tør indlede et forhold.! Er der noget man kan gøre, er ved at være ganske godt og grundigt træt af det hele..
Der er en masse søde fyre der ligger op til at der nemt kunne blive noget og når de ikke er i nærheden, kunne jeg nemt se at der kunne blive noget..
Men så snart at de begynder at nævne forhold, så slår jeg bremsen i og går i baglås, jeg vil bare væk og jeg holder helst afstand fra personen og det irritere mig grænseløst..
Igår skete det samme, en ganske flink fyr ligger op til noget, der bliver holdt lidt i hånd og da han nævner forhold, så er jeg smuttet, jeg måtte bare væk.. Underlig adfærd, det er jeg klar over..
Jeg ved ikke helt hvad det bunder i, har et par forslag, men det kan jo være et stort mix af det hele.. Enten er jeg bare ikke klar til et forhold endnu, det ser jeg dog ikke grunden til, tror kun det ville være godt eller måske min underbevisthed ved at der kommer noget der er værd at vente på.. En anden mulighed er at jeg er bange for at opleve at det ikke går igen, sidste år var jeg i et forhold og dette holdt ikke, efter det har jeg været meget afvisende for forhold, for hvad nu hvis.? Det er jo ikke ligefrem sjovt at miste en man holder af..
Sidste mulighed er at personen jeg vil have allerede er mødt og det kan ikke blive til noget da personen har kæreste på, men min hjerne bare ikke vil acceptere det..
Har i kære mennesker nogen forslag eller måske et par ord om at det kan være normal adfærd..