Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

At tabe sig for neden?
Forfatter: 
Dato:  01-11-2007 22:05

Ja jeg er blevet lidt rund... Måske mere end lidt. Det meste sidder i det velkendte nedre område, hvilket gør det blødt at sidde på en stol, og nemt at fylde store bukser ud. Mit problem er, at hver gang jeg begynder at tabe mig, ryger det fra brystet. Det er så iriterende, at jeg ikke har noget tilbage for oven, inden jeg er kommet halvvejs af med det for neden.

Er der nogen de har et godt råd?

0
0
Svar på denne tråd

Næææ...men
Forfatter: 
Dato:  01-11-2007 22:09

det sunde fedt sidder på måsen, så glæd dig over at muligheden for at udvikle følge sygdomme pga fedme er mindre( fx diabetes2)- hvis det kan være til nogen trøst

MVH Dorthe

Vores dejlige kat Pjevs er bortløbet under en pasning i Rødby.

Se billede på mit HN.

Øremærke nr. ZGO383

Dusør gives 1500kr. ved fremskaffelse i live.

Dusør 500kr. i død tilstand.

0
0
Svar på denne tråd

Fedt..
Forfatter: 
Dato:  01-11-2007 23:52

så er der alligevel noget godt ved at have en større røv end andre Selvom der nu ikke er nogen der klager her..

Måske man kan træne det væk, altså i et motionscenter, hvor man træner ting der burde slanke røven.. Nej, jeg ved det ikke og har ikke spekuleret så meget i det, da jeg er tilfreds..

HESTEKLIPNING TILBYDES I JYLLAND se præsentation for mere info..

0
0
Svar på denne tråd

Der er mindre blodomløb
Forfatter: 
Dato:  02-11-2007 07:59

I fedtet på baller og lår, derfor sidder det bedre fast. Det kan ikke slankes specielt meget væk, men du kan træne musklerne, så det hele bliver mere fast- og så ryger der også nogen centimeter.

Det kommer helt an på, hvilken motionstype du er til (Det skal være SJOVT! Ellers gider man ikke i længden).

Hvis du gider løbetræning er det fint, men du bør nok satse på en motionstype der er udholdenhedspræget fremfor kraftbetonet. Da kraftbetonet træning giver større muskler- men så kan man alligevel godt beholde et fedtlag. ;-D

Mvh

xtiny

"There is, incidently, no way of talking about cats
that enables one to come off as a sane person.
"

-Dan Greenberg
0
0
Svar på denne tråd

stramme op
Forfatter: 
Dato:  02-11-2007 11:54

At cykle skulle være en rigtig god måde at få strammet op på lår og mås.

Jeg ved ikke om det får fedtet til at forsvinde, men om ikke andet så får du da en fyldig, men fast numse, og det er da ikke at kimse ad.

0
0
Svar på denne tråd

Man kan ikke punkttræne
Forfatter: 
Dato:  02-11-2007 13:55

Man KAN ikke punkttræne. Punktum slut. Hvis du skal fjerne fedt, så skal du tabe dig og kroppen bestemmer desværre selv, hvor den skal tage fedtet fra.

Du kan stramme op på musklerne, ja og på den vis løfte på hvad der hænger. Men skal fedtet væk er det cardio du skal have gang i og så må du finde dig i at brysterne også taber lidt fedt.

/Anna

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider