Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Angst for højder
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 00:03

Det er meget mærkeligt, bare jeg læser om folk, der falder ned, så får jeg en voldsom utilpashed.. I går sad jeg og kiggede på et billede af dinosauerer med masser af vand. Det er ikke et billede, der er nyt for mig. Og jeg blev helt svimmel.

Bare jeg læser om det- så får jeg det underligt.

Bare tanken om at folk falder uden faldskærm. Jeg kan ikke holde det ud- at læse om det. Jeg får det sådan somon Verden vipper. Svimmelhed og noget med hjertet, der også hopper. Det er meget generende. Hvad gør man så?

Mvh

xtiny

"There is, incidently, no way of talking about cats
that enables one to come off as a sane person.
"

-Dan Greenberg

Deltag i Julekonkurrencen: www.heste-nettet.dk/forum/25/443534/ 443534/

0
0
Svar på denne tråd

Den type angst
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 08:59

Den type angst skal efter min mening udfordres...

Hvis bare det at læse om andre der falder, og kigge på billeder kan udløse det, så skal der kigges og læses til det ingen betydning har længere...

Senere kan man så udfordre sig selv fysisk for at rykke grenserne for hvad man kan, og hvad man ikke kan.

Mvh
Lin
da
***Jack og Pascall ***
:-) :-)

Thor R.I.P

Nu 15 kg lettere og på vej nedaf....

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 12:43

Spring ud i det xtiny - tag et tandemfaldskærmsudspring. Det vil give dig sådan et adrenalinkick, at du glemmer alt om angst.

Eller måske kunne hypnose hjælpe dig?

*Snepony*

"A woman travels the world over in search of what she needs

and returns home to find it"

*

0
0
Svar på denne tråd

små udfordringer
Forfatter: 
Dato:  12-12-2007 14:56

Jeg er også meget bange for højder, men har alligevel valgt, at der er nogle ting om jeg ikke vil snyde mig selv for på trods af højdeskræk. Du må springe ud i noget overkommeligt og så tage det derfra. Jeg vandrer og klatre i de norske fjelde, og må af og til forsøge at tage kontrol over højdeskrækken. På billedet hygger jeg med små udfordringer i Hammer bakker.

god dag Betina

Stengårdens DSP'er - smukke ponyer der er velredet, godt opdraget og ikke til at modstå

www.stald-stengaarden.dk

www.123hjemmeside.dk/friluftsliv

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider