ja det er svært, har jo selv prøvet det i 5 måned og så enda på min søns 1 års fødselsdag.
Men livet har engang imellem en mekanik, der gør at børn som ikke var beregnet til at være her, enten på grund af defekte organer eller andre sygdomme, bliver stoppet i moders liv.
Det er hårt at skulle igennem det du lige har været og man fatter intet. men se det som naturens egen udvælgelse af det som er levedygtigt.
Hvis jeg havde født til normal tid, var resultatet blevet et multikandicappet barn, uden nogen som helst mulighed for at leve uden hjælp fra både maskiner os læger.
Ja det var en hård tid, men ved at snakke om det som en af naturens luner , fik både min mand og jeg hurtigt bearbejdte det hele. Vi havde jo en sund dreng og året efter fik vi endnu en sund og velskabt pige.
glæd dig over de to sunde børn du har, de er livet for dig og din mand og kan sammen med jer, får en dejlig jul.
Jeg tror også at din bedste mor, ville være ked af det, hvis hendes død vilel få den betydning, at i ikke ville nyde julen med jeres famillie. vær åben om alt det der er sket. græd og trøst henanden og tag imod familliens gode hensigter med at hjælpe jer.
selv om det er svært for jer, ja så ønsker jeg jer en glædelig jul og et godt nyt år.