|
|
| Jeg har den bedste mand! |
|
|
Hej folkens, Jeg tænkte, at vi lige skulle have en "min mand er fantastisk" runde. Vi hylder dem ikke nok. Jeg starter: Min mand er fantastisk fordi: - Da jeg i mandags havde fødselsdag, tog han sig af vores lille datter og puttede hende i seng, mens jeg slappede af foran flimmerne. Derefter lavede han en lækker middag, som han serverede som en ægte kok og til sidst fik jeg gaver.
- Han lader mig have min hesteinteresse, selvom den er dyr og tidskrævende. Og han brokker sig aldrig! Tværtimod tager hen gerne med ud og glor på stævner og jagter.
- Han elsker mig som jeg er! -Og det er skam ikke lige nemt hele tiden...
Kh Maria Jeg søger en allround vallak. Kig på min præsentation!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Min er fantastisk fordi han tjener en masse penge og ikke brokker sig over hvad JEG bruger dem til...  (Heidi der skal have NY STOR hestetrailer)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altså... |
|
|
Hvor er du bare overfladisk, Heidi... 
Kh Maria Jeg søger en allround vallak. Kig på min præsentation!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min kæreste |
|
|
er den bedste fordi han - uden at blinke altid er der for mig, også når jeg er hysterisk
- Når jeg siger, jeg gerne vil være alene, så respektere han det.
- Han er god til at overraske mig.
- Han elsker mig betingelsesløst
- Han hjælper mig på alle måder og kanter
- Også er han mega hot (syntes jeg selv)
Jeg vil ihvertfald ikke bytte ham med nogen (ok, måske en model som ham, men som tjener flere penge ).
Mvh. Tine Vil du til udlandet i et år og passe heste?! Hestepasser søges til stald i Schweiz. Start juli ´07 Kontakt mig for flere oplysninger Kender du en fotograf? www.heste-nettet.dk/fo...742/43742/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeps jeg HADER bløde værdier, så du må hellere spørge ham hvordan jeg er som MANDEN i hans liv... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den aller aller bedste |
|
|
Lige nu er han bare den allerbedste mand, fordi han i morges vækkede mig kl. 6.45 med et kys og "jeg har ryddet for sne og saltet og varmet bilen op, så den er klar til du skal afsted"! Er det lige service eller hvad??? Og sådan er han hele vejen igennem... tjahh, jeg må jo ha' fortjent det?? 
Med venlig hilsen Iben Kys aldrig en storfældende kat, når du lige har kommet læbepomade på!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mand er den bedste fordi... |
|
|
- han elsker mig som den jeg er
- han støtter mig i det jeg foretager mig
- han giver mig den frihed som jeg har brug for
- han gør mig tryg
- han altid er der for mig
- han er den han er...
Og fordi vi skal være forældrer til maj - og han har lige lavet pudslebordet til junior, fordi der ikke var noget der faldt i fruens smag... 
Hilsen Gitte - Ytringsfrihed i DK? Åbenbart ikke... - Der tages forbehold for fejl af enhver art.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min mand er den |
| Forfatter:  |
AnjaFP |
| Dato:  |
22-01-2007 21:59 |
|
bedste fordi: - læs det Gitte L Nielsen har skrevet dog minus delen med barn. (Selvom vi arbejder på det )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min mand.. |
|
|
Min mand er den bedste fordi han har givet med lige præcis DET, og meget mere, som jeg håbede på da jeg fandt ham på nettet.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mandse |
|
|
Min kære Mandse er den bedste fordi: - han handler altid ind. - han laver altid mad. - han sørger for alt det udendørs. - han sørger for min bil. Også at den er tøet op og afrimet om morgenen når jeg skal køre. - han står altid op og laver min morgenmad. Også selvom han ikke skal på arbejde. Og tit får jeg den serveret på sengen. - han vasker tøj, hænger det op og lægger det på plads. - jeg får al den fritid jeg behøver. Uanset hvad jeg måtte have lyst til at bruge den til. - jeg får lækre gaver, også til hesten. - han sørger altid for at få bestilt vores ferie. - han bakker mig op, uanset hvad. - han tilgiver mig altid når jeg har været hysterisk... - han elsker MIG. Ja jeg skulle være et skarn hvis jeg brokkede mig. Jeg har det seriøst som blommen i et æg. Og tænk jer, så brokker jeg mig alligevel ind imellem. Men det skal altså være slut nu. Han fortjener virkelig at blive værdsat. Ja Mandse, jeg ELSKER dig virkelig overalt på denne jord. Mvh. LoneR
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Dum - dummere - mig! |
23-01-2007 14:58 |
|
Jeg elsker ham for den person han er. For de ting han gør og for de ting han siger. For den far han er til den dejlige datter vi har. Nogle gange ville det være rart, hvis man kunne finde bare én enkelt ting ved ham som ikke er perfekt!
Blev mor til den dejligste lille prinsesse d. 1.1.06.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det har jeg fordi |
|
|
han aaaltid er så overbærende uanset hvor dumt jeg bærer mig ad. han kommer altid springende uanset hvor i landet jeg nu har tænkt mig at skulle til stævne han undlader at sælge vores "egne" heste - som er købt med henblik på videre salg - før end jeg har indset at jeg/vi ikke har brug for den, eller kan nå flere, eller har råd til flere. Det har før taget op til et år... men han holder det ud. han undlader at kommentere hvor meget jeg taler med Linse og Dejó, selvom han med garanti synes det er for åndsvagt (han må have en erhvervsskade) han er den mest tålmodige jeg nogensinde har mødt.
Mange forskellige heste sælges - se dem på markedspladsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Min er verdens bedste fordi han er den han er  Mvh Christine
Drumhorse.dk Natural Shirehorse Nu med Tinker Dearg...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min kæreste er den bedste fordi: |
|
|
Han har valgt at rive rødderne op i byen og flytte ud på landet sammen med mig og mine heste. Og så alle de ting han gør for mig og hestene i hverdagene. Den med morgenmad på sengen (Lone R) er sagt videre. 
Rengøringshjælp samt hjælp i stalden søges 1 gang om ugen, af ca. 2-3 timer. 1 km. fra Havrebjerg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min kæreste... |
|
|
er den bedste... -Fordi han står ved min side også når jeg er en hysterisk og forfærdelig kælling  -Fordi han overrasker mig i hverdagen, blomster og gaver på ganske almindelige kedelige hverdage... -Fordi han er den puslespilsbrik der passer med min... -Og så er han et "godt hug" -men det er jo bare en ekstra bonus 
;-) Mvh. Dorte (med Sara og Ludvig og føl til juli) Job søges som grafiker - jeg sender gerne c.v. og præsentation af tidligere grafisk arbejde dorte@mail-online.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fordi han er sig selv |
xtiny |
26-01-2007 04:56 |
|
Og finder sig i mig, når jeg sur og præmenstruel- i månedsvis. Fordi han han har sin hobby, og ikke behøver at sidde lårene af mig i to-somhed. Fordi han stoler på mig, når jeg flyver væk- og jeg er som en brevdue, der finder slaget. Hvis han bandt mig- ville jeg flå mig løs.
Nå ja- han er et endnu større rodehoved end jeg! Og snakker endnu mere!! Fordi vi kan skændes så ruderne klirrer- og blive venner igen uden nag.
Mvh xtiny ---
Særtilbud: HN-Kalender 2007 for kun 100 kr pr stk + porto og forsendelse. Prof tryk på A3 Farvelaser Kyocera Mita. Indhent tilbud!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min "mand" (forlovede) |
Gitte & Tyran |
26-01-2007 17:03 |
|
..han vil ikke gøre spor husligt, bøvser og prutter højlydt, brokker sig gerne flere gange dagligt.. ..men han er super til at lave min bil, brokker sig næsten ikke over hestene, elsker mig grænseløst, kan det dejligste smil.. og vigstigst af alt, så er han MIN 
MVH. Gitte og hypperne! rigtige piger kører Golf2 1.6 TurboDiesel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
jada kæft han har tjent mange penge de sidste 3 år mens jeg bare har dalret den af herhjemme*GG* Og ja lige som heidi så bruger jeg også hele skidtet*G* Hva høvled skal man ellers bruge en mand til tsk tsk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bjm bjm |
|
|
min kæreste er fantastisk fordi han hjælper med alt det hårde arbejde der er med at have heste. han har ofte gjort rent når jeg kommer fra job,så jeg ikke skal til det når jeg kommer hjem. han henter børn i skolen så jeg kan få en halv time på sofaen hvis jeg er træt. han vasker op efter aftensmaden,når det er mig der har kokkereret. han står op om natten hvis min hund skal ud og tisse. han gav mig en islænder plag i julegave på forkud. og da han var udstationeret sendte han både blomster hjem til mig på vores årsdag,og påske æg til påske...  åhh hvor jeg dog bare elsker ham 
*neisti fra munkhøj og mána fra ringeby*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det er der vist |
|
|
ingen grund til at diskutere, min er klart den bedste og den dejligste og skulle jeg remse op hvad der gør ham til det , vil det optage alt pladsen på hn´s server så det vil jeg undlade  men han har holdt mig ud i mere end 17 år og han har skænket mig 2 vidunderlige unger og sidst men ikke mindst så ved han hvor han hører hjemme 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min er bare |
|
|
for dejlig: - Han er der altid for mig
- Han brokker sig aldrig over at jeg vedsiden af et fuldtidsjob også lige skal nå at ride 2 heste og være til stævne 20 weekender om året over hele landet.
- Han står gerne bi og køre sammen med mig med trailer eller campingvogn.
- Han elsker mig som jeg er og forsøger aldrig at lave om på mig.
OG sådan kunne jeg fortsætte han er bare det bedste og dejligste som jeg har mødt. Der er kun lige et enkelt men han kan simpelthen ikke finde vasketøjskurven, og han kan ikke få dresseret han strømper til selv at finden den . Men det laver jeg nu ok med når han nu er så dejlig på alle andre punkter. 
Medlem af DÅHM.... Jeg rider stævner, og jeg kan lide det...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| findes ingen bedre |
|
|
end min, syntes jeg. Han elsker mig og er stadig nyforelsket efter 9 år. Han ville give mig alt, som jeg peger på, gav mig en hest mere til min fødselsdag. Kører den ælste dreng i bh (selv om jeg har barsel) så jeg og bette kan sove længe.  Elsker mig selv om jeg er sur og krævende. en gang imellem. Og brokker sig aldrig over alle de ting jeg syntes jeg har brug for. Laver mad når han kommer hjem fra arbejde. Hader at lave mad, men så smørre jeg madpakker . Vi har aldrig skændtes i de 9 år vi har kendt hinanden. Så jeg kan ikke finde en bedre mand og ønsker det heller ikke. Han er manden i mit liv og det viste jeg da jeg så ham første gang. og så blev han heldigvis min . hilsen Linda
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| At blive singel |
Vinni |
01-02-2007 14:01 |
|
er det bedste, jeg har gjort for mig selv i de sidste 6 år ; ))
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mand er den bedste |
gitni |
03-02-2007 19:23 |
|
Jeg har da helt klart den bedste mand!!!
Fordi han elsker lige mig uden at forsøge at lave om på mig Fordi han laver mad næsten hver dag Fordi han gør alt for mig Fordi han forsørger mig og mit overforbrug Fordi han er det rareste menneske jeg kender Fordi han ikke brokker sig over mit rod Fordi han lader mig være sammen med mine veninder når jeg vil Fordi han flyttede fra landet og ind til Odense for at bo sammen med mig Fordi han vil flytte på landet sammen med mig, når jeg er færdig med at læse Fordi han havde købt Ridehesten/hippologisk til mig igår
Mvh Gitte  Nu med signatur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bedste mand |
micki |
09-02-2007 09:56 |
|
-min mand muger hos hestene -han laver foldene og bygger stald -han tjener godt -han tager på tur med vores børn -han leger med vores børn -han er dygtig til at lave stort set alt -han er stor og stærk -han er min gode samtale ven, og kan holde på en hemmelighed -han glæder sig på mine vegne når jeg har succes -har altid tid til mig -syntes jeg er lækker selvom jeg har født 3 børn -vil være der til hver en tid for mig og vores børn han er sådan, fordi jeg husker at fortælle at han er den bedste, og så laver jeg hans livretter til ham  tænk 18 år har jeg nu boet sammen med den bedste af den bedste
hvis jeg havde et æsel, ville jeg ud og lede efter haffe laffer. winni the pooh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|