|
|
| Kalk på badeforhæng |
|
|
Her hvor vi bor, er der ekstremt meget kalk i vandet. Det kan ses alle steder på badeværelset og i glas osv. Mit badeforhæng bliver også gult af kalk i løbet af 0,0. Jeg har prøvet at lægge det i blød med sådan noget rengørings halløj til at fjerne kalk med, men det hjælper ikke. Mon der er nogle kloge Hn'er som har løsningen ??
Vink fra Fru Melgaard & Winning Pleasure - et team som ikke er til at slå ud Part til 8-årig vallak i Lille Skensved søges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
fia |
| Dato:  |
21-11-2006 17:32 |
|
Jeg plejer at smide det i vaskemaskinen (vores er hvidt) med vaskepulver og skyllemiddel og så er det hvidt igen når det kommer ud.
Sarah *** Hvis din hund fælder, skal du blot dyppe den i fernis. (Garfield)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg smider skam også jævnligt i vaskemaskinen, men når der er så meget kalk i vandet, er det ikke nok.
Vink fra Fru Melgaard & Winning Pleasure - et team som ikke er til at slå ud Part til 8-årig vallak i Lille Skensved søges.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eddike |
|
|
er super til at fjerne kalk - i kogekedler, badeforhæng og andet.
mvh PiaR quantum in me fuit Udvis altid den største agtelse for en stille kvinde! Grilltid - altid
Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Pia - lægger du det så i blød i det eller kommer du det med i vaskemaskinen ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Begge dele |
|
|
det er lidt op og ned. Er det rigtig slemt ligger det i blød først.
mvh PiaR quantum in me fuit Udvis altid den største agtelse for en stille kvinde! Grilltid - altid
Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| når du |
|
|
alligevel afkalker din vaskemaskine så bare i med forhænget... Det nemmeste uden alt muligt forarbejde.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Afkalker min vaskemaskine ??? Det har jeg da aldrig nogensinde gjort Det kunne være at jeg skulle prøve det. Hvad afkalker du med ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| citronsyre |
|
|
Vi bruger citronsyre til opvasker og vaskemaskine herhjemme. så dufter skidtet godt igen og er uden kalk bagefter 
Kærlig hilsen Ann-Rikka  BILLIG bil købes, skal være synet Mor til englebarnet Tika 18/03-2006, R.I.P. Hestene Chico og Jossie, det FARVEDE makkerpar
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bla bla bla |
|
|
Vi bruger altid eddike istedet for skyllemiddel, og så har vi ingen problemer med kalk
MVH Rikke
"The greatest thing, you'll ever learn, is just to love, and be loved, in return" Moulin Rouge "Life is like a box of chocolate- you never know, what you're gonna get" Forest Gump
En gang DV, altid DV !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klorin |
|
|
Hejsa. Jeg lægger mit bruseforhæng som er hvidt i klorin natten over og så ind i vaskemaskinen - så er det KRIDHVIDT når det kommer ud... Før havde jeg et forskelligfarvet forhæng og der brugte jeg VANISH - det er også godt til kalk... Hej fra Lisbet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg vil også |
bimboe |
23-11-2006 09:06 |
|
sige en omgang eddike. Tine
En rigtig hest er en oldenborg. Der hvor volden går ind, går forstanden ud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Nu har både opvaskeren og vaskemaskinen fået en tur med citronsyre, og er blevet super flotte. Badeforhænget har ligget i blød i eddike natten over og er vasket. Og hold da op hvor er det bare blevet flot igen. Tusind tusind tak for alle jeres tips Hurra for HN's hjælpende hånd !!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hælder I |
fia |
23-11-2006 14:18 |
|
Hælder i Citronsyren i der hvor I hælder sæben i??
Sarah *** Hvis din hund fælder, skal du blot dyppe den i fernis. (Garfield)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jepper |
|
|
Citronsyre hvor sæbe skal tilsættes 
Kærlig hilsen Ann-Rikka  BILLIG bil købes, skal være synet Mor til englebarnet Tika 18/03-2006, R.I.P. Hestene Chico og Jossie, det FARVEDE makkerpar
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|