Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Total trist jul
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 13:40

Lige nu sidder jeg blot og tænker ; gid denne jul dog bare kunne blive overstået nu !!

Som nogen af jer ved ventede jeg mit 3. barn til sommer næste år. Barnet har været længe ventet og længe ønsket.

Men såden skulle det ikke være. I Tirsdags blev jeg akut scannet pga. lette blødninger Mandag aften. Ved scanningen kunne lægen konstatere at hjertet var holdt op med at slå. Både min mand og jeg følte at vores verden styrtede i grus.

da jeg lå på operationsstuen tænkte jeg på, at det er utroligt hvor mange følelser , håb og hvor meget kærlighed man kan føle for sådan et lille væsen, som man endnu ikke kender.

Det hele var overstået på mindre end en time. Mindre end 4 timer senere var jeg atter hjemme. Nu skal kroppen og hjertet blot forstå, at der ikke kommer et lille sommerbarn. Det er helveds svært.

Og for at vores sorg skal blive total, tja så døde min mands bedstemor her til morgen. God jul siger jeg bare.

Men jeg kan dog glæde mig over at mine to børn trives og glæder sig meget til jul. Så det kan dog holde modet lidt oppe. det vigtigste er jo at de er sunde og raske og at de for alt i verden skal have en dejlig jul.

Blot et lille hjertesuk fra mig !!

0
0
Svar på denne tråd

Det gør mig ondt.
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 14:10
Jeg har ikke selv prøvet noget lignende, men har to i familien som har aborteret ca midt i graviditeten. Håber I kommer godt igennem julen trods alt - for jeres to børns skyld.

Mvh
Alice...

Diverse rideudstyr sælges.

Bla. læderstøvler, lammeskinspad og en komplet kandar

Se præsentation for billeder og oplysninger. Priserne kan forhandles.

0
0
Svar på denne tråd

Åhnej...
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 15:15

...hvor trist! :-(

Inde på Ble/ve-forum er der mange, der har været igennem det samme som dig, så hvis du trænger til nogen at dele med og nogen, som ved, hvad du går igennem, så kan du finde dem der.

Det er så sørgeligt, når sådan noget sker, og det kan være svært at få smilet frem. Godt, at du har to dejlige børn, som kan hjælpe dig videre og som trods alt kan give julen lidt glæde. :-)

trøstekram fra

Camilla

Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)

0
0
Svar på denne tråd

asdhgjkashkajs
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 15:38

Uha det må være virkelig hårdt og svært.

Selvom det er svært så se lidt positivt på tingene så går alt nemmere og bedre.

Tænk på at du har 2 vidunderlige, raske, søde og smukke børn :) Hvad mere kan man ønske sig?

(Ved godt det ikke hjælper 100% lige nu, men tænk på det - det hjælper dog lidt?)

Anna og Flicka - Et broget makkerpar !

15-20 små wrapballer (ca. 50 kg) fra 1.slet 06 købes Fyn (Odense)

Skriv en pb

0
0
Svar på denne tråd

Ååååhhh...
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 15:46

Føler med jer...

Og ønsker jer en god jul, alligevel... (Om ikke andet, kan i jo glædes ved at se jeres 2 børn stråle juleaften)...

Zamangah

Flot jumBe sælges.

Welsh Cob hingst, 18 mdr. u. papirer sælges, se præsentation.

Vi kører brudeparret i hestevogn.

0
0
Svar på denne tråd

tak for
Forfatter: 
Dato:  21-12-2006 16:54
tak for alle de søde svar. Ja jeg tænker også meget på mine to børn nu og det hjælper da...trodsalt
0
0
Svar på denne tråd

hej ina...
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 08:25

ja det er svært, har jo selv prøvet det i 5 måned og så enda på min søns 1 års fødselsdag.

Men livet har engang imellem en mekanik, der gør at børn som ikke var beregnet til at være her, enten på grund af defekte organer eller andre sygdomme, bliver stoppet i moders liv.

Det er hårt at skulle igennem det du lige har været og man fatter intet. men se det som naturens egen udvælgelse af det som er levedygtigt.

Hvis jeg havde født til normal tid, var resultatet blevet et multikandicappet barn, uden nogen som helst mulighed for at leve uden hjælp fra både maskiner os læger.

Ja det var en hård tid, men ved at snakke om det som en af naturens luner , fik både min mand og jeg hurtigt bearbejdte det hele. Vi havde jo en sund dreng og året efter fik vi endnu en sund og velskabt pige.

glæd dig over de to sunde børn du har, de er livet for dig og din mand og kan sammen med jer, får en dejlig jul.

Jeg tror også at din bedste mor, ville være ked af det, hvis hendes død vilel få den betydning, at i ikke ville nyde julen med jeres famillie. vær åben om alt det der er sket. græd og trøst henanden og tag imod familliens gode hensigter med at hjælpe jer.

selv om det er svært for jer, ja så ønsker jeg jer en glædelig jul og et godt nyt år.

IMC.
LIVET ER HERLIGT ! ISÆR NÅR DET IKKE MERE ER SÅ FEDT ! - 9 KG.
Rytter søges til araberrace hoppe
www.heste-nettet.dk/ma...s/34423/4/
0
0
Svar på denne tråd

helt enig
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 10:56

Med dig Inger..

Jeg har selv prøvet SA og skulle osse lige ha vendt alle mine forventninger på hovedet engang.. æv det er hårdt.. men trods alt tror jeg på at min krop har skånet mig for mange bekrymringer ..

På et tidspunkt blir jeg faktisk stolt af min krop der kan sige fra.. ( multihandicappet eller et barn der var død senere?)

Har mistet min moster i sep. og denne jul bliver da heller ikke den sjoveste.. faktisk meget trist uden hende at ringe og sige god jul til.. men vi må klarer os med familien der er tilbage- det er dem der har brug for os nu.. Så vær stærk og tro på at det hele nok skal blive godt igen..

Rigtig rigtig glædelig jul til dig og din familie..

Stort Knus fra mig

Hilsen Sole - Fuld igang med livet- hvad det end byder af glæder og hårde tider.. KOM AN

Intet er dog fuldkomment her i verden - selv en solsikke kaster skygge!

0
0
Svar på denne tråd

føler med jer begge
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 11:02

Øv Ina, det er en svær en, hvis du har behov for at læsse af, så sig til.

Jeg har også været igennem en krisa ala din, dog længere henne i forløbet tror jeg, du kan læse her om det:

www.home1.stofanet.dk/tikasminde

Jeg har nydt godt af andres kriser hvis man kan sige det sådan, for så føler man sig ikke så alene i verden .

Det gør mig ondt på jeres vejne.

Kærlig hilsen Ann-Rikka :-)

Mor til englebarnet Tika 18/03-2006, R.I.P.

Kryds fingre for en hemmelighed
Hestene Chico og Jossie, det FARVEDE makkerpar

0
0
Svar på denne tråd

puha...
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 11:57

Ann-Rikka det var en hård omgang at læse jeres beretning...

Føler med dig.. og hvor er det smukt at i kan skrive om denne forfærdelige hændelse..

Sidder med tårer i øjnene og en stor klump i halsen

Stor krammer til jer alle..

Hilsen Sole - Fuld igang med livet- hvad det end byder af glæder og hårde tider.. KOM AN

Intet er dog fuldkomment her i verden - selv en solsikke kaster skygge!

0
0
Svar på denne tråd

Livet er hårdt
Forfatter: 
Dato:  22-12-2006 17:34

Sole> Tak :-)

Ja livet er hårdt nogengange, men af og til skal der åbenbart en brat opvågning til for at man kan nyde hvad man har...

Vores lille pige har sat sig spor og ikke kun af de kedelige slags. Jeg tror vi alle har et formål her i livet, selv hvor kort det end er :-)

God jul til jer alle og lykke i det nye år.

Kærlig hilsen Ann-Rikka :-)

Mor til englebarnet Tika 18/03-2006, R.I.P.

Billig økonomisk bil, diesel peugeot 205 GLD fra 1987 sælges til februar. 10.000 kr. kører 19 km på literen på motorvej.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider