|
|
| sports bh´er |
|
|
Ja altså jeg syntes de pokkers BH´er er totalt frustrerende. Jeg ved godt de tit har været oppe og vende herinde i store størrelser, men jeg syntes de mindre størrelser er lige så irriterende. Kan det virkelig godt passe at man skal købe en ny sports bh hver måned?? eller er det mon bare mig der ikke passer ordentlig på dem.. Hvordan undgår i at de bliver løse i elastikken både omkring kroppen men også i selve elastikket der skal holde alt sammen på plads?? Jeg har købt så mange forskellige mærker og alle sidder efter ca en måneds brug så løst at jeg lige så godt kan smide dem ud og købe nye. Det ville da heller ikke være noget problem hvis ikke de allesammen kostede omkring 3-4-500 kr syntes de er ekstremt dyre, til at de lever så kort tid. jeg syntes jeg har prøvet alt, vasket dem i hånden, vasket dem i maskine, tumblet dem, ikke tumblet dem, alligevel ender de med at sidde så løst at de ikke støtter en meter. Er det bare mig der køber forkerte mærker selvom jeg har prøvet mange forskellige, eller lever de bare ikke mere end en måned sådan nogen tingester?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| triumpf |
|
|
jeg bruger triumpf (staves) dem er jeg glad for, og de har vaeret vasket mange gange. Jeg er saa str D-skaal, og kender dem selvfoelgelig ikke i andrestr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
| Forfatter:  |
Britthn |
| Dato:  |
22-07-2008 16:45 |
|
Jeg bruger en efterhånden godt brugt bh, som min veninder har købt på www.bravissimo.com for nogle år siden. Hun tabte sig, og jeg tog på, og så kunne jeg arve nogle af hendes bh'er  Det er fantastisk kvalitet, og min har været vasket mange gange...Og gør stadig sit job fint! Jeg ved, at min veninde også er tilfreds med de sportsbh'er, hun efterfølgende har bestilt hjem på siden...
Kh. Britt Welsh Partbreed og Welsh Cob - mit valg Maglehøj Knightley og Valhallas Abigail Et par af verdens smukkeste heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine er fra Metro... (af alle steder) |
|
|
Tjaeh - mine holder også fint - de bliver vasket på 40 grader og tumblet  Kunsten er at købe dem så de passer i yderste hægte - så er der noget at spænde ind af når elastikken bliver slappere... Jeg ved ikke helt - det lyder bare som om dine "falder" fra hinanden og det kan ikke være rigtig. Jeg har 5 der har holdt et år - dvs. ca. 1 om ugen og de bliver stort set vasket efter hver gang = 50 vaske og tørring som de har overlevet og de er langt fra færdige. Har du købt dem i en "rigtig" butik synes jeg du skal spørge dem for det kan ikke være rigtigt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| shock absorber |
|
|
er den de fleste er tilhænger af. har du prøvet den? jeg har en fra Pure Lime som er ok men ikke revolutionerende og har lige bestilt en fra Anita/Rosafaia som en veninde har anbefalet. Triupmh er der ike nok hold i til mig.... NB google her på HN der har næsten lige været en tård om emnet,med flere forslag. Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| god sportsBH |
|
|
Jeg har en super god sportsBH som jeg faktisk har købt i Aldi for ca. 100 kr.
I vil nok opdage en del stavefejl med tiden, da jeg lider af en smule ordblind/ordforvirring. Så i må bære over med mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hunkemøller |
|
|
I hunkemøller kan man få kanone sports bhér  Jeg bruger en 75 F og der skal styrke til at holde det på plads  Men den her (til 169,-) klarer det perfekt og har indtil videre holdt i over 1 år. jeg har 4 stk som jeg skifter med og de bliver også vasket ret ofte. Triumphs er noget "billigt" skidt! Kvaliteten er for dårlig og jeg ødelægger dem på under 3 måneder. June
Man er klog når man ved, hvad det er man ikke ved noget om Nothing improves with age
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har prøvet utallige... |
|
|
sports bh'er i forbindelse med mine brystreducerende operationer. Jeg kan varmt anbefale Triumph sports bh'erne - specielt work out modellen. Den har et bred elatisk som gør at den sidder super godt og giver god støtte. Jeg er ikke enig i at Triumph er noget bras - denne bh har jeg haft i 4 år og er flittigt brugt, og jeg har dem endnu!  Hünkemøller har også lavet en som er god, men knap så meget støtte:  Fila sports bh'erne har ikke været en succes her, de er virkelig skrøbelige og hægterne som sidder foran springer hele tiden op!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hunkemöller.. |
|
|
Synes jeg heller ikke har nok støtte men det kommer jo an på hvad man bruger. Hvis det ikke er to store meloner der skal presses sammen er kvaliteten af deres bh'er udemærket. De er ikke så dyre (mener det er 169 eller noget for modellen vist foroven) - mine har holdt godt både i vask og tumbling (et no-no) men jeg har fravalgt dem til fordel for mine Metro bh'er med bedre støtte.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ja det kommer jo nok an på faconen  Jeg køber normalt Bhér i special forretninger med store str. Sjældent at jeg kan finde noget andre steder da de ikke fører en F-skål. Faktisk syntes jeg det er foruroligende så lidt en ekspedient i en alm undertøjsbutik véd om pasform og str. En "god" BH koster for mig sjældent under 5-600,- og holder fra 4 måneder til 3 år, alt efter hvor meget den bliver brugt. jeg har sjældent under 6 stk og skifter hver dag! Sportsbhér har jeg arbejdet mig igennem alt hvad der er og har været på markedet, dog ikke fra udlandet af - endnu. -selvom jeg får diverse nyhedsmails derfra..  Jeg har haft en triumph "triaction" og et eller andet mere, men den model jeg kunne bruge lod de udgå og så var jeg lost igen. Så købte jeg en BIG, den kunne jeg ikke holde ud at have på når jeg red fordi stropperne var ved at tage livet af mig fordi de var for smalle. En anden model med krydsstropper gik bedre men der gik hægterne hurtigt til. Fila - fører ikke i min str. Metro - samme problem. Der findes dog en undertøjsbutik her i Randers som er for "store piger" som får modeller hjem fra Frankrig, og de holder bare! Men de koster også fra 600+ .. Der er ingen fordele i at have store fortrin  June
Man er klog når man ved, hvad det er man ikke ved noget om Nothing improves with age
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| June... |
|
|
Ja jeg husker de dage hvor jeg ledte desperat efter sport bh'er i str. 70 F-G... det var ret så umuligt! Havde dog én fra Triumph som var super, mener det var triaction! Jeg synes nu de fleste butikker er "godt med" idag hvad angår store størrelser... har du prøvet Triumph Comfort Minimizer? De fåes kun fra C skål og op ad.. de er et must for mig! Tidligere kunne jeg kun bruge de dyre modeller.. som kostede 6-800,- pr. stk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jep jep, har en enkelt minimizer.. Men den kan jeg ikke ride med, så glider stropperne ned. Og sidst jeg skulle have en ny, var der flere måneders ventetid pga restordre. Problemet er også at jeg ligger imellem en 75 og 80 cm og så handler det jo også en del om pasform. I storcenteret har de flere modeller i store str, men der er kun en enkelt af dem jeg kan bruge, resten sidder af Pommeren til og jeg får 4 bryster eller deller under armene  hos Hunkemøller har de også kun denne ene model jeg kan bruge som jeg anbefaler længere oppe. Change er lidt bedre hjulpet men her er jeg skuffet over deres faglige "viden" så handler der ikke så meget. Heldigvis er udvalget blevet bedre og det er ikke kun "kone modeller" der føres i de str længere.. men jeg kunne stadigt godt ønske mig lidt mere variation og kreativitet i modellernes udformning og str variation. Jeg oplever tit at falde for en bh, hvor der står "føres også i store str" og store str er så til en D-skål  Øhh, nå ... June
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxx |
|
|
Jeg har en rigtig go' sports-bh af mærket casall,som jeg har købt i Intersport. Den holder godt på barmen og er skøn at have på. Endvidere er den i super kvalitet og holder rigtig godt. Jeg bruger den til løb. 
Vrinsk fra Esma Kun den der bestiger bjerget får udsigt over dalen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
tak for alle jeres forslag, jeg har selv lige investeret i en casall og er super glad for den  Men vil lige prøve og kigge i metro næste gang jeg kommer derud, syntes nu ikke den i Aalborg plejer have bh´er men vil da lige tjekke. Tak for alle forslagene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Metro.. |
|
|
Jeg har lige checket og der står "shock absorber" foran på min. Jeg fandt dem i sort og hvid. Jeg ved dog ikke om de stadig har dem - det er et år siden jeg købte men i så fald har de måske en "opdateret version"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| shock absorber |
|
|
er en velkendt sports BH.. koster ca 400 dkk normalt pr stk En anden der er populært i de "store str" er Anita : Rosafaia, tjek feks lace.dk, de har alle 3 modeller. Den med dobbelt stoflag skulle være den bedste. Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har fundet |
|
|
mit eget trick. Købt den eneste BH UDEN bøjle, jeg kunne opdrive, fra bon aparte, meget billig, mener det er 120, og jeg købte en del på sommertilbud, og har en stram stræk-undertrøje indenunder. Det er simpelthen super. Hvis jeg kun skal ride let dressur, behøver jeg ikke undertrøjen, men sætter BH'en sammen til bryder-ryg, og spænder den HELT ind omkring kroppen. Så hopper de ingen steder. Men seriøs dressur, så har jeg undertrøje på. Var også gået i panik og ville have sports-BH, efter en gang, jeg fik jävle ondt efter ridning. Har stadig eftervirkninger ½ år efter. Det er derfor de SKAL spændes helt ind nu med den metode. Lone
Ponyer søger nyt hjem! Vant til børn og ridning. Århus.
Jeg keder mig, derfor er jeg her  Healing tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| casall |
| Forfatter:  |
gamleged |
| Dato:  |
29-07-2008 00:11 |
|
Casall er din nye bedste ven - uanset om de må være store eller små! Casall er din ven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| to på een gang |
|
|
Ved udsigt til stor belastning - løb eller lange rideture, så vælger jeg at tage to BH'er uden på hinanden. Inderst en shock-absorber, og yderst en meget tætsiddende bomulds-top fra Patrick (sælges ofte i Føtex). De to i kombination holder bryterne helt stramt ind til kroppen. Med en 70F bliver resultatet ikke særligt kønt, men det virker! ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| casal er en fjende |
|
|
jeg har prøvet casal.. den var uden lukning dvs i et stykke med bryder ryg. Hvordan pokker får man den af og på? hold da op jeg kæmpede, så denne ender aldrig i mit skab, for den vil ikke blive brugt når det er så besværligt at få den af/på.  Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| alle de hengemte BH'er |
|
|
 sikke en masse ubrugte BH'er Jeg skal ind og have foretaget en brystreduktion i næste md. og skal i tiden efter bruge sports-BH dag og nat. Måske man kunne gøre et fordelagtigt brugtkøb herinde?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Casall.. Jeg er super glad for min Casall, den holder tingene hvor de skal være så det hele ikke gynger rundt  Min søster arbejder i en sportsbutik (løberen - alt i udstyr til løb) og hun anbefaler også Casall.. Jeg har haft min i 4 år og den ser ud som ny og bliver bare vasket almindeligt.
//Siv Så kom du endelig til de evige græsmarker Alis :'( R.I.P. d. 27/3-2008 Elsket og savnet!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sports BH |
|
|
Jeg har 2, som jeg er meget glade for. Den ene er en Triumph Extreme et eller andet - den er hvis med sorte og røde kantbånd og elastik. Den kostede 299 kr. Den anden er en ny en fra Change - den kostede 399 kr. og har lige fået rigtig gode testresultater i I Form (4,7 point ud af 5 mulige)
BR Vivaldi 17½ dressursadel sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| bryder ryg?? |
|
|
hvilken model der kan anbfelaes er jo om du er til bryder ryge ller ej. den med bryder ryg kræver træning for mig at kommme i + ud af... så jeg foretrækker en med alm. BH lunkning eller uden bryderryg. Faktisk har jeg den model Anita du linker til... den er super fin  Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forskel på størrelsen |
|
|
Ser lige at Casall Sports BH findes i større str. end toppen, så giver det jo sig selv 
Hilsen Jannie - nu med en ny dressurhest i stalden 
www.nokke.dk webdesign og grafisk arbejde
RS DYNAMIC BID STR. 14,5 CM. SÆLGES/BYTTES TIL 13,5 CM. - se mere her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|