Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

spark mig/trøst mig, bare gør noget
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 13:56
Pjat med mig, men alligvel så er det slemt .. Min ældste datter flyttede hjemmefra som 18 årige, det gik fint ikke det vilde halløj med det, snakkede med hende tit og alt det der som man nu gør når ens barn flytter hjemmefra...

Nr. 2 en knajt på 18 (19 i næste mdr.) fast job/bil/kæreste og alt det der, han fandt sig et dejligt sted at bo og flyttede så hjemmefra for ca. 1 uge siden.. Pokker stå i det om jeg ikke savner den dreng som bar pokker, det som om jeg ikke var flyvefærdig til at sende ham ud i den "stygge" verden.. Han er glad og stolt over sin lejelighed og den er dælme flot og han er kommet godt på plads. Som om jeg ikke kan glæde mig over det indeni.. Skrup hammerende forkert af mig det her, han skal ud i verden og uden mig hængende i rumpen.. Handler det mom om at han som nyfødt var født for tideligt og jeg var med i et forsøg dengang om kænguru metoden for de børn der var født for tidligt. Et projekt OUH lavede i 88... Er da stolt over min dreng kan og vil selv, men jeg burde nok skamme mig lidt over jeg ikke er GLAD indeni på hans vegne.. Næste i rækken flytter hjemme fra om 10 år ca. mon jeg har det på samme måde som 51 årige til den tid .. Håber jeg så sandelig ikke..

Spark mig, GØR noget så jeg ikke skal gå og være så "negativ" rastløs indeni

Jillow
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 14:17

Læs tråden "SvigerMonster" - den handler om mødre der ikke kan give slip!

Nej, jeg tror ærlig talt jeg vil have det nøjagtig ligesådan når mine drenge smutter hjemmefra, om forhåbentligt laaang tid.

MEN jeg vil mentalt forberede mig allerede nu - eller i det mindste forsøge at forberede mig.

Der er jo åbenbart noget med mødre og sønner ikk - min svigermor har stadig ikke forstået at sønnen (min mand) snart er 40, og hun lærer det nok aldrig .

Bare husk at fortælle din søn hvordan du har det - på en morsom måde, for han kan garanteret godt mærke at du ikke er helt "tilfreds" - og måske hans kæreste kan også?? Mere for ikke at der bliver noget knas i krogene.

Håber du kommer over det hurtigt

0
0
Svar på denne tråd

fortalte ham
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 16:50
det her den anden dag på sms. og promte fik jeg svaret; Mor som du skrev til mig den anden dag er det sundt at savne dem man elsker og holder af, verden går ikke under den er kun lige begyndt.. Klog knægt..

Jillow

Opdragelse er de voksnes organiserede
forsvar mod ungdommen.

www.vildhesten.dk
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 17:41

Ham har du da vist været heldig med! Sådan én kan man da også kun savne

Bare rolig, du kommer over det - bare tænk på at du om nogle år risikere at blive omtalt på nettet som monstersvigermor, hvis du ikke kan slippe ham

0
0
Svar på denne tråd

sådan havde jeg det
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 18:56
for et år siden og min dreng skulle bare på efterskole:(
0
0
Svar på denne tråd

Det er flot...
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 19:56

at du selv kan se, at du skal passe på ;-)

Men jeg forstår dig udemærket - vores ældste er lige blevet 4 år og jeg kan få helt myrekryb ved tanken om, at hun om ca. 14 år flytter

Vi har joket om, at vi er nødt til at blive ved med at få børn, så vi altid har en hjemme... Hvilket vi jo slet ikke ønsker, glæder os nemlig også til den dag hvor vi bliver alene igen.

TinaR

Mor til Filippa 060603 og Mikkeline 260205

og lille blob i mavsen

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-06-2007 22:50

Jeg kan da godt forstå, at du har det sådan.

Vores datter på 18½ havde bestemt, at hun ville flytte sammen med en veninde nu her efter gym.

Af forskellige årsager har de besluttet at vente et år - JUBIII.

Så får vi lov at "beholde" hende et år mere.

Det er nu ikke fordi hun overrender os, men det er nu dejligt at få et år til at vænne sig til tanken.

Hilsen fra Pony-mor.

Som har 4 mentorer til hesten.

Dyrlægen, underviseren, sadelmageren og smeden.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tilslutter
Forfatter: 
Dato:  23-06-2007 01:44

mig klagekoret

Min datter på 18 bliver student den 26/6 og flytter

hjemmefra allerede den. 4/7, puha hvor jeg tror det bliver hårdt.

Kunne hun så bare nøjes med at flytte nogle få kilometer hjemmefra, men nej hun flytter over til kæresten i Skotland

hun siger godt nok at de flytte til dk om 2 år, så hun kan komme hjem og få sin uddannelse, men jeg må indrømme at jeg frygter

at de bliver hængende i Skotland.

Jeg har det meget blandet med det, på den ene side er jeg utrolig glad på hendes vegne og kæresten er en fantastisk sød fyr.

Jeg ønsker også af hele mit hjerte at hun får det voksenliv

hun drømmer om.

På den anden side er jeg lidt bange og bekymret for hvordan det skal gå hende i det skotske, med den afstand bliver det ikke nemt lige at træde til med en hjælpende hånd.

Rent egoistisk, vil jeg komme til at savne den daglige krammer

når hun kommer hjem fra skole hver dag, føj hvor jeg tror det bliver tomt

Så jeg kan nemt forstå dem der har svært ved at give

slip, når ungerne flyver fra reden, de har jo trods alt været en stor del af dagligdagen i mange år.

Hilsen Helen.

Flot galla kjole sælges

billeder på præsentation.

HUSK IGÅR

DRØM OM IMORGEN

LEV IDAG.

0
0
Svar på denne tråd

Stakkels mine
Forfatter: 
Dato:  23-06-2007 10:20

forældre. Så vil jeg da næppe vide hvordan de har haft det. Jeg flyttede fra den ene dag til den anden, uden varsel. Måske de havde set det komme, men jeg sagde ikke til dem "Jeg har besluttet at flytte", jeg gjorde det bare. (Jeg rykkede ind hos min kæreste i løbet af 14 dage).

0
0
Svar på denne tråd

Sasser
Forfatter: 
Dato:  23-06-2007 12:21
Sådan gjorde jeg det også.

"Far, må jeg låne bilen?"
"Hvorfor det da?"
"Jeg flytter om til Niels idag".

Hehe... Der blev de chokerede. Og da jeg så flyttede fra Niels hen til Thomas, blev det ikke bedre. Og fra Thomas til Schweiz. Og fra Schweiz til København...
Nu jeg tænker over det har jeg ikke boet hjemme siden jeg var 17!

/Anna
0
0
Svar på denne tråd

op med humøret Jillow!
Forfatter: 
Dato:  24-06-2007 11:11

Op med humøret Jillow din dejlige tøs!!!

Tag det med et smil, og vær stolt af at du har sådan en skøn knægt, der kan og VIL klare sig selv!!!

Prøv at tænk på de stakkels forældre der har børnene boende indtil de selv skal i graven fordi deres unger ikke kan finde ud af at klare sig selv.

Hvor fedt er det lige at ens 47 årig søn kommer og spørger Mor hvornår skal vi spise??

Har du smurt min madpakke jeg skal ha med på arbejde?

At din søn har en sød kæreste og de bor sammen , betyder jo osse at du kan være heldig om ganske få år at de kommer hjem med et lille barnebarn du kan sørge for bliver møgforkælet!

Med venlig Hilsen Karina

Prøv en Islænder!
Du vil garanteret syntes det er skideskægt!

0
0
Svar på denne tråd

yes yes
Forfatter: 
Dato:  25-06-2007 09:00
monstersvigermor bliver jeg nok aldrig, for jeg er så kanon heldig at min "svigerdatter" som bare er så kanon sød har en lige så sød lille søster som tilfældigvis er heste freak hun og resten af familien vil bare have jeg kommer forbi og ser deres lækkermås af en pinto vallak, han er en kanon springhest.. så monstersvigermor bliver jeg nok aldrig... Igår d. 24 havde den yngste af mine 3 unger fødselsdag og her kom knajten jo hjem og fortalte hvordan det sådan er at stå på egne ben osv. og midt i det hele kom den her " mor det er dejligt at kunne selv men for fanden hvor jeg savner jer alle sammen".. SÅ blev jeg blød og stolt på én gang... Og da han kørte fik jeg en MEGA kram og et kys på kinden og et jeg elsker dig mutti... SÅ blev jeg BLØD igen... og måtte erkende at lige der blæste det rigeligt meget for jeg fik træk i mine øjne så de løb i vand.. ..

Det er "svært" at slippe sine børn ud i verden, men de kan godt og de skal afsted, ville nok ikke kunne "klare" hvis mine unger fløj helt til udlandet i 2 -4 år.. nej nej, det må de ikke..

Karina (Islænderfan)
takker, måske jeg skulle tage en tur på en ismule, har glemt hvor dejligt de små turbo muler bevæger sig..

Jillow

Opdragelse er de voksnes organiserede
forsvar mod ungdommen.

www.vildhesten.dk
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider