Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

På arbejde igen efter 2 år...
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 22:52

Ja det skal jeg her d. 4. Marts og jeg glæder mig rigtig meget, har gået sygemeldt i næsten to år efter en alvorlig bilulykke marts 2006, og nu er der så endelig et firma der har turdet tage chancen og ansætte mig på 20-25 timer i ugen, selv om det er uvist hvor meget min ødelagte skulder kan klare.

Jo, jeg glæder mig, men jeg er godt nok også lettere nervøs, tænk hvis jeg slet ikke kan finde ud af noget som helst længere?? (skal arbejde i en reception) og hvad gør jeg hvis den forbandede arm/skulder ikke vil lege med..? Jeg VIL arbejde, men jeg er ærlig talt også lidt bange.

Nå, men jeg må jo bare springe ud i det - nogen gode råd eller lign. i kan give mig med på vejen?

tak fordi i lyttede

vh Miriam

www.Frieserstald-Birkely.dk

.

.Skønne Golden Retriever hvalpe sælges - klar til at rejse hjemmefra i slutningen af Februar

.

Behandl andre som du selv ønsker at blive behandlet

0
0
Svar på denne tråd

Det gælder om accept............
Forfatter: 
Dato:  06-02-2008 23:56

Selvfølgelig kan du da klare det, og hvis du ikke kan, ja så få timerne sat ned. Nu ved jeg ikke hvad det er for en skulder der er i udu, men det er selvfølgelig da nok den højre, sådan er det altid.

Du må lære at acceptere at du har et handicap nu, det tør jeg godt at sige, for jeg er pensioneret på grund af min egne skuldrer som er helt i udu, men man lærer at gebærde sig.

Pas på ikke at starte op med at være verdensmester, tag det stille og roligt, og efter 2 år ved du godt hvad du kan byde din skulder før den går helt i sort. Sørg for så vidt muligt at bruge den raske skulder, men det ved du jo nok allerede.

God vind fremover, der er ski ikke noget at være bange for, bare klø på.

Med venlig hilsen

Merete

Shetlænderavl

Føl og plage til salg med gode papirer til fornuftige priser.

http://www.stutteri-winther.dk

0
0
Svar på denne tråd

Om du kan
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 07:51

Jamen det kan du da :-)

Held og lykke med jobbet..

Illum

Egnet til TV

0
0
Svar på denne tråd

Selvfølgelig kan du det...
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 10:00

... men du vil nok blive TRÆT i hovedet den første lange tid :)

Jeg kan godt forstå at du tvivler, men jeg er sikker på, at det nok skal gå.

Er det højre eller venstre skulder, der er "svag"?

Hvis det er højre, så skal du passe meget på med musearbejde. Prøv evt. at undersøge muligheden for at få sådan en fætter: Mousetrapper - sådan en har jeg (halvgammel kone + mangeårigt musearbejde = dårlig højre arm ;)). Den er helt fantastisk, og jeg bruger begge hænder/arme lige meget i musearbejdet.

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

Dressurvogn sælges. Se min præsentation

0
0
Svar på denne tråd

213546
Forfatter: 
Dato:  07-02-2008 10:29

Ja det er selvfølgelig den højre skulder og højre arm som jeg har mange smerter i, havde det bare været den venstre var livet lidt lettere. Tak for linket til mousetrapper SIF, måske kan den hjælpe jeg vil ihvertfald undersøge det.

Problemet er primært, at jeg får ondt så snart jeg bruger min arm/skulder i fremad rettet bevægelse, den er kun smertefri når den hænger løst ned langs med siden på mig, så det giver en del udfordringer i dagligdagen..

men, men - jeg nægter altså at lade mig styre totalt af det, og tusind tak for de opmuntrende ord og råd - jeg får brug for alt den positive "styrke" jeg kan få.

knus Miriam

www.Frieserstald-Birkely.dk

.

.Skønne Golden Retriever hvalpe sælges - klar til at rejse hjemmefra i slutningen af Februar

.

Behandl andre som du selv ønsker at blive behandlet

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider