|
|
| hvad kostede jeres bryllup... |
| Forfatter:  |
yiip |
| Dato:  |
06-01-2008 16:24 |
|
hvad kostede jeres bryllup og hvordan holdt I det... min kæreste og jeg sad for sjov og regnede på hvad de ville koste hvis vi skulle holde bryllup.. og med det hele + ca. 60 gæster (kun nærmeste familie) kom vi op på lidt over 180.000 kr... vi står ikke og skal giftes imorgen, men vi har været sammen i snart 6 år og næste skridt for os er ægteskab... men nu skal han jo også først lige fri' med en kæmpe diamant, men der går nok først lige et år eller to endnu, vi har jo tid nok... 
I' m me.... and I'm perfect... Nu med cabriolet og vind i håret...  Ægte Gucci taske SÆLGES, se præ. Ægte BURBERRY halstørklæde sælges BILLIGT
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Under 20.000 |
|
|
incl. middag for 106 prs og kjole for 9 år siden - men så lavede vi også det meste selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg gætter på |
|
|
at vi brugte ca 2.500 kr da vi blev gift i 1999. Det var til tøjet. Vi blev gift på rådhuset og havde ikke inviteret til fest eller andet. Mine forældre narrede os dog lidt ved at have inviteret den nærmeste familie til spisning om aftenen. Vi havde ikke en krone, Michael var på SU og jeg med skodjob. Men vi ville giftes 
mvh PiaR quantum in me fuit
Svar venligst i tråden og ikke via besked
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vores bryllup |
|
|
rendte kun op i ca 20.000 med alt, kjole osv, og det blev endda holdt på en kro med 3 retters ,menu, dog var vi kun 40 mennesker.. da vi kun tog de nærmeste med, for ellers kunne man blive ved og ved med og invitere... så det kan godt gøres billigt, selvom man ikke laver noget selv...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Beløbet |
Illum |
06-01-2008 18:05 |
|
Nævner jeg ikke. Men slottet var gratis, tak tante Ellen  Rådyrene skød manden selv, alle 4  Kjolen var tegnet og syet af en meget dygtig designer/skrædder efte mine anvisninger 
Illum Som også i 2008 forbliver sig selv, så er det nemlig svært at falde ud af "rollen" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 25.000 |
kristinaboje |
06-01-2008 21:04 |
|
Vi bestilte tid på rådhuset, (dagen før påske)folk fik det først at vide 2 dage før-så vi regned ik med at det blev det vilde...Men tro mig det blev det,vi havde jo købt fint tøj,laved mad der kunne fryses,en tur til tyskland for at hente drikke vare,min nabo laved noget godt rødt kød,  Men da vi kom ud af rådhuset stod vores faml.der og de venner der kunne(klokken var kun 11)kasted med ris-...så blev vi inviteret på cafe med dem der var frem mødt og fik frokost... Da klokken blev 16(det var der folk var inviteret,det blev holdt som åben hus)veltet det ind med venner,faml,naboer& kolegaer.vi blev mange,vi måtte havebordet ind,griner-for der var vi ca 50 pers. i vores hus,men der blev holdt taler og vi fik sange...mange af dem siger stadig at det var det sjoveste bryllup de havde været med til Vi kom først i seng næste morgen kl 5.30..held og lykke med jeres(engang) kristina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bryllupspriser |
|
|
Vi har fundet et sted (en golfklub) hvor kuvertprisen er 280 for 3 retter - dog +30 pr ret pr kuvert hvis det skal være de lidt finere retter. Da vi er over 20 kan vi selv tage vin med uden at betale proppenge. - Regner med vi bliver mellem 30 og 50 alt efter om familien fra USA/Canada kommer. Kjolen er jeg ikke begyndt at se på endnu. Venter lige til jeg er stoppet med at amme Isabella, så jeg kan se, hvordan kroppen har ændret sig. Kagen bliver enten fra Kagehuset i Fields (de har nogle lækre kager af frugtmousse/chokolademousse) eller fra en god ven, der er bager. Kagen serverer vi nok til receptionen. Fotograferingen regner vi med bliver på golfklubbens arealer - den likker et rigtig smukt sted. Fotograferingen under vielse/reception/fest kommer min kusine nok til at stå for - hun har et godt kamera og er god til at bruge det. Jeg mener man normalt siger at et bryllup koster ca 1000-1500 pr gæst alt incl - også kjole, ringe, buket mv.
Mette Isabella Molly - 15. juni 2007 Jeg skal giftes 12/7-08 pænt, tæt, 133 liters akvarium til salg - Kbh Ø Star Shine søger rytter fredag - bor i Lynge - skriv for info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Vi holdt vores på Liselund Ny Slot på Møn. Gæsterne betalte selv overnatning. Vi var 53. Kjolen var dyr... købte den, jeg ville have, var ligeglad med prisen. På dagen havde bruden en samlet værdi på ca. 25.000,-... (Kjole, skørt, slør, sko, undertøj, frisør). Reception mellem kirke og fest gav mine forældre. Vi havde karet fra kirken. Alt i alt løb det op i godt 80.000,- - inkl. 2 dage i Rom. Og der er ikke een ting, jeg ville ændre, selvom jeg kunne. 
Kh Maria Errare humanum est - sed perseverare diabolicum est... Mor til skønne Kathrine, født 24.08.06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 15.000 |
|
|
Var hvad vores bryllup kostede. Vi var 42 og det blev holdt på kro m. alt hvad der hører til. Kjolen var lånt og smoking lejet. De 15.000 var for ALT lige fra indbydelser til takkekort fra fotografen... Det er ganske vist 18 år siden... MVH Tine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| jeg kan ikke |
|
|
forestille mig at mit bryllup har kostet mere end et par tusinde kroner  vi serverede noget pindemadsagtigt noget og sikkert noget champagne, underholdning, DJ, kørsel og lokaler sørgede andre for  Nårh ja, 500.- i skildsmisse omkostninger 
"Jeg har ondt af folk der ikke drikker, Tænk at vågne op om morgenen og vide, at man aldrig får det bedre" Frank Sinatra Vi-savner-en-hest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 213456 |
|
|
Mit første bryllup som blev holdt på en flot restaurant (i Schweiz) kostede omkring 70.000 kr. (i 1987) mit andet bryllup her i DK med min nuværende mand kostede omkring 8000.-kr i alt. Vi holdt det hjemme, min søster (som er uddannet kok) lavede maden og vi havde hentet drikkevarer i tyskland inden. Menuen var ekslusiv, der var ikke sparet på noget og jeg har kune gode minder fra en vidunderlig fest  Da vores familie og vennekreds er stor, og jeg på daværende tidspunkt var på SU (og i øvrigt havde prøvet det dér med et kæmpe bryllup) valgte vi kun at invitere nærmeste familie, og det var smadder hyggeligt! Har snart 6 års bryllupsdag  Held og lykke med jeres bryllup - men overvej grundigt om i virkelig vil bruge så vanvittigt mange penge på det - ægteskabet bliver jo hverken værre eller bedre af det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vores bryllup |
|
|
kommer til at løbe op i 80-90.000 (uden bryllupsrejse) Det er så for reception for ca 100 pers, og fest med overnatning for 60. Og vi laver endda meget af det selv. mvh Maria
Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vores.. |
|
|
løb vist alt i alt op i 40.000 kr. med tøj + tilbehør, samt 58 gæster. Bryllup pris 40.000 Skilsmissegebyr 500 I alt 40.500  Mvh Line
Frelst... heldigvis 
Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Askepot |
08-01-2008 14:52 |
|
1. gang: Drømmebryllup til ca. 200.000 KjoLEN! Limo, dyr fortograf, fest ned til vejle fjord, fin menu og vin, bryllupskage i flere etager, hotel til byllupsnatten, bryllupsrejse. 2. gang: Hyggebryllup til ca. 15.000. Et surprise-bryllup, holdt hjemme i vores gildesal/stald, grillmad, ta'selv bord/buffe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja.... |
|
|
Under 50000kr ogvi var 106 personer - vi kørte i hestevogn - kjolen var DEN jeg vil have (fundet en dag helt tilfældigt inden vi overhovedet havde snakketom bryllup - så jeg måtte jo hjem og fri )
Stutteri Bredgaard tilbyder:
Bedækning ved Skäpperöds Poseidon Lækker kåret miniature shetlænderhingst Masser af hår og udstråling og god bevægelse... Nu med hjemmeside...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bryllup... |
|
|
Min mand og jeg blev gift 16.juli 2005. Vi brugte ca. 30.000 på brylluppet: Vi var 45 personer, manden var i kjole og hvidt ca.3500, jeg i kjole og udstyr fra panayotis ca. 8000 (på 50% udsalg), buket til 1500 + ekstra blomster til pynt ca. 800, 3 etagers kage (900 -en veninde kendte en konditor som bagte den "sort"), heldags fotograf 1000 (skulle selv betale fremkaldelse ca.2500 - igennem samme veninde som konditor), svigerfar er kok og gav os maden (3 retters) som en del af gaven, transport sørgede min onkel for, leje af lokaler (ca. 2000 for en hel weekend = god tid til oprydning), drikkevarer købt i tyskland (aner ikke hvor meget vi købte, men det var en del ), hår 600, makeup 350, ringe ca. 3000, champagne, kaffe og lækkerier ca. 2000, takkekort ca. 600... det var vist det? Vi ville have været på bryllupsrejse i efteråret 2006, altså et år senere, men der havde vi imellem tiden fået små tvillinger, så den er udsat på ubestemt tid *GGG* Hilsen Stine. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vores bryllup |
|
|
Vores bryllup kostede godt 50,000,- i år 2000: Drømmekjolen, fest m 3-retters menu for 70 mennesker (kanonmad, men til en billig pris og man måtte selv komme med drikkelse, hvilket man jo sparer en del ved), karet med tospand, fotograf og et stort jazzorkester.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Brylup... |
Bobber lobber |
13-01-2008 15:24 |
|
Vores bryllup kostede 100.000,- i år 2004. Reception for 150 mennesker om eftermiddagen og 70 personer til angermentet om aftenen med musik og fire retters menu og alt hvad hjertet begærer.
Mona. Endnu en tosse Venner er den familie du selv vælger Falkensteen's Bobby Brown. www.am-rideudstyr.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Paint horse |
|
|
Det kostede nærmest ingenting,men det holder endnu . Vi er ikke til fint fint dress,store fester, taler og sange,så vi smuttede ned på rådhuset,snakkede lidt med borgmesteren og så var vi gift. Ingen vidste noget, familien var inviteret på hjemmeavlede jordbær med fløde,og de spærrede godt nok øjnene op da de så vielsesattesten lå på bordet.
Paint horses til daglig glæde
Stahr
Bison el. longhorn kranie købes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|