Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Hjælp.. P-pille spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 15:10

Hej

Håber nogen kan hjælpe... selvom det er et hesteforum...

Jeg har desværre lige fået mine "sager", meget ubelejliget da jeg ikke gider "bøvle" med det nytårsaften. Jeg stoppede med p-piller i sommers, men har stadig en pakke liggende. Kan man "stoppe" det hvis man tager et par p-piller fra i dag? og sker der noget ved det? Håber nogen har et svar...

Hej fra Inger

0
0
Svar på denne tråd

jeg ville ikke gøre det..
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 15:23

har kun prøvet en enkelt gang at undgå mens på en ferie.Resultat jeg småblødte i 14 dage.

Og hvis din mens er i gang,tror jeg altså ikke du kan stoppe den.Men er den ikke rimeligt aftaget til nytår eller bløder du mange dage?

Under alle omstændigheder

Godt nytår

Tine

0
0
Svar på denne tråd

hvorfor ikke..
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 20:03

hvorfor vil du ikke have det nytårsaften.. du kan jo bare bruge tampon (prop ) også tage et par smertestillende så mærker du da ikke meget til det.. og det er jo kun torsdag i dag.. det kan jo nå at gå væk inden søndag...

Alt over 165 er ikke en hest, men en Giraf :-)

...................................

0
0
Svar på denne tråd

P-pille spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 22:23

Hej

Er ret sikker på at du kan stoppe din mens. hvis du starter på en ny pakke, men så skal du nok tage pakken færdig vil jeg mene.

Hvis du vælger at begynde at tage pillerne skal du bare have i baghovedet, at du kan risikere pletblødninger og uregelmæssige menstruationer i ? tid frem over - men du kan også være heldig ingen bivirkninger at få.

Jeg ville ikke selv gøre forsøget, men det er jo bare min holdning til hormoner. (Har prøvet alt for mange af slagsen i forbindelse med behandling for barnløshed).

Rigtig godt Nytår her fra!

Anja

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 23:04
bestemt IKKE sætte så meget som en øre på at din mens stopper - alene ud fra at samtlige p-piller skal opstartes fra menstruationens første dag ... og så fortsætter mens lisså lystigt til den er færdig.

Surt show - du må leve med at bløde til nytår - der er ikke andet for.

/Trine T =)

What We Do in Life Echoes in Eternity
0
0
Svar på denne tråd

Nej, det
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 23:05

...kan du ikke. Din menstruation vil sandsynligvis fortsætte lige så længe, som den plejer, og derefter kan du også sagtens pletbløde en måned eller to - sådan er det ofte, når man starter på p-piller.

Så desværre, skyd en hvid pil efter nytårsknaldet

Lea

Hvor voldelig handling ta'r fat,

der standser kunsten brat!

0
0
Svar på denne tråd

lad være
Forfatter: 
Dato:  28-12-2006 23:41

du kan ligesom AnjaR skriver ricikere at du pletbløder i en lang periode... det er ikke det vær

...
- Libero er ikke en ble, men en hest ;-D
8-) ridehjelm klær dig bedre end kraniebrud 8-)

Nu medlem af Århus Dyremishandlerklubben. Vi rider med sadel, bid, sko, gamacher, lammeskind, pisk, sporer.....
0
0
Svar på denne tråd

Stoppe
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 00:03

Nu kommer det lidt an på. hvor kraftige dine piller er ..

Men hvis du læser denne tråd i aften og tager 2 stk. piller NU! - og med 2 igen i morgen tidlig og fortsætter som normalt ... så er der en god chance for, at din påbegyndende menstruation stopper i løbet af et par dage.

Det er IKKE optimalt - og jeg garanterer ikke for en evt. uønsket graviditet - men blødningerne vil "normalt" forsvinde - så I kan hygge jer uden "blodige opgør"... *s*

Venlig hilsen

Nina

0
0
Svar på denne tråd

ellers...
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 04:28
ellers kan man altså også have @!#$ i den periode, bare sørg for hygiejnen er i top :-)

0
0
Svar på denne tråd

Takker
Forfatter: 
Dato:  29-12-2006 09:52

Takker mange gange for jeres svar

Har besluttet at lade naturen gå sin gang, så må nytårsflirten vente... Der er da et lille håb om at det er ovre på søndag...

Hej fra Inger

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider