|
|
| Hvor er de perfekte mænd?? |
| Forfatter:  |
plethest |
| Dato:  |
26-01-2008 21:46 |
|
Hvorfor er der altid et eller andet jeg kan få øje på ved de mænd jeg løber ind i som jeg ikke kan klare, er jeg bare for kræsen. En går underligt med sine arme.  En har fame barberet sig på hele kroppen ad....han stak.  En har for lille .....pip hans men ellers lækker fyr. En har været ungdomskæreste så det er bare ikke lige sagen mere.  En er sød men tror ikke lige det er min type ellers lækker krop boddy type, men med en pedago inden i.  Jeg kunne blive ved og ved der er kun en der kan klare testen og han er stadig gift.  Godsejerinden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
ja tak det vil jeg egentlig også godt vide, løber altid ind i den forkerte slags  knuzzz
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jjggkjkgjgkgkj |
|
|
De findes ikke. Så vi må lære at leve med, hvad markedet har at byde på. Alle har deres fejl og mangler, nogle nemmere at leve med end andre;) Du kunne få ham krops-barberen til at gro det ud, så blev han jo en bush-man 
"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Men kan vel |
|
|
også vende den om, og se hvilke mænd, der egentlig kan leve med en selv.... GGG... Ser du, det må da være et stort plus, at de kan bære over med en, uanset hvad....
Zamangah Sælges; 17" Hubertus Flexline, kombi. Søger: Bright Ruby FOR 94160 DV DK F1
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øv netop |
|
|
Øv, netop som jeg havde skrevet et top-intelligent svar, så gik min computer ned. Så nu får du et andet svar. Jeg synes du er for kræsen, hvis du hænger dig i detaljer som "underlige" arme når han går. Jeg mener...... du har vel også nogle "fejl" eller særheder? Det har jeg i hvert fald. Og hvad mener du med "pedago"??? Spørger jeg som bor sammen med en pædagog. Men-men, alt godt kommer til den der kan vente, så du render nok ind i Mr. næsten-Perfect engang.
Mvh Tina, desværre uden Turpin (Her skulle der have stået en signatur, som skulle vise hvor belæst og dybsindig jeg er....) Til Dick Turpin: "When a loved one becomes a memory, memory becomes a treasure."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De findes ganske enkelt |
cruella76 |
26-01-2008 22:22 |
|
ikke - og det må vi kvinder lære at leve med! på den anden side - findes den perfekte kvinde så? Jeg er langtfra perfekt i hvert fald 
Christel "snooorrrk, zzZ, snooork, zzZ"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lidt humor |
jetrae |
26-01-2008 22:34 |
|
De løber langt væk når de finder ud af at i har hest  Jeg kan sige det samme om kvinder, ja selv heste piger er ikke perfekte, dog hjælper det hvis de rider middelsvær dressur  Plethest, husk nu på at mænd ikke er som heste, mænd har faktisk en personlighed, de er fyldt med meninger, særheder og underlige ideer, der ud over er der utrolig stor forskel på gangarter og eksteriør. Men finder du en med et lækkert eksteriør, som rent faktisk også har et fornuftigt hovede, så giv ham en chance. Jeg selv er ved at overveje at gifte mig med min hest !! Hun er altid glad når jeg kommer, hun er taknemmelig for en skive hø, hun stiller ingen krav, er utrolig samarbejdsvillig også brokker hun sig ikke når jeg kommer for sent hun har også et velskabt eksteriør og nogle smukke brune øjne. Der ud over lægger hun beslag på min fritid og alle mine penge, så det er jo næsten et ægteskab.. Håber i har humor og ikke tager det alt for seriøst Lev og nyd livet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej den perfekte |
|
|
findes da ikke - og hvis man går efter et charmerende smil i stedet for en god overkrop, så finder man efter min erfaring flere guldkorn 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De perfekte mænd findes ikke... |
|
|
Hvad vil du med Mr. Perfect? Han kan jo kun "falde i graderne" med tiden... Hvis du forstår... På et tidspunkt vil han sikkert ikke være perfekt mere...  Nej, find Mr. Right i stedet! Det er meget bedre. En hvor i forstår hinanden og respektere hinanden. Det tror jeg holder bedre i længden... Også selvom han ikke lige er perfekt på alle områder...  Og som cruella76 siger, så er vi jo heller ikke perfekte... Pøj pøj med din søgen efter Mr. Right. 
Hilsen Michala. Stutteri Holmsminde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ha ha Dorte ..... |
Lisbeth Sejberg |
26-01-2008 23:45 |
|
..... det er simpelt hen os to, der er rendt med hele Danmarks 2 eneste perfekte mænd ..... er vi heldige, eller er det lige som i reklamen: Fordi vi fortjener det ?? Mvh. Lisbeth
Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det. Anders Lund Madsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så må man blot spørge igen .. |
|
|
.. hvor er de perfekte kvinder ??? Og inden nogen siger de er det udover i morsomhed, husk blot: Hvis en er perfekt, har personen blot erkendt sin egen begrænsning - For der er altid plads til forbedringer .. Perfektionisme er et mål man aldrig når til, så lad være med at prøve at nå det .. - Martin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Martin altså ..... |
Lisbeth Sejberg |
27-01-2008 01:08 |
|
..... kommer du bare her og prøver at ødelægge en seriøs diskussion ? ....  Mvh. Lisbeth
Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det. Anders Lund Madsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvornår har .. |
|
|
.. "hyggesnak" og "seniornettet" skulle tages seriøst ?? .. - Martin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gad vide........ |
|
|
jeg sidder og tænker på, jeg der har perfekte mænd, er i sikker på at i ikke lever efter det gamle ordsprog der siger, at kærlighed gør blind. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| perfekte mænd |
pjemm |
27-01-2008 08:27 |
|
Hvis det at svinge lidt med armene når han går, virkelig er det værste han har at byde på, så vil jeg da vove at påstå det bare er med at få gaflet ham før en anden gør det. :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Jeg synes ikke du er kræsen Når den rigtige kommer, så er han sikker fuld af fejl, men så er du bare ligeglad, fordi han er den rigtige for dig, og i dine øjne, vil han være Mr. Perfect Det er min teori
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Undskyld, |
|
|
men jeg har altså også en perfekt mand - og jeg tror på, at der er mere end tre af dem i danmark 
♥ Christina & Prinsesserne Count your blessings
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Sarafia |
27-01-2008 12:05 |
|
Hvor er den perfekte mand: jamen de er optaget..af alle os perfekte kvinder 
Sarah *** Hvis din hund fælder, skal du blot dyppe den i fernis. (Garfield) ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hihihi.... |
Britthn |
27-01-2008 12:30 |
|
Morsom tråd!!!! Jeg har godt nok også ledt og ledt efter...ikke den perfekte mand...Han gider jeg ikke, der kommer sikkert en anden kvinde og gafler ham....Men hvad med bare en god mand...Han er altså også svær at finde... Sidst jeg tog chancen og bare sprang på en sød og hyggelig fyr...viste han sig at være så klistret, og så havde han besluttet sig for, at jeg død og pine skulle puttes ned i den kasse, han gerne ville have...Ikke en gang lyttede han til, hvad jeg havde af drømme til fremtiden... Men jeg forlanger også urimeligheder...Han skal kunne beskæftige sig selv (hvis jeg ville have en skødehund - så købte jeg en), leve med en kvinde, som ikke er en nips-genstand, har to heste og to katte, samt et arbejde, der nogle gange kræver opmærksomheden i meget mere end 37 timer om ugen... Da jeg var helt ung, satte jeg tre krav til en mand: - Han skulle være ikke-ryger - Han skulle være glad for børn og dyr - Og han skulle kunne fjerne edderkopper uden at lave sjov. Jeg har siden tilført, at han skal være tålmodig og overbærende... Selvfølgelig skal der også være kemi... Kræsen? Jeg synes det jo ikke selv Men han er altså svær at finde.... En af mine veninder har flere gange sagt, at det er en doven hund, som ikke kan snuppe en anden hunds kødben....Men helt ærlig, det gider jeg bare ikke (puha...til jer med de perfekte mænd...)
Kh. Britt Welsh Partbreed og Welsh Cob - mit valg Maglehøj Knightley og Valhallas Abigail Et par af verdens smukkeste heste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi er da |
|
|
par stykker her inde  men hvad er en perfekt mand der er mange ting der skal gå op i en højre enhed i et par forhold så det er nok svært at give opskriften på det jeg leder stadig efter den perfekte kvinde 
HUSK: "Hvis du ønsker at blive elsket, elsk."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Merete Winther du er nok ..... |
Lisbeth Sejberg |
27-01-2008 13:17 |
|
..... snublende tæt på sandheden  Altså med årene man med en lille indsats øve sig i at bære over med mandens fejl og med en lidt større indsats arbejde med sine egne fejl .... hvis begge arbejder i den rækkefølge, kan man med lidt held ende med at se hinanden som perfekte ..... eller er det i virkeligheden demensen, der lægger et formildende slør ud over det hele ??  Mvh. Lisbeth
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen ham har jeg giftet mig med.. |
inger christensen |
27-01-2008 13:22 |
|
i mine øjne er han perfekt, ligner en filmheldt, dyrker sin krop til ug, spiser kun sundt, løbetræner hver dag, klæder sig som en gud og med sans for at sammen sætte tøjet korrekt, har altid et smil på læben og 100% perfekt. Men han skal jo også passe til lille mig, som overholder alle sundhedsregler, ikke bruger for mange penge, klæder mig altid korrekt og ligner en guddommelig havfrue med de helt rigtige kurver både for oven og forneden. krashhhh... hov der knækkede filmen knagmer. Hvis ikke man kan lave andet end at kritisere de mænd man møder, ja så er det heller ikke den helt rette mand. Når først man møder ham, er man lige glad med om armene er for lange, dilleren lidt for kort, eller tøjet ikke det helt rigtige,..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| også en løsning..... |
|
|
min er perfekt, jeg valgte ham fordi at ham kunne jeg have i fred, altså ingen grund til jalousi, ingen andre kvinder kigger efter ham og så er han god mod dyr. Det er da fantastisk hvad tøj fra H&M kan gøre, skulle jeg lige hilse at sige.  Nu har det holdt i snart 38 år, og ingen har ønsket at overtage ham endnu, så jo han er perfekt. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg vil også mene min mand er perfekt... Han har sine særheder, men hvad... Det har jeg også, så vi suplere hinanden godt!  Nu her efter jeg er blevet gravid er han pludselig blevet interesseret i at lave mad. Så spurgte jeg ham en dag hvorfor han egentlig ville lære det. Og ved i hvad hans svar var... Når jeg nu engang har født, så har jeg jo nok at se til med den lille, så kunne han jo godt lave maden når jeg er hængt op. Jeg kunne jo ikke andet en smile til ham og sige jamen det er da skønt!  Han hjælper også meget mere til i stalden nu end før! Hilsen Stine
Nu med en baby i maven Cavello Læderridestøvler sælges str 39-40 Højde 45 Læg 39
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| prøv at kigge andre steder |
|
|
Plethest, tag dog at kigge den anden vej. Så står han nok der, ham der Mister Perfect.. Jeg fandt ham da, da jeg kiggede der hvor jeg mindst ventede ham. Og nu har vi været sammen i mere end 5 år. Vi har alle vores fejl og mangler, nogle er større end andre, men de fleste er trods alt til at leve med, hvis han bare er den rigtige. Vi kvinder er jo heller ikke altid helt perfekte, prøv bare at læse tråden om den utaknemlige kvindemenneske... Og hvis manden vitterligt ikke har andre fejl end at hans arme svinger på en mærkelig både, så ville jeg ski også skynde mig at gafle ham, før en anden gør..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gud bevare meg |
lilleulv |
28-01-2008 12:45 |
|
for den perfekte mand... Så skulle jeg da dø av mindreværdighedskomplekser! Men jeg er veldig fornøjd med den jeg har! Han er akkurat passe inperfekt Vil dere se bilde av oss? Kikk her på det flag som heder Om oss: www.kanojudo.no
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehehe |
|
|
-Har nu fundet drømmehuset og venter kun på byggetilladelsen!  STALD BRATTENSBORG -Mellem Odder og Skanderborg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Perfekte mænd |
Illum |
28-01-2008 13:34 |
|
Jamen de vil da kun perfekte kvinder, tænk lige over det næste gang nogle af jer klager. Mig, ja jeg er perfekt efter eget parameter, det er min partner så også da jeg aldrig nøjes...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Illum................. |
Jasper |
28-01-2008 14:05 |
|
Hvor har du ret  Hilsen en der også har en perfekt mand 
Pia Glæd dig over hverdagen - dem er der flest af Vi har fået ny beboer, han hedder Coby Citronmåne er bare sådan en taberkage
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
For at sætte tingene en anelse i perspektiv, så er definitionen på perfekt jo 100 forskellige ting hvis man spørger 100 forskellige. JEG tror personligt ikke på at den eneste ene findes i én og samme person. Man kan simpelthen IKKE være ALT for en anden om omvendt uden at have kritikpunkter. Ja hvis manden er pefekt, kan det som skrevet KUN gå ned af bakke resten af vejen, og det gælder for såvidt også os kvinder... En undersøgelse har jo også vist at vores udvælgelseskriterier ændres med alderen: Som unge er det vigtigst at han ser godt ud, når vi bliver voksne skal han være trofast, tjene godt og være en kærlig far overfor børnene. Men er han så svær at finde, ham du syns er perfekt, så kan du jo prøve at granske dig selv og se hvorfor HAN ikke lige lander i nettet. Det er sundt og lærerigt og lyder helt vildt filosofisk her på en mandag.... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| perfekt eller ej....... |
plethest |
28-01-2008 17:26 |
|
Jeg har ikke problemer med at finde en lækker mand, eller mænd i det hele taget. Men som sagt så finder jeg altid et eller andet jeg ikke kan leve med, er nok blevet lidt kritisk. Det er der også mænd der er lidt kede af trist for dem  Godsejerinden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gud, tænk jeg |
|
|
synes du lyder som en lidt desperat kvinde, der absolut skal overbevise alle om du kan score lige hvem du vil. Du har bare ik' liiige fundet den rette pt. Men du kan altså godt. Kvinder der virkelig kan score, hviler nok i sig selv til ikke at udbasunere det....Men det kommer selvfølgelig an på hvilken kategori man vil hapse et stk mandfolk fra...mænd er der såmænd nok af....
2 HESTE SÆLGES - SE PRÆSENTATION
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| de perfekte mænd... |
yiip |
28-01-2008 17:53 |
|
ja, de er i lange gode stabile forhold og jeg har så "copyright" på en af dem...
I' m me.... and I'm perfect... Nu med cabriolet og vind i håret...  Ægte BURBERRY halstørklæde sælges BILLIGT
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den perfekte mand? |
maloucifer |
28-01-2008 17:57 |
|
Ham har jeg da nappet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| M pedersen |
plethest |
28-01-2008 22:38 |
|
Er ikke desperat , så havde jeg nok taget den første og den bedste. Kan ikke se der er noget galt i at kigge sig omkring, og kysse en frø det kunne jo være han blev til en prins. Men ser nok lidt dybere ind i de fleste og bliver ikke forelsket bare sådan. Det er nok der koen er begravet, for jeg ser ting ,som en forelskelse kunne dæmpe ,så man kunne lære at leve med det senere. Tror faktisk jeg måske er bange for at få et menneske så tæt på livet igen. Godsejerinden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Perfekt er når |
HelleV |
28-01-2008 23:51 |
|
Den perfekte mand kigger en dybt og varmt i øjnene, når man selv er aller, allermest uperfekt og siger med overbevisning i stemmen. "Jeg elsker dig og det er dig jeg vil blive gammel sammen med". Lige på det tidspunkt hvor man føler, at man overhovedet ikke er værd at elske. Så er det ligemeget hvordan hans arme sidder, for så kan man læne sig tilbage og vide at man er lige der hvor man skal være og det er perfekt. God jagt. Magien findes og har nu holdt i 21 år. Hurra for de uperfekte, der går i krøllede skjorter, bider i gaflen og har nogle mærkelige ben. Hilsen HelleV
Husk at grine hver dag, så du får glade rynker
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghklhjk |
trilsen (nogen gange med mor) |
29-01-2008 11:32 |
|
de perfekte mænd har jo allerede en fyr i forvejen.... mvh trilsens mor
mk-foto.gallerisider.dk 10*15 = 15,- billeder af hunde heste kat og andre dyr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| A ha ha ha ha! |
xtiny |
29-01-2008 12:39 |
|
Nørden manden ryger ikke! Han er god til katte- og børn. Og han bærer gladeligt edderkopper ud. (Jeg giver dem sådan én på bærret). Jeg tror bare ikke du er hans tpe- eller omvendt! Jeg kan lade mig blive overinformeret om alle mulige soft-/hardwaredele. Det er ikke alle sammen lige interessant (sandt at sige ER det RET kedeligt). Men jeg øver mig på at sammenfatte-og diskutere. Jeg finder ikke computerens indvolde specielt interessante- men de store linier.
Mvh
xtiny
♣ "There is, incidently, no way of talking about cats that enables one to come off as a sane person."♣ -Dan Greenberg "Nu bliver jeg helt følelses-agtig" Donkey i "En Shrekkelig Jul"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Næh hov, |
celeste (Céleste) |
29-01-2008 15:26 |
|
jeg har også en perfekt mand!  Griner.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En af de |
Elif |
29-01-2008 20:10 |
|
perfekte mænd ligger på sofaen ved siden af og nusser mig, mens jeg læser på HN 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trilsen |
|
|
Trilsen: "de perfekte mænd har jo allerede en fyr i forvejen...." Hehehehe....
Mvh Tina, desværre uden Turpin (Her skulle der have stået en signatur, som skulle vise hvor belæst og dybsindig jeg er....) Til Dick Turpin: "When a loved one becomes a memory, memory becomes a treasure."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| for mig !!!! |
|
|
hejsa for mig er det sådan - at det kan godt være at en mand ser godt ud ! - men hvad hjælper det hvis det er gylle som kommer ud af hans mund --- og hvis han så har 10 tommel finger så er det da helt ad h..... til har for øvrigt været sammen med min i 28 år og han kan q bestille noget - altså hvis han lige gider - men jeg er ret god til at manipulere med ham så han troer det er hans ide osv hi hi  hanne
Se de dejlig sommer billeder af mine heste på min præ.: 2 oldenborg dressur plage e. Continental til salg:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HelleV |
|
|
Så kan det ikke siges bedre ! Mvh Tina
Quality doesn't cost - it pays !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen der findes ikke perfekte |
|
|
Mænd eller kvinder. De tilhører nemlig begge racen mennesker og de er ikke fejlfri  (Sorry Illum, men du er også kun et menneske )
Mvh Charlotte, der accepterer at andre har deres egen mening.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cxczxczxczx |
|
|
Har ikke læst alle indlæg, men den perfekte mand er enten optaget eller bøsse. Min egen mand er næsten perfekt, men jeg har selv nogle mangler, så vi passer til hianden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| perfekte mænd??? |
|
|
no way. De findes overhovedet ikke. Ligesom der heller ikke findes perfekte kvinder! Men vi kan "tro" at ham der vi ikke lige kan "fange" enten fordi han er gift, eller slet ikke er interesseret i en, netop er den perfekte mand! Fordi han er uopnåelig  Næ, mænd er mænd og kommer fra Mars, kvinder er kvinder og kommer fra Venus.
Forfremmet til Quarter ejer Hvis folk lyver dig op i ansigtet, og du ikke kan bevise det - så tænk, "De får deres "belønning" når tiden kommer til dem!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| perfekt og perfekt |
TinnaS |
31-01-2008 13:44 |
|
Tror ikke han findes. Holder mig til som andre også skriver. Ingen er perfekte. Jeg har selv mangler, og jeg ved min mand kan irritere sig over mig nogen gange. Han har også et par mangler og jeg kan bande ham væk nogen gange. MEN mangelerne er heldigvis ikke værre end vi kan sige det til hinanden. Vi går ikke og gemmer på noget, som så pludselig kan eksplodere i hovederne på os. Min mand er min bedste ven. Han har stået ved min side snart 5 år og har været med mig igennem helvede 2 gange. Da der skete dødsfald i nærmeste familie. Jeg vælger at sige at han kan ikke blive mere perfekt- og det kan jeg nok heller ikke. For jeg laver ikke om på mig selv. For hvem skulle jeg så blive til. "den perfekte falske kone" Nope, og jeg forlanger heller ikke han skal lave om på sig selv. Vi er som vi er- kan vi ikke finde en der kan leve med dét, og kan vi ikke finde en der må være som han er. Så et det ikke der der skal dannes par 
Det er altid bedre at forebygge, end at helbrede  Behandel andre, som du selv vil behandles Sig altid kun sandheden- og forvent at få det samme!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa. |
|
|
Jeg har efter laaang tids søgen fundet den helt perfekte! Mere kærlig og opmærksom fyr skal man vist lede i årevis efter (som jeg gjorde)  Han er bare perfekt! Han blev fundet på et diskotek i en lille havneby;-)
************************ Ejer af: Snarfari fra Tøndborg & Narnia fra Lille Nørregård *************************
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Perfekte fyre... |
|
|
Mm. Jeg har datet to perfekte mænd. Begge temmelig romantiske (dog på hver deres måde), overbærende med mit snakketøj og forelskede i mig på den helt rette måde. Uheldigvis var jeg ikke forelsket i dem på trods af perfektionen, så... Men jo, de er derude et sted. Men du behøver jo ikke nøjes - det ville jeg aldrig byde mig selv. -+- Zip.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| perfekt...... |
plethest |
02-02-2008 10:02 |
|
Ja, jeg regner også med han findes den perfekte til mig ,der er jo alligevel nogle stykker kan man jo høre. Jeg skal iøvrigt på date i aften ud og spise med en jeg har skrevet en del med. Det er kun et ganske uforpligtende møde, med vi syntes det kunne være sjovt at mødes, og få set hinanden sådan i virkeligheden. Men tror ikke det er en jeg vil kunne falde for ,men man ved jo aldrig før man har mødtes , men over sms svinger vi godt sammen. Så ønsk mig lige held og lykke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Endnu en perfekt er snuppet af mig... Jeg kan være skrækkelig at leve sammen med, men han drømmer om børn i min mave, og han er den stærkeste og sejeste mand jeg kender, både indeni og udenpå. Venligst fra Christine
Drumhorse.dk Dansk avl af shireheste. Kåret Shirehingst tilbyder bedækning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| perfekte mænd.. |
Gitte (Tyran) |
09-02-2008 16:25 |
|
.... findes ikke... for som en klog kvinde engang har sagt.. kvinder har mange fejl, mænd har kun 2. -alt hvad de siger og alt hvad de gør.  ..meen.. min egen er nu næsten perfekt , hvis man ser bort fra at han altid kommer for sent, aldrig tager opvasken, snakker åbenlyst om røvskæg og dingelribs imens man spiser, bøvser, prutter og griner af egne vittigheder. .-men han er MIN, og så kan han sådan set pille bussemænd, rotere løg, høre jon og gå i campinghabit 24/7, og jeg vil stadig elske ham.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu er jeg.. |
|
|
også kommet ind i kampen..!! Ikke om den perfekte mand, sådan en behøver jeg nemlig ikke, men om den helt rigtige  Så må vi se, om ikke han pludselig dukker op en dag....
Mvh Line Feriehus ved Malaga udlejes, skriv for yderligere info
Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Perfekte mand?? |
MinnaN ♥Prinsekamelens Rytter |
11-02-2008 21:04 |
|
Ham har jeg gaflet.  Han er nemlig perfekt til mig med alle sine mangler og fejl. Perfekt, så er der plads til at vokse sammen med mig og for sig selv.  Og han er sørme også mr Right. 
Mor til Natasha 070494 Katharina 101299 Marcus 130107 Gift med en Bøvsedrage
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den perfekte mand? |
|
|
De er sjældne, men jeg har hapset en af slagsen og jeg vil ikke dele ham med nogen 
Det er ikke vindene der styrer din sejllads, men måden hvorpå du sætter dine sejl... (Kinesisk ordsprog)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg tænker |
|
|
At hvis du vil være super kritisk overfor de mænd du møder, så fred være med det. Du lader sikkert nogle fantastiske mænd gå, som en anden alligevel vil få langt større glæde af end dig. Men når det nu er dig selv, der vælger mændene fra, så lad være med at pive over det! Beklager, men det er simpelthen for ynkeligt! Min kæreste/snart mand er langt fra perfekt! Han roder, er distræt som ind i h......, glemmer altid at lukke døre og slukke lyset, og så kommer han sQ nok heller ikke lige med i den næste brandmandskalender  Og det fede er, at jeg kendte til alle de fejl, længe før vi blev kærester. Men han har et stort hjerte og kunne ikke drømme om at lyve eller gøre noget af ond vilje. Han er dybt uselvisk og har en barnlig begejstring for de ting han går op i, som gør ham aldeles uimodståelig. Derfor forelskede jeg mig i ham, derfor gifter jeg mig med ham og derfor bærer jeg over med at jeg lige om lidt er nødt til at gå ud og slukke lyset på badeværelset efter ham! mvh Maria
Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De perfekte mænd... |
|
|
... de er sikkert samme sted som de perfekte kvinder - ingen steder. Jeg er ret sikker på, at når/hvis du bliver godt og grundigt forelsket, så vil genstanden for din opmærksomhed vise sig kun at have ganske, ganske få "pletter"  Hilsen Sif - der i øvrigt ville have været den første til at indrømme det, hvis jeg havde haft nogle fejl 
Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt Dressurvogn sælges. Se min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den perfekte mand... |
pommes |
12-02-2008 09:51 |
|
Dengang jeg mødte min kæreste, drømte jeg om en rå håndværkertype med mørkt kraftigt hår og brune øjne. DET FIK JEG IKKE!!! Tværtimod var han pædagog, tyndhåret og havde blå øjne, men det skulle bare være ham. Det er nu 9 år siden at vi mødtes og vi har i dag en søn på 3½ år. Min kæreste er ikke perfekt: han snorker, hans økonomiske sans er ringe, han roder, han spiller guitar osv. men han har også en MASSE gode kvaliteter. Ellers havde vi nok ikke været sammen endnu. Sjovt nok har han droppet pædagog jobbet og er nu i voksenlære som tømrer  Jeg tror på at vi mennesker udvikler os i den retning vi gerne vil. Hvis vi alle var perfekte ville vi ikke kunne udvikle os og hvad pokker skulle vi så stille op med vores liv? Mvh Pommes 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Perfekte mænd |
|
|
findes ikke. Hvis de gjorde, så ville de vist også løbe skrigende væk fra mig... Men hmmm, ham jeg har mødt vil jeg baste og binde så han aldrig kan komme væk igen. Han er måske ikke så høj, ganske bestemt hverken sportstrænet eller køn, og 1½ år yngre end mig, men til gengæld har han mere indeni end alle andre mænd jeg har mødt  /Lene
Sorg er kærlighedens pris.
Kærlighed angriber bagfra så man ikke når at se hvad der sker - ellers ville man nok have taget skyklapper på!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Nu har jeg altså ikk lige læst alle indlæggene for der er da ved at være halv mange kan jeg se  Nu tror jeg ikk på der er nogen der er perfekte. Dvs. jeg tror ikk at der findes nogen der kan se det perfekte i et andet menneske end måske sig selv hvis man er meget heldig. Samtidigt med er jeg selv en af dem der hele tiden er løbet ind i de forkerte- og jeg mener forkerte. Løgn og latin, at ha andre ved siden af, stofmisbrug osv osv. Så pr defination er jeg nok ikk en af dem der kan betragtes som ha værende heldig... Tidligere. Jeg ser sådan på det at den mand jeg har nu er så tæt på perfekt som det lader sig gøre- og uden at det er = at det er kedeligt osse. Selvfølgelig har han som de fleste andre jo har det nogle "små fejl", osse af den slags som jeg bestemt ikk vil være alene om at kalde for "små fejl" MEN det er nogle af de mere typiske "små fejl" dom jeg har ladet mig vide findes ved langt de fleste mænd! Til tider går de mig da på nerverne ja... Men det gør jeg osse ved ham det ved jeg Men han er faktisk den sødeste, mest betænksomme, hårdarbejde, rare mand jeg har haft til dags dato. Og så er han endda ærlig!  Selvom nogle af der såkaldte typiske mandeting han gør og som andre definerer som en typisk mandeting/mandefejl- og ikk liiige altid egentlig viser hans dybeste betænksomhed, så ved jeg et eller andet sted at han er det alligevel. For så er der en masse andre ting de andre har budt mig som han bestemt ikk kunne drømme om at byde mig. Men jeg tror altså osse at den såkaldte perfekte mand i længden ville være ret så kedelig- og en man ville blive træt af og alligevel smide ud i sidste ende. Så ville der jo udelukkende være en selv, som man ville ha det og ikk den mindste modstand af nogen art nogensinde. Det ville da heller ikk være fedt.
Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket eller hadet, intet midt i mellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lige en lille anekdote |
|
|
Lidt en aha oplevelse, for en venninde og jeg havde egentlig fundet den perfekt mand,udseende mæssig vel og mærke. Vi sidder og snakker om ham på aqrbejdet, og det lyder ca sådan her." Rasmus er altså rimelig lækker", "Ja meget, flot mørk og virkelig trænet", "Og så han han så flot et ansigt, han er faktisk perfekt", "ja næsten for perfekt..., men han har egentlig korte ben." Især den sidste kommentar her fik assurandøren der sad bag ved os til at bryde ud i høj latter, og da han gentog havd vi lige havde sagt det, kunne vi også gdt høre det grinagtige ved det, han gik på 10sek, fra at være perfekt til at være ham med de korte ben. Derfor findes der ikke perfekte mænd...
Nu med Amaze i "egen" stald Sarah med Losell, Amaze du Z og Mira.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den perfekte mand?? |
|
|
Jeg er ked af at det er et problem med at finde den perfekte mand efter at jeg er emmigreret. Havde jeg vist hvor meget i savner mig kan det jo være at jeg havde taget en runde mere. Men den perfekte mand er gift med min kone,spørg hende selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hi hi hi |
|
|
Gamle smed. Næh nej du, godt nok kan jeg godt lide mange af dine synspunkter, og godt nok skal vi ha os en kold den dag du kommer til DK igen. Men her trækker jeg grænsen. Den mest perfekte mand der eksisterer sidder inde i sofaen og spiller... Æhhh... Øhh... Playstation... Nemlig min... Så enten må vi dele 1 pladsen eller osse må du trække dig til 2 pladsen 
Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket eller hadet, intet midt i mellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tjaaa.. |
|
|
jeg ved ikke rigtigt, men tror du skal lede længe hvis du skal finde en fyr, hvis du fokusere på fejl...ALLE folk har fejl også dig... og man får hvad man fokusere på!!! så hvis du leder efter fejl ved folk så ser du dem også. jeg har selv fundet den mest fantasiske kæreste. har vidst det sku være ham lige siden jeg mødte ham, men har pænt måtte vente på side linien til han var blevet en fri mand. og han har da også fejl, men jeg fokusere på dem med en glæde over at de gør ham til HAM, istedet for at fokusere negativt på det... og nogle af de ting som i starten var skod, har med tiden ændret sig eller også er det mig der har ændret sig, hvem ved. men jeg tror så længe man ikke vil se på det smukke og det dejlige frem for det negative, så finder man aldrig det rigtige
i må gerne hade mig, men had mig venligst for hvem jeg er, og ikke hvem jeg ikke er!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja jeg er her !!! |
Richart ♥Maxi♥ |
19-02-2008 15:30 |
|
Du kan jo bare komme denne vej. Jeg er her hvis jeg ikke er ude at køre Land Rover. Det går over stok og sten. Lige som når jeg er af sted på Maxi.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg leder |
|
|
også , men det er efter den perfekte kvinde , fandt hende så igår, men desværre ledte hun også efter den perfekte mand så jeg må lede vidre
HUSK: "Hvis du ønsker at blive elsket, elsk."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Spændende... |
|
|
Det var spændende læsning... Kan sikkert komme til gav en gang.. Jeg tvivler også på at han findes, selvom jeg gerne vil være ham..
Lars Det eneste du kan være resten af livet er dig selv, så hvorfor ikke være det med det samme.??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Han er |
|
|
ihvertfald ikke herhjemme. Lars er dÅm, og har lyst til at ønske ham derhen hvor der gror palmer . Men det ender jo nok med at jeg tilgiver ham. Mænd er ikke perfekte og det er kvinder heller ikke. Du skal nok lede længe hvis du leder efter en mand af den ljaliber.
Mvh. Lotte. Stald Topaze - Avl af brogede heste/ponyer. Hestetrailer udlejes, Ribe- lasteevne 1150 kg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sorry... |
|
|
Mvh. Lotte. Stald Topaze - Avl af brogede heste/ponyer. Hestetrailer udlejes, Ribe- lasteevne 1150 kg.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tror... |
|
|
sgu næsten jeg har fundet ham - han er ihvertfald noget nær meget tæt på  Nej ikke perfekt, men det er jeg bestemt heller ikke - men han føles perfekt for mig 
Mvh Line Feriehus ved Malaga udlejes, skriv for yderligere info
Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmm |
|
|
hvem ønsker mr. perfekt og hvorfor i alverden skulle han falde for en der ikke er perfekt. kan du selv leve op til de krav du har? du har bare ikke fundet den rette og mon ikke at du ender op med at bliver tårnhøjforelsket i en halvfed mand med lille piphans der stadig bor ved moaa ha ha. verden er forunderlig men glem dine krav og følg dit hjerte istedet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| han findes |
|
|
han jokker rundt nede på min arbejdsplads, er altid glad og smilende på trods af han måske har meget at tænke på, har altid et kompliment på sine læber, er overlækker, god tøjstil stabil jeg kunne blive ved.:) så jo han findes:)
"When a loved one becomes a memory, memory becomes a treasure."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| perfekt |
|
|
Ham har jeg, vi er lige skøre så det går nok med småfejlene. tanja
Kloge Frode maj 2001 charmerende Alfred februar 2004 lynet Gorm juli 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jer der |
diablogirl *almera* |
22-03-2008 07:20 |
|
leder efter den perfekte mand.. i har måske bare ikke været forelsket nok i manden, siden i har siddet og ligefrem dissekeret manden ud i at han har underlige arme når han går.  kærlighed gør jo blind. eller også er der en eller anden i stadig er håbløst forelsket i og som i har sat op på så høj en piedestal at ingen andre mænd kan sammenlignes med ham.  det har jeg selv gjort engang, men mødte ham igen senere og nøj hvor var han bare ikke min type mere.(troede han var omegnens store casanova-NOT!)  efter det så jeg anderledes på andre mænd og jeg mødte søren, han har lidt lastbil chauffør mave, men skidt, på andre måder er han bare perfekt, for han forstår mig.  og så har han den bedste humor man kan ønske sig, han er ikke snobbet og overforfinet. han er en GOD far, han sætter sin dreng før alt andet, det tæller virkelig opad hos mig.  det er jo kun godt når vi engang får vores egen lille blybber. han er faktisk den eneste jeg har villet ha børn med, de andre har været for egocentrerede og ville måske ikke kunne omstille sig til at der var en der kom før dem selv. og så forstår han det med at jeg har hest, han har endda forbudt mig at sælge almera, da jeg var lidt nede i december sidste år og overvejede at sælge.  (tror faktisk han er gået hen og blevet lidt glad for hende, lokkede ham endda til at hjælpe med udmugningen i torsdags ) så alt i alt er det min drømmemand jeg har fundet... kristina.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmm |
|
|
forskellen på kærlighed og forelskelse. forelskelse så elsker du din kærester og alt på jorden og kan slet ikke se kærestens fejl. kærlighed så elsker du kæresten over alt på jorden på trods af hans fejl. jeg har været sammen med min kæreste i 5 år og elsker ham mere end jeg nogensinde har gjort får vores forhold får hele tiden nye demisioner . jeg brugte 2 år på at være hemmelig forelsket i ham ( vi var kollegaer) og lovede mig selv hvis jeg nogensinde fik chancen ville jeg aldrig slippe ham igen. så for mig er han den perfekte mand med et lidt iltert tempremente 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|