Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Puha, date på fredag...
Forfatter: 
Dato:  19-02-2008 00:36

Føj da, hvor er jeg nervøs...

Som overskriften siger, så har jeg en date på fredag med en, som jeg har skrevet sammen med. Allerede nu er hjertet begyndt at hamre som en 15 årig tøs, der for første gang skal forsøge at snige sig ind på disko-dasko og ikke ved, om man bliver godkendt ved døren eller ej.

Jeg har jo været gift i herrens mange år (næsten) og skal pludselig til at prøve forfra, om det der forelskelse og andet pjat overhovedet er noget for mig.

Vi har selvfølgelig set billeder af hinanden, så ingen af os risikerer at stå og vride sig af bar'forlegenhed for at få sagt, at "det udseende kan jeg bare ikke leve med"... Derudover har jeg hørt ihvertfald bare en lille smule om ham fra anden side, så jeg kan være sikker på, at han ikke er hverken øksemorder eller lignende

Min mavefornemmelse omkring ham som person er ihvertfald god - men tænk hvis jeg bare sidder dér, totalt stum og med en hjerne på stand-by - See the picture..??

Opmuntrende ord og gode fif til både "score-tricks" og "hvordan-slipper-jeg-væk" modtages med kyshånd ;-)

Mvh

Line

Feriehus ved Malaga udlejes, skriv for yderligere info

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd

Slipper væk..
Forfatter: 
Dato:  19-02-2008 08:40

Hehe, hvis du har brug for en backup til at slippe væk, kan du aftale med en veninde eller lign. at hun ringer til dig på aftalt tidspunkt, f.eks. en times tid efter datens begyndelse.

Hvis så daten er helt skidt kan du lade som om veninden er faldet af en hest, blevet sparket eller lign. og har brug for dig til at køre hende på skadestuen? Og går daten godt kan I bare lade som om hun ringede for at spørge om du var ledig til en hyggeaften på fredag eller lign...

Kræver lidt aftalt spil med veninden, men forestiller mig det sagtens kan lade sig gøre, men diverse koder for "HJÆLP" eller "Ihh det er så skønt at være på date".

Held og lykke

0
0
Svar på denne tråd

vær dig selv..
Forfatter: 
Dato:  19-02-2008 11:27

og vær ikke lusket, går det ikke som forventet så sig det lige ud.. at du vil sige tak for aftenen, men synes det er tid til at bryde op.

når i mødes, så vær for guds skyld dig selv, der er ikke noget værre end påtagende mennesker, der prøver at være noget de ikke er.

Held og lykke med daten... :-)

Mette

Billeder af mine børn.

Et barn er en engel, hvis vinger krymper i takt med at benene vokser.

0
0
Svar på denne tråd

Tak...
Forfatter: 
Dato:  19-02-2008 15:17

Jeg tror nu også nok det skal gå - men kan kun grine lidt ad mig selv over den der teenager-følelse.

Og selvfølgelig vågnede jeg op her til morgen med feber, ondt i halsen, forkølet og ligner noget katten har slæbt ind, men alligevel ikke gad æde....

Det er forhåbentlig ovre til fredag...

Mvh

Line

0
0
Svar på denne tråd

Nøøøøj er der en ny .....
Forfatter: 
Dato:  19-02-2008 16:44

..... bodega-fætter-Barbara Cartland-tråd under opsejling

Du lyder fuldstændig som en af mine holdkammerater på SSH-skolen, der betroede et par stykker, den ene var mig, at hun skulle date en fyr i lørdags.

Vi var ved at gå helt i selvsving over det, hun havde taget tilløb til det temmelig længe og havde taget initiativ til at invitere sig selv på kaffe hos manden.

Vi aftalte, at hun bare lige kunne komme med en diskret eller , når hun kom ind i klasselokalet i går morges.

Prøv lige at spørg om vi var spændte

Heldigvis var det den her hun sendte os.

Held og lykke med det.

Mvh. Lisbeth

Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det.

Anders Lund Madsen

0
0
Svar på denne tråd

Ja ja Lisbeth...
Forfatter: 
Dato:  19-02-2008 17:42

Jeg ser jo Skingur-Christina som mit store forbillede og med det held hun havde, bare fordi hun gik på bodega i Aalborg sammen med en veninde - efter JEG samme dag havde sagt, at vi kun havde fine eksemplarer heroppe - så satser jeg stærkt på, at jeg er lige så heldig

Så når jeg vender tilbage i tråden efter daten, så går jeg stærkt ud fra, at jeg mindst er forlovet og har fået 2 børn

Hellere en bodegafætter - end Svend ;-)

Mvh

Line

0
0
Svar på denne tråd

LineG!
Forfatter: 
Dato:  19-02-2008 20:11

aha - spændende med sådan en date.. Jeg husker som var det igår (selvom det faktisk var 7 år siden igår!) at jeg mødte Jan..

Vi havde skrevet lidt sammen i en uges tid og aftalte at mødes. Jeg var netop hjemvendt fra et år i udlandet og boede hjemme hos mine forældre!

Jeg blev hentet af et stk. Jan i smart sportsvogn (må indrømme den fangede ret så meget, haha) Men altså... jeg satte mig ind i bilen og ved første øjekast må jeg indrømme jeg tænkte "@!#$" det her er bare ikke mig.. (både ham og selve situationen) Vi kørte forbi en kineser grill for at hente mad og mine tanker var lidt alla.. "Skal jeg bare smutte nu!" drøne ud af bilen og forsvinde..

Jeg er bare ikke god til sådan nogle dates!!! Men hvor er jeg glad for jeg blev siddende i den bil

Mvh. Lise D

0
0
Svar på denne tråd

Hehe Lise..
Forfatter: 
Dato:  19-02-2008 22:58

Jamen man må da sige, at du trods alt holdt ved - for nu har I jo både hus og barn (læs: Ivan )

Lad os se om mit held er lige så godt...

Mvh

Line

0
0
Svar på denne tråd

Jamen Line
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 10:04

Du skal jo bare være præcis som på vores første date.

Så får du ingen problemer.

Der kan dog være den ulempe, at du muligvis aldrig slipper af med ham igen.

Kh Jean

0
0
Svar på denne tråd

Jamen Jean..
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 10:12

vores første "date" handlede jo primært om pasning af dig og det gik heldigvis rigtig godt. Men i dette tilfælde er det jo planen, at jeg skal "feje" benene væk under ham og det samme den anden vej.

Men jeg kan godt se, hvad du mener - dig slap jeg jo ikke af med igen ja ja, det ønsker jeg jo heller ikke, men det ved du

Tænk hvis han er skrækkelig og sætter sig fast som en igle...

Mvh

Line

0
0
Svar på denne tråd

Hvis han er det
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 10:24

Så kommer jeg dig til undsætning.

Han vil ikke være den første, jeg har skræmt væk.

Kh Jean

0
0
Svar på denne tråd

Jammen ..........
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 12:41

det klarer du da i stiv arm Line G, hvis det ikke er noget, ja så kender jeg da en som du skal på date med bagefter. Han mangler en sød pige som dig. Held og lykke...........

Med venlig hilsen

Merete

Shetlænderavl

Føl og plage til salg med gode papirer til fornuftige priser.

http://www.stutteri-winther.dk

0
0
Svar på denne tråd

Winther..
Forfatter: 
Dato:  20-02-2008 14:58

Jamen det må jeg da lige høre nærmere om, hvis det er ;-)

Mvh

Line

0
0
Svar på denne tråd

Hallooo.......
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 16:07

LineG, skal vi ikke have en opdatering?????? Gik det godt... Vi er slet ikke nysgerrig.

Med venlig hilsen

Merete

Shetlænderavl

Føl og plage til salg med gode papirer til fornuftige priser. 1 års sortbroget hingsteføl sælges.

0
0
Svar på denne tråd

De sidder nok
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 16:13

og hygger over en skål varm Mash mens Line holder sine nybeskåret fødder i ro.

Pia

Glæd dig over hverdagen - dem er der flest af

Vi har fået ny beboer, han hedder Coby

Citronmåne er bare sådan en taberkage

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er da ikke spor nysgerrig ....
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 16:58

..... men vil da alligevel gerne have afkræftet "øksemorder"-fantasierne

Mvh. Lisbeth

Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det.

Anders Lund Madsen

0
0
Svar på denne tråd

Så er hun...
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 17:04

tilbage og det gik over al forventning - han er bare en sveske og en jeg virkelig gerne vil lære bedre at kende - og så vidt vides, er det gengældt ;-)

Jan Petersen mente bestemt han måtte være øksemorder, siden han ikke havde fået en sms fra mig i aftes kl. 23 og han mente jo sikkert, at jp-photo skulle have eneret på billederne af øksemorderen i aktion...

Mvh

Line

0
0
Svar på denne tråd

tillykke-----------
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 18:21

så gik det jo godt, hvor skønt. Selvfølgelig er det da gengældt, det er da ikke hver dag at han ser så sød en pige som dig.

Med venlig hilsen

Merete

Shetlænderavl

Føl og plage til salg med gode papirer til fornuftige priser. 1 års sortbroget hingsteføl sælges.

0
0
Svar på denne tråd

Hehe..
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 18:47

Han måtte også lige høre, hvad det var jeg skjulte - for han mente simpelthen ikke det kunne være rigtigt ;-)

Mvh

Line

0
0
Svar på denne tråd

LineG.
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 23:28

bare det var mig som skulle på date engang

0
0
Svar på denne tråd

på date
Forfatter: 
Dato:  23-02-2008 23:54

Linda,så fingeren ud af kanalen og få skrevet til ham der....eller nogen af de andre mænd der fx er her på hn...skriv lidt info om dig selv,det ville måske hjælpe.

" Ped har absolutly ingenting med McLean at gøre"

0
0
Svar på denne tråd

på date
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 00:11

"Jeg ser jo Skingur-Christina som mit store forbillede"

Øh nå...jamen se da lige hvordan det er gået hende....er hun ikke blevet b-0llet tyk??????

" Ped har absolutly ingenting med McLean at gøre"

0
0
Svar på denne tråd

Så mp du da hellere
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 00:19

få fingeren ud af måsen og komme ud i nattelivet - Linda.

For det er ikke så ofte, at den typer kommer forbi og banker på din dør.

Dem der gør det, er øksemordere

Pia

Glæd dig over hverdagen - dem er der flest af

Vi har fået ny beboer, han hedder Coby

Citronmåne er bare sådan en taberkage

0
0
Svar på denne tråd

Respons
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 12:33

fra Forbilledet (ih, det må jeg have med i min signatur, griner)

Altså, bare fordi man er blevet med rogn i utide kan man jo sagtens sidde på en piedestal!!

Line, det lyder SPÆNDENDE

Christina & Prinsesserne

Count your blessings

0
0
Svar på denne tråd

I utide
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 13:11

Det var på tide og i tide :-)

Lyder da som noget der skal udforskes Line :-)

Illum

Min dyrlæge kan lave fyldninger i heste tænder !!

Sejt.

0
0
Svar på denne tråd

Jamen...
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 16:22

Ped - selvom hun ikke er helt velforvaret efter min mening i den situation, så kan hun da godt være mit forbillede Jeg har fået "skåret" forbindelsen, så jeg aber IKKE efter hende

Skingur: Du må hellere sørge for, at det er en solid piedestal - tænk på din vægt

Jep Illum - det skal udforskes og går det helt galt, så har jeg jo lagt beslag på din ledige boks i en anden tråd ;-)

Mvh

Line

0
0
Svar på denne tråd

Tror jeg har fundet noget .....
Forfatter: 
Dato:  24-02-2008 16:35

.... hvor Christina kan sidde grasiøst med benene over kors, mens hun skuer ud over sine undersåtter >>>> www.oosshop.dk/shop/soejle-sokkel- 440p.html

Mvh. Lisbeth

Anders Lund Madsen

0
0
Svar på denne tråd

ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  25-02-2008 11:35

Lisbeth.. så kan jeg opnå status som søjlehelgen... (og ja, den ser passende solid ud!)

Christina & Prinsesserne

Count your blessings

0
0
Svar på denne tråd

er der en opdatering??
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 21:23

Måske vi lige skulle have endnu en opdatering?? ... ikke fordi jeg er nysgeri eller vil snage i dit personlige virke ...Meeeeen... kom nu - var han øksemorder, falit eller bare helt fantastisk ved nærmere eftersyn?!?

"Ingen hest har græsset forgæves" citat: Steffen Brandt

...

Nu med en ny heste-ven... Thorleif Gøgholm has arrived..

Libero-Lucky - den største stjerne på himlen!
4.6.1997 - 11.7.2007....R.I.P.

0
0
Svar på denne tråd

underhakkere
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 23:25

Husk rene underhakkere,hvis han enten hakker dig i stumper skal du ik findes i beskidt undertøj....eller hvis du blir kørt ned på vej hjem.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider