Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

At gå tilbage til en fuser?
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 22:08

Skal man gå tilbage til en fuser?

For snart 5 år siden fik jeg en kæreste som jeg havde fast forhold med i et par år hvorefter vi så slog op. Men vi har stadig været sammen indtil nu... Han har haft to andre kærester, men aldrig kunnet lade mig helt være. Og nu er sagen så den at han har spurgt om vi skal flytte sammen igen (hvilket overraskede mig meget)!

Grunden til at vi ikke var fast par turen igennem var at jeg var skoleelev og derfor ingen penge havde til at bidrage med - han betalte alt. Jeg havde ikke kørekort dengang og han sku altid hente og bringe mig. Det var noget der sled hårdt på det mere, men nu har jeg både job og bil og tænker derfor at det måske vil kunne fungere?

Vi havde også lidt problemer når vi var i byen fordi han er glad for damer, og jeg er jaloux

Gode råd og personlige erfaringer ønskes

.

.

Heldig ejer af Snarfari fra Tøndborg og Narnia fra Lille Nørregård

0
0
Svar på denne tråd

lad være
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 22:25

Hvis du er i tvivl, som regel duer det ikke.

De fleste af de grunde til det ikke gik tidligere kommer igen, hvis han er glad for damer og dú er jaloux starter baladen allerede der.

Men i bund og grund er det kun dig selv der ved om det kan fungere.

Hvis du har behov for andres erfaringer for at vælge er det nok ikke ham du skal satse på.

Held og lykke uanset hvad du vælger.

Karin

Hoppeplag efter Kaiser Wilhelm, født 24.04.06, sælges.

0
0
Svar på denne tråd

Det lyder
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 22:34

til at der er "mange ting" i vejen, eller var rettere sagt.

Fungerede jeres forhold ikke, fordi han betalte alt?

Og fordi han skulle hente og bringe dig ?

Og fordi du var/er jaloux når han er i selskab med andre damer? Hvis det er "derfor", tror jeg da ikke det bliver bedre? - I finder måske "bare" nogle andre ting der gør det svært at få forholdet til at fungere?

For sådan som JEG ser det, er det der fuldstændigt små petitesser, og intet som jeg nogensinde ville lade mit forhold styre af. I mit forhold, vores nærmere sagt , er der ingen sure miner over den ene henter og bringer den anden, på trods af vi begge selv har bil, er på SU og selvf. under uddannelse. Vi bor ikke sammen men får det fint til at fungere økonomisk mht mad, sjov osv osv, selvom den ene, den ene måned ikke har "lommepenge" til diverse ting fx.

Og det er ærlig talt ikke noget jeg tænker en dyt over, det er en naturlig ting for os, selvom vi har hver vores økonomi og selv råder over den! Vi hjælper hinanden hvis den anden har brug for det!

Du kan måske bruge det som råd, eller bare som "personlig erfaring" , men jeg ville aldrig lade jalouxi styre mit forhold! Og jeg er absolut ikke "jaloux" når min kæreste skal til fest/i byen, for jeg stoler på ham, og jeg ved det er gengældt.

Og måske et råd; Jeg er ikke helt sikker på om jeg tror det ville være sundt for dig at gå tilbage til ham, og SLET ikke flytte sammen med ham til at starte med?

Det lyder som om I begge skal være lidt mere "modne" før I springer ud i alvorlige overvejelser såsom flytte sammen.

Kærlig Hilsen, Camilla

Candyflosss forever - Medlem af AWR

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 22:49

Han er jo blevet ældre i tidens løb og det er længe siden jeg har været jaloux på ham. Jeg var ikke så gammel da vi begyndte at komme sammen, og der er meget der har forandret sig siden.

Mht at betale og køre, så var det jo hver dag han sku betale alt og køre mig hjem og hente mig igen om aftenen. Det der sled var at han er meget arbejdsliderlig og jeg var skoleelev der ikke bidrog med noget så alt hang på hans skuldre. Det kan jeg udemærket forstå at han fandt opslidende.

Jeg vil bare gerne have andres syn på sagen!

.

.

0
0
Svar på denne tråd

Godaften
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 23:06
Det lyder som om du allerede har besluttet dig Held og lykke med forholdet.

Mvh
Camilla
0
0
Svar på denne tråd

Niksen
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 23:15
Min erfaring er desværre heller ikke for god.
At gå tilbage til en fuser er ofte af magelighed. Og hvor modent er det lige at lægge ud med at ville flytte sammen?
Må i øvrigt slutte mig til de andre mht. at tvivl = manglende interesse. Har desværre prøvet det på begge sider af parforholdet :( Og når det er ham, der er den tvivlende, er det altså en unfair og meget hård periode i konstant kamp for, at "det jo nok bliver bedre".
Lad være. Det kom bag på dig, du er bare smigret lige nu.

0
0
Svar på denne tråd

Er det mig der husker galt ...
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 23:35

... men er han ikke lidt/noget ældre end dig??

Ikke at det som sådan behøver være dårligt, det slog mig bare, at det lyder ikke helt jævnbyrdigt på flere måder.

Mvh. Lisbeth

Der var engang, hvor der skulle have været vist rodeo i Danmark .... det blev heldigvis stoppet.

Godnat og sov godt :-)

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod

0
0
Svar på denne tråd

xxx
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 08:18
Jeg synes også, at det lyder som om, at du allerede har besluttet dig
Prøv det dog af. Livet er for kort til senere at måtte ærgre sig over uprøvede ting!
Go for it and good luck!

Maria

Hellere lugte af hest end lugte af hash. Citat Erhard Jakobsen

0
0
Svar på denne tråd

Hed hun, Lisbeth
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 09:01

Noget med F den gang ??

.

Illum

.

0
0
Svar på denne tråd

nix! ah ah
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 09:13

Aldrig gå tilbage til en fuser, medmindre du meget gerne vil brændes!

Det kan da godt være, det er endt godt for nogen, jeg har bare aldrig hørt om dem.

mvh Maria

Søger du opstaldning nær Ålborg? Tjek min præsentation for info.

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

0
0
Svar på denne tråd

bare et godt råd
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 12:30

Du er meget jaloux og han er glad for damer?? Det skurrer altså i mine ører! Pas på du ikke bliver såret og mister selvtilllid!

Med venlig hilsen Iben
Nu Frue i Huset!
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 21:13

Jeg har skam intet besluttet.

For jeg er bange for at det er lidt spild af tid må jeg nok indrømme.

Lisbeth: han er 7 år ældre end mig så det er skam ikke så galt.

.

.

0
0
Svar på denne tråd

Benzonshøj
Forfatter: 
Dato:  09-07-2007 22:40

Jeg tror du skal tænke dig grundigt om, men er dog lidt mere positiv end de fleste andre Jeg tror på at man kan vokse sig til mange ting, og jeg tror på det når du siger at ting der dengang sled på forholdet, ikke eksisterer i dag. Hvis du føler at I efter den her pause passer bedre til hinanden, er det måske værd at prøve :-)

Jeg er godt lidt obs. mht det dér med at gå i byen osv, for det er da virkelig noget der kan slide på et forhold hvis den ene er jaloux over hvad den anden laver. Så gør grundigt op med dig selv om I også på dette punkt har ændret jer nok, det er altså ret vigtigt. Jeg har set så mange forhold der er gået i vasken netop fordi den ene part var jaloux, og det kan være meget svært at ændre på sådan noget...

Mvh. Cat

"Livskvalitet består i at tingene går som man ønsker de skal gå"

0
0
Svar på denne tråd

Jeg gik
Forfatter: 
Dato:  10-07-2007 08:37

tilbage til en "fuser"... og ham er jeg stadig sammen med i dag og vi har fået en søn.

Han var mit livs første og største kærlighed, den første jeg nogensinde nyssede og den første jeg var kæreste med. Vi har i 10 år haft forhold on and off, hvor han også brændte mig godt og grundigt af, men fortidens spøgelser er for længst glemte.

***Pejtersen***
Flere gode heste og ponyer til salg.
Se mere på min
hjemmeside

Mor til Mikkel d. 03-04-07

0
0
Svar på denne tråd

Den første kærlighed
Forfatter: 
Dato:  11-07-2007 22:45

Jeg er også sammen med min første kærlighed, som jeg mødte som kun 16-årig (han var 22 år dengang). Vi var også on/off i lang tid og havde på et tidspunkt en pause på 3 år, hvor vi slet ikke så hinanden.

For 2 år siden fandt vi sammen igen, og sidder nu i hus sammen og har et super forhold.

Så jeg tror også på at man kan modnes med alderen, og man kan lægge fortiden bag sig.

Benzonshøj, hvis du føler for det - then go for it!!

Held og lykke uanset hvad!

Mvh. Janne.

0
0
Svar på denne tråd

Spild af tid...
Forfatter: 
Dato:  14-07-2007 14:58

Brug krudtet på en som i tilfælde af at du tjener mindre eller skal bringes rundt ikke syntes at det er et problem.

Han lyder ikke som om at han er det værd...find en helt anden og håb på at du er heltigere næste gang...tror ikke at de ændrer sig så meget så det vil blive godt på sigt.

Den nemme løsning men nok ikke den mest holdbare.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider