Hej ellesammen 
Jeg ved endelig ikke helt hvor mit indlæg høre til henne, men tror det er en blanding af det hele!
Jeg overvejr og købe mig en hest mere, og denne hest er ikke en hr hvem som helst, det er "følle" af min hoppe, han er 4 nu!
Men men men... jeg er usikker, jeg er en person som overvejr alt nøje, og tænk nu hvis ikke det går, og tænk nu hvis og hvis! Og det har jeg gjort ved hvert køb af mine heste, og jeg har aldig fortrudt og vil ikke bytte for noget andet!
jeg har 2 dejlige heste nu, de står hjemme hos mig selv på en lille gård hvor min kæreste og jeg bor på, der er bokse nok, der er jord nok, og jeg har altid lovet mig selv jeg vil have min hoppes blod i stalden (underligt, men ja) mine 2 heste bliver jo desværre heller ikke yngere, men jeg har dog ikke i sinde og lade dem pentionere hvis de er sunde og raske når de bliver ældre!
Til jer som har hestene stående hjemme, og som har famillie/børn mm. har jeg nogle spørgsmål...
Hvordan har i tid til hestene, og hvordan fungere jeres hverdag med børn, heste, arbejde mm ? fodrig, ud og indlukning, udmogning...
Rider i alle jeres heste?
For det er i det jeg har min usikkerhed, jeg har ingen børn nu, men man bliver jo også nød til at se frem ad, hvordan og hvorledes!!!
Jeg håber på i vil råde og vejlede mig lidt, og om jeres heste har været en forstor mundfuld for jer?
Hvad mener i, skal jeg købe mig en 3 hest? Er jeg "god" nok til det?