Jeg fik min lavet af Lars Dalgas, han holder normalt til i Århus, men kommer forbi Viborg engang imellem, min blev lavet i Viborg.
Jeg havde søgt lidt om ham, og kunne se han var uddannet(eller hvad man nu kan kalde det) og kunne ikke lige finde noget skidt om ham.
Jeg følte mig bestemt ikke tilpas, og havde sagt MEGET tydeligt til ham, at jeg er bange for nåle, og vil selv have lov til at bestemme hvornår det skal være, for jeg skal bare tage mig sammen.
Da han så rensede før stikket, stak han den bare igennem med det samme, hvilket gjorde jeg gav et hop(vildt smart!)
Der skete heldigvis ikke noget.
Jeg har efterfølgende fundet ud af, at han har gjort flere piger følelses løse dernede, fordi han rammer forkert.
Men skal jeg anbefale nogle i Jylland, så skulle det klart være Lone Dickmann i Herning, hun har lavet et par stykker på min kæreste.
Ganesha i Århus, de har lavet lidt på både mig og min kæreste.
Smykkegalleriet i Århus, hun er vildt flink, har lavet min tunge.
Jeg gav 500,- for min, der fulgte staven der kom i med.
Det var en vertikal klit piercing, igennem forhuden.
I starten kunne jeg ikke gå nogen steder, uden jeg var ved at komme hele tiden, men efter en uges tid var det ikke et problem mere.
Den øger ens sexlyst!
Jeg tabte den ene kugle, og før jeg nåee at finde en ny, tabte jeg staven i toilettet, da jeg endelig et par dage efter fik fat i en ny stav, var piercingen blevet for snæver 
Jeg savner den tit, og vil nok også snart få lavet en ny.