

0
0
Svar på denne tråd

Sådan nogen kan man komme ud for
Forfatter: 
Dato:  12-11-2008 07:17

I sit arbejdsliv, men det betyder ikke, de har krav på at vide en snus. Jeg arbejdede sammen med éen, hvor jeg jævnligt havde hele lørdagen sammen med ham. Så lavede jeg så vidt muligt bare noget ude på pladsen- så langt væk som muligt!.

Hvis man bare passer sit arbejde, så behøver man jo ikke at kramme ud med sit liv til folk, man ikke kan lide.

Jeg har også haft en psykochef, der gerne ville fortælle historier (mytoman)- men jeg er lidt dum til at forstå sådan noget, så jeg hørte på (og tænkte mit)- hans mere urimelige krav saboterede jeg.

Pøj pøj med mødet! Man skal ikke finde sig i ALT- slet ikke for et jobs skyld. Godt, du opdagede det nu- og ikke senere, hvor du måske ville gå ned af stress.

Mvh
xtiny

*** Kærnemælkshorn til Folket!***

0
0
Svar på denne tråd

God leder?
Forfatter: 
Dato:  12-11-2008 08:39

Hvordan kan man blive en god leder hvis man uden grund behandler en medarbejder sådan!? Han blir da aldrig på nogen måde en god leder, for sådan behandler man bare IKKE folk!

Og det er på INGEN måde din skyld, er HANS skyld! Og sådan en båtter skal bare ud, og burde ikke ha' lov til at arbejde som leder.

0
0
Svar på denne tråd

LOL ....
Forfatter: 
Dato:  12-11-2008 11:55

har kun lige scannet meget hurtigt over det men fangede da en sætning hist og her....og den smule jeg fik læst indigere tydeligt at personen IKKE er leder. jeg har selv stået i en butik med et kvaj af en chef og var langtids sygemeldt 3 mdr så jeg ved da at selvom man er KLAR over at idioten er idiot så sætter det sgu da spor på sjælen og man bliver usikker på sig selv.

Der er mangel på ledere og nogle steder ansætter de revl og krat, så må du bare gå uden om ham og fortælle højere oppe at de har lavet en fejl ved at ansætte ham.

Ha dine ting iorden man indgiver ikke en klage uden at være dækket ind, for personen vil give igen.

Jeg håber sgu bare du gør noget ved sagen...det du ikke gør nu fortryder du senere.

hilsen Malene

0
0
Svar på denne tråd

mødet..
Forfatter: 
Dato:  15-11-2008 17:42

Hold da op en kæmpe klovn... hvordan gik dit møde idag?

0
0
Svar på denne tråd

Mødet i dag.
Forfatter: 
Dato:  15-11-2008 21:25

Gik ikke så godt.

Og jeg føler mig meget værdiløs og dum, rent ud sagt.

Jeg fik sådan set bare at vide, at det nok var min egen skyld de ting der var blevet sagt til mig og, at jeg nok havde misforstået dem.

En undskyldning fik jeg ikke.

Et smørret grin en stor del af mødet var, hvad det kunne blive til.

Jeg er SÅ bange for ham.

Malle

0
0
Svar på denne tråd

Åh nej da
Forfatter: 
Dato:  17-11-2008 00:58

Ej det var da bare det der ikke måtte ske!

Det gør mig virkelig ondt. Du skal have fat i fagforeningen, men kun for at få skovlen under ham for der er da ingen grund til at arbejde der mere.

Hvis du ikke behøver vise dig der mere, er der så nogen grund til at være bange for ham længere?

Iøvrigt det der med at din mor ringer - det kan jeg lige afsløre at min mor også gjorde for mig på den alder

Håber virkelig du forstår, at denne hændelse ikke skyldes at der er noget galt med dig! Det kan let føles sådan, men det er altså ham der er en idiot og alle dem der ikke kan se igennem det, er nødvendigvis heller ikke de hurtigste knallerter. Man møder den slags mennesker af og til, og hver gang bliver man bedre og bedre til at tackle det og du er allerede godt på vej, i og med at du ikke synker til hans niveau - og stol på at du har handlet rigtigt!

Når du får mere livserfaring og "hår på brystet" vil du kunne klare en sådan klagesag (som du forhåbentlig aldrig skal igennem igen) med meget mere myndighed, men sådan noget tager tid at opbygge, så det går kun fremaf fra nu ;) Så pøj pøj!

Hvor gammel er klaphatten i øvrigt?

0
0
Svar på denne tråd

Han....
Forfatter: 
Dato:  17-11-2008 09:52

er 18 år...

Tror jeg nok.

Malle

0
0
Svar på denne tråd

Sikke et fjols.
Forfatter: 
Dato:  17-11-2008 20:10

Jeg kan godt forstå, du synes, det er en ubehagelig situation. En leder er ikke sit ansvar bevidst, når han kører psykisk terror på de andre ansatte, og det er bare dét.

Jeg håber, du finder dig noget andet. Og jeg er sikker på, han er helt færdig med dig nu, hvor han har fået det, som han gerne ville.

-+- Zip.

0
0
Svar på denne tråd

18 årig leder hurra
Forfatter: 
Dato:  19-11-2008 01:31

Nådada jamen så er han jo bare en lille dum dreng - og små dumme drenge kan bestemt også såre!

Håber virkelig at du hurtigst muligt forstår hvor godt og modent du har handlet og hvor sølle og åndsfattig han er.

Håber at denne oplevelser gør dig stærkere og visere og ikke bange for at søge nye udfordringer. ALT muligt held og lykke til dig i din fremtidige karriere!

Håber du bliver socialrådgiver og skal tildele ham kontanthjælp fordi han er blevet fyret Eller lærer og skal indstille hans børn til PPR - ej ok nu bliver jeg grov. Håber hans bag klør og hans arme bliver for korte til at klø der

0
0
Svar på denne tråd

Hold da op!
Forfatter: 
Dato:  19-11-2008 09:28

Du har været for flink, - for det er dælme da ikke DIN skyld, og visse ting kan bare ikke misforståes!!!

Sikke en klaphat! Han skulle simpelthen ha' en r*vfuld!

Dengang jeg begyndte at arbejde, - mit allerførste job i en Fakta, der var der en virkelig idiot. Han var SÅ bedrevidende og SÅ klog og SÅ smart osv. og han var SÅ nedladende overfor mig, på sådan en lidt skjult måde, men der var ingen tvivl om at han ikke kunne lide mig, og jeg fik alle de dumme opgaver osv.

- Han blev senere lukkeansvarlig, og fik kort tid efter af vide at han havde stjålet fra pengeskabet 8-) Selvom han ikke manglede penge, så gik han og snuppede lidt i ny og næ.

Jeg kan godt forstå du er bange for ham, og jeg ville ta' en snak med den chef, uden ham, - kan du ikke komme til det?

- Og sige at du føler dig godt nok trådt på nu, og at du ikke vil finde dig i at blive spist af med at det er din skyld!

Mvh. Rollo

- Juletilbud på sadel
-

Rollos Opdræt af marsvin

- Mange race- og kæledyr sælges!

0
0
Svar på denne tråd

veninde
Forfatter: 
Dato:  19-11-2008 11:31

Undskyld mig, men hvor er din veninde i alt det her??? Hun må have hørt de ting der er sagt og gjort, dermed må hun da bakke dig op... Var en af mine veninder blevet talt til på den måde, så havde jeg uden tvivl været oppe og markere mig!!!!

Sambuca min smukke blåøjede gang-meister! 9 i bevægelse, så bliver du måske alligevel en god dressurhest!? ;)

STALD BRATTENSBORG

Fyldt med heste-tosse-tøser

0
0
Svar på denne tråd

Jeg.....
Forfatter: 
Dato:  20-11-2008 08:43

Har taget en sank med min chef indtil flere gange. Men de vil ikke gøre mere ved det.

Men jeg opfordre alle der er utilfredse med ham til, at sige det. På et tidspunkt kan det ikke længere forsvares at han er ansat!

Jeg er også ked af min veninde ikke sagde noget til ham, men jeg har bare ikke lige haft energien til, at tage det op, endnu.

Malle

0
0
Svar på denne tråd

LOL ....
Forfatter: 
Dato:  20-11-2008 21:29

18 år og leder FFS

hilsen Malene

0
0
Svar på denne tråd

Halløj...
Forfatter: 
Dato:  19-12-2008 14:42

Hvordan går det???????

Er spændt på en opdatering efter at have fuldt med i tråden.

Anne-Sofie & de3 ballademus!

Husk hesten er din ven-behandl den med respekt(o;

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er dybt.
Forfatter: 
Dato:  19-12-2008 17:19

forarget over den måde, han har behandlet dig på..

Føj da!

Men ja, det er bestemt ikke din skyld - det er hans!

Du kan ikke gøre andet, end du gør.

Men sørg for at komme så langt væk fra ham som muligt..

Sådan en idiot..

Sagde Carina Gøttler (:

- som snart skal være mor til den skønneste lille dreng<3

Termin d. 17/2-09

R.I.P Pax&Carsten Junior

4-års DV-hoppe på 1.60 i stg. sælges

0
0
Svar på denne tråd

Opdatering....
Forfatter: 
Dato:  20-12-2008 14:13

Det går faktisk fint. Han er begyndt, at snakke meget pænere og vi kan endda tale sammen af og til.

Men jeg drømmer stadig om, at komme væk derfra. Det er bare ikke tiden, hvor mna siger sit job op og der kommer et nyt ned fra himlen pt.

Malle

0
0
Svar på denne tråd

tralalalala
Forfatter: 
Dato:  21-12-2008 18:47

Jeg har læst hele tråden her i dag og hold da op hvor er jeg chokeret!!!!!!!

Mage til røvhul skal man da lede længe efter. Jeg føler absolut med dig Honeyburst. Er glad for at det går en anelse bedre, og som du selv siger så hænger jobbene ikke på træerne i øjeblikket så man skal være glad for at have et arbejde. MEN der er dælme grænser for hvad man skal finde sig i og din grænse må være nået. Jeg synes du har tacklet hele situationen rigtig FLOT. Stor ros til dig for det.

Selvom det går lidt bedre nu synes jeg at du skal se at komme væk derfra i en fart, altså så snart du har noget andet arbejde, og så se at komme videre i dit liv sammen med venner og kolleger som værdsætter dig for de´t dejlige, kloge og fornuftige menneske du er.

Held og lykke herfra og rigtig god jul!

Dina

Smil og verden smiler igen

0
0
Svar på denne tråd

Opdatering igen...
Forfatter: 
Dato:  08-02-2009 01:54

Hvis nogen er interesseret.

Selv det største bæger bliver fuld, og der er nøjagtig, hvad der er sket.

Jeg får det fysisk dårligt, når jeg skal på arbejde, jeg kan ikke tage mig ordentlig af min hest og generelt orker jeg bare ingenting.

Så jeg er gået ordentlig meget ned med flaget (der ligger dog mere i det end blot hvad der er skrevet i denne tråd).

Men jeg håber på, at jeg i næste uge får lidt styr på, hvad der skal ske.

Malle

0
0
Svar på denne tråd

Hej Malle
Forfatter: 
Dato:  08-02-2009 19:10

Intet job er den følelse værd - også selvom du skriver at det drejer sig om mere og andet end lige dette.

Du er velkommen til at sende en PB hvis du ønsker at snakke om det.

Vickie

Med misserne Yrsa og Yade!

Darell Foto

0
0
Svar på denne tråd

Hej Vickie....
Forfatter: 
Dato:  08-02-2009 22:26

Tusind tak.

Det er meget sødt af dig.

Sjovt nok har jeg lige sendt dig en PB, godt nok omkring noget helt andet :) Men tusind tak for tilbuddet, det vil jeg helt sikkert benytte mig af.

Malle

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider