til at der er "mange ting" i vejen, eller var rettere sagt.
Fungerede jeres forhold ikke, fordi han betalte alt?
Og fordi han skulle hente og bringe dig ?
Og fordi du var/er jaloux når han er i selskab med andre damer? Hvis det er "derfor", tror jeg da ikke det bliver bedre? - I finder måske "bare" nogle andre ting der gør det svært at få forholdet til at fungere?
For sådan som JEG ser det, er det der fuldstændigt små petitesser, og intet som jeg nogensinde ville lade mit forhold styre af. I mit forhold, vores nærmere sagt
, er der ingen sure miner over den ene henter og bringer den anden, på trods af vi begge selv har bil, er på SU og selvf. under uddannelse. Vi bor ikke sammen men får det fint til at fungere økonomisk mht mad, sjov osv osv, selvom den ene, den ene måned ikke har "lommepenge" til diverse ting fx.
Og det er ærlig talt ikke noget jeg tænker en dyt over, det er en naturlig ting for os, selvom vi har hver vores økonomi og selv råder over den!
Vi hjælper hinanden hvis den anden har brug for det!
Du kan måske bruge det som råd, eller bare som "personlig erfaring" , men jeg ville aldrig lade jalouxi styre mit forhold! Og jeg er absolut ikke "jaloux" når min kæreste skal til fest/i byen, for jeg stoler på ham, og jeg ved det er gengældt.
Og måske et råd; Jeg er ikke helt sikker på om jeg tror det ville være sundt for dig at gå tilbage til ham, og SLET ikke flytte sammen med ham til at starte med?
Det lyder som om I begge skal være lidt mere "modne" før I springer ud i alvorlige overvejelser såsom flytte sammen.
Kærlig Hilsen, Camilla