Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Fogeden
Forfatter: 
Dato:  23-10-2007 16:55

Jeg har et spørgsmål, som jeg håber der er nogle kloge hoveder herinde der kan hjælpe mig med.

Historien i grove træk:

Mine forældres genbo har et hus, som de lejer ud. Dem der har lejet det betaler ikke husleje, de er der slet ikke. Manden sidder inde og konen er ikke til at få fat, ingen ved hvor hun er. De (dem der ejer huset) har sendt anbefalede breve uden held. Det er kommet dertil hvor fogeden lige er blande ind i det, for at få sat dem ud.

Grunden til jeg følger med i sagen er at jeg har fået lov til at leje huset, når det blir ledigt. Jeg bor lige nu hos mine forældre med 2 børn, så jeg ville jo gerne flytte ind hurtigst muligt og helst igår

Mit spørgsmål er så om der er nogle af jer herinde, der ved hvor lang tid sådan noget det tager??

Hilsen Diana.

0
0
Svar på denne tråd

abcdefgh
Forfatter: 
Dato:  23-10-2007 18:19

efter hvad jeg har hørt op til 3md men hvis de ikke har skrevet nogle ,kontrakter ka de vel smides ud fra dag til dag

ego,s min super mule

ego,s min trav

JEG HAR EN LEDIG BOX tæt ved lejre station til rolig hest

SEND SMS 50475537

0
0
Svar på denne tråd

udlejning
Forfatter: 
Dato:  24-10-2007 14:48

Vi forhørte os, da vi havde problemer med at lejér betalte husleje. Skulle han ud via fogeden ville det tage op til 12 måneder (iflg. advokaten)

vh

Heidi

0
0
Svar på denne tråd

kontrakt
Forfatter: 
Dato:  05-11-2007 19:36

Hvis der ikke er skrevet kontrakt er lejeloven stadig gældende, og der kan man altså bare ikke sådan lige smide folk ud, selvom de ikke betaler.

Så sagen skal altså gennem fogedretten.

Og så vil jeg opfordre ejerne til, hvis ikke de allerede har gjort det, at kontakte en advokat. Så er man sikker på, at der er sendt de rigtige rykkere ud på de rigtige tidspunkter jf. lejeloven, da man ellers skal starte forfra.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider