Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Nogen med Posttraumatisk stress
Forfatter: 
Dato:  26-03-2008 21:52

Hej alle her på HN.

Jeg vil høre om der er nogen herinde med posttraumatisk stress, hvordan du/i takler det/ hverdagen? og ikke mindst hvordan har dit forløb været?

Jeg håber på at få et par svar, selvom det er en yderst privat ting at indvolvere andre i.

Hilsen belinda

0
0
Svar på denne tråd

Et familie medlem
Forfatter: 
Dato:  28-03-2008 23:03

har denne traumatike ting- han er i behandling på stolpegården og det går langsom, men sikkert fremad med ham nu på vist nok på 3 år....gi pb- så kan jeg spøger om du må kontakte ham, hvis du har brug for det..

MVH Dorthe

Dygtig HMS handler om at have den samme hest i mange år,

ikke at have mange heste på få år.

Vores kat Pjevs er bortløbet under en pasning i Rødby.

Se billede på mit HN.

Øremærke nr. ZGO383

Dusør gives

0
0
Svar på denne tråd

post-stress
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 11:39

for nogle år siden blev jeg selv ramt af posttraumatisk stress.

jeg havde haft en hård tid med uddannelse(socialrådgiver) og midt i det hele skulle jeg i retten for at få forældremyndigheden over mine børn.

Der var en del chikane fra farens side, også gennem børnene.

Da hele sagen var vel overstået og jeg havde vundet (eller rettere sagt børnene vandt!) mente jeg, at nu skulle jeg videre med livet og uddannelsen. Jeg var startet i praktik og opdagede pludselig at jeg ikke kunne samle mig om noget som helst. jeg græd over ingenting, kunne intet overskue og fandt ud af at jeg slet ikke havde fået fat i alt det jeg skulle for at gennemføre uddannelsen.

Jeg valgte at stoppe, blev sygemeldt i ca 3 mdr og deltog i noget gruppeterapi. Jeg "fuldførte" dog ikke terapien, da jeg synes den tog udgangspunkt i et forkert sted i mit liv; de mente jeg skulle starte med min barndom ligesom de andre på holdet, men det var jo ikke den der var problemet i denne situation!

Jeg fik det gradvist bedre og har lært at lytte til min krop og dens signaler.

Håber det samme sker for dig, held og lykke fra mig.

Maiken

held afhænger af tilfældigheder

succes af vilje

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider