|
|
| Er du en stønner?? |
|
|
JA, no @!#$. Er du en stønner ? Inspirationen kommer sjovt nok fra den anden tråd vedr. naboer der har højlydt @!#$. Og jeg må nok sige at jeg trak lidt på smilebåndet for derefter at undre mig lidt. ? For ligger næsten hele DK's befolkning og er gasblå i hovedet under samleje for ikke at vække naboen..? Eller larmer man lidt og så må naboen tage det med. ? Det er jo ikke ale der bor langt fra hinanden..nogen af os har jo kun en væg imellem. og det svinger meget fra byggeri til byggeri om hvor lydtæt sådan en væg er  Selv må jeg jo nok hænge mig i det sidste.. Mener det er ganske naturligt at ikke alle ligner en guldfisk der er ved at sprænges...
Mvh Pernille - mor til Sille og ejer af Oliver. Det giver for mig ingen menning at ride hesten med hovedet i sandet, så kan man vel købe sig en struds.. westernsadler sælges.. Skriv for info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nope.... |
| Forfatter:  |
AS (tinkertosse) |
| Dato:  |
16-08-2008 21:49 |
|
...ikke stønner her! Og højlydte naboer generer også mig, da jeg aldrig har forstået behovet for at råbe og skrige under s*x! Men vi er vel bare forskellige... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kort.... |
|
|
...Og godt... JA! 
Tina...En af Tosserne! Friends are angels who lift our feet when our own wings have trouble remembering how to fly
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
Mor til ♣Franciska♣ |
16-08-2008 21:55 |
|
Mvh Bonnie Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did www.bjphoto.dk Mangler modeller til hest, spring, natur, dressur m.m. KONTAKT MIG!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der er jo også |
Carina Gøttler ♥Caprilli♥ |
16-08-2008 22:02 |
|
forskel på, om man råber og skriger under s*x, eller om man stønner  Personligt synes jeg, det er lidt respektløst at være så højlydt i sengen, at det er til gene for naboerne; selvfølgelig hvis man er klar over, at det er nemt at høre 
Mvh Carina Gøttler Hvil i Fred, Pax - du bliver aldrig glemt! Jeg ligner min mor, og jeg er stolt af det!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der er |
Bente 3 |
16-08-2008 22:07 |
|
laaaaaaaaaaangt til nærmeste naboer - så højt er forhåbentlig ingen der jamrer 
Mvh. Bente. Søde kælne kattekillinger bortgives til kærlige hjem. 12 uger gamle til september. De kan allerede bruge bakken. Vant til hund
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stønner |
|
|
Vi har gode vægge her, vi høre aldrig naboen, og forhåbenligt er det også sådan omvendt 
I vil nok opdage en del stavefejl med tiden, da jeg lider af en smule ordblind/ordforvirring. Så i må bære over med mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
nå ja ja ja. vi har osse gode vægge for min datter kan ikk høre det. lucky me.. Men det er rigtigt at der er forskel..
Mvh Pernille - mor til Sille og ejer af Oliver. Det giver for mig ingen menning at ride hesten med hovedet i sandet, så kan man vel købe sig en struds.. westernsadler sælges.. Skriv for info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stønner.. |
|
|
Det er vist mig.. Hvis jeg har behov for det får Meg Ryan kamp til stregen.. En gang boede jeg et sted hvor en udluftningskanal på badeværelset ikke hjalp synderligt på fugtigheden men til gengæld sikrede at man kunne høre alt hvad der foregik i de andre lejligheder.. Hvis der gik for længe i mellem havde min søde nabo (som var omkring de 80) fat i min daværende kæreste for at sikre at han behandlede mig ordentligt og at vi havde det godt..  Men jeg lukker altid vinduet, har nemlig oplevet at der stod 4 unger på rad og række nede i gården og gloede op da jeg lige ville lukke det bagefter.. Pinligt!!!! 
VH, MaggieMay "Jeg køber aldrig en travhest igen - men jeg elsker hende jeg har over alt på jorden".. "Gud skabte manden før kvinden. Det er ligesom, når jeg skriver først laver jeg en kladde" Karen Blix ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er det... |
|
|
en quickey med åbent vindue er vi helt klart blå i hovedet, men er vinduet lukket, så er der lyd på fra begge parter af... Og nej, ingen af os er skrigere.. Gg
Tid til kærlighed, tid til kærtegn.. Tid til at dele, tid til at sige farvel... Farvel min elskede, tak for tiden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke mig |
|
|
Nu er jeg generelt en støjsvag model, så det kan vidst ikke genere nogen. Har prøvet at blive vækket af underlige rytmiske lyde, som ikke var rytmiske nok til at være musik, da der så kom menneskelyde på fik jeg endelig det mysteriet løst og kunne lægge mig til at sove (med musik på og dynen over hovedet). Hvilket minder os andre om at rykke sengen lidt væk fra væggen ind til naboen  Der hvor jeg bor har vi alle værelse ud til en fælles have (et-værelses ungdomsboliger) så der er det en god ide at lukke vinduet! Det har min genbo mindet mig om. Jeg vågnede en nat ved noget der lød som en hund der klynkede. Så jeg lå selvfølgelig og lyttede efter for at finde ud af om den var ved at blive pint eller noget, så jeg skulle ud og skælde ud på en eller anden. Det var så tydeligt, at det lød som om det var lige nede i haven under mit vindue. Efterhånden syntes jeg mere det lød som en pige, men var ikke sikker. Jeg var noget bekymret for pigen/hunden, for det lød virkelig klynkende. Men altså da klynkene blev til "ja" og "åh" kunne jeg godt regne ud at hunden bestemt var en pige, og at hun absolut ikke var i nød  De to er stadig i hamsterfasen og har endnu ikke lært at lukke vinduet/fransk altan. Heller ikke da nogle andre holdt fest nede i haven samtidig og råbte irettesættende til dem. Men altså når man er så ung og lige flyttet hjemme fra, synes man måske det er lidt sejt. Jeg er bare glad for det ikke er en hund/pige der er ked af det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaaaaaaaa |
Jillow |
17-08-2008 13:44 |
|
det er jeg, og de partnere jeg har haft er det selv... og der er nu intet galt i det vil jeg mene... meeeeeen overdrivelse fremmer forståelsen...  Jillow
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hehe...,. |
|
|
MaggieMay: det tror jeg vi skal til at huske så- vi bor i stuen og der render da unger forbi uden for engang i mellem  Hmm stønner... det ved jeg ikke om man kan kalde den smule man kan høre på mit åndedrat... Men lidt stønner er man vel altid- kan det undgås helt... 
Henra Cayenne totalvægt 1500 kg udlejes Fremstilling af hjemmelavede sæber til hele kroppen- kig præs. Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket eller hadet intet midt imellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej, jeg |
|
|
kender godt forskellen på at trække vejret og at larme.  Skriger/stønner I også når I f.eks. spiser en ultralækker chokoladekage eller endelig får lov til at klø på et slemt myggestik?  Og hvorfor synes nogle at det et tegn på et godt @!#$-liv, at man larmer i mens? Larmer folk under @!#$ fordi de også gør det i p.film, eller er det ligesom at nogle altid tuder når de slår sig, og andre ikke siger et ord???...
/minski Hestemassage tilbydes (Greve/Vestegnen, Ballerup samt Havdrup på Equine Wellness Center www.aquahorse.dk)
Er der virkelig INGEN der overhovedet, nogensinde har set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Minski: Min erfaring siger at når man giver sig til at stønne, så slapper man mere af i kroppen og altså får mere ud af fis og balladen 
Mvh Christiane  Gør livet til en fest køb en .. islandsk fårehund  Allways look on the bright side of life - Monty Python - 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pigling... |
|
|
Lige præcis!  Og som en bonus giver lydene så også en glimrende indikation for partneren om det er en god eller dårlig retning vedkommende bevæger sig  Der er der ikke mere turnoff end hvis man ligger og siger: Nej, lidt til højre, uhh lidt længere ned, NEJ IKKE DER!!! 
Tina...En af Tosserne! Friends are angels who lift our feet when our own wings have trouble remembering how to fly
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stønner |
|
|
jeg siger ikke så meget, men hvis det er rigtig godt, så kunne man nok høre det hvis man stod uden for vinduet. men skriger - nej, det er jeg ikke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Næh nej - det |
JLH ♥Wannamus♥ |
17-08-2008 22:04 |
|
er jeg ikke, men skærer indimellem tænder i søvne og jeg undskylder hermed hvis nogle naboer har følt sig generet  MVH Janni
Den heldige ejer af en meget økonomisk hest hvad angår foder !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kmfjkkjwko |
|
|
øhhh ja, nogen gange . Men naboerne genere vi ikke (længere) vi er flyttet på landet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eeeehhh.... |
|
|
larm er vel fordi man ikke tænker over hvad man laver, fordi man ikke føler sig hæmmet, og fordi man føler sig tryg i det selskab man er i.... (for de flestes vedkommende, som regel partnerens....GGG).... Så man ikke tænker over, om man nu ser ordentlig ud, når man ligger sådan, og om man nu stønner erotisk og frækt, eller om man skriger af sine lungers fulde kraft.... Det handler vel om at slippe sig selv helt, og for nogens vedkommende, indebærer det altså åbentbart højlydt støn.... Jeg aner ikke hvad jeg er.... Men der er da i hvert fald aldrig nogen naboer der har klaget over larm.... Ej heller kommet med påmindelser til manden....GGGG.... Så sandsynligvis ikke voldsomt larmende....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
det er jo ikke alle der hverken skriger el stønner der derfor ikke giver slip. jeg giver da slip uden ovennævnte ting... tror nu engang det er forskelligt fra person til eprson- altså en del af at være individuel... Såvel som personlighed, interesser og delte meninger er en el af at være individuel. 
Henra Cayenne totalvægt 1500 kg udlejes Fremstilling af hjemmelavede sæber til hele kroppen- kig præs. Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket eller hadet intet midt imellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe..... |
MaFilaNoir |
20-08-2008 13:38 |
|
tja jeg har det sådan at jeg stønner når det er godt og ja må indrømme jeg er lidt lige glad med min under bo. de smækker med døre og råber. Jeg stønner når jeg har @!#$. 
Snart uden Fila, nu solgt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stute.... |
|
|
Læs lige 2. afsnit i mit indlæg... GG "Det handler vel om at slippe sig selv helt, og for nogens vedkommende, indebærer det altså åbentbart højlydt støn...." Så nej, det er ikke ensbetydende med, at man ikke er deltagende eller indlevende og alt muligt andet, at man ikke stønner/skriger eller hvad man nu gør/ikke gør.... Måske jeg skulle have skrevet "nogens" med stort....  Men jeg tror altså bare ikke at folk der stønner højlydt eller ligefrem skriger, tænker særlig meget over det, når det er... Tror bare at det er noget de gør, fordi de har deres tanker andensteds, end lige hvad naboen nu tænker....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
sorry jeg havde overset at der stod for NOGENS vedkommende...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| UHA - stønnere |
|
|
Dem er jeg altså ikke så glade for. Under alle et godt 6-liv, men det må have grænser. For tre uger siden, da det var varmest, blev jeg vækket ved nogle høje skrig. Troede først, nogen var kommet til skade, men da jeg havde rystet den værste søvn af mig, kunne jeg godt høre, at det var "glædesråb" det handlede om. DET VAREDEI EN HALV TIME!!! Misundelsen taler ikke når jeg fortæller jer, at det altså var trælst. Ved ikke lige hvor længe herre og damen var gået foruden, men lidt senere (første gang var klokke 3.30, anden gang, ca. 5) var de i gang igen. Jeg endte med at kigge ud af vinduet for at se, om nogen var i gang i gården / skralderummet, og som jeg kunne hælde koldt vand over (hehe). OG - jeg var ikke alene. Deler gård med mange, og vi var flere, der var blevet vækket af dette højlydte orgie. En eller anden råbte så passende:" Hold så op med alt det bolleri - nogle skal på arbejde i morgen" - det stoppede legen (lyden) et kort øjeblik, og så blev der råbt tilbage: " Bland dig udenom". Ud over det, jeg har haft den vildeste skorekaj til overbo/nabo. Hver weekend var der nye kvindestøn (hans kunne jeg kende efter kort tid) - nogle gange forskellige kvindestøn i samme weekend. Jeg blev jævnligt vækket, og sov faktisk over mig efter en nat, hvor jeg slutteligt måtte ligge med ørepropper. Lidt underligt at komme for sent på arbejde med begrundelsen:"Min overbo havde så høj 6, at jeg måtte have ørepropper i, og derfor ikke hørte vækkeuret". Bliver faktisk ubehagelig tilmode, når jeg bliver tvunget til at få indblik i (eller nærmere "indhør") i andre folks intimsfære. Er måske sippet?! Og hvor vil jeg hen med disse historier? Når man bor på Nørrebro, med vægge af siv og trådnet, åbne vinduer til aflukket gård, ta' lige lidt hensyn. Nej, guldfisk, glasblå i ansigtet har jeg ingen forventninger om, men at skrige af sine lungers fulde kraft - I LANG TID - er ikke skønt for "tvungne lyttere".
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det kommer |
Saint Millton |
22-08-2008 00:56 |
|
helt an på, hvem jeg er sammen med og hvor god han er  Desværre er der langt imellem mænd, der virkelig "kan finde ud af det dér" ... Generelt synes jeg, at mænd kunne bruge lidt vejledning og større erfaring på det 6uelle område. Blot min mening ... /Tinamaria
Avlsgodkendt EU-palominohingst tilbyder bedækning. Se fotos på præsentationen. Feng Shui konsulent, forfatter, multiterapeut og underviser http://www.danskfengshui.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis du mener at de kan det |
Illum |
22-08-2008 09:58 |
|
Bruge vejledning, så GIV DEM DET DOG. De er sgu ikke tankelæser...
Illum . When the "snakes" stops hissing I must be slipping.. They are still hissing..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Illum ... |
Saint Millton |
22-08-2008 10:42 |
|
Det har intet at gøre med at være tankelæser - mænd har en generel tendens til at mene, de er super elskere og jeg oplever blot stor forskel på deres opfattelse og virkeligheden. Mange tror jo, de er Guds gave til kvinder  Jeg har bemærket, at du på det seneste ofte virker tvær og hård i dine svar på HN - er der noget, der trykker dig? Jeg synes nemlig ikke, dine svar plejer at være af den karakter  /Tinamaria
Avlsgodkendt EU-palominohingst tilbyder bedækning. Se fotos på præsentationen. Feng Shui konsulent, forfatter, multiterapeut og underviser http://www.danskfengshui.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det kan |
Illum |
22-08-2008 10:58 |
|
Da ikke være så svært at sige, hey du ikke sådan. Søg og du vil se at jeg er tro mod mig i mine svar.
Illum . When the "snakes" stops hissing I must be slipping.. They are still hissing..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lidt lyd |
|
|
skal der vel på, så man ikke lige pludselig ligger der og tænker " nåååååå du er færdig nu... jamen okay så! "
Pernille Team Dangerous OX, distanceridning. Kan jeg leje dig og din staldkat med wraptang for en dag? Eller evt bare staldkatten? Så kontakt mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| selvfølgelig skal der lyd... |
|
|
...på...der må da ikke være noget mere belastende at ligge og hugge i en eller anden sæk kartofler som bare ligger der  Dog vil jeg sige at jo mere l....... man er jo mere lyd er der på...:) Så jeg vil da sige jeg er glad for at bo et sted uden naboer... Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hrm må nok sige |
|
|
ja, men jeg skriger nu ikke, men giver da lyd og især når jeg når klimaks,som er ret voldsom for mig. Ham jeg hygger med i tiden syntes det er skønt, dog siger han ingen ting selv. hvilket jeg godt kunne mangle ... men det er ok Og angående det med dem der tror de er super elskere, suk hader når de tror det er knapper og der skal bare gnubbes til, og de tager bestemt ikke vejledning nogle af dem. Ham, min "ven" han er super på det punkt og vil så gerne vide hva der er godt og hva der er et no-go, han er muligvis den bedste jeg har været med, Netop fordi han tager i mod vejledning så godt. jannie som er stor smilende
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stønner |
StaldK |
26-08-2008 22:47 |
|
Sådan en havede vi da til Træffet, sådan en ferie vogn, er jo ikke lydisoleret som et lyd studie 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ja der skal da lyd på hvorfor tror i vi flyttede på landet uden naboer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| selvfølgelig |
|
|
skal der da være lyd på  Jer uden lyd må have en rigtig god lungekapacitetnår i får trykket knæene ned i brystkassen og samtidig kan være helt stille 
Med præmietøserne lille limer og lille Lichi - hvor heldig kan man være Bitches have more fun En af tosserne Gelenegle laves.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stønnende naboer |
|
|
Ja her i huset ville vi da sætte pris med et par stønnende naboer. Nu er der bare ikke nogen der bor så tæt på. Hvis vi en dag kan høre naboen skrige, tror jeg ikke det er for noget godt. Men når vi f.eks. er på ferie på hotel, så er det da drønfrækt med naboer man kan høre har gang i lagnerne. Det er her hos os. Hvad os selv angår så er vi da vist stønnere af den store art. Og vist også begge lidt skrigere. Jeg ELSKER når manden giver lyd fra sig. Det er total turn off når der ikke kommer en lyd fra ham. "Ehhm undskyld. Er du færdig eller blev du bare træt" Niksen. Kast mig rundt i sengen og udtryk at du føler det er frækt og godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan høre |
|
|
...når min nabo hoster. Og hun hoster ikke højt. Så jeg kan også høre så meget andet - og det samme den anden vej rundt. Klart, jeg lader være med at skråle så vinduerne klirrer - men jeg tillader da mig selv at give slip og det samme gør hun. Og tja, nu er det jo de færreste mennesker der har s*x i meget mere end 20-30 min - og ofte mindre - så det er til at overkomme. Der er i øvrigt forskel på at være en stønner, en klynker eller en skriger  I
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg indrømmer |
|
|
/Trine T =) What We Do in Life Echoes in Eternity. Ryttermassage tilbydes - Lolland kommune Dallmer Clogs str. 2 sælges Se præsentation for info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ak og ve'.... |
|
|
Jeg har boet i lejligheds-halløj og på kollegieværelse de sidste par år - og well, man må finde sig i at skulle lytte til lidt af hvert. MEN, nu er jeg flyttet sammen med mine to bedste veninder, og jeg graver mig ned den dag, jeg skulle være så uheldig at høre nogen af dem. Det er faktisk ikke sket endnu  ... Omvendt ved jeg, at hende som har værelse ved siden af mig, har hørt mig. Eller - mig OG min kæreste, ik Selvom jeg synes jeg behersker mig ganske grundigt for ikke at larme alt for meget.
Tine & Tulle Det klinger!  -og Plethesten, jo! Grædende kom du til verden, mens de, der stod omkring dig smilede. Stræb efter at leve, så du kan forlade verden med et smil, mens alle omkring dig græder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|