Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Så er nedtællingen begyndt
Forfatter: 
Dato:  05-05-2008 20:22

Der er nok en enkelt eller tre herinde, der husker, at jeg har gang i et langdistanceforhold af rimeligt voldsomme dimmensioner - han bor i USA og jeg bor i Danmark. Vi har her i midten af maj været et par i 1 år og 3 mdr

Jeg så ham sidste gang d.4.januar kl. alt for tidligt i Aalborg Lufthavn hvor jeg sendte ham afsted - først mod Kbh, derefter USA - men vigtigst - jeg sendte ham afsted for en lang lang periode... Men ved I hvad?? Den er snart ovre Det er jo lige 4 mdr. siden nu og jeg skal se ham igen d.26.maj! Er der nogen der glæder sig??? Ja, det tror jeg nok der er

Vores evigt usamarbejdsvillige liv vil selvfølgelig, at vi denne gang skal ses i Spanien - hos hans forældre, hvor han skal bo i en måned, da han skal opereres i knæet (fodboldskade - doh! - computernørd, bliv ved din læst!). Dem har han ikke set i et år, så det bliver ret mærkeligt at jeg også sådan lige skal bo der et stykke tid... Og - nå ja - han skal selvfølgelig opereres liiiige midt i min eksamen, så det er jo 'skønt' Projektafl. d.22., karneval i Aalborg d.24., Spanien d.26.-4. og så hjem til eksamen d.11. - så har jeg min bachelor og hurra for det Derefter til Spanien igen efter en uge eller to hos min egen familie og så daffer vi sandsynligvis til USA d.2.juli hvor jeg bliver i 2 mdr. indtil min kandidat-udd. starter herhjemme i september imens han forsvarer sin afhandling og flytter til Seattle for at arbejde for Microsoft. Længere har vi ikke planlagt - det kan slet slet ikke betale sig for tingene ændres konstant. Hans ødelagte knæ og Europatur her midt i den sidste fase af hans ph.d. var IKKE planlagt, skulle jeg hilse at sige..!

Damn - der er dælme alt for meget logistik i det her forhold

Men yay - var lige nødt til at dele min glæde - selvom det er lidt på forkant Noget andet er så, at jeg er DRØNnervøs for mødet med svigermekanikken - hvad skal jeg tage med til dem for at bløde dem op? Noget dansk, der ligger indenfor SU'ens grænser.

Mange hilsner fra Sine

Med de to haffelaffer - Havanna er til salg

'Jag vil känna att jag lever

Allt den tid jag har ska jag leva som jag vill'

~Gabriellas sång

0
0
Svar på denne tråd

dejligt at lsæe dit indlæg
Forfatter: 
Dato:  06-05-2008 05:48

havde tænkt på om det var kørt ud i sandte, men kan jo så læse at det stadigvæk er godt.

Når du skal besøge hans forældre, jamen så skal du da tage noget super dansk med, nemlig sønderjysk spejepølse og rugbrød.

MOBBEN IMC.
Hvor købes billigst på sjælland træpillesmuld/træpiller
0
0
Svar på denne tråd

Tiden går
Forfatter: 
Dato:  06-05-2008 07:26

selvom det nogen gange kan føles som om den ikke gør, når man er langt fra den man elsker :)

Men jeg bliver næsten helt rundtosset af at læse om hvordan I må jonglere for at kunne ses. Så var det trods alt nemmere for mig, dengang jeg også havde langdistanceforhold og "kun" skulle bekymre mig om at finde pengene til at rejse for.

Men godt at høre at I begge to gerne stadig vil hinanden.

Har desværre ikke nogen gode idéer til hvad du kan tage med til svigermekanikken, dog ville jeg ikke tage rugbrød med. Det er de færreste sydlændinge der synes om den bitre smag.

Min mand kan i hvert fald ikke lide det. Ej heller synes han om lakrids...

Anastasia & Tina

0
0
Svar på denne tråd

hvad så på sigt
Forfatter: 
Dato:  06-05-2008 08:34

skla du flytte til Amerika? og ellers held og lykke med det hele...

Hilsen
Sanne
Søger min gamle hest Frk. Liva. Skimmel hoppe på 165 cm. og 8 år. Måske står hun nær Holbæk. Billeder på min præsentation
0
0
Svar på denne tråd

Jo jo - vi er
Forfatter: 
Dato:  06-05-2008 09:54

skam stadig sammen, selvom al den planlægning har været ved at tage pusten fra os... Men i dag køber jeg min billet til den første Spaniens-tur; så er dét da på plads Og ja, Tina, det er mærkeligt som tiden går selvom man synes den står stille af og til I januar og februar havde jeg MEGET svært ved at forestille mig, at maj og juni nogensinde ville indfinde sig..!!

Hmmm... Jeg ved ikke helt med rugbrød... Kæresten kan godt lide det, men han er også altædende

Jeg har tænkt lidt i chokolade (sådan god, dansk chokolade) og så måske en lysestage (de der snebolde) eller noget i den retning..? Danish design, you know

Sanne: Det er hunde-svært at emmigrere til USA pga. opholds og arbejdstilladelse - og ja, så er jeg jo ikke færdig med min uddannelse og det koster kassen (!) at læse på uni derovre... Men jo, forhåbentlig på sigt

Mange hilsner fra Sine

~Gabriellas sång

0
0
Svar på denne tråd

Til svigerforældrene
Forfatter: 
Dato:  06-05-2008 21:27

Skal du nok gå udenom alt, hvad der er spiseligt.

Måske hvis de bryder sig om sådan noget (tjeck med kæresten først) kunne en flaske gl dansk være god - sådan en havde jeg med til min skotske værtsfamilie, hvor den bragte stor lykke ;)

Ellers er du selv inde på noget af det rigtige med dansk design, der er jo også Trip trap (fx en servietholder og så nogen Lene Bjerre servietter) eller noget fra Georg Jensen.

Eller hvis du kan finde en eller anden form for platte (sydlændinge plejer at være tossede med platter og andre dimser til at hænge på væggen )

Men under alle omstændigheder må du have en god tur til Spanien

mvh Maria

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

0
0
Svar på denne tråd

Langdistance
Forfatter: 
Dato:  06-05-2008 22:37

Jeg ved ikke, hvad du skal tage med, men jeg vil blot komme med en lille opmuntring om, at andre har fået det med langdistance til at køre :-)

Ikke mig dog, men min lillebror og hans kæreste er sammen på 6. år nu, må det være, og hun er amerikaner (fra Minnesota) og han er fra Danmark ligesom mig. De mødte hinanden, da de var 16 og har bare holdt ved. Han har boet et år i USA og hun har boet et år i Danmark, men ellers har de rejst frem og tilbage i ferier. Det er da også til tider svært for dem, men de klarer det bare godt, og jeg synes sg* det er godt gået. Og det lyder som om I også kan!

Rigtig god ferie til jer begge.

Mvh

Anna

Efter 10 år uden hest kommer... Påske!

0
0
Svar på denne tråd

Dansk Design
Forfatter: 
Dato:  08-05-2008 00:45

Dansk Design er en god ide. Fx piet hein lysestager.

Hilsen Bettina

0
0
Svar på denne tråd

Jeg takker for
Forfatter: 
Dato:  08-05-2008 14:58

de gode forslag - skal vist ned i byen og kigge butikker om ikke så længe!

Maria: Tak skal du have

Anna: Wow... 6 år på den måde? Jeg bukker mig i støvet - det er godt nok vanvittigt flot Jeg håber godt nok ikke vi bliver nødt til at køre på denne måde meget længere - det er, som du skriver, enormt hårdt meget af tiden... Men vi prøver at holde humøret oppe

Mange hilsner fra Sine

~Gabriellas sång

0
0
Svar på denne tråd

Lille update
Forfatter: 
Dato:  05-06-2008 21:12

Jeg er stadig i live efter mødet med svigermekanikken Jeg kom hjem i går efter 10 dage i Spanien. Alle var utroligt søde ved mig og selvom vi brugte meget tid indendøre pga. regnvejr (meget usædvanligt, sagde alle - jo tak, der er 26 grader i DK ) nåede jeg både ud at spise tapas flere gange og i teatret til spansk opera.

Og frem for alt - jeg fik tilbragt en masse tid sammen med kæresten

Nu skal eksamen bare overstås og så afsted igen!

Lige et par billeder fra byen, Valladolid (som faktisk er på str. med Århus, men ikke desto mindre havde jeg aldrig hørt om den før jeg mødte manden )- for de litterære kan det fortælles at Cervantes, som skrev Don Quixote, kommer derfra:

Jeg endte for resten med at give hans forældre en Rosendahl vinhælde-prop (ja, hvad hedder sådan noget - den ting man sætter på så flasken ikke drypper) og noget Anthon Berg chokolade; begge dele faldt i god jord

Mange hilsner fra Sine

~Gabriellas sång

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider