Ja ja, det kender jeg sagtens...
Lider i gennemsnit af panikangst hver 2. år i en måneds tid, og altid omkring sommer... Nogen der sagte sommer depression?? 
Jeg får medicin hver dag for ikke at få mine angst anfald, og det hjælper meget. Dog kan jeg i perioder (som er hver andet år) få anfald selvom jeg er på medicin. Det er typisk i perioder hvor jeg skal præstere noget, eller skal gøre noget der sætter mig i en presset situation.
Jeg fik nok sidste år og søgte hjælp hos en Tankefeldt terapeut. Det var det bedste jeg nogen sinde havde gjort for mig selv. På 4 besøg var min angst væk og jeg kunne helt klart forholde mig til angsten. Jeg fik nogle teknikker jeg kunne bruge hvis jeg skulle føle optræk til angst.
Jeg har også gået i Kognitiv adfærdsterapi, men følte mig malplaceret i den gruppe jeg var i og stoppede derfor hurtigt igen.
Det er ikke sjovt at have angst, hvis jeg har anfald eller er inde i perioder med mange anfald kan jeg godt føle mig helt ved siden af. Jeg er ikke mig selv og er dårlig fysisk. Har ondt i maven, dårlig mave, kaster op, ryster, sveder, er svimmel, hjertebanken og rastløshed.
Jeg ved at jeg aldrig kommer ud af mine piller og det er ok. De er jo blevet en del af min faste hverdag, og om jeg aligevel skal tage vitaminpiller eller p-piller plus anti depressiv medicin er for mig et fedt.
Jeg kan klart anbefale dig at tale med din læge og måske selv ringe til en psykolog, for meget kan løses med snak hos en proffesionel.
Kh
Mette