Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Rynkebehandling
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 18:27

Jeg vil høre, om der er nogen herinde, der kender til en effektiv rynkebehandlingsmetode og evt. kan anbefale en klinik/læge?

Min mor har i mange døjet både fysisk og psykisk med slapt bindevæv og hun har for nogle år siden fået en laserbehandling, som i en periode hjalp. Det er så slemt, at hun isolerer sig og har en meget lav livskvalitet.

I dag er der jo sket en hel del indenfor effektiv rynkebehandling, men hvad er godt og bedst?

Hvad er holdningen generelt til rynkebehandling herinde? Her taler vi ikke om naturlige og sene rynker eller fast bindevæv, men når ældningsprocessen pludselig tager fart?

Har du selv fået rynkebehandling/kosmetisk operation?

/Tinamaria

Bedækning tilbydes af palominohingst. Se billeder på præsentationen.

Kurser og uddannelse indenfor Feng Shui, ansigtszoneterapi og Reiki. Ligeså foredrag, workshops og salg af min bog "Dansk Feng Shui"

0
0
Svar på denne tråd

På Senior har vi ingen kendskab ....
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 21:13

..... til rynker, eller også vil vi helst ikke mindes om det

Mvh. Lisbeth

Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det.

Anders Lund Madsen

0
0
Svar på denne tråd

Lisbeth.................
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 21:15

Det er det gode ved senior, vi glemmer

Det sidste jeg husker, er en super ung og lækker Pia

Pia

Jeg har så meget respekt for min underviser, at jeg aldrig kunne drømme om, at citere en af hendes sætninger, hvis ikke jeg kendte slutningen.

0
0
Svar på denne tråd

Jeres svar
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 22:03

skuffer på ingen måde ... Hvor er I bare herlige

Er der ellers nogen, der ikke går med dem her eller dem her ?

/Tinamaria

Kurser og uddannelse indenfor Feng Shui, ansigtszoneterapi og Reiki. Ligeså foredrag, workshops og salg af min bog "Dansk Feng Shui"

0
0
Svar på denne tråd

Skal jeg
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 22:08

i stedet spørge på junior eller på hyggen??? Eller alternativt træning?

/Tinamaria

0
0
Svar på denne tråd

ej spøg til side
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 22:19

Mon ikke det mest effektive vil være en ansigtsløftning, eller botox(staves) det kunne jeg nok godt finde på, at overveje når mit ansigt begynde at falde nedad.

Pia

Jeg har så meget respekt for min underviser, at jeg aldrig kunne drømme om, at citere en af hendes sætninger, hvis ikke jeg kendte slutningen.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har fulgt
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 22:45

min mor og besluttet, at SÅDAN VIL jeg undgå at have det og desforuden lade mig diktere af kropslige forfald, som er meget individuelle.

Det mest skræmmende er nok, hvor invaliderende det kan være for nogen mere end andre, så jeg kan godt følge hendes ord om, at verden i nogen henseender er uretfærdigt fordelt.

/Tinamaria

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har fundet ud af...........
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 23:57

at folk ældning ikke accepteres mere, men der er da ikke noget mere naturligt i verden end at ældes med ynde....

Patterne sidder ikke hvor de sad engang, maven ligner en gravid væglus, røvballerne hænger ligeså meget som ansigtet, der

ihærdigt prøver på at stoppe det ved at få rynkerne til at holde det oppe. Jo, jeg er vist ved at ligne min alder.

Hvis man er meget tynd har jeg erfaring for, at man får mange mange flere rynker end hvis man vejer lidt mere, jeg tror at det er derfor naturen gør at man tager på i overgangsalderen, den kompenserer.

Jo, jeg har rynker men gider overhovedet ikke tage mig af det, hvorfor skulle jeg det? At kæmpe mod moder natur kan man ligeså godt opgive på forhånd. Mine venner kan lide mig for den jeg er, ikke for om jeg har en rynke mere eller mindre. Egentlig har jeg ondt af dem som kæmper som besatte for at holde deres ungdommelige ydre.

Med venlig hilsen

Merete

Shetlænderavl

Føl og plage til salg med gode papirer til fornuftige priser. 1 års sortbroget hingsteføl sælges.

http://www.stutteri-winther.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er helt enig
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 13:17

men der er STOR forskel på ældning og det handler heller ikke panisk om at bevare et ungdommeligt ydre.

Det handler mere om at finde en god balance imellem ældning og lysten til at bevæge sig blandt andre mennesker og ikke som min mor, der isolerer sig og dagligt har det enormt skidt med sig selv. Det er ikke et liv set med mine øjne.

/Tinamaria

0
0
Svar på denne tråd

Hvad har du i tankerne
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 13:36

Hvor drastisk vil du gå til værks ?

Illum

Den nyhed er jeg meget ked af at høre...

0
0
Svar på denne tråd

Prøv chokoladekuren...
Forfatter: 
Dato:  26-02-2008 13:54

.. den fylder rynkerne udefterhånden som de opstår, så man ikke opdager dem ;-D

Ellers er der vist kun plastickirugi der virker. Det virker til gengæld også fint.

Min mor ligner en der ikke er en dag over 60 og det er selv om det er omtrent 10 år siden hun fik ordnet ansigtet - og hun er altså snart 72!

(gid man kunne ordne andre aldersproblemer lige så let - hellere være rynket som en sveske men stadig have sin hukommelse )

£isbeth & Baloo
*
Content makes poor men rich;
Discontent makes rich men poor.
(Benjamin Franklin)
0
0
Svar på denne tråd

Øv - endnu
Forfatter: 
Dato:  28-02-2008 14:23

engang fik jeg ikke besked om, at der var kommet svar på mit indlæg ...

Jeg har ikke talt med hende om, hvor langt hun er villig til at gå, da jeg ville undersøge, om der evt. var kommet nye, effektive behandlinger, jeg kunne nævne for hende.

Jeg synes jo, hun har fortjent et berigende og glædesfyldt efterår i hendes liv i stedet for det helvede, hun lever i nu.

/Tinamaria

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider