Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Så småt på højkant igen
Forfatter: 
Dato:  25-03-2007 19:13

Sikke en forskrækkelse - i onsdags tager jeg tidligere hjem fra arbejde fordi jeg er svimmel og har ondt i halsen - torsdag vågner jeg kl. 06.00 og har svært ved at trække vejret.

Jeg tager min astma spray gentagne gange, men den virker ikke. Jeg ringer så til lægen da de åbner og bliver bedt om at komme derop omgående.

Det gør jeg så - 20 min. senere er jeg på vej til en akut tid hos øre-næse-halslægen på sygehuset.

Jeg kommer ind med det samme og får et gastropskop stukket op gennem næsen, så hun kan se hvor slemt det står til nede i halsen.

Det er heldigvis ikke så slemt som først antaget, men alligevel slemt nok til at jeg skal indlægges øv.

Jeg bliver heldigvis udskrevet igen fredag eftermiddag og har næsten sovet lige siden - tænk at en lille virus et uheldigt sted kan lave så meget virak at man må en tur på sygehuset og næsten ingenting kan i flere dage.

Puskin

0
0
Svar på denne tråd

Nogen råd til
Forfatter: 
Dato:  01-04-2007 17:56

at få ømme ribben til ikke at gøre ondt?

Jeg har åbenbart hostet så meget i så mange dage at mit mellemgulv er helt forkrampet.

Jeg har prøvet med Voltaren (creme) og jeg orker næsten ikke at æde flere pamoler - mavsen har ikke så godt af dem.

Nogen der har gode råd?

Puskin

0
0
Svar på denne tråd

Sikken en omgang!!
Forfatter: 
Dato:  01-04-2007 20:17

Hej,

Jeg har desværre ingen gode råd,jeg ville bare lige ønske dig god bedring!!!

Det er da en ordentlig omgang du er på vej igennem...

Mvh Hotbandit!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider