|
|
| Sommerferieplaner |
|
|
Af ren og skær nysgerighed... Hvad skal I lave i sommerferien? Vi har lige fået vores ferieplaner i orden. Vi skal prøve homeexchange for første gang i år og skal bytte bolig med en familie fra Paris. Det glæder jeg mig til og det virker som den ideelle måde at holde ferie - især når man er en børnefamilie. Winnie
Det er ikke vindene der styrer din sejllads, men måden hvorpå du sætter dine sejl... (Kinesisk ordsprog)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mine planer |
|
|
Vi skal til Lønstup i uge 33, her har min familie et lille nedlagt landsted med 25 tdl til. Det ligger det mest pragtfulde sted, uden nogen biler eller andre huse i nærheden. Og så håber jeg meget at jeg kommer til Anholt, der er desværre ikke nogle sommerhuse ledige før i uge 33 og vi har ferie i uge 31, 32 og 33 så enten dropper vi Lønstrup eller også tager vi telt med til Anholt i uge 31 eller 32, men det kommer meget an på, hvor hæmmet jeg er af min graviditet. Hilsen Marianne
Har du fået dine vinger sidder de nu godt nok? og kan du flyve rundt i luften med de andre i din flok? *Homestyle, -jeg glemmer dig aldrig, R.I.P 26/9-05*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Argentina |
|
|
Vi drager 3 uger til Argentina, har aldrig været der før. Vi skal på jagt nogle dage, se Igauzu vandfaldene, til Buenos Aires. Hvad vi skal lave de sidste 2-3 dage ligger ikke fast endnu. Men, hold da op hvor vi glæder os 
mvh Julle I can´t do any miracles, but I´m trying
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sommerferie |
|
|
Jeg skal bruge min ferie aktivt. I næste uge går turen til norge på isklatring. Ellers skal jeg til Bornholm med familien. Her skal vi klatre og spise is, og ellers bare nyde hvad den dejlige ø har at byde på. Sidst på året tager jeg til sjælland, hvor jeg skal bruge resten af min ferie på træklatrings kursus og overnatning i trætoppene. Så et ferieår med aktive udfordringer. god aften /Betina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skal... |
|
|
... bare slappe af og læse. Jeg har jo allerede haft årets udlandsrejse, med 2 uger i Mexico - så resten af ferien bliver i "Costa del Holme-Olstrup" (Julle - jeg er IKKE spor misundelig, det lyder SLET ikke som den ferie jeg gerne vil på....(eller noget))
£isbeth & Baloo Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sommerferie |
|
|
Sidder lige nu i det nord-vestlige Spanien hos kærestens forældre og skal være her indtil d.4.juni - en slags ferie, men skal lige læse lidt til eksamen også. Tager nok herned en lille uges tid sidst i juni og skal så ellers tilbringe juli og august hos kæresten i New Mexico, USA. Ikke et vildt inspirerende sted - men solen skinner altid og det bliver skønt med noget to-somhed, så pyt. God sommer til jer alle 
Mange hilsner fra Sine Med de to haffelaffer - Havanna er til salg 'Jag vil känna att jag lever Allt den tid jag har ska jag leva som jag vill' ~Gabriellas sång
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hvis sommeren |
|
|
bliver varm, forestiller jeg mig at flytte ned i Tjele Langsø - så kan jeg ligge der og være hval lige til September, og Simon kan komme og fodre mig et par gange om dagen! Ellers står den på havehygge, kombineret med dagsudflugter når vi har ungerne. I år VIL jeg i Givskud 
♥ Christina & Alle Prinsesserne Count your blessings
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg skal en uge til Island, og ride ved Hekla Vulkanen. Jeg mener ikke jeg før har siddet på en islænder, så det bliver lidt spændende..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Nu har jeg allerede været på ferie én gang i år. Jeg var i Egypten med familien og kæresten i april. Vi tager så afsted igen i september- dog til Tunesien denne gang. Kæresten og jeg har desuden to ugers ferie i august, men hvad de skal bruges på, ved vi ikke helt endnu.
Sascha & Sani Cheval Medlem af: Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub: DHPV
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min ferie |
|
|
Jeg har fået ferie i uge 26, og igår fik jeg sendt min anmeldelse afsted til skårupovergaard s elitemilitary stævne. Så det er min ferie. Torsdag til søndag.. ska starte debutant..glæder mig helt vild..
En gang military rytter altid militarytter:-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sommerferie |
| Forfatter:  |
Juncher1977 |
| Dato:  |
28-05-2008 11:44 |
|
Jeg har lige haft 2 ugers ferie. Den ene uge gik til Mallorca sammen med hele familien. Mine bedsteforældre havde nemlig gudlbryllup, og havde inviteret os allesammen derned  Og så har jeg 2 ugers ferie igen til august. Den skal tilbringes i vores nye hus, som vi overtager snart. Det skal totalrenoveres, så der bliver nok at lave. Det klares dersværre ikke på de to uger Nærmere to år. - Henriette -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uha, vi får travlt... |
|
|
I uge 27 er der Landsskue, i uge 28 er der DM i kørsel, og i uge 29 er der regionalkåringer for fjordhestene. Så er der uge 30 tilbage - og da skal vi vist have ryddet op i udhusene, have sat en mur op i stalden og have hele skidtet hvidtet. - og så trænger jeg nok også til at komme på job og slappe af  Hilsen Sif
Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt Har du fjordhest? Er du under 18? Se TIKA Junior Cup
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| snart afsted... |
|
|
Om 3 uger drager vi 14 dage til Tunesien, den første uge har vi børnene og vores forældre med, så det er en rigtig familie-uge. Så rejser børnene med vores forældre hjem og vi snupper en uge for os selv - uden børn der er sultne når kl. er 7 
Springsadel sælges, Kieffer Aachen, rigtig pæn og velholdt. Læderridestøvler str. 37, pæne og velholdte sælges Belgiske kæmper med stamtavle sælges, kuld født den 27/4
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 4 ½ uges ferie |
|
|
jeg går snart på en vel-tiltrængt ferie på 4½ uge det meste af tiden skal jeg dog være hjemme og slappe af, ride og være sammen med kæresten. Meeeen jeg skal dog som sidste år til den nordlige del af Island og ride fra 20-27 juni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tror... |
|
|
Jeg tror slet ikke, det bliver til noget ferie til mig. Altså, jeg HAR ferie (er studerende), men tror ikke, vi kommer nogle steder hen. Vi er lige flyttet og skal bruge en masse penge på møbler - min kæreste skal til sådan en metalfestival i Bulgarien i 10 dage, og det koster jo også. Desuden er vores hund for ung til at komme med til udlandet. Så det bliver en sløv ferie - men dejligt afslappende. Så kan jeg komme i gang med rigtig at tilride Khalisha, og træne noget dressur med Moonlight. 
*Hvis forventningens glæde er den største, hvorfor må man så ikke glæde sig for tidligt?!* © VKH Palomino/arabere: Ibriiz Arabians OX araber unghoppe sælges!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Azorene. |
|
|
Hvis alt går vel, skal vi en uge til Azorene. 
Mange vrinsk fra Spotlight, Evidence, Kikki og Lene Bolig søges til leje. Dejligfjordhest sælges. 9år. 146cm. stg. Fuldblodshoppe udlånes til avl. Stubben og Kieffer sadel sælges. ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ferie..... |
|
|
Jeg tager til Færøerne sidst i juni, for så at rejse til Island i starten af juli(skal på landsmòt). I august får jeg besøg af af nogle veninder fra stalden,der min hest stod inden han flyttet med mig til Norge. Så da bliver det hytte, rødvin og rideture i den flotte naturen der er omkring hytten.
Lyst at arbejde med Islandshest i Norge fra sept.2008-mai 2009? Erfaring med unghest en fordel. Send mig en PB. hvis du vil vide mere. Se evt. hjemmeside: www.123hjemmeside.no/nyberggaard
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| storfamilen her |
trilsen (nogen gange med mor) |
31-05-2008 10:38 |
|
skal 14 dage til italien, alle mand (familien tæller Anton 3 mrd, karoline 13 år, mathilde 16 år, mor 40 og far 41)storesøster Anna feriere med sin kæreste...... dernæste skal karoline på DGI lejr vi andre skal mere eller mindre være i vores nyindkøbte campingvogn hele sommeren på sinebjerg camping ved fåborg i uge 31 drager karoline og mathilde så på en uges kano"ferie" i sverige
Sort babylift brugt 2 måneder , er som ny samt sort brio pusletakse spritny, sælges samlet 425,- inkl. porto sælges på grund af køb af blå barnevogn billeder kan tilsendes via mail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo og......... |
|
|
så skal vi nogle dage til Lalandia i okt. Alexanders ønske. 
Mange vrinsk fra Spotlight, Evidence, Kikki og Lene Dejligfjordhest sælges. 9år. Ifol med Mosegårdens Kejser. Mønstre søges til at fremvise min hoppe til kåringen d. 4. okt. i Vallensbæk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Vi skal til Cypern i uge 25, og jeg glæder mig som et lille barn!! jeg er allerede begyndt at finde ud af hvad jeg skal have med. (Det er vist for sjældent jeg kommer afsted...)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Arbejde og læse til eksamen |
Kiki |
02-06-2008 13:52 |
|
Ja jeg er studerende så jeg skal arbejde og læse til en eksamen, jeg har udskudt til august. Men i august har jeg helt ferie fra studiet, så der skal jeg kun arbejde og regner med at læse et af de fag jeg skal have næste semester op. Bare for at være lidt på forkant med det hele. Rejse skal jeg ikke. Men skal da som altid passe hus og hund for mine forældre. Så der pakker misserne og jeg sammen og tager ud i huset i en uges tid. så kan man jo holde lidt ferie i haven. Jeg regner også med at skulle ride noget ekstra, da jeg nok skal til at have hesten nogle flere dage.
Mvh. Kiki Med misserne Oscar og Maddox
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I uge 28.. |
Susanne K |
03-06-2008 11:08 |
|
Tager vi tolv mennesker afsted i sommerhus i midtjylland, det er med venner og deres børn, ferien er bygget på på den måde at det er på børnenes præmisser, det vil sige det vi skal ud af se er for børnene bl.a. givskud, da vi alle er dyrefanatikere. Vi er afsted en uge hver år, nogen år i sommerhus og andre i campingvogn, det er så hyggeligt. Sidste år blev ferien holdt i jesperhus det kan anbefales. Udenlandsrejserne må vente til børnene bliver større da erfaringer siger mig at de godt kan undvære at blive slæbt ned i 40 graders varme. Resten af min 5 ugers ferie skal jeg bruge på at gøre min hund klar til mønstring og få styr på nerverne, det er jo altid nervepirende når ens dyr skal stå foran en dommer. vh.susanne.
Mor til guldklumperne: Kian 29/02-04 Emily 04/10-07 "Det er ikke den erfarne træner,der kan få en hest til at optræde,det er den erfarne træner,der kan få en hest til at ønske at gøre det."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ferie... |
Hanne GJ |
04-06-2008 13:41 |
|
vi har ikke meget ferie i år. Kæresten har fået et godt job som kun strækker sig og med september så han vil gerne bruge tiden på det og da vi er vendt hjem fra England i marts har vi hverken opsparet feriedage eller feriepenge. I juli tager vi nok cyklerne med til Samsø i en weekend, sover i telt og kæresten skal så løbe et løb om søndagen. Så har vi tre feriedage lige omkring vores årsdag hvor kæresten har planlagt noget meget hemmeligt. Det indeholder ikke overnatning, men han har bestilt et eller andet over mailen. Og det er noget jeg bliver rigtig glad for. Vi skal hjemmefra, det er jeg ret sikker på. Så det må jeg jo så have tålmodighed til. Til efteråret tager vi nok en uges ferie, hvor jeg håber vi får råd til at tage til Paris. Hvis ikke så finder vi et stille sted her hjemme i lille DK. Der er også så meget at opleve 
Let me teach you how to dance Let me lead you to the floor Simply place your hand in mine And then think off nothing more
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det vi plejer :o) |
|
|
Vi skal rundt og se på severdigheder i Danmark. Og et enkelt smut til tyskland og se Danevirke. Et mål er fast, og det er Skandinavisk Dyrepark. Håber også at vi enten kan komme afsted til Jesper Hus eller Fæstningen i Hanstholm.
** Trine ** Ejer af: Sportskoen Nydam's Mr. Milan. Ejet af: Frosti - hustyrannen. Milan søger rytter fra 2009. Se her: www.nydamsmrmilan.webbyen.dk/ Søger du hingstebilleder? Kig på min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til bulgarien |
Sanne |
06-06-2008 19:35 |
|
med en veninde her d. 17. juni og måske på en charterrejse med kæresten
Hilsen Sanne Søger min gamle hest Frk. Liva. Skimmel hoppe på 165 cm. og 8 år. Måske står hun nær Holbæk. Billeder på min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sommerferie |
TJRB ♥Athene♥ |
07-06-2008 21:20 |
|
Jeg skal mest bare arbejde... Og i slutningen af ferien forberede mig lidt på hvad jeg vil skrive bachelor-opgave om. Læse lidt op på nogle fag (jaja, det bliver sikkert ikke til noget). Ellers skal jeg bare ned til mutti og lege med hesten, måske et par dage i sommerhus med nogle veninder, læse en masse spændende bøger, spille computer (skal klart have fat på sims ), få orden på min nye lejlighed, forhåbentlig på druk nogle gange... Nyde livet og få noget sol på mit stakkels studenter-legeme.  Det der med at komme udenlands må blive en anden gang.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke rejse |
|
|
hvor er i berejste alle sammen, det lyder jo godt, men hvis jeg skal vaere helt aerlig saa, bryder jeg mig slet ikke om at vaere vaek hjemmefra ret laenge, og hvis det SKAL vaere, saa skal min hund kunne komme med. Jeg er ikke helt normal.... Ogsaa har jeg en kaereste som arbejder i Kina, som har tilbudt at betale rejsen, men jeg har ikke lyst han kan jo bare komme her hjem. hi hi. Naa men mine ferie planer er at faa redet 2 gange om dagen skridte tur eller longerer om formiddagen ogsaa dressur eller springning om eftermiddagen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Jeg skal til Bulgarien om 3 uger, og resten af sommeren skal jeg date min HN'er 
MVH Rikke Fejrskov "You know you are in love when you see the world in her eyes, and her eyes everywhere in the world."
- David Levesque -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bulgarien |
|
|
Så ses vi måske Rikke. Jeg skal til Bulgarien ved Sunny beach med kæresten d. 22 Juli, og det skal vi i 8 dage.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi har |
|
|
overstået vores 14 dage i Tunesien. I uge 32 tager vi så 4 dage på camping og i Fårup Sommerland - og omegn.
Springsadel sælges, Kieffer Aachen, rigtig pæn og velholdt. Læderridestøvler str. 37, pæne og velholdte sælges Belgiske kæmper med stamtavle sælges, kuld født den 27/4
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|