Har nogen herinde prøvet at ha forstørret skjoldbruskirtel? Jamen du godeste jeg har aldrig kendt magen.
Det startede i tirsdags, helt uden at blikke, mærkede det bare anderledes når jeg sank. Jeg tænkte, nå det er nok en gang hals betændelse der er på vej. Men smerten tog til og det var længere nede på halsen det gjorde ondt. Det hævede op!!
Torsdag ringede jeg til lægen, aftalte med denne, at se det an over weekenden. fordi jeg egentlig synes det var på retur! Men jeg fortrød, for nu er det da kommet lige i hovedet af mig igen. Min hals ligner noget der er løgn, hævet og øm. Jeg kan ikke tale uden at lyde som anders and. Det er gået i øret også.
Tog en tur på 30x2 km til vagtlægen. " Ja du skulle ha gået til din egen læge" "jeg kan ikke hjælpe dig, da der skal tages blodprøver" Nå!!!
Så har jeg været inde og læse om forstørret skjoldbruskirtel! Og nikker pludselig genkendende til nogen symptomer.
Øget træthed
grus i øjnene
ondt i musklerne
Humørsvingninger
Let til tårer
Jeg forventer sådan set ud fra det jeg har læst, at in læge siger der er noget galt med mit stofskifte. Håber selvfølgelig så bare ikke det er slemt- men noget vi kan behandle mig ud af. Så jeg kan blive "normal" igen.
Kan nogen af jer søde kvinder nikke med og måske komme med tilsvarende historier? Ville gerne høre om erfaringer, hvis man kan kalde det det.
Fortsat god søndag.