Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 YES, Yes; yes (slanking)
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 13:22
Min bror havde nylig fødselsdag og da jeg var inde i en boghandel for at købe et kort til ham faldt øjnene mine på en bog. De havde kun 1 igjen af den. Den hed mad der forbrenner fedt. Jeg kigget i bogen og blev helt fasineret og købte den.

Nu 1 uge sener er jeg 9 1/2 cm mindre rundt hoftene og 8 cm mindre rundt livet (taljen)

Her kan i se bogen

www.elounge.com/Pages/ ProductDetails.aspx?Pr...ks=3789382

Det sværeste er at drikke så meget som 2,5 liter postervand. Det har jeg ennu ikke fået til.

Nogen af dagene er det for meget mad at få ned.

Men YES den virker uden at man skal sulte

Det er ikke så nemt at tabe sig når man sidder i el kørestol
0
0
Svar på denne tråd
 
 Øøøj...
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 13:31
Det lyder da spændende...



Zamangah

Vi kører brudeparret i hestevogn.


Svend 4 ever (i NORA)


Anglo Araber hingsteføl sælges. www.heste-nettet.dk/lodge/8121/hest/ 153878/

Smuk Palominohoppe plag. www.heste-nettet.dk/lodge/8121/hest/ 1218

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det lyder
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 13:42

da rigtig godt. Men er det "normalt" mad man skal spise eller ??


Synes tit at der skal alt muligt underligt i sådan nogle slankeopskrifter. SÅ man skal ud og købe en masse underlige ting.


Mor til verdens skønneste dreng Mads 13/7-06 ;-D


Ejer af Skot af Lilleris

Verdens dejligste oldenborger !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er masse
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 14:06
grøndt og forbrenningssuppe men også 4 dage med massekød og 1 dag med indtil 8 bananer (i tillegg til forbrændingssuppe de 2 første uger så er det ganske normal mad basiskur (her er det 4 kurer at vælge mellem basis, luksus, sælskabs og vegetar )i 14 dager før man i 14 dage går på hurtigkuren igjen.

Alle kurene er satt sammen af mad der har lav GI (glukosisk inhold) og med negative kalorier og at man ikke skal føle sult.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmm...
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 14:23
Og når man lever af forbrændingssuppe andre mærkelige ideer, så lægger sådan en kur jo HELT klart op til at man holder vægten nede når man stopper kuren og begynder at spise normalt igen.

Kostomlægning og motion duer. Kure har aldrig nogensinde givet et stabilt og blivende vægttab.

/Anna
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej Anna Ikke kun
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 14:28
forbrenningsuppe, basiskurene stabiliseringskurene efter de 14 første dage lægger om kosten. Man spiser som notmalt men med mad med lav GI. Men dersom man tager på igjen skal man begynde på ny hurtigkur.

Man spiser ikke kun forbrenningsuppe men det er forbrenningsuppe til nesten alle måltidene

og hvem har sagt at det ikke er ekstra motion med i billedet? Selv om jeg ikke har mulighed til det

Har du lest bogen???
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nææhh.
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 14:28

Næhh.. det har du nok ret i, Anna. Men det kunne give startskuddet til en generel kostomlægning at man kan SE at det virker. Istedet for at skulle veeente (især når man er skrub utålmodig som mig) på at det varige tab indfinder sig..


Det er nogen gange nemmere at få gang i den positive skrue uden ende hvis man får en hurtig succeshistorie.


mvh

kirstenj

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjoe...
Forfatter: 
Dato:  05-07-2007 15:37
Jeg var engang på sådan en kur der med forbrændingssuppe og forskellig mad i løbet af 14 dage. Det holder ikke i længden. Ikke hvis man vender tilbage til at spise som man gjorde før, når kuren er færdig.

Jeg er helt enig i, at det er en fin måde at starte på. Men varige resultater kommer nu engang af en reel kostomlægning, ikke blot af en kur. Heller ikke selvom der er diverse måltider udover suppen (som man forøvrigt bliver træt af før eller siden).

/Anna
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg mener...
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 15:39

at vender man tilbage som man gjorde før man gik på kur, så er alt vel tabt...

Der var vel en grund til man ikke kunne tabe sig inden man gik på kur, så min holdning er vil man tabe sig og holde det, må man ændre kosten til noget sundt og tænke over hvad man propper i gabet og husk motion resten af livet, det der gjorde os fede skal vi jo gerne holde os fra...hehe


Så alle jer der som mig selv skal passe på hvad i spiser, for ikke at tage det på med det samme, i propper det i munden... vi skal bare hænge i!:o)





Hilsen

Fra

Bitten

Basse savnet og elsket R.I.P

Ny hest Carracci





0
0
Svar på denne tråd
 
 Er det fedt?
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 17:37

Puha jeg erindrer også en hvidkålssuppe der var noget svær at få ned 4-5 g om dagen


Oftest er vægttabet væske. Når man reducerer kulhydratindtaget er der ikke så meget til at binde væsken og "kiloene" rasler af, desværre er det ikke fedtet der ryger :-(



Det hedder YNDling, afledt af ynde, og ikke mit YNGlingstøj, sko, hest da YNGling refererer til YNGre personer ;-)
Venlig hilsen Gitte
0
0
Svar på denne tråd
 
 en kur...
Forfatter: 
Dato:  08-07-2007 18:47

... er en god måde at komme i gang og motivere sig selv til en mere permanent kostomlægning. og gør man det skulle det meste af det tabte da gerne blive af sidebenene.


Tillykke med de tabte cm, Tralletrold - jeg håber at de bliver væk - og jeg synes at det er flot at kunne smide så meget når man ikke kan motionere!


£isbeth & Baloo
Experience is not what happens to you;
it's what you do with what happens to you.
Aldous Huxley
0
0
Svar på denne tråd
 
 Skrue uden ende
Forfatter: 
Dato:  12-07-2007 15:58

Nu har jeg selv prøvet en alternativ hjemmelavet hurtigkur, eller det var egentlig for at distrahere mig fra cigaretterne. Da spiste jeg hele tiden grønt- og frugtsnacks. Altså sunde ting og sager i mundrette bider.


Det gav altså den "bivirkning" at jeg fik røven fuld af krudt. Så jeg begyndte at løbe og cykle og generelt være mere aktiv end jeg plejede, jeg indlærte også nemmere, hvormed jeg kunne bruge mindre tid på at studere og mere tid på at gå ture m.m. Så på den måde kan en lynkur blive en god skrue uden ende.


Tillykke med fundet, det må da være dejligt at finde en kur der virker når man, som dig, ikke har mulighed for motion.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Tralle trold´tone´
Forfatter: 
Dato:  12-07-2007 17:23
Den lyder fristene...kan man få den helt nøjagtige titel..

Og tillykke med vægttabet..

Hilsen Tina

TEAM COWHOUSE

www.123hjemmeside.dk/Cowhouse

0
0
Svar på denne tråd
 
 Udsolgt
Forfatter: 
Dato:  12-07-2007 21:11

Jeg havde bestilt den via det Link der var i den her tråd


I går fik jeg en mail om at min bestilling er annuleret .. ØV!!


Havde lige glædet mig ..


Så ja, hvis vi kan få en præcis titel vil jeg besøge den lokale boghandel.



0
0
Svar på denne tråd
 
 her er et
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 00:08
link til dem der har den til salgs online i DK.

www.bogpriser.dk/forfatter-Caroline- M.-Shreeve/book-9788761404145/

Bogen heder på dansk: FATBURNER, SPIS DIG SLANK
0
0
Svar på denne tråd
 
 til jer andre
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 00:09
Tak, jeg er nu 11 cm mindre rundt hoftene og 10 cm i taljen
0
0
Svar på denne tråd
 
 Her har de bogen
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 00:25
mange har skrevet at de er gået tom fra forlaget, men i linket under havde de bogen den 8 juli i år, så mon de ikke har den ennu.

www.antikvariat.net/get/ search.cgi?open=PIL102480

ellers havde jeg sett mig ut og prøvet en kjole jeg skulle købe på sommersalget den 10. Den var satt ned -50% men nu efter2 uger var den 2 nummer for stor og de havde ikke mindre.

Men jeg vil da ikke tage på igjen for at købe drømmekjolen.

Og jeg som slettes ikke er til kjoler, men denne forelsket jeg mig i
0
0
Svar på denne tråd
 
 bogen...
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 13:49

Jeg har også bestilt bogen, men ikke hørt fra dem endnu - glæder mig...


Conni


______________




Greenguard grime/mundkurv sælges

str. full, brugt 1 time.

Se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej conni
Forfatter: 
Dato:  13-07-2007 21:17
Hvor har du bestilt den henne??? Og hvilken en?? er den lyserrød på forsiden ??

Hilsen Tina

TEAM COWHOUSE

www.123hjemmeside.dk/Cowhouse

0
0
Svar på denne tråd
 
 mcguire
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 12:41

Det er denne bog:



Conni


______________




Greenguard grime/mundkurv sælges

str. full, brugt 1 time.

Se præsentation.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min bog kom med posten ...
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 13:05

... i lørdags 2 dage efter bestilling


Jeg ved jeg skal have fred og ro til sådan et kosteksperiment og manden tager til Irak på lørdag og kommer hjem igen midt i oktober.

Når jeg er alene hjemme i sådan en periode, laver jeg alligevel "underlig" mad til mig selv og så kan jeg lige så godt gøre det seriøst

Mvh. Lisbeth



Der var engang, hvor der skulle have været vist rodeo i Danmark .... det blev heldigvis stoppet.

Godnat og sov godt :-)


Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Lisbeh
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 20:40
Hvor har du bestilt den fra???

Hilsen Tina

TEAM COWHOUSE

www.123hjemmeside.dk/Cowhouse

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 23:54
ikke for at lyde rasistisk he he men kan man få den på dansk



all you need is love

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Tina
Forfatter: 
Dato:  16-07-2007 23:57

Jeg har bestilt den fra det antikvariat, som Tone har linket til længere oppe i tråden ... og oliviaemilie bogen er da på dansk.

Mvh. Lisbeth



Der var engang, hvor der skulle have været vist rodeo i Danmark .... det blev heldigvis stoppet.

Godnat og sov godt :-)


Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øv altså..
Forfatter: 
Dato:  17-07-2007 07:21
Jeg bestilte bogen dagen efter indlægget blev lavet, men har stadig ikke fået den. :(

Livet er en leg, man skal bare kunne reglerne..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det lyder underligt helene22 ...
Forfatter: 
Dato:  17-07-2007 11:39

... ... du har bestilt ved det antikvariat, som står i linket d. 13-7 ??

Det er der, jeg har fået den fra, den kom med posten efter 2 dage.

Mvh. Lisbeth



Der var engang, hvor der skulle have været vist rodeo i Danmark .... det blev heldigvis stoppet.

Godnat og sov godt :-)


Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod

0
0
Svar på denne tråd
 
 8 bananer...
Forfatter: 
Dato:  17-07-2007 11:51
Adr jeg er nok for kræsen til sådan en kur. Bare det at skulle spise 8 bananer på én dag. En er rigeligt til mig, flere ville få mig til at kaste op (men det er selvfølgelig også en slags slankekur). Men tillykke med vægttabet.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lisbeth..
Forfatter: 
Dato:  17-07-2007 12:43
Ja gennem linket har jeg bestilt bogen.. Men vil da lige prøve at ringe til dem og høre hvad der er sket..

Livet er en leg, man skal bare kunne reglerne..
0
0
Svar på denne tråd
 
 der står
Forfatter: 
Dato:  17-07-2007 12:54
at der er 2-4 ugers levering, men tror jeg har fået bestilt den på engelsk.. Gg

Livet er en leg, man skal bare kunne reglerne..
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm
Forfatter: 
Dato:  17-07-2007 20:59
kan ikke finde ud af antivariat.net hvor kan man bestille den, hvor den ikke er udsolgt fra forlaget



all you need is love

0
0
Svar på denne tråd
 
 Prøv...
Forfatter: 
Dato:  18-07-2007 19:14

.. evt også at kigge efter den på www.trendsales.dk - jeg fik den til 75 kr. inkl. porto :-)




Mvh Mette
***
www.newforest.dk
Avlet med hjertet - Redet med stolthed!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Den røg jeg også på
Forfatter: 
Dato:  20-07-2007 23:18
altså den med forbrændingssuppen, men efter tre dage fik jeg simpelthen kvalme bare ved lugten af suppen, og da jeg om natten lå og råbte i søvne " jeg brækker mig, jeg brækker mig", synes min mand at nu var det tid til at afslutte den kur. Jeg nåede dog at tabe mig et kg. på de tre dage, men det er forlængst røget på igen.

Kirsten

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lene Hansson
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 10:58

Hvis i har set Lene Hansson's programmer, "du er hvad du spiser", vil i opleve at der ER en livsstilsændring og at man SKAL dyrke en eller anden form for motion for at kuren er virkelig effektiv.





MVH: HELLE


EJENDOM TIL SALG!

SE MANGE BILLEDER PÅ MIN PRÆS.

0
0
Svar på denne tråd
 
 bogen handler
Forfatter: 
Dato:  22-07-2007 12:35
om livstilændring og at man skal dyrke motion. Jeg kan det ikke slev dajeg sidder i el.kørestol.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider