|
|
| Netdating... |
|
|
Hej... Jeg er lige blevet singel og bliver hele tiden opfordret af venner og veninder til at oprette en profil på en af de der dating sider... Så jeg ville bare lige hører om der er nogen her inde der har prøvet det, og om de har godt/dårlige oplevelser med det??
Mange heste vrinsk fra Rikke & Pipi Sofie Emma & Bella
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har |
| Forfatter:  |
Linda & shetterne |
| Dato:  |
09-01-2007 23:44 |
|
prøvet det flere gange har mødt 4 derigennem hvoraf 2 blev til kærester, den første var jeg sammen med i 1,5 år, han viste sig desværre at være et kæmpe fjols. Men nu har jeg så mødt en ny via farmerdating for 2 mdr siden, og det går bare super med os så jeg tror og håber jeg har fundet mr. right  Man skal dog være god til at sortere fra sådanne steder, nogen er desværre kun ude på en ting, men som regl opdager man det nu meget hurtigt bare mens man skriver sammen. Held og lykke i din søgen efter en kæreste.
Hilsen Linda 
MIN HJEMMESIDE
Annika 8/9-89 - 25/5-04 R.I.P Mischa 26/4-04 - 9/9-06 R.I.P Hvil i fred begge 2... Savner jer...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Netdating |
gitni |
09-01-2007 23:57 |
|
Vil bare lige fortælle at jeg har været til to bryllupper, hvor parret havde fundet hinanden på nettet;-D
Mvh Gitte  Nu med signatur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
fia |
10-01-2007 01:41 |
|
Tja jeg prøvede det i 2 mdr, det startede med min søster skulle skrive en artikel om dating til den avis hun arbejdede på og så skulle hun bruge en "kritikkers" syns punkt. Og mig, jeg har altid kritiseret de sider...Nå men hun fik mig til at oprette en profil på dating.dk Hun fik skrevet artiklen og jeg tænkte ikke så meget over det. Så en dag sad jeg og røvkedede mig og kom i tanke om profilen, jeg lokkede ind og sad og bladrede profiler igennem. Der faldt jeg over en TOTALT lækker fyr med en profil med så sort humor at jeg lå flad af grin, jeg skrev til ham at hans profil var overdrevet underholdende, han skrev tilbage og det ene med det andet..idag ejer vi en lejlighed sammen og været sammen i 4 år still going strong. Så jo selv for kritikere kan det lade sig gøre..for ham her vil jeg aldrig af med! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er sammen |
|
|
med min på 3. år nu - hentet på farmerdating (selvom han ikke er farmer!) De første, jeg var interesseret i, talte jeg lææænge med, een havde jeg besøg af en hel weekend uden at det blev til noget. Det er klogt at bruge lang tid telefonisk på dem, man ikke er helt sikker på - efter tre uger fandt jeg ud af, at ham der ringede dagligt og kværnede en time, ledte efter en der kunne føde børn, lave mad, arbejde fuldtid for at bidrage økonomisk, bage alt brød selv, selv komme gårdens køer i fryseposer, passe den enorme køkkenhave, slå græs, være indstillet på at hans far og moar boede lige ved siden af OG DESUDEN hjælpe til på landbruget. Desuden var han.. ja i ved.. ikke så "erfaren" på ret væsentlige punkter - faktisk HELT uerfaren!!! Kæresten min var egentlig sat på "hold" fordi jeg havde så meget at se til, men da vi først fik gang i sms´erne gik der ikke lang tid til vi datede første gang.. en fredagsdate der endte med at strække sig til søndag, hvor jeg skulle hjem og have staldvagt. Det virkede så dumt at bruge resten af søndagen alene, så jeg ringede og sagde at han blev nødt til at komme og hilse på æslerne. Så blev han til mandag! Vi bor stadig hver for sig, men forhåbentlig ikke så længe endnu!
Mvh Christina & Prinsesserne, Skrydenlyst Hundelufter og æselkysser søges. Skriv besked  GODT NYTÅR 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kender... |
fru-schwerin |
10-01-2007 07:38 |
|
flere der har mødt hinanden den vej... Har en kollega der skal giftes til foråret med hendes eneste ene, som hun mødte på dating.dk. Tror det bliver mere og mere almindeligt og accepteret at folk møder hinanden på den måde,og synes det er et glimrende alternativ til barer og diskoteker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| netdating.. |
|
|
Jeg har gode erfaringer med netdating... man skal selvfølgelig have øjne og øre åbne..og så søge på de sider der er tættest på det der er dig (farmer dating , boyfriend , dating.dk) Jeg har haft 1 forhold der ikke var sundt, meeen har fundet den rigtige kærlighed og er blevet gift ... Man kan finde kærligheden på nettet... jeg kunne ihvertfald...
Horka dressurhat sælges se billeder på præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fordelen er |
|
|
Du er hurtigere tættere på. Du kan nå at danse med mange i ugevis, der skal sorteres fra pga forskellige ting. På Datingsider kan du grovsortere inden du går ud og træffer og på den måde kredse dig bedre ind. Kan kun anbefales. MH Conny
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det kan |
|
|
såmen godt anbefales, er gift på 5. år og vi mødtes på dating.dk Karin
Hoppeføl efter Kaiser Wilhelm, født 24.04.06, sælges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bare kom igang... |
gittes magi |
10-01-2007 14:18 |
|
Jeg kan også kun sige at man skal prøve det! Og ja der er mange som udgiver sig for at være noget de ikke er! Man skal gøre sig nogle klare tanker om hvad man vil og ikke vil, og for alt i verden, vær ærlig, ikke mindst over for dig selv  Det tog mig ca 2 år at finde den eneste ene inde på nettet. Og i den tid nåede jeg at have 2 kærester i længere tid af gange, inden jeg fandt den rigtige. Jeg havde held med Dating.dk. For mig var det en god måde at finde prinsen på, da jeg ikke gider det der med at rende inde i Jomfru Anegade, og prøve at deltage i et usmageligt kødmarked. Held og lykke med projektet Ps. Det er altså også lidt sjovt at møde en masse forskellige søde gutter over en god middag, og her mener jeg ikke på en restaurant, men hjemme i ens egene trykke omgivelser.
Jeg vil aldrig mere brokke mig over sne og frost, det lover jeg, hellere det end alt den regn og rusk!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er også |
bimboe |
10-01-2007 18:59 |
|
på dating.dk, aladdins.dk og farmerdating.. Indtil videre går det meget stille og roligt.. Faldt i snak med en reeet sød fyr i forgårs på dating.dk, og indtil videre skriver vi bare derud af. Han kunne helt sikkert være interessant fremover.. Bare klø på  Tine
En rigtig hest er en oldenborg. Der hvor volden går ind, går forstanden ud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| love online |
Miss-joye |
10-01-2007 19:28 |
|
Ja jeg fandt min forlovede gennem netdating.dk Vi havde skrevet gennem ca 14 dage dagligt og snakket en del via msn. Vi aftalte at han skulle pakke en weekend taske og starte bilen og komme på besøgs-weekend hos mig i mit hus på øen. Og gik det godt skulle jeg med retur til det Jyske og på besøg hos ham og hans hund med min killing. Han kom om fredagen og om søndagen pakkede jeg en taske og missen og dens ting og så kørte vi ellers mod det jyske. Hvad kan jeg sige - Kærlighed ved første blik - Jeg/vi har været på "tilbage" på øen 2 gange siden. 1. Gang for at betale husleje. 2. Gang hentede vi alle mine ting  Og ja er stille og roligt på vej mod det 2 år af vores forhold. Og vi bor stadig sammen i vores hus men nu 2 hunde, og missen flyttede tilbage til øen og ind hos en rigtig sød familie, hvor hun stor trives. Vi har ikke været adskilt siden vi begyndte at være sammen, og det gør at vi "allerede" kender hinanden utrolig godt, både på godt og ondt  Så netdating kan klart anbefales...  Havde tidligere en nabo som havde rundet de 33 år uden aldrig at have haft sig en kæreste. Han fandt en via netdating, efter at jeg næsten havde "tvunget" ham til at lave en præsentation. Han var utrolig genert Men han fandt en via netdating og de flyttede hurtigt sammen  Jeg kender dog også flere som har dårlige oplevelser med onlinedating. Jeg kan kun sige dette. Stol ikke blindt på hvad folk de skriver. Pas godt på dig selv.
Mvh Henrietta Joye & Ægir frá Efri-Sumarliðabæ - Medlem af ADDnetwork - Medlem af Ganti - Jeg Vil Hellere Såres Af Sandheden ~ End Glædes Ved En Løgn! www.123hjemmeside.dk/Henrietta/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| netdating |
Signe J |
10-01-2007 21:06 |
|
Du skal bare være forberedt på at få rigtig mange breve fra rigtig mange rigtig desperate fyre, der allesammen er en "ung frisk veludrustet, veltrænet, lækker, udholdende, ærlig, venlig og fantastisk direktørrforretningsmanddrigmand".. Men man kan godt få jackpot 
------ Rotter er geniale kæledyr. Spiser alt og holder svigermor fra døren.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dating.dk |
hellec |
11-01-2007 07:44 |
|
Jeg har også mødt min kæreste gennem dating.dk. Vi skrev sammen i tre ugers tid, men aftalte allerede efter en uge at vi skulle mødes. Og lige siden har vi været sammen. Vi startede dog med at mødes en aften i stedet for en hel weekend, men vi boede også kun 35 km fra hinanden. Ligesom nogen skriver skal du være opmærksom at det er nødvendigt at sortere groft, i det mange fremstiller sig anderledes end de i virkeligheden er. Samt at få mange små perverse og useriøse beskeder. Fik blandt andet en som fortalte mig at han tænder på at gå i ble. Det var i det første brev han skev til mig, og det vagte ikke lige frem min interesse. Og jeg havde altså overhoedet ingen seksuelle undertoner i min profil. Men for mig har det helt klart været en succes mvh Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En succes |
Karina S |
11-01-2007 09:06 |
|
Hej For mig har det været en succes har mødt en dejlig mand på Farmer dating som jeg nu ser noget til og gerne snakker i telefon med 2 timer hver aften. Men som andre skriver så skal man godt nok se sig for for der findes dævme mange fjolser og små perverse useriøse mandfolk på datingsiderne. Jeg har endnu kun givet mit mobilnummer til ham som jeg nu ser noget til. Jeg vil sige pas på med det, der er utrolig mange som selv giver deres mobilnummer i første brev, og det mener jeg ikke man har noget som helst at bruge til før man har skrevet og chattet sammen et stykke tid. Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den du synes er |
|
|
et stort fjols - er nok den rette for en anden... *s* God vind i sejlene og være obs på at få fejet benene væk under dig nogle gange på kort tid *s*
Mvh Gitte, mor til Tera, f. 08-02-05 Fællesridetur, Hareskoven Bedækning tilbydes af broget hingst på 160stg. meget ridelig, god gang, fantastisk temperament. Gerne inkl. sommergræsning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hejsa til jer alle... Jeg har så fået oprettet en profil bare på netdating.dk, og det er lidt sjovt syntes jeg... Har ikke endnu oplevet at få nogle underlige breve faktisk kun nogle hvor de bare ville skrive med mig så det tager jeg positivt, det er faktisk største delen jeg skriver nej til for gider kun dem som er seriøse, det andet er spild af min kostbare tid... Det var min kusine som fik mig til det for jeg har altid sagt at hvis jeg nogensinde blev singel så ville jeg bestemt ikke oprette sådan en profil, for der var hvad jeg troede bare underlige mennesker der kun tænkte med en ting, men men jeg blev klogerer... Men tusind tak for alle jeres svar og historier, og tillykke til jer som har fundet kærligheden, og held og lykke til jer der prøver og finde kærligheden som jeg... PS: kom endelig med din historie om netdating hvis du har lyst, det er nemlig dejligt og vide at man ikke er den eneste i verdenen der har været eller er singel, så man kan godt bruge nogle ideer...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja perverse |
Linda & shetterne |
11-01-2007 21:46 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Farmer Dating |
|
|
er da vejen frem- til Jylland  Nu med fantastisk kæreste der forhåbentligt bliver til meget mere... kommer nok ikke retur over åen igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hejsa... Nå nu må jeg da selvfølgelig lige fortælle hvordan det går med det netdating... Jeg har skrevet med nogle stykker det siden sidste gang jeg skrev indlæg, og der har ikke været nogen der har været ubehagelige, så det er jeg blevet forskånet for... Har skrevet meget med en der kommer fra samme by som jeg, både på netdating.dk, MSN og sms, han er en rigtig sød fyr, så vi snakkede om at vi jo nok måtte mødes en dag, det skete så i går jeg havde siddet og snakket med ham over MSN, hvor han spurgte mig om jeg kendte nogle af han venner, og det kunne jeg så sige dem vidste jeg godt hvem var, han fortalte så at han skulle i byen, så jeg måtte i det stive puds, og ned og se om jeg muligvis stødte ind i ham"havde jo ikke fortalt ham at jeg ville tage der ned man skal jo spille lidt kostbar",og det gjorde jeg så,jeg stod og snakkede med en af han venner da han kom med et dejligt bredt smil på læben og puha hvor er han bare sød og dejlig total kramme bamse.Han sagde til mig at et er og se billeder noget andet er jo så og se folk i virkeligheden, og det eneste han ville sige til det var at han syntes jeg var utrolig køn. Vi har aftalt at vi skal ses i dag for det er jo ikke nemt og stå og snakke, på et prop fyldt discotek kl 3 om natten, så han kommer her hjem til mig når han er vågnet. Jeg glæder mig som et barn der skal have julegaver.. Det var så lige en lille historie om hvordan det går med mit netdating...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen... |
bimboe |
14-01-2007 17:00 |
|
..pøj pøj, siger jeg bare. Jeg skal mødes med min net-date i løbet af næste uge, regner jeg med. Sidder allerede med sommerfugle i maven  Tine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kl 12.36 skrev |
|
|
du dette - HVAD er der så sket siden???  Dejligt for dig/jer 
Mvh Gitte, mor til Tera, f. 08-02-05 Fællesridetur, Hareskoven Bedækning tilbydes af broget hingst på 160stg. meget ridelig, god gang, fantastisk temperament. Gerne inkl. sommergræsning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm |
Bo |
14-01-2007 19:34 |
|
Heste nettet er heller ikke værst. var så heldig at den dejligste kvinde fandt mig her inde. havde godt nok en profil på fitness dating, meen der er altså mere i livet end baller af stål...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, kan... |
|
|
...vi så lige få en fortsættelse på historien  Jeg har selv mødt "manden i mit liv" på dating.dk... men må indrømme at jeg absolut ikke selv troede på at det kunne lade sig gører... Har drukket cafe latte med en del overfladiske idioter og halvdesperate mandfolk  Egentlig havde jeg slettet min profil igen - men han hængte stædigt fast på messenger... og efter 3 mdr. fik han mig overtalt til en øl og en biograftur. Der gik ikke særlig lang tid før jeg kunne fornemme at han bare var noget helt specielt  Så jo... jeg er overbevist nu 
;-) Mvh. Dorte (med Sara og Ludvig og føl til juli) Job søges som grafiker - jeg sender gerne c.v. og præsentation af tidligere grafisk arbejde dorte@mail-online.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen... |
|
|
der findes jo et utal af dating-sider. Igennem nogle år har jeg også været forbi forskellige af disse - mødte også nogen som jeg datede...for det meste i kortere tid. Så fandt jeg siden singleplus.dk, en side mest for singler med børn. Det er ikke en traditionel datingside - tror faktisk de færreste bruger den som direkte datingside. Der er en masse arrangementer med og uden børn, folk hjælper hinanden ret meget derinde og man lærer en masse at kende, hvis man selv ønsker det. Det er der jeg har mødt ham som jeg skal giftes med den 5. maj. Absolut en side jeg kan anbefale - især når man har børn, som jeg så på din præsentation at du har
Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre, der tvinger deres små uskyldige børn til at opfylde deres egne tabte ambitioner.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Netdating dekodning |
|
|
DICTIONARY FOR DECODING WOMEN'S PERSONAL ADS: 40-ish...49. Adventurous...Slept with everyone. Athletic...No breasts. Average looking...Mooo. Beautiful...thological liar. Emotionally Secure...On medication. Feminist...Fat. Free Spirit...Junkie. Friendship first...Former tramp. New-Age...Body hair in the wrong places. Old-fashioned...No B.J.'s Open-minded...Desperate. Outgoing...Loud and embarrassing. Professional...Witch. Voluptuous... ...Very fat. Large frame...Hugely fat. DICTIONARY FOR DECODING WOMEN'S ENGLISH: Yes...No No...Yes Maybe...No We need...I want We need to talk...You're in trouble Sure, go ahead...You better not Do what you want...You will pay for this later I am not upset...Of course, I am upset, you moron! You're attentive tonight...Is s.ex all you ever think about? DICTIONARY FOR DECODING MEN'S ENGLISH: I am hungry...I am hungry I am sleepy...I am sleepy I am tired...I am tired Nice dress...Nice cleavage! I love you...Let's have s.ex now I am bored...Do you want to have s.ex? May I have this dance?...I'd like to have s.ex with you. Can I call you sometime?...I'd like to have s.ex with you. Do you want to go to a movie?...I'd like to have s.ex with you. Can I take you out to dinner?...I'd like to have s.ex with you. - Martin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hej igen... Okay tid til og fortælle resten af historien om mit møde med manden fra netdating.dk... Han kom jo som fortalt på visit og det gik da okay, han blev også og sov, men så fandt jeg ud af at han ikke var niget for mig for hold kæft hvor var han da en belastning, han troede åbenbart at vi nu var et par... Og hold da op der steg jeg da fuldstændig af det syntes jeg var for meget han skrev og ringede i et væk, og han hold sågar øje med mig, han vidste hvem jeg havde besøg af, det er sku skræmmende... Og der har vi jo så det med at man møder underlige mennesker på nettet, for ham her han er sku underlig... Jeg har nu slettet min profil på netdating.dk for har besluttet mig for at jeg hellere vil møde mennesker på normal vis...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor øv for dig Rikke |
|
|
at du skal møde sådan en fætter første date... Synes absolut du skal prøve igen, for - som mange af de andre også skriver, kender vi vel alle sammen snart nogen der har fundet den eneste ene gennem en dating server *s*
Mvh Gitte, mor til Tera, f. 08-02-05 Bedækning tilbydes af super lækker godt gående broget hingst på 160stg. Naturlig bedækning. Gerne inkl. sommergræs. Det går aldrig af mode at opføre sig ordentligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Jeg kan varmt anbefale Farmerdating, jeg har haft en profil derinde siden det startede op. Egentlig mest for at lure  men jeg det er da også blevet til et par dates gennem tiden. Nu har jeg fundet et stk deltids farmer derinde og vi har nu været sammen i 4 mdr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hej... Ja jeg kan godt hører at der er mange der har fundet lykken på de dating sider, men jeg tror ikke det er mig alligevel... Jeg er nok den type der er alt for usikker på, om jeg nu igen støder på en tåbe, så derfor har jeg besluttet mig for at prøve og se om jeg ike godt kan finde en rigtig sød fyr på egen hånd i stedet for... Tusind tak for alle jeres historier og råd, jeg tager dem alle op til overvejelse og bruger dem jeg syntes...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hej... Nå nu har jeg så prøvet det der med og se om man kan finde en rigtig sød fyr ude i det virkelig liv, men det går ikke helt til held for mig, jeg er stødt ind i nogle stykker, en som gerne ville men hans ven blev jaloux "han havde åbenbart også følelser for mig" så det gik fløjten , og den seneste ja ham tilbragte jeg så en hel weekend med, en rigtig sød fyr, men men han har så en x som gerne vil blande sig "de har ikk været sammen i 2,5 år" men det gik så heller ikk og han var ellers lige min type og havde alle de kvaliteter som jeg søger efter. Så jagten er ikk slut endnu og jeg tror jeg bliver nød til og prøve det der netdating, og så give det lidt mere tid end jeg gjorde sidst. Jeg syntes også at det er svært og skal til og finde en ny mage, efter så mange år i fast forhold, jeg ved ikk rigtig hvordan man gør, og gør jeg det nu helt forkert? er jeg for hurtig i svinget? og måske for mistroisk? er der nogen der har nogle råd til hvordan man ikk skræmmer dem væk? for det føler jeg at jeg gør "måske"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pas på Jer selv! |
xtiny |
15-02-2007 00:41 |
|
Mht dating, læs Maria Marcus´bog om dating og få fif dér, selvom den allerede nu er en smule forældet. Hendes sikkerhedsregler er gode nok:
Mød første gang på et offentligt sted Hav back-up: Der er folk, der ved, hvor du er, hvem du mødes med. Hav en "nødaftale", så du er nød til at gå, hvis fyren ikke er noget. Så kan du gå fordi, du skal passe din mors puddel eller andet. Kør aldrig med ham første gang. Pas på dig selv!
Jeg ville aldrig installere en fremmed i mit hjem i en week-end. Aldrig. Gæster, man ikke er på bølgelængde med, er belastende!
Paxenpax: Læs bogen og få fif. Den kan lånes på biblioteket.
Mvh xtiny ---
♣ Print af tryksager mm på professionel farvelaser i formater op til A3. Scanning af negativer og dias tilbydes til print eller få dem brændt på DVD. Kontakt: print@jersore.net ♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa. |
|
|
Der hvor jeg havde hesten før var der to som havde fundet deres mænd på dating.dk. Så det må jo være ok, men det er nu ikke noget for mig!
. . Gemacher i str pony/cob sælges! Lyserøde! 275,-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, det er |
bimboe (Tine) |
15-02-2007 16:10 |
|
jo så gået ret godt for mig. Det er blevet MIN fyr og umiddelbart FYREN. Så kan kun anbefale det  Tine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg har også en profil inde på netdating! Jeg har fået mange vildt mærkelige henvendelser, men også flere søde fyre har skrevet. Er allerede blevet inviteret på et par dates med fyre som jeg har skrevet med 5 min, ellers tak!  Men jeg har også været så heldig at jeg er kommet i kontakt med en rigtig sød fyr, første dag vi skrev, skrev vi sammen i 4 timer i træk på MSN og har skrevet sammen hver dag siden! Og når mit knæ er fit for fight, efter en operation, så kommer han til København en dag og besøger mig, han er selv fra Jylland. Jeg glæder mig helt vildt, og kan næsten ikke vente, han virker bare så sød  Så også en, indtil videre, god oplevelse med netdating herfra! Så bare klø på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg... |
|
|
Jeg kommer sammen med min på 5. år, det var dog på ICQ hvor jeg havde fået nummeret til ham fra min søster, men vi lærte hianden at kende igennem chat på ICQ
Rikke og sparky Det er godt at have tårer i øjnene, men man ser bedre uden Sparky søger en passer et par gange i ugen, skriv hvis du er interesseret. (herningområdet)
Tøj til høje kvinder - Your Highnes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe... |
Linda ♥Shetterne♥ |
16-02-2007 21:52 |
|
den der med en "nødaftale" kunne jeg godt have brugt i oktober. Da jeg mødtes med en som da slet ikke var noget. Vidste godt han var noget ældre osv. men virkede til vi havde en god kemi og synes jo ikke alderen som sådan skulle være det afgørende. MEN nej tak! Han virkede jo meget meget ældre end mig og sagde mig intet som helst, man skal jo også kunne "tænde" bare lidt på udseendet så det er første og sidste gang jeg har mødt en som var 16 år ældre end mig selv. 1 måned senere mødte jeg min dejlige kæreste, og han er kun 11 mdr ældre end mig og han er bare dejlig det slog "klik" mellem os med det samme. Den "gamle" fyr blev ved at genere mig noget tid, og skrev noget om jeg skulle være taget med ham hjem og have haft 6 og alt muligt. Klamt!!! Så fat dog jeg ikke er interesseret  Desværre er der mange af disse "desperate" typer sådanne steder. Han var heller ikke nem at slippe fra igen, og prøvede at holde mig i hånden osv. badr hold dig væk makker, jeg tog jo tydeligt afstand... Så pas på derude piger!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Farmerdating |
GitteAnd |
18-02-2007 21:47 |
|
Ok hvem er den kegle, der anbefalede farmerdating? Jeg har lige meldt mig ind, og hold kæft nogle underlige henvendelser man får *griner* Jeg prøvede også lige chatten, og med det samme var der en der ville snakke privat og have mit telefonnummer... altså.. så desperat er jeg heller ikke  Nå, jeg giver det de 40 dages chance, så må jeg se  Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det der med datingsider. |
|
|
havde da jg var yngre en profil på dating.dk det kom der ikek ret meget ud af - den gangvar det lidt lige som msn-agtigt - vi skrev frem og tilbage venner i mellem og diskuterede profiler - max grineren (som vi sagde den gang ) da jeg så blevsingle i sommers - er jeg siden blevet plaget om at oprette en profil på dating.dk afd min veninde der gerne ville have mig afsat. hm... tjoeh - jeg oprettede en profil uden billede, og sad så og lurede rundt om der var nogen jeg kendte derinde - der var mange  jeg skriver så til en tidligere ven/bekendt - "længe siden" osv osv. Lang historie gjort kort - så blev jeg inviteret i biffen, og efter som karinaen bare ikke er super vild med danske film, måtte jeg gå efter det der kunne gå hen og blove sjovest - så vi så anja og viktor - og tudede nærmest af grin begge to. vi har mødtes siden og set film, og snakker meget godt sammen hvad det bliver til - ja det ved jeg ikke endnu - der skal jo som bekendt to til tango - så vi ser lige tiden an - men skal bestemt mødes igen  så det er lidt semi agtigt dating.dk's skyld at vi ses nu - tror ikke vi havde fået kontakt igen hvis det ikke var pga dating. men jeg har også mødt skumle typer igennem dating - som var ALT andet end det de udgav sig for - og som en anden siger - en nødplan er altid en god ting. jeg fik ikke brug for min nødplan heldigvis 
Karina82 Den, som ikke laver fejl, laver som regel slet ingen ting min hjemmeside
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg har mødt min kæreste på dating.dk og vi har været kærester i knap 4½ år nu, så det kan altså lade sig gøre 
Mvh Heidi, hestene og hundene. Wee jeg får snart min nye Amerikanske colliehvalp fra www.lassie.dk Klikkertræning - en fantastisk træningsmetode!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Farmerdating |
GitteAnd |
21-02-2007 15:24 |
|
Ja.. jeg tager mine ord i mig igen.. jeg er begyndt at skrive sammen med en på farmerdating, han er vildt sød, og vi har så meget til fælles - men han er overhovedet ikke farmer... men det er jeg jo heller ikke  Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dating.dk |
Malu |
22-02-2007 07:30 |
|
virkede også for mig  Min kæreste og jeg havde skrevet sammen i endda et stykke tid (4-6 mdr. tror jeg) .. han havde lige været igennem et turbolent forhold med en "knaldperle", og jeg fjumrede rundt med en fyr der kun ville én ting  Så der gik noget tid inden vi besluttede os for at mødes. En fredag eftermiddag pakkede han bil og hund - og satte næsen mod Fyn fra Hirtshals. Det er nu lidt over 3 år siden, vi flyttede sammen efter 2 mdr. og har det stadig fantastisk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Hejsa. Skønne historier må jeg sige, der er mange forskellige, både gode og dårlige. Jeg skriver pt ikk med nogen der fra endnu må jeg jo nok sige, men det kommer nok en dag. Jeg har så i stedet for fundet en igennem fælles venner, og ham skal jeg så på date med i næste uge, så det bliver spændene.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| arrrgh |
GitteAnd |
24-02-2007 17:52 |
|
Jeg skal på date med ham, jeg har mødt. I aften.. vi skal i biffen. Puha jeg er nervøs. Har ikke været på en date i... hmm over 3 år  Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gitte... |
Linda ♥Shetterne♥ |
26-02-2007 11:57 |
|
Hvordan gik daten??? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehhee |
GitteAnd |
26-02-2007 16:53 |
|
Daten gik fint, jeg kom hjem klokken 7.30 om morgenen  Og nu er vi vist kærester - vi har allerede aftalt hvornår vi skal ses en hel måned frem. Og jeg glæder mig meget til weekenden hvor vi skal ses igen.  Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Til Gitte: tillykke med daten...  Jeg har så ikk været på date med nogen endnu.. Jeg har fundet en som jeg også har skrevet om før "ham med X konen" Ham var jeg så sammen med igen i fredags, og det gik skide godt vi har bare en rigtig god kemi, vi griner og fjoller og har det skide godt sammen, men men X'en blev så sur igen, hun bibbede og ringede både til ham og til mig hele natten, men vi havde det alligevel sjovt og dansede og kyssede hele natten, vi tog så hjem til mig hvor vi sov, kl 13 dagen efter bankede det på min dør og hej ses der stod hans X, hun var godt tosset og ville kun snakke med ham.. Da hun så var gået fik vi en sms hvor der stod at hun havde smadret hans lejlighed .. Så enden på det hele blev igen at nu kan vi ikk ses, for hun har så meget magt over ham at han ikk tør og snakke med mig , så vi kan ikk have noget med hinanden og gøre... Og så for at gøre det lidt mere træls så lovede hun mig samtidlig tæsk hvis jeg gik i byen sidste weekend , så der bliver vidst ikk noget der... ØV ØV for han er ellers lige noget for mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ej for f... |
GitteAnd |
28-02-2007 16:46 |
|
Ej den x-kæreste der lyder da ikke rask. Hvad bilder hun sig egentlig ind? Kan ham du flirter med ikke sige fra overfor hende og fortælle hende at det altså er slut? Synd for dig, at du skulle rende ind i ham, når x'en er så træls, jeg håber det bliver bedre, da det lyder som om I har det rigtig godt sammen. Men hiv lidt i hans rygrad og bed ham om at sige fra - evt må x-en have polititilhold, for hun lyder da godt nok sindssyg. Gitte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Nå jeg må jo så lige fortælle hvordan tingene ser ud i dag, efter alt det ballade... Jeg valgte at jeg ikke ville have fingerne i klemme ved sådan en vat nisse, så ham har jeg ikke set noget til siden... Jeg er begyndt og se en af hans venner han kontaktede mig, og vi har i dag været sammen i 1,5 uge, han er rigtig sød og rar og har ikke en psykose ex... Han er meget familie meneske og har det godt med mine piger... Så jeg er bare så lykkelig  Alt held og lykke til alle jer der søger efter den eneste ene, han er der ude et sted... Og tak til alle jer der har været meed i denne tråd...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|