Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Hvor lang tid tager det?
Forfatter: 
Dato:  14-03-2008 12:54

Hvor lang tid tager det at drikke sig ihjel i øl?

Grunden til spørgsmålet, er at det er det min far er godt på vej til, og jeg vil gerne have nogle fakta at bruge, når jeg tager et opgør med ham.

For nu kan jeg ikke mere. Jeg er kørt helt ned. Jeg kan ikke længere klare at redde hans røv igen og igen. Hverken hvad angår økonomi eller job. Nu er jeg nød til at tænke på mig selv, og min netop overstået operation, og så håbe på at far får et Wake Up Call, ved at blive konfrontrerede lige på og hårdt, og bedt om at holde sig væk, hvis han ikke vil ligge øllene på bordet.

I skulle næsten ha liv at se det syn der mødte mig, da jeg tog hjem til ham, for at hente nogle ting, som han manglede mens han ligger på hospitalet. Men jeg ved ikke om det er for hårde sager til at ligge her ind. For det er forfærdentligt!!!

** Trine **

Ejer af: Nydam's Mr. Milan.

Ejet af: Frosti - hustyrannen.

Milan søger passer/rytter. Se her: www.nydamsmrmilan.webbyen.dk/

Søger du varmblods-hingstebilleder? Så kig på min præs.

0
0
Svar på denne tråd

Som du lyder
Forfatter: 
Dato:  14-03-2008 13:24

Alt for lang tid.

Det er jo ikke noget han bare kan gøre, han er syg, han har en sygdom.

Hvis det var bare at lægge øllet på bordet/hylden så gjorde han det nok....

Illum

Skal du på clinic m Anky, så spør lige om grunden til at hvis Roll-Kur IKKE er skadelig !!! hvorfor så kun ride det i korte intervaller ????

0
0
Svar på denne tråd

Og PS:
Forfatter: 
Dato:  14-03-2008 13:25

Du er ikke hans vogter, så du kan be ham om at holde sig væk...

Illum

Skal du på clinic m Anky, så spør lige om grunden til at hvis Roll-Kur IKKE er skadelig !!! hvorfor så kun ride det i korte intervaller ????

0
0
Svar på denne tråd

Selvfølgelig...
Forfatter: 
Dato:  14-03-2008 13:28

... er det en sygdom. En sygdom som han har haft i mange år, og forgæves har forsøgt at fjerne. Men det er ikke lykkedes fordi at viljen og lysten ikke har været der. For så skal han se sine demoner i øjnene.

Men nu har han dårlig lever, nyrer der ikke virker (men efter sidste stunt). Så måske kan han indse nu, at fortsætter han, så tager det meget kort tid...

Hjælpes vil han ikke. Han er verdensmand der kan det hele. Vi har prøvet selv, men også proff. Ingenting virker. Han kan det hele selv!!!

** Trine **

0
0
Svar på denne tråd

PS....
Forfatter: 
Dato:  14-03-2008 13:30

Det er også umiddelbart min mening. Skal snakke med ham i aften. Og han ved jeg ved hvordan der ser ud i hans hus pt, så jeg har tænkt mig at hører ham af hvad der er så forfærdentlig ved livet at han forsøger at drikke sig ihjel? For det er det han er. Han er ufattelig heldig at være i live i dag, og at det ikke gik den anden vej sidste mandag.

** Trine **

0
0
Svar på denne tråd

hej ven.........
Forfatter: 
Dato:  14-03-2008 17:23

jeg har sendt dig en pb. ring endelig.

mvh hilsen
SUNFLOWER
Marsvin unger sælges
INDSIGT GIVER ANSVAR

0
0
Svar på denne tråd

12324565356
Forfatter: 
Dato:  14-03-2008 20:36

Hejsa Trine...

Nu kender jeg alt for godt det du går igennem.

Hvor hårdt det end er må man se i øjnene, at man ikke kan redde dem som ikke vil reddes....desværre.

Du er velkommen til at skrive hvis du har brug for det :-)

Mvh Jeannette

Mor til Marcus Mikael 191106

Pinto araber er vejen frem...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  15-03-2008 07:54

Min far tog det 20 år at drikke sig ihjel, og han forsøgt ellers ihærdig, men 20 år gik der før kroppen sagde stop.

UUH hvor jeg kender det, hvor har jeg prøvet at komme hjem til jul, til en sovende far, som ikke har lavet den lovede julemad og som havde skidt i både dyner og den spand der stod ved siden af, istedet for at gå på wc.

Har muget ud efter ham mange gange, og bvadddrrr ved hvor klamt det er.

vi satte stolen for døren og sagde ædru eller ingen børnebørn, og han valgt sprutten, idag er han død. det er IKKE løsningen.

få lægen til at hjælpe ham, tving ham i noget behandling. skriv en pb hvis du har brug for at skrive om det, jeg kender hele turen. min far drak fra jeg var 7 og min mor døde og drak så i 20 år før kroppen sagde stop.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-03-2008 16:42

Min far drak sig også ihjel. Han havde vel drukket i omkring 30 år, og en dag fik han en blodstyrtning som tog livet af ham.

Det var hæsligt at komme hjem og se huset smurt ind i blod og at kunne følge hans sidste minutter hvor han har forsøgt at ringe efter hjælp og så er faldet ned af trappen.

Nu kæmper jeg så med en fætter som er ligeså fordrukken som min far var, men klog af skade har jeg fattet at jeg ikke kan gøre noget ved det. Jeg har kørt ham til afgiftning et par gange og gjorde hans lejlighed pæn ren til han kom hjem, men det er slut. Nu kan han komme hjem og se hvor klamt det hele er når han vælger at drikke hjernen ud!

Jeg forstår godt din frustration overfor din far. Du KAN ikke hjælpe ham, han vil ikke hjælpe og den eneste der kan sige stop, er ham selv.

Pas på dig selv!!!

-Dorte

0
0
Svar på denne tråd

Bambambam
Forfatter: 
Dato:  23-03-2008 19:50

Min far har drukket siden han var ung, og han var 46 da han fik en hjerneblødning af det.. Det går rigtig stærkt til sidst..!

***Melanie***

Som søger rolig parthest et par gange om ugen nær Åbenrå

0
0
Svar på denne tråd

at drikke
Forfatter: 
Dato:  23-03-2008 20:00

Min mor har også drukket siden hun var ung. Hun døde i en alder af 49 årsag: skrumpelever.. Det gjorde mig ondt, men det var hendes valg.

Mvh

Fosse

0
0
Svar på denne tråd

Svar...
Forfatter: 
Dato:  24-03-2008 17:14

Tak for jeres svar.

Min far er stadig indlagt, og nu venter jeg kun på muligheden for at få ham på to mandshånd, så jeg kan få en alvorlig snak med ham. For nu vil jeg vide hvad han vil med sit liv, så jeg ved om jeg skal være en del af det, eller ej.

Min far er en af dem der altid godt har kunne li at drikke, men kun i godt vennelag. Men de sidste 6 år, er det gået helt over gevin. Og det bliver værre og værre. Indtil dette skete. Men nu har han også en lever der har sagt stop, og nyrerene er hoppet helt af dansen... gad vide hvor længe der vil gå, hvis han fortsætter???

** Trine **

0
0
Svar på denne tråd

op til 30 år
Forfatter: 
Dato:  25-03-2008 16:11

Tog det min far, det var dog kræft det tog livet af ham til sidst, men stærkt hjulpet af en meget usund livstil.

Husk du kan kun støtte hvis de selv vil ud af misbruget, man kan ikke træffe beslutninger for andre, og du er ikke ansvarlig!

M.v.h. Carsten I Nielsen.

"Det sværeste ved ridning, er at gøre det så let som muligt"
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider