Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

intim pircing sted?
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 21:42

ja nu har jeg jo i et par måneder gået og summet lidt over tanken.

faktisk har jeg aldrig troet såden en var mig, meeen nu er jeg så blevet lidt varm på tanken.

men hvor fik i lavet jeres(hvorfor her?(altså adresse))

og hvad har i givet for dem?

og hvilken type pircing/placering har i valgt og hvorfor?

nå ja og jeres fordele ulemper efter dette?

i må gerne hade mig, men had mig venligst for hvem jeg er,

og ikke hvem jeg ikke er!

0
0
Svar på denne tråd

intim piercing
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 22:22
Kan anbefale gorlubb piercing, jack og hans personale er meget proff og omhyggelige.
Alt er sterilt og de er flinke og rare og gode til at vejlede.

SPRINGSADEL SÆLGES.

Sådan indsætter du billed.

I don't suffer from insanity...

..I enjoy every waking moment of it..

0
0
Svar på denne tråd

enig...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 22:28
Gorlubb vil jeg også klart anbefale. Nu har jeg ikke en intimpiercing men kun pircinger i ørene. Men i Gorlubb er de rent faktisk uddannede til det de laver, og ja de er professionelle og enormt dygtige

Hvis jeg skulle have lavet flere piercinger ville jeg ikke få det gjort andre steder end hos dem. Også selvom jeg bor i Aalborg nu!

-Jane

Regulator Complete sælges ved Aalborg

www.hms4life.dk
trailerlæsning og problemløsning i nordjylland
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 22:33

Jeg fik min lavet af Lars Dalgas, han holder normalt til i Århus, men kommer forbi Viborg engang imellem, min blev lavet i Viborg.

Jeg havde søgt lidt om ham, og kunne se han var uddannet(eller hvad man nu kan kalde det) og kunne ikke lige finde noget skidt om ham.

Jeg følte mig bestemt ikke tilpas, og havde sagt MEGET tydeligt til ham, at jeg er bange for nåle, og vil selv have lov til at bestemme hvornår det skal være, for jeg skal bare tage mig sammen.

Da han så rensede før stikket, stak han den bare igennem med det samme, hvilket gjorde jeg gav et hop(vildt smart!)

Der skete heldigvis ikke noget.

Jeg har efterfølgende fundet ud af, at han har gjort flere piger følelses løse dernede, fordi han rammer forkert.

Men skal jeg anbefale nogle i Jylland, så skulle det klart være Lone Dickmann i Herning, hun har lavet et par stykker på min kæreste.

Ganesha i Århus, de har lavet lidt på både mig og min kæreste.

Smykkegalleriet i Århus, hun er vildt flink, har lavet min tunge.

Jeg gav 500,- for min, der fulgte staven der kom i med.

Det var en vertikal klit piercing, igennem forhuden.

I starten kunne jeg ikke gå nogen steder, uden jeg var ved at komme hele tiden, men efter en uges tid var det ikke et problem mere.

Den øger ens sexlyst!

Jeg tabte den ene kugle, og før jeg nåee at finde en ny, tabte jeg staven i toilettet, da jeg endelig et par dage efter fik fat i en ny stav, var piercingen blevet for snæver

Jeg savner den tit, og vil nok også snart få lavet en ny.

Jagter på alle niveauer
www.jagtridningjylland.dk
Gratis træning på let terrænbane v Ikast tilbydes fra 30/6 - 14/7, kontakt over PB for at høre mere.
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 22:39

webster: Hvilke piercinger har du fået lavet ved dem?

Alle jeg har snakket med fra Sjælland, siger de ikke er de bedste til piercinger der er lidt specielle

Jagter på alle niveauer
Gratis træning på let terrænbane v Ikast tilbydes fra 30/6 - 14/7, kontakt over PB for at høre mere.
0
0
Svar på denne tråd

apollo-af-iglso
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 23:06
uha, har haft rigtig mange i mine yngre dage, hehe.
Tror det har været omkring de 18-20 stk, men ingen intim selv om jeg godt kunne tænke mig en,og der bliver ingen intimpiercing foreløbig så længe jeg render rundt med en lille bebs i maven :D

Vil til enhver tid anbefale Gorlubb, og det hvis jeg skal pierces igen, bliver det helt klart oppe hos dem.

SPRINGSADEL SÆLGES.

Sådan indsætter du billed.

I don't suffer from insanity...

..I enjoy every waking moment of it..

0
0
Svar på denne tråd

jkojkljlkjl
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 23:30
apollo-af-iglso vertikal? er det lodret eller vandret? stang eller ting

i må gerne hade mig, men had mig venligst for hvem jeg er,

og ikke hvem jeg ikke er!

0
0
Svar på denne tråd

woopwoop
Forfatter: 
Dato:  26-07-2007 23:45

Jeg har ingen intim, men jeg vil, som andre, også anbefale Gorlubb.

Jack og Asser er meget profesionelle.

Kia

Is that the end of a fighter? To simply give up in the end.
0
0
Svar på denne tråd

hej hej hej hej
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 09:25

jeg har to en i hver side som er en ring.

fik lavet mine i london, prisen var vist omkring en lille tusse mener jeg.

ulemper dem har jeg ikke oplevet nogle af.

fordele hehe der da en del

Jeg kan anbefale trend art i Horsens,

SØGER

en selskabs / hyggehest-pony

til at gå sammen med min vallak.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 11:14
madsen: en stav, og vertikal, må være det du kalder lodret

Jagter på alle niveauer
0
0
Svar på denne tråd

Jeg fik i sin
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 13:37

tid lavet en både dårlig og fejlet piercing i brystet af de billige i Horsens. Jeg husker ikke hvad de hedder.

Jeg gik ned til hende den nye der kom til Vejle (hedder vist osse smykkegalleriet) el. lig. Husker det ikke engang. Nede i Vestergade i Vejle. Hun klargjorde præcist de fejl der var lavet, og hvad hun kunne gøre for at rette op på det. Desværre havde hun ikke remedierne hjemme til at gøre det før mandag - dette var fredag som den var lavet mandag i samme uge. Det gik helt galt og jeg måtte pille den ud fredag sidst på eftermiddagen.

Men hende i Vejle virkede bestemt proff. og udd. så vidt jeg ved. Hun skulle være dygtig og det hele er så vidt jeg ved sterilt.

Det hele resulterede i at brystet først er ved at se rigtig normalt ud nu efter et par år. Den hævede og var meget større end den anden længe efter. Heldisvis mener min læge her efter et par år ikke at den burde fejle noget. Men det kunne jo have gået så galt at det ikke virkede engang hvis man skulle til at lave miniputtere.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

hej hej hej
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 16:14

Stute

Ja det billige sted du nævner i horsens ( lige i svinget ) husker heller ikk hvad det hedder men der skal man ikk gå ind.

men den jeg henviser til trend art, de piercede mig i brystet, det var perfekt det de lavede.

smykkegalleriet i vejle har en veninde til mig haft dårlige oplevelser med, det var en navle piercing der blev grim, skæv og i det hele taget ret dårlig. men det jo os forskellig hvordan ens krop reagere på et fremmedlegme. ;-)

SØGER

0
0
Svar på denne tråd

Cille79
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 17:31

Ja men jeg ved det heller ikke. Selvfølgelig har du ret i at det er forskelligt fra krop til krop jo. Men bare fordi jeg har hørt positivt derfra kan der jo osse ske uheld. Selv i den retning kan der jo ske uheld/menneskelige fejl som med alt andet - selvom det er nemt at sige og træls for dem det sker for.

Ja den på hjørnet, så er det den samme vi mener

Jeg var nede ved hende i Vejle bagefter som ville prøve og have reddet den selvom hun mente det avr bedre at tag den ud, og evt. få lavet en ny i stedet. Det overvejede jeg så. Men på den anden side er det bryst mishandlet nok, og den anden side tåler jeg ikke piercingeri*G* Så går der infektion i - hvilket er grunden til jeg osse kun har øreringe i venstre side og i venstre side af næsen - højre side er prøvet flere gange, det kan min krop desværre ikke tåle

Og på den anden side så ahr jeg nålefobi mv i forvejen, og blev jo lidt skræmt over altdet der gik galt med den første.

Hun kunne jo heller ikke klemme ringen sammen hvilket resulterede i 3 patvridere inden den var lukket. og tænk lige på at den var frisk lavet og så tre vrid oven i... Av

Breeding stocks for life

0
0
Svar på denne tråd

stute ===
Forfatter: 
Dato:  27-07-2007 20:30

JA, kan kun gi dig ret.

og med din bryst piercing så ja av av, af alle de piercingere jeg gennem tiden har fået lavet og har ( nogen har jeg ikk mere. ) men da har det helt sikkert været bryst piercingen der har været mest smertefuld... ;(

SØGER

0
0
Svar på denne tråd

Jeg sys ukke
Forfatter: 
Dato:  28-07-2007 13:14
den var sååå gal at få lavet. Men det var de tre vridninger hun gav mig da hun holdt ringen med tangen og ikke kunne lukke den tilgengæld

Breeding stocks for life

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider