Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Socialrådgiver søges, svar på spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  12-10-2007 19:55

Hej

Jeg er på kontanthjælp, og i forbindelse med oplysningspligten,

vil jeg spørge, om man også skal meddele kommunen, hvis man opholder sig nogle dage hos sine forældre? (4 dage)

¤ Nuala, den dejligste hund ¤

0
0
Svar på denne tråd

det skal man faktisk
Forfatter: 
Dato:  13-10-2007 11:17

...det er fordi man skal stå til rådighed for arbejdsmarkedet hele tiden når man er på kt. hjælp. Hvis man er på forlænget weekend (fredag til mandag) gør det knap så meget.

Men det er en god idé, at fortælle sin socialrådgiver, hvis man ikke er hjemme 4 dage.

Mvh

Dorthe

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  15-10-2007 01:02

Som Smilla2 rigtig oplyser, så står du til rådighed 24-7. Du har selvfølglig pligt til at oplyse om ændringer der kan have betydning for din rådighed - du kunne jo få tilsendt et jobtilbud med posten 1. dag du er afsted hjemmefra.

Men du må selvfølgelig godt tage ophold et andet sted HVIS blot det er muligt, at komme i kontakt med dig og at du kan komme hjem/til møde/tage imod et jobtilbud.

Så send din socialrådgiver en mail eller ring og oplys, at du i dagene kan træffes på dit mobilnr. at du tager ophold et andet sted og IKKE holder decideret ferie.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville ikke gøre
Forfatter: 
Dato:  15-10-2007 18:56

det. Fire dage er altså ikke ret meget. Men gør hende klar over, at hvis hun generelt ikke kan træffe dig på dit hjemme nr, så kan hun prøve at ringe til dig på din mobil. Selvom man er arbejdssøgende, bliver man jo ikke sendt på arbejde fra den ene tim til den anden.

2,5 års dv hoppe efter Connery (tysk trakehner hingst efter Buddenbrock), Lanciano, Aleksander sælges. Meget ædel.

1,5 års dv hoppe efter Sandro King, Lanciano, Aleksander sælges.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  15-10-2007 21:39

Hejsa

Og tak for jeres svar,

har snakket med min sagsbehandler idag, det hele beroede på en misforståelse.

Jeg er nemlig sygemeldt, og de havde åbenbart mistet min lægeerklæring, så de troede jeg stod til rådighed.

¤ Nuala, den dejligste hund ¤

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider