Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Så røg jeg
Forfatter: 
Dato:  19-02-2008 12:25

Jeps - jeg blev afskediget i går.

Jeg blev headhuntet til et lille firma 1.juni sidste år. Til al held fik jeg orlov fra mit gamle job.

Jeg har haft et dumt forløb på det nye job. Røg af hesten og brækkede benet 1. oktober, derefter en længere sygemeldig og så på job igen. Nu skal jeg ind og have lavet benet igen, da det ikke blev samlet rigtig første gang.

Jeg havde selv taget beslutningen om at jeg vil tilbage til det gamle job, men skulle jo først sige op til april.

Nu står jeg så med en opsigelse og fuld løn indtil 31.maj, hvor jeg skal starte på den gamle arbejdsplads.

Det er ikke helt skidt, men det var godt nok en underlig fornemmelse af blive fyret.

Jeg bebrejder dem ikke - hele forløbet har været dumt og så har de taget mundenfor fuld med to nye medarbejere.

Så nu kan jeg slappe af og få styr på ben og genoptræning, inden jeg tager på job igen.

Det var bare lige et lille suk.

Lene

Livet er en læreproces - og jeg er bare en lærling!

0
0
Svar på denne tråd

jeg har haft
Forfatter: 
Dato:  19-02-2008 12:29

næsten den samme oplevelse.

Dog var min mere positiv.

Jeg blev desværre syg, med udsigt til næsten et halvt års sygemelding. I værste fald.

Samtidig havde jeg været på min arbejdsplads i 8 år, og var lidt træt af at være der.

Dertil kom der nye retningslinier fra den øverste ledelse om, at der skulle skæres kraftigt ned.

Da jeg fortalte min chef, at jeg både skulle sygemeldes, samt at jeg var i tvivl om jeg skulle tilbage derefter, blev vi enige om at jeg skulle fyres. Jeg havde nemlig oparbejdet et halvt års løn ved fyring!

Så jeg blev fyret. Det var en meget mærkelig oplevelse at stå med en seddel hvorpå der står man er fyret, og i den anden hånd en anbefaling om hvor en fantastisk medarbejder jeg havde været.

Men jeg er glad for, at det virkede optimalt begge veje.

Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

2 bokse ledige i Ledøje område. Se mere på præs

0
0
Svar på denne tråd

Godt og skidt
Forfatter: 
Dato:  19-02-2008 18:07

Sikke da noget Lene, men nu slipper du da for dilemmaet med at skulle sige op.

Nu skal du ikke sige op og føle at du svigter dem.

Så det må være held i uheld. Og nu kan du tage det helt roligt med den nye operation og efterfølgende genoptræning.

mvh PiaR
quantum in me fuit

Svar venligst i tråden og ikke via besked

www.piar.dk

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er
Forfatter: 
Dato:  19-02-2008 19:52

heller ikke så ked af det. Jeg havde jo egentlig taget beslutningen - skulle bare have operationen overstået, men nu får jeg tid til at komme mig.

Så ja det er held i uheld.

Lene

Livet er en læreproces - og jeg er bare en lærling!

0
0
Svar på denne tråd

Det er lige før man kan sige
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 00:26

"held i uheld", når det skal være.

Godt du har et arbejde at vende tilbage til, og som du forhåbenlig vil være glad for at genoptage forbindelsen med.

Det er altid sundt at se og prøve andre arbejdspladser, og dermed evt returnere med nye oplevelser og viden i bagagen.

Pøj, pøj med den kommene operation.

mvh

LGI

SÆLGES: Rambo Supreme Heavy, str. 160cm, samt Rambo Procetor, str. 145cm

Mountain Horse Rider II, str. 39 NYE!!!

Jeg er født sådan! - Hvad er din undskyldning?

En god dag starter med et smil!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider