Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Av for fan...!! (lidt laang)
Forfatter: 
Dato:  12-10-2008 17:44

Har nogen herinde prøvet at ha forstørret skjoldbruskirtel? Jamen du godeste jeg har aldrig kendt magen.

Det startede i tirsdags, helt uden at blikke, mærkede det bare anderledes når jeg sank. Jeg tænkte, nå det er nok en gang hals betændelse der er på vej. Men smerten tog til og det var længere nede på halsen det gjorde ondt. Det hævede op!!

Torsdag ringede jeg til lægen, aftalte med denne, at se det an over weekenden. fordi jeg egentlig synes det var på retur! Men jeg fortrød, for nu er det da kommet lige i hovedet af mig igen. Min hals ligner noget der er løgn, hævet og øm. Jeg kan ikke tale uden at lyde som anders and. Det er gået i øret også.

Tog en tur på 30x2 km til vagtlægen. " Ja du skulle ha gået til din egen læge" "jeg kan ikke hjælpe dig, da der skal tages blodprøver" Nå!!!

Så har jeg været inde og læse om forstørret skjoldbruskirtel! Og nikker pludselig genkendende til nogen symptomer.

Øget træthed

grus i øjnene

ondt i musklerne

Humørsvingninger

Let til tårer

Jeg forventer sådan set ud fra det jeg har læst, at in læge siger der er noget galt med mit stofskifte. Håber selvfølgelig så bare ikke det er slemt- men noget vi kan behandle mig ud af. Så jeg kan blive "normal" igen.

Kan nogen af jer søde kvinder nikke med og måske komme med tilsvarende historier? Ville gerne høre om erfaringer, hvis man kan kalde det det.

Fortsat god søndag.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-10-2008 14:29

jeg prøvede for nogle år siden at være og over og besøge min veninde der bor på lolland og jeg i Aalborg... jeg var vel en 15 år dengang... jeg besøgte hende mellem jul og nytår og skulle holde nyrårs aften med hende... men jeg blev syg og havde det virkelig skidt... jeg ringede den 30/12 til min mor og græd i telefonen fordi jeg havde det virkelig skidt og vi aftalte at jeg skulle tage hjem (først med færde til langeland, så med bus til odense og så fra odense til aalborg med tog)= en hjem tur på ca 6 timer... de var virkelig de værste i mit liv... og det gjorde det ikke bedre at folk var på vej i byen for og holde nytårs aften -nogle mere stive end andre... jeg havde bare lyst til og kravle ind i en hule og blive der til jeg var rask... min mor hentede mig på stationen men hun skulle i byen men ville komme tidlig hjem... den var helt fint for mig for jeg ville bare SOVE.... dagen efter havde jeg det stadig meget skidt så vi tog til vagt lægen... han sagde det lød som jeg har KYSSESYGE men kunne ikke sige noget med sikkerhed for de kunne jo ikke tage blodprøver så jeg måtte vente til weekenden var ovre og gå til egen læge.... så der stod jeg 15 år gammel og havde MÅSKE kyssesyge.... @!#$ jeg var sur der... da jeg kommer til min egen læge havde jeg fået det lidt bedre og han havde knap nok set på mig da han sagde det bestemt ikk kyssesyge men "bare" influenza eller sådan noget....

lige siden dengang har je gmidstet alt respekten for lægevagten i Aalborg....

god bedring til di gog håber ikke det er noget alvorligt....

En gang st. hippolyt, altid st. hippolyt....

Nu uden min dejlig norske skovkat Tornado... Kørt ned den 13 maj 2007....

Elsker dig verdens dejligste kat....

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider