Jeg har været i arbejdsprøvning, og har da lige et par råd på lager 
Nu ved jeg ikke, hvorfor du skal i arbejdsprøvning, ud over, at man må forvente, at du ikke kan arbejde fuld til, altså på normal vis. Jeg var det grundet en ødelagt ryg, derfor kunne jeg fysisk ikke meget.
Du skal være klar over, at du ALDRIG selv bør sige at du eks. går hjem, du skal lade DEM sende dig hjem. Hvis de fastholder (kommunen) at du bare skal sige fra selv, så skal du få det på skrift, hvis ikke, vil du blive stemplet som ugidelig. Du skal forvente, at du skal kunne bevise alt, som kan vendes negativt mod dig. Alt som kan vendes negativt overfor dig, vil med garanti blive vendt sådan.
Selv om de er skide søde, så vær på vagt, de er søde, lige til du forventer lidt venlighed, så slår de til.
Det er helt normal praksis, at kommunen "bare" siger, at du bare skal gå, når du ikke kan holde til mere.
Problemet her opstår, når kommunen så påstår, at du ikke er motiveret, for du er bare gået... Derfor, lad ALTID dem du er i arbejdsprøvning sende dig hjem.
Mød op HVER dag, undlad at ringe og sige, at du ikke kan, at du er syg. Mød op, det er eneste måde de ser dig på, eneste måde de kan vurdere, at du gerne vil, men måske ikke kan fysisk eller psykisk.
Vær positiv, undlad at forudse noget negativt, det vil blive brugt imod dig, altså... siger du: Det kan jeg ikke...
Det magter jeg ikke... Jeg tror ikke jeg kan...
Så vil du blive læst negativt, og det er vanvittig vigtigt, at du får en positiv melding med dig derfra, det er det som kommunen bygger fremtiden på. Så får du en negativ melding med dig derfra, så er du negativ, du vil ikke samarbejde, du ser alt i negativ vinkel o.l.
Og så er det KOMPLET LIGE MEGET, OM DU HAR RET, OM DU KENDER DIG SELV, OG VED AT DU IKKE KAN...
Jeg var så indsigtsfuld, at jeg totalt kendte til mine egne resurcer og grænser.
Det fandt kommunen totalt negativt, i stedet for at bruge det fornuftigt...
Bare gode råd, som jeg har erfaret er meget meget vigtige...
Held og lykke...