Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Fødselsdagsgave til manden?
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 07:33

Manden fylder rundt til maj og han er altså typen der har alt og det han ikke har, det køber han selv. Håber at kunne give ham den bedste gave i form af en positiv graviditetstest inden vi når til maj, men han skal jo altså også have en eller anden form for "rigtig" gave.

Jeg overvejer en køretur i en ferrari (eller anden superbil) da han er ekstremt bilinteresseret, men er der nogen der ved hvor man kan bestille en sådan?

Anastasia & Tina
Tjek denne hjemmeside: www.prinsessetoben.dk

0
0
Svar på denne tråd

brum brum..
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 13:39

Hejsa.

Det er da lidt af en okay gave, hvis han elsker biler...

Du kan jo eventuelt kontakte en eller anden bilklub eller forhandler, og høre dem ad om der måske er andre biler der også kunne være sjove for sådan en bil-glad fyr :)

Eller hvad med en tur på jyllandsringen (eller hvad det nu hedder) og køre nogen hurtige runder?

Mvh. Pia

At vide hvad man ikke ved er dog en slags alvidenhed.

(Piet hein)

0
0
Svar på denne tråd

kig ind
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 13:44

kig ind på

www.gavekortet.dk og søg på "action". kan være der er lidt muligheder dér?

Anne

Supertalentfuld springpony 130cm sælges. 8 år.

Ponyen går uden problemer M-klasser, hurtig/ivrig kræver modig rytter.

Se foto på ridehesten.com - søg : Little Star.

0
0
Svar på denne tråd

Søgte lidt på "ferrari"
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 14:08

Og der er åbenbart en del ferrariejere, der stiller deres køretøjer til rådighed mod et "mindre" beløb. Dog kan man kun få ture som passager og han vil nok gerne køre selv. Men må undersøge det med jyllandsringen...

Kigger også lige på den hjemmeside der foreslåes...

Tak :)

Anastasia & Tina

0
0
Svar på denne tråd

inde på
Forfatter: 
Dato:  21-01-2008 14:17

gavekort.dk, kan du betale for at fødselaren selv kører en ferrari 15 min :-)(den nette sum af 1990 kr )

Nanna Hyllested

Sejlflodgaard

Med to kommende stjerner

Romeo's Gabbi & Stald Kiels Krønike

0
0
Svar på denne tråd

Eller hvad ..
Forfatter: 
Dato:  02-02-2008 22:12

.. med en helikoptertur - eks. en rundflyvning eller en flyvning hvor han selv styrer og får en lektion i det. Det sidste skal nok få sveden frem på hans pande ..

Rundflyvning: www.gavekortet.dk/ info.asp?productid=100342

Prøvelektion: www.exprise.dk/shop/helikopter-flyv- selv-175p.html

Faldskærmsspring: www.exprise.dk/shop/ faldskaermsudspring-tandem- 408p.html

- Martin

0
0
Svar på denne tråd

Hmm Ja
Forfatter: 
Dato:  04-02-2008 11:42

Ja gavekort.dk er en rigtig god ide. Tror virkelig mænderne bliver glade for såsanne gaver.

Mvh. LoneR

Den underfundige Dancer søger en part. Kontakt mig via tlf. eller privat besked. :-)

"Hvorfor klæde sig efter moden? Det er da sjovere at ligne en luder"

Citat: Dolly Parton

0
0
Svar på denne tråd

Madman
Forfatter: 
Dato:  04-02-2008 11:58

Han har fløjet helikopter i militæret i sit hjmeland, så tror ikke det er nok til at få sveden frem på hans pande

Han har desuden kørt flere biler af samme type som Ferrari, men vidst endnu ikke den ægte vare. Derfor tænkte jeg at det kunne være den "perfekte" gave med en køretur i en sådan, når nu budgettet ikke er til den Audi TT han ellers påstår er hans eneste fødselsdagsgaveønske

Anastasia & Tina

0
0
Svar på denne tråd

Formel1
Forfatter: 
Dato:  04-02-2008 17:48

Det er også muligt at booke en formel1 bil i Svergie og køre en hel dag.. men det er ret dyrt (5-15.000,-)

En tur på Jyllandsringen synes jeg lyder som en god ide!

Min gemal er også vanvittig bilinteresseret og han skal have et FDM bil abbonement som han har ønsket sig længe.. det er noget med at de så får et eller andet bil blad hver måned + noget test halløj hos FDM.

Mvh. Lise D

0
0
Svar på denne tråd

hehhhhhhhhhhhh
Forfatter: 
Dato:  04-02-2008 20:27

Giv ham et billet til "Danmarks hurtigste bil", hvis han er meget til biler ville det absolut være noget for ham . Især fordi han har alt, så ville en oplevelse jo være ideelt. det er selvfølgelig en god ide at give ham en tur i en fed bil. men 15min? Det er lige lovlig lidt.

www.B-M-L.dk

Webdesign, Logoer, Fotografier

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider