Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Løn til rengøringspige
Forfatter: 
Dato:  03-08-2007 10:24

Eftersom vi begge er færdiguddannede, og har fået gode jobs, synes vi godt at vi kunne tillade os at få en teenagepige til at komme og gøre rent et par timer hver uge. Bare sådan lidt afstøvning, støvsugning, og så ordne vores to toiletter.

Men hvad skal man give sådan en pige i løn???

Har tænkt mig at søge en pige på 16-17 år +/-

Det er ikke noget problem at finde en sådan, da vi har mange opslag i vores lokalbutikker om piger der godt vil tjene en ekstra skilling, men der står ikke noget om hvad de vil have?? Og vil jo heller ikke betale for meget/for lidt. Hvis man er yderst tilfreds med rengøringen, kan man jo altid selv ligge en skilling mere oveni.

Når du møder en hund på din vej,

skal du trække den i halen og tænke på mig

www.123hjemmeside.dk/ziggy2006

0
0
Svar på denne tråd

80 kr i timen
Forfatter: 
Dato:  03-08-2007 11:36

synes jeg er passende for en pige på 16 - 17 år, hvis hun vel og mærke gør et godt job. Om hun så vil betale B-skat af det, må være pigens sag.

Da pigerne var små (for 20 år siden) havde jeg en voksen rengøringshjælp, som jeg dengang betalte kr.100 i timen.

De bedste hilsner,
Lotte K. :-)
0
0
Svar på denne tråd

min erfaring er at i den alder i er
Forfatter: 
Dato:  03-08-2007 11:38

ude efter får i ikke noget stabilt. jeg havde en venindes lillesøster til at slå græsset, støvsuge og støve af dengang jeg arbejdede på en færge. der gik bare ikke længe før det blev så ustanbilt at det var mere til bekymring end til hjælp. og endelig kom dagen hvor det viste sig at mit hjem blev brugt som ungdomsklub når jeg var ude på arbejde. så fik det jo sjovt nok en ende.en efterfølgende snak med hende afslørede siden hen at i den alder anser de unge mennesker ikke det at tage ud og gøre rent for et rigtigt arbejde.(???!) men det fastholdt både hende og hendes veninder der også sad der.

nu kommer vores HØJT elskede Mette hver tirsdag. mette er 42 år, og hun får 75 kr/t. hun er effektiv som torden og lynild. hun er stabil. hun ringer afbud ved sygdom eller andre grunde til hun ikke kommer. hvis du bor tæt på os, kan jeg KUN anbefale Mette!

www.fjerritslevfestservice.dk

fordi service er en selvfølge!

0
0
Svar på denne tråd

Rengøringshjælp..
Forfatter: 
Dato:  03-08-2007 11:57

Først, undskyld en ikke senior, er herinde ..

Men, kiggede lige kort herinde,

Jeg gør rent 1 gang om ugen, og i en lejlighed, hvor jeg tager badeværelse, voksensove værelse, stue, gang og køkken. der tørre jeg støv af, gør badeværelset pænt(toilet, håndvask, spejl, brusekabine), støvsuger i de nævnte rum, og vasker gulv.

- Tager jeg et ekstra værelse får jeg ekstra for det.

Der er blevet sat 2 timer af til at gøre det, og er jeg udover de 2 timer, får jeg ikke løn for det .. Og jeg får 100 kr. i timen for det. Og det er jeg meget tilfreds med.

Malouh
PART Søges
På amager, alder ligemeget, høje mellem 140 - 155 ca.
Andet har også interesse. Send besked, hvis du tror du har det jeg søger.
0
0
Svar på denne tråd

Rengøring
Forfatter: 
Dato:  03-08-2007 13:12

Ærgerligt at jeg ikke bor i Fjerritslev!!! Hende Mette lyder godt nok som en gæv pige!! Utroligt at hun kun tager 75 kr i timen..

Synes 75-80 lyder ok for en teenagepige, men en erfaren voksen kvinde??? Gid der var nogle flere af hendes slags.

Malouh - øv at du ikke bor her ude på vestsjælland!!!

Når du møder en hund på din vej,

skal du trække den i halen og tænke på mig

www.123hjemmeside.dk/ziggy2006

0
0
Svar på denne tråd

Betty ..
Forfatter: 
Dato:  03-08-2007 20:23
Ja det er ærgeligt, For eller ville jeg gerne have gjort rent for dig :] . Kan godt lide at gøre rent .. Men det ville være langt at skulle tage fra København til Vestsjælland.

Malouh
PART Søges
På amager, alder ligemeget, høje mellem 140 - 155 ca.
Andet har også interesse. Send besked, hvis du tror du har det jeg søger.
0
0
Svar på denne tråd

Pris på rengøring
Forfatter: 
Dato:  04-08-2007 21:20

Hej

For et par år siden havde vi en 14 årig pige til at gøre rent, hun var skisme effektiv og godt oplært hjemmefra. Det kom meget bag på mig hun ikke var ældre da jeg pludselig fik det af vide ved en tilfældighed. :D Nå men hun fik 60,- i timen, hvilket ca. svarer til hvad hun ville få som "flaskedreng" i brugsen, timenlønnen på det tidspunkt i en brugs var 56,-. Det var hendes eget forslag, og pengene var godt givet ud.

Kender flere voksne som får 100,- sort, men kender også nogle som får 125,-.

Har selv gjort rent for 6 år siden, og der var lønnen 110,- på det hvide marked.

Hvad får man på det hvide marked nu?

Hilsen

Jette

0
0
Svar på denne tråd

hjhjælp
Forfatter: 
Dato:  06-08-2007 01:13

Som hjemmehjælper får man mll. 105 og 107 kr i timen her i København, med anciennitet.

Under 18 får man omkring 50 kr. i timen hvidt i 7-11 eller supermarkedet.

Så umiddelbart synes jeg 100 sort til teenagere er at stramme den. (sorry guys)

Der er en anden tråd herinde om præcis det samme, kun få dage gl.

Jo langsommere man bevæger sig, desto større bliver verden.
0
0
Svar på denne tråd

Min datter...
Forfatter: 
Dato:  06-08-2007 09:00

har en ekstra tjans som "rengøringspige" ca 3 timer om ugen...og jeg tror da hun ville blive ked af at blive stemplet som ustabil fordi hun er 17 år.

Hun passer både det og hendes faste job til punkt og prikke, og får iøvrigt 100 kr i timen som rengøringspige.

vh Helle

0
0
Svar på denne tråd

rengøring
Forfatter: 
Dato:  18-08-2007 17:59
Jeg gør rent en gang om ugen og får ca 75k/timen.
0
0
Svar på denne tråd

efter overenskomst
Forfatter: 
Dato:  18-08-2007 18:56
så er grundlønnen for en rengøringsass. 116 i timen...
Jeg arbejder fast som dette, fuldtids, og får 106 i timen pt. men kun midlertidlig..

Mht. en priside ... hmm .. jaeh nok omkring de 60-80 kr i timen...

mvh
S
andra

www.fluffydreamsforeveryone.dk
-nu med side med hestene og
en Til Salg side
0
0
Svar på denne tråd

Jeg søger
Forfatter: 
Dato:  18-08-2007 20:01

selv en til at komme og hjælpe lidt med den "grove" rengøring, d.v.s. vinduer, fliser i badeværelserne, vaske gulve, og diverse småting. Jeg vil helst have en "ældre, proper kvinde" :)

Jeg har en idé om at en ældre kvinde har bedre begreb om ordentlig rengøring i forhold til en ung pige, dermed ikke sagt de ikke kan. Men som nævnt længere oppe er mit hjem ikke en ungdomsklub, og kunne levende se sådan noget ske når man ikke var hjemme.

Jeg forestiller mig en 80-110 kr. i timer afhængig af hvor mange tímer om ugen, og hvad hun selv forventer..

Vil gerne betale ordentligt, jeg gider jo heller ikke knokle for småpenge :)

/Eva

Mor Til Verdens Lækreste Mikkel Født 3. April 2006

Piet Hein Super Ellipse bord i hvid med udtræk str. 120*180 cm købes

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider