Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

gode råd til job med kun én arm?
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 18:47

Jeg er i den pisse irriterende situation at jeg har fået permanent ødelagt min højre skulder og arm i en bilulykke for 1 1/2 år siden.

Jeg er ved at blive sindsyg af, at være hjemme - trænger helt enormt til at komme i arbejde igen, men kan næsten ikke bruge højre arm til noget.

Jeg kigger job annoncer hver dag næsten, men kan ikke rigtig finde noget jeg vil kunne holde til med den skulder, nogen gode forslag??

(jeg er næsten færdig uddannet Cand.Mag i dansk og engelsk og en dygtig sælger, taler tysk flydende og siges at være et organisations talent - men grundet armen kan jeg ikke sidde ved en computer i mere end 20-30 min. af gangen)

Nogen ideer??

kh Miriam

www.Frieserstald-Birkely.dk

.

.

.

Behandl andre som du selv ønsker at blive behandlet

0
0
Svar på denne tråd

Uanset hvad, du finder
Forfatter: 
Dato:  26-11-2007 19:45

Så pas på, du ikke også overbelaster den gode arm/skulder, så det ender i slidgigt- eller myoser.

BTW- min engelsklærer på Studenterkursus havde kun éen arm. Han havde så en skuldertaske til bøger/opgaver mv.

(Jeg føler med dig, selvom min skulder nu er kendeligt bedre- i week-enden vaskede jeg fx op! Og kunne med lidt nøkken sætte ting i skabet (det gør jeg åbenbart mest med venstre hånd).

Men en dag kan jeg vel tage en rygsæk på igen- og køre knallert... )

Hov, nu var det ikke for at jamre mig!

Men et undervisningsjob kan du nok klare- og projektor-edb kan jo snildt supplere tavle og kridt.

Ikke alle produkter til salg er jo fysiske- idéer/koncepter vil du kunne formidle- eller oversættelser... Jeg tror, du kunne have glæde af at snakke med en kommunal jobkonsulent- ellers må AF da have noget vejledning.

Pøj pøj med det! (Y) (Y) (Y)