Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

charter ferie i uge 7 feb. hvortil?
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 19:53

Hej

Håber I har nogle gode forslag til charterferie midt i februar.

Min kæreste har inviteret mig ud at rejse en uge hvilket jeg glæder mig meget til - har aldrig været på charter ferie før

Venter spændt på gode erfaringer - der skal være varmt, gerne noget at se/være aktiv også og vand - strand

Wraphø super kvalitet sælges 300 kr stk. (vægt ca. 300 kg)

postnr. 9370

0
0
Svar på denne tråd

Uge 7...
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 22:23

Så vil jeg mene i skal et pænt stykke væk... Thailand, Laos osv.. hvis i vil have sådan rigtig varme.

Alternativt så er der vinter charterne som primært er Gran Canaria, Tenerife og.. den sidste ø kan jeg aldrig huske hvad hedder men den ligger tæt derpå.

Jeg var på Gran Canaria i oktober og der var 35 grader (hvilket skulle være usædvanlig varmt på den årstid) Havde en veninde der holdte jul dernede sidste år i dec - der var 25 grader.

Jeg synes ikke der er så meget at se - vi lejede en bil et par dage og kørte afsted.. Men de rejsemål som charter branchen har er ja meget turisprægede og det hader jeg :-)

Så hellere afsted i bilen sydpå ;-)

Mvh. Lise D

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-11-2007 23:03

Ægypten

www.Frieserstald-Birkely.dk

.

.

.

Behandl andre som du selv ønsker at blive behandlet

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  21-11-2007 09:34

Jeg var på Djerba (ved Tunesien) i februar. Vejret var dejligt - solskin og ca. 25 grader. Dog var det lidt køligt om aftenen.

Stedet så sådan ud:

Sascha & Sani Cheval

Medlem af: Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub: DHPV

0
0
Svar på denne tråd

1234657
Forfatter: 
Dato:  21-11-2007 13:28

Jeg har i de sidste mange år taget en tur i januar/februar for hvor er man dog bare træt af kulden og mørket på det tidspunkt. I år er der baby på vej så jeg bliver hjemme.

Jeg kan anbefale Tenerife og Gran Canaria hvis i ikke vil for langt væk... sol sikkert og ja der er mange turister men det er man jo også selv :-) man kan sagtens finde steder hvor det er fint. Der er nogle gode ture man kan tage på og jeg vil anbefale at leje bil på begge øer - gør det over internettet eller dernede det er meget billigere end igennem rejseselskaberne.

Ægypten synes jeg også om men har kun været i Sharm og boede på et luksushotel i 4 dg - byen fattede jeg ingen interesse for og følte mig ikke tryg uden for reservatet.

Tunesien er i min verden bare et skod land - jeg har været der første eneste og sidste gang i 90érne - ubehagelig stemning, næsten garanti for dårlig mave og slet ikke mig.

Et andet forslag kunne være Miami - det kan man godt overleve med 7-9 dage og tænk på hvor billigt det er med den lave USD !!! Tror flytiden er godt 8 timer... Der er meget at se og opleve.

Asien - der syntes jeg personligt at 7 dage er for lidt - vi tog 10dg på Filipinerne i april og det var ok - men mindre ville jeg ikke vælge.

MetteH

Forventet ankomst af lille ny verdensborger 5 januar 2008 !!

0
0
Svar på denne tråd

takker for forslag
Forfatter: 
Dato:  21-11-2007 22:54

Ja tænke tænke. Jeg kan se at mine "fordomme" om div. rejsemål blive lidt bekræftet i denne tråd.

Ægypten har vi kigget lidt på, men også de tættere rejsemål.

Asien tror jeg bestemt at i har ret i er for lidt med en uge -hvem der havde 14 dg. ferie tilbage(eller ½ år )

Håber at der er nogle som lige har været superstedet.

Hvad med Grækenland forresten??? Er det for koldt???

Wraphø super kvalitet sælges 300 kr stk. (vægt ca. 300 kg)

postnr. 9370

0
0
Svar på denne tråd

Ikke grækenland
Forfatter: 
Dato:  21-11-2007 23:48

Det meste af det græske er ligeså kedeligt herhjemme imellem oktober og maj, så det vil jeg ikke anbefale uden for sæsonnen.

Jeg har selv været på Tenerife to gange og kan anbefale stedet, hvis man vil slappe af, nyde hinanden og have sol & varme.

~~~ Mvh. Annette ~~~

http://www.dyrenesvalg.dk

0
0
Svar på denne tråd

rejse i vintertiden
Forfatter: 
Dato:  22-11-2007 00:49

så må det blive Kenya - har været der flere gange dog er det snart 3 år siden sidst. Knægten og hans far tager afsted hvert år, i 2008 skal de afsted i hele februar.

KH Pia

Gratis opstaldning (u/foder) tilbydes mod hjælp til ridning af 4-års hoppe.

10 km fra Grenaa. Du skal være over 18 år. Skriv PB for info.

0
0
Svar på denne tråd

Sharm el Sheik
Forfatter: 
Dato:  22-11-2007 07:27

vi var for et par år siden i Egypten, byen Sharm El Sheik. Der findes kun luksushoteller i dette område.

jeg kan ikke nikke genkendende til Mettes uro for at gå på gader etc, tværtimod.

Det er det flotteste charterturist sted vi nogen sinde har været.

Ellers har vi været flittige brugere af Gran Canaria i januar, men Egypten var et rene sted, flottere hoteller, bedre mad.. og endnu bedre vejr.

Men ingen af charterturiststederne byder på ret mange seværdigheder.Det er steder indrettet til afslapning, badeferie + spisning + shopping.

Alternativt så tag 8 dage til USA. kan anbefale Californien, feks LA+ Vegas. her lover jeg der er meget at se på, og samtidig mulighed for at slappe af på luksushoteller.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  22-11-2007 07:57

Jeg ville tage langt væk. Ægypten og De kanariske øer er bare for meget betonhotel/turistfælde agtigt.

Der er jo Gambia - men helt trygt er det ikke... men strandende er lækre.

Jeg synes ikke flyveturen til Thailand er noget, heregud det er kun ca. dobbelt så langt som til Gran Canaria...

Hvad med Cuba...?

Ellers er Maiami/Florida da en oplevelse...

Den Domikanske Republik?

Mexico?

Albion dressur sælges. Billeder på Præsentation.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider