|
|
| Er vi ikke alene i huset??? |
| Forfatter:  |
MetteC |
| Dato:  |
06-04-2007 21:11 |
|
Ja kald mig bare skingrende sindsyg, men jeg tror på det. Først vil jeg lige ridse situationen op... kort Anne har generelt sovet dårligt siden vi flyttede herud. et par gange om ugen er hun vågnet og har grædt panisk og vil sidde ved os meget meget tæt, og vi må ikke gå ned i stuen igen, vi har slået det hen med at hun måske ikke brød sig om mørke. MEN nu er hun endelig blevet så gammel at hun kan snakke, og den anden dag jesper kom op efter hende kl 8, (hun havde haft en af de der skrigeture om natten) sagde hun til ham (uden han havde nævnt noget overhovedet)"godmorgen far, anne har ikke sovet godt i nat, man må ikke tage den der, så bliver manden sur. Ham bor her, og ham må ikke forskrække anne om natten vel far??" "den der" man ikke måtte tage var noget hun pegede på på væggen, der var ingenting, udover et gammelt søm der nok har hængt et billede på engang. Og så er det jo jeg tænker at sådan en historie kan hun ikke bare digte, hun bliver først 3 år i juli. Jesper mener det er noget hun har drømt, hvilket jeg ikke tror på, da hun dog er gammel nok til at vide at der kun bor mor, far, anne og marie her.
Hvad tror i?? Det er et stuehus der er bygget i 1898, så jeg mener jo ikke det er helt usansynligt at vi er "flere" i huset. Og sidst men ikke mindst, der er vel ikke nogen af jer der kender nogen der kører ud og "mærker efter", og evt. "renser" i jylland???
Gåsehud herfra 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| andre...? |
|
|
Jo det er da muligt at der bor andre i sådan et ældre hus Prøv at google på "husrensning" og læs og lær, og måske finder du også link til nogen der kan komme ud og mærke efter
Mvh Charlotte Med en Korat i huset bliver dit hjem aldrig det samme igen  Portrættegninger udføres, se tegninger på min profil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fantasi... |
smukke-ped |
07-04-2007 09:46 |
|
børn har fantasi...de siger mange ting.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikke alene i huset. |
|
|
Da vi for nogle år siden boede på et nedlagt landbrug, skete det med jævne mellemrum at vi kunne høre nogen gå rundt ovenpå, selvom alle i familien var nedenunder. Nogen ville mene at det bare var mus, men der var også tydelige lyde af at dørene blev åbnet og lukket deroppe. Når vi hørte de lyde kunne hunden (der ellers skulle undersøge alting) sidde neden for trappen og pive eller nogen gange knurre, men vi kunne ikke få ham med op af trappen (til hverdag var hans yndlingsplads ellers i den gamle sofa der stod deroppe). Gik vi selv derop, fandt vi (selvfølgelig) ingenting unormalt, og lydene var også væk. (selv min mors mand, der ellers var meget jordbunden og Uovertroisk, indrømmede at der måtte være nogen eller noget deroppe) Derudover oplevede jeg engang at sidde inde på mit værelse, der havde vindue mod haven, da jeg så en dame gå forbi, troede det var min mor, men i det samme hostede hun ude i køkkenet, så jeg sprang hen til vinduet for at se, hvem det var, men der var ingen (og på den tid det tog mig at nå vinduet, ville en normal person ikke kunne nå at pist forsvinde på den måde) - min ex kæreste var der også, og så det også, så det var ikke kun i min fantasi. Vi gjorde dog aldrig noget ved det. men mon ikke det er en clairvoyant eller lignende du skal have fat i? måske kan de "mærke" om der er nogen, og hvis de ikke selv kan få "vedkommende" til at forsvinde, kender de nok en, der kan. mvh Maria
Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Du kan |
|
|
såmænd også prøve selv  selv om du føler dig lidt dum så fortæl manden at det er jeres hus nu og i ikke vil have ham der, jeres lille pige kan ikke lide han er på hendes værelse. det virker ofte hvis man selv tror lidt på det  børn er ofte mere åbne for den slags og har endnu ingen fordomme, derfor ser de tit mere end voksne. i kunne evt også pille det søm ned og se om det evt ændrer noget (så er der da ikke noget mandens "ting" kan falde ned fra.) udover det så kan tegnefilm altså godt give vilde fantasier, prøv fks at se scoopy doo eller rip rap og rup, der er ofte spøgelser og andet godt uhyggeligt i. selv dem for de helt små er der mange ting i man kan undre sig over. håber i får jeres nattesøvn igen  hilsen sjanna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
ja mon ikke at din datter har fat i noget af det rigtige. børns kontakt til det spirituelle er meget bedre end voksne. og hvis du vil have kontakt af en udrenser skal du undersøge hvem og helst have hørt om andres erfarringer da der er mange kvaksalver. men du kan også gøre det selv. bed dem om at forsvinde og mén det.
If life is a joke - i don´t get it
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spøgelser |
Camilla 1983 |
08-04-2007 14:55 |
|
Hejsa Ej det er bare ikke rart sådan noget, jeg har selv prøvet noget ligende dog ikke i min egen lejlighed. Engang var jeg på weekend med mit gamle arbejde på en gammel gård, døre smækkede og åbnede igen, og man kunne høre trin. Når man sad på lokum kunne to håndklæder pludselig svinge mod hinanden, og selvom vi havde sterinlys på bordet der stod tæt kunne de gå ud på skift. Nogle havde en teori om gennemtræk, det var bare ikke helt logisk på den måde det foregik. Min kæreste og jeg er netop kommet hjem fra en uge i sommerhus med resten af familien. Det var nærmest en gammel gård der var blevet bygget om til et total luxus sommerhus på Lolland. Det er jeg også overbevist om at det spøgte. En dag da jeg kom op på væres værelse var min kæresten barber maskine tændt, jeg slukkede den og gik ned. Da jeg om aftenen lå og læste alene på værelset, lå barbermaskinen på det modsatte sengebord og pludselig gik den igang, jeg lover jer at jeg fik et shok. Og man lunne høre fodspor ude på gangen og lyden af stikkontakter der blev tændt og slukket. Så jeg tror bestemt på der er mere mellem himmel og jord end vi kan se. Jeg har en veninde som er bred uddannet inde for det spirituelle og også laver husrensninger mm, hende kan jeg varmt anbefale, ikke fordi hun er min veninde men fordi jeg har set at det hun laver virker. Du kan læse om hende og det hun laver på www.roze.dk Håber det kan hjælpe jer. God påske alle sammen. Hilsen Camilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Små børn og mareridt |
xtiny |
08-04-2007 18:30 |
|
Det er ret almindeligt at små børn på omkring 3-4 år har mareridt en periode, hvor de vågner om natten, og dårligt kan forklare, hvad de er bange for, de har ikke sproget og evnen til at skelne omgående mellem drøm og virkelighed. Vi andre kan jo også vågne med dunkende hjerte og koldsved efter en grim drøm. Min dreng var igennem sådan en kort periode, hvor han vågnede om natten, så var det med at berolige ham, sætte spilledåsen i gang og så sov han igen. (I vores nybyggede rækkehus var der fileme ingen "ånder"). Så jeg vil foreslå en lille natlampe/vågekone, det er også rart for barnet at kunne orientere sig, i sær når det er et sted, der stadig er "nyt" og lidt fremmed for barnet. Det vigtigste er, at man er der og trøster, som regel falder barnet så hurtigt i søvn igen. Læs mere om børn og mareridt her: www.sundhedsguiden.dk/ illness.aspx?categoryI...ticle=1907
Mvh xtiny
♣ Scientist's Door Sign: "Gone Fission." ♣
"Have no fear of perfection, you´ll never reach it" Salvador Dali
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej... |
|
|
Du kan være ret sikker på, at du bør tage dit barn alvorligt. Jeg ville gerne hjælpe dig kvit og frit, hvis du boede i nærheden, men sådan er det ikke. Alt for mange børn har alt for mange af den slags oplevelser, som ingen gider tage sig af - men som ofte meget nemt kan rettes op 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
det har ikke altid noget med husets alder at gøre, nogle tiltrækker andre gør ikke. nogle "spøgelser" er der i forvejen når man flytter ind andre flytter ind pga en person der bor i huset. men at børn skriger eller har maridt er selvfølelig helt naturligt , men som du beskriver det lyder det som om at du er inde på noget af det rigtige men være ikke bange de gør ingen ting
If life is a joke - i don´t get it
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tror |
parina |
09-04-2007 20:07 |
|
at du skal tage det alvorligt, jeg har en dreng der er død her den 3-12-06, da han var 6 år ville han ikke gå ud i køkkenet forde han så at Lotte sad ved skraldespanden, han var stiv af skræk for hende, jeg gik derud men der var ingen, jeg fortalte ham at det var nok bare fantasi, men helt op i hans voksen liv holdt han fast i det han så som barn. Jeg kan så fortælle at, efter at min søn er død, har mit barnebarn hørt en viske mor og det blev til skrig mor, jeg lå og sov og hørte intet, dette skete 3 nætter i træk hvorefter at jeg kontaktede Else Hansen som også er kendt fra fjernsynet fornemmelse for mord, hende talte jeg med om det hvor efter hun bad mig sige til min søn som nu er død, at han skulle give os noget fred og ikke gøre os bange, dette gjorde jeg og det stoppede, min voksen søn har en lillebror som jeg jo også er mor til, han står ved et vindue her forleden dag, pluselig siger han, mor der gik en ned til stalden og ser helt mærkelig ud i hovedet, jeg går ned til stalden og kigger men der er ikke et øje, jeg siger til min lille søn på 11 år at der ingen var, hvor han siger at der var en, jeg spørger ham hvordan han så ud, hvor efter han svare at han havede en sort jakke på lige som den han selv havde (pilotjakke)jeg ved med det samme at det er min store søn som jeg elskede utroligt højt,er overbevist om at det er ham, men han må godt være her bare han ikke gør os bange, jeg tror på at der er mere end vi vil være ved, måske forde vi er bange for det ukendte, men ak ja, det kan da godt være at det er forde det er en kæmpe stor sorg at miste sit barn, uanset alder, men for min søn som er død holdt det altså til helt op i voksen alderen og han tog det med sig i sin grav. JEG TROR PÅ DET; SÅ HUSK AT LYT TIL DIT BARN. Mange hilsner Conny
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fantasi... |
smukke-ped |
09-04-2007 22:18 |
|
hvad nu hvis barnet bliver bange for bøh manden,eler hvad han hedder nu om dage...ringer i så også til politiet,fordi i tror der er en ond mand under sengen eller i skabet?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ånder... |
|
|
Jeg tror også på der er mere imellem himme og jord. Der er troende og ikke troende. Dem som ikke kan forklare eller overskue det "ukendte"- de slår det hen med, at det er vås eller der selvfølgelig er en "logisk" forklaring på hændelsen. Jeg har igennem mit liv oplevet mange mærkelige ting. Ting som jeg heller ikke selv kan forklare. Dog ser jeg dette, som et tegn! Hvilket tegn- ved jeg ikke... Efter jeg har fået barn og er flyttet til en gård med et ældre stuehus fra slutningen af 1800 tallet. I starten troede jeg var skør. Jeg gik tit ind i en person eller en lille sorthvid hund i vores baggang. Jeg har flere gange faldt over den lille hund. Og det lyder også lidt dumt, at sige "undskyld" til en mand, som ikke er der... Jeg har ikke gjort noget ved det og har heller ikke i sinde at gøre det. De gør jo ikke noget. Vi høre tit fodtrin. Døre der går op og lukker i igen... Men aldrig noget ubehageligt! Jeg har lært at leve med mine med beboer... Min lillesøster havde på et tidspunkt en lejlighed i et gammelt byggeri i Århus. Specielt når hun klædte om eller gik i bad følte hun der var nogen eller noget som kiggede på hende. Hun oplevede også, at ting pludselig faldt ned og gik i stykker. Hun fik så en ud, som havde forstand på sådan noget. Han forklarede hende, at hun tog "spøgelser" med hjem fra byen. Hun var åben og modtagelig. Hun var en åben invitation. Det var ikke de sødeste "spøgelser" hun tog med hjem. Det var gamle alkoholikere og folk som var døde under værtshus slagsmål osv... Ikke lige frem rart at få afvide...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| små børn har altså |
sandra82 |
10-04-2007 14:18 |
|
en god fantasi MEN der er jo også nogel kloge hoveder der siger at børn har en ves æne til at se og høre sådanne ting. eg har selv boet i en lejlighed hvor der af og til trak hvis jeg var henne ved reolen selvom alt var lukken og man stod i et hjørne i stuen(helt ny lejlighed) men fik så efter jeg var flyttet at vide at boligerne var bygget oven på et gamel købmandsted for den gamle købman døde i butikken han var a 87år gamel han ville ikke forlade gården for det va rhans og han havde tjent meget for at beholde det.
MVH SANDRA82 smuk vallak sælges efter kanudos og A-dur,168 i stg utrolig let at ride redet i 5mdr hver dag og løsspringning 1 gang ugentlig. meget samarbejdsvillig han er 5 år.mere info og billeder på mi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg må... |
|
|
(Jeg må jo så have en meget god fantasi, smukke-ped *S*..) Jeg husker tydeligt manden bag døren, fra da jeg var lille - og op til jeg var omkring 26 år har jeg set rigtig mange "mærkelige" ting (synes andre, for de kunne jo ikke se det). Jeg ved ikke om jeg er glad eller trist over at jeg ikke "ser" mere, men jeg synes bestemt I skal tage jeres datter alvorligt, og ikke bare slå det hen. Dermed ikke sagt at I skal "male fanden på væggen" når hun hører på det, men at få en ud og kigge huset efter i sømmene, lyder da som en ret god plan *S*. Måske vedkommende også kan hjælpe jeres datter med at "lukke af" for sådanne indtryk (hvis I mener hun skal det) *S*.. Mvh. Lotte_L
Rolf.. 13.01.99 Roar.. 13.01.99 Vigdis 20.09.06 "I don't make things difficult. That's the way they get, all by themselves." Citat: Mel Gibson "Lethal weapon I"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til dem der er enige med mig ;-) |
MetteC |
18-04-2007 20:13 |
|
Vil jeg lige fortælle at nu bliver der forhåbentlig ro. Vi har bestilt en ti at komme ud og rense huset for negative energier, hvis der er én flere  Jeg har valgt at tro ubetinget på Anne's forklaring, og derfor kommer Carsten fra www.touchoffreedom.dk og kigger til os og huset på onsdag kl. 16, han tager 1200 for en husrensning. Og det er pengene værd er jeg sikker på. Han giver garanti for at her bliver meget skønnere at være bagefter, og hvis noget fejler, er efterfølgende besøg gratis. Jeg vender tilbage efter han har været her, og fortæller om der er nogen forandring. Anne sover dårligere for hver nat efter episoden og har flere gange forklaret at manden er sur. Og så har jeg på egen hånd valgt at gøre noget ved det. Jesper mener det er penge ud af vinduet, men det er hans problem Det bliver af egne feriepenge jeg betaler. Så nu er jeg bare spændt¨på om anne sover bedre, når hun bliver afhentet onsdag. (vi har selvfølgelig fået besked på at børnene ikke må være her)... Så kryds hvad der krydses kan for at der bliver ro i vores lille hus 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mette C |
|
|
Jeg venter spændt på fortsættelsen 
Mvh Charlotte Med en Korat i huset bliver dit hjem aldrig det samme igen  Portrættegninger udføres, se tegninger på min profil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja hvad skete der? |
Camilla 1983 |
22-04-2007 11:04 |
|
Kan jeres datter sove nu?? Og hvordan gik det hele for sig? Jeg venter også spændt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uha,,, |
|
|
Det bliver spændene at høre hvad som sker! Jeg syntes i har gjort et godt valg med at vælge at lytte til jeres datter, tror helt klart på at der er mere mellem himmel og jord! På den gård hvor min mand og jeg boede til leje på fandt jeg ud af igennem Tove Nielsen at mine heste kunne se at der sad en tiggerdreng i et hjørne af stalden. Han gjorde dem ikke noget men han var bare så glad for at se hvor godt hestene havde det! Jeg kunne også selv føle at der var noget som betragtede mig når jeg striglede om aftenen! Hilsen Stine
Startvægt: 108.9 kg Ønsket tab: 34.0 kg Tabt: 20.2 kg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan vi ikke |
HHansen |
28-04-2007 09:43 |
|
få en opdatering på denne her? Hvordan går det nu???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er i klar - meget langt :-) |
MetteC |
28-04-2007 10:17 |
|
Vi havde besøg i onsdags af Carsten Lykke Stabel fra www.touchoffreedom.dk og hold da op sikke en oplevelse. D. 19/4 begyndte anne at skrige endnu engang, og snakke om at manden er sur og han forskrækker hende, Da vi stod og jeg var ved at gøre hende klar til dagpleje fredag morgen, sad hun ligeså stille og begyndte at snakke om at hun var lidt bange for manden og at det var synd for damen der havde av i benet. jeg tænkte DAMEN - hvad sker der nu?? Og jeg spurgte lidt til det, da Carsten havde sagt at når anne snakkede om noget, skulle vi bare snakke om dem som om de virkelig var her sammen med os, da det jo er det Anne tror på. Men hun ville ikke rigtig fortælle mere end hun allerede havde gjort. Jeg havde kun sagt til Carsten at Anne have nævnt noget om en anden i huset, ikke noget specifikt, da han sagde at han hellere selv ville mærke, og så kunne vi se om det passede sammen med det anne siger. Men endelig blev der onsdag og Carsten kom herud. Han startede med at sætte sig ned og drikke en kop kaffe, og sagde med det samme at her var ihvertfald flere end os. Se der begyndte jeg at fryse, fordi så havde vores lille pige ret. (og jeg tænkte hvad sagde jeg). Han gik runbdt efter kaffen i alle rum, og sagde da han kom ud i vores hall med trappe op, UHA det er da vist lige her og ovenpå der er problemer hva? Gisp tænkte jeg så, men manden havde jo ret. Han fortalte at de selvfølgelig var i hele huset, men at de primært holdte til i vores hall og ovenpå. Da vi kom op stod han helt stikke og fortalte at vi havde begge problemer med at sove i venstre side af sengen og fortalte os at den seng anne sov i stod et meget uidsat sted. Han kunne mærke en gnaven mand, der ikke brød sig sønderligt om børn. som holdte til for enden af anne's seng ved vores skab. Og lige nøjagtig der siger Anne "nej nej mor, ikke gå derhen" hver gang jeg skal have noget i skabet. Så fortalte han at der også var en ældre dame, ved navn Anna, som havde været fruen i huset, hun var meget dominerende, hun døjede med benene og havde derfor forbindinger på - AHA damen med av. Udover de to var der to unge piger der gemte sig fordi de var bange for Anna. Men i alt var der altså 4 mere i huset. Da de skulle drives væk skulle vi stå i en ring (som set i åndernes magt) og hvis der var en lille smule i mig der ikke helt troede på det, så kom jeg ihbvertfald til det der, for da vi begyndte føltes det som om der blev tændt ild i mine ben og mine hænder, og det forsvandt omgående da vi var færdige. Alt i alt er det de bedste penge vi nogen sinde har brugt. Anne har sovet igennem siden, er blevet mere glad og tilfreds. Jeg er blevet mere glad, og Jesper har fået meget mere energi. Super oplevelse. Er der noget i gerne vil vide, eller høre mere om, så spørg endelig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Puha det lyder uhyggeligt med sådan en oplevelse. Men rart at jeres pige sover igennem nu og der kommer ro på! Der er nok mere mellem himmel og jord end vi lige går og tror! Jeg tror også fuldt ud på ånder osv, som du mu kan læse over det du lige har skrevet! Hilsen Stine
Startvægt: 108.9 kg Ønsket tab: 34.0 kg Tabt: 20.2 kg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uha... |
Linda ♥Shetterne♥ |
28-04-2007 22:01 |
|
Kan mærke hårene rejse sig i nakken på mig  Det må godt nok ikke have været en helt vild rar oplevelse, men jeres datter havde jo virkelig ret. Men godt der nu er kommet fred i huset og ånderne er kommet dertil hvor de skulle 
Hilsen Linda Man bliver aldrig for stor til en shetlandspony!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MetteC... |
|
|
Hvor dejligt! Godt for din datter, at hun har en mor, der tager hende alvorligt. Mange børn kunne undgå at vokse op i frygt. Men for mange voksne, der selv intet ser og intet mærker, er det åbenbart sjovere at latterliggøre eller ignorere at den slags ting desværre sker. Mange oplever desuden tilbagevendende sygdom, manglende energi og træthed uden at lægen f.eks. finder nogle oplagte årsager - hvis de har ubudne gæster i huset - de ville meget nemt få det meget bedre, hvis de fik dem fjernet, da de suger store mængder energi; men det må folk jo selv om 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dejligt for jer |
|
|
og godt i to jeres datter alvorlig børn kan se meget mere end vi kan fordi at vi har fået indprentet at det ikke passer osv osv godt at hun nu kan sove i fred og ro. og ja ånder er lige så virkelig som jorden er rund men det var heller ikke alle der troede dette i starten nej jorden er jo flad som en pandekage hmm
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|