|
|
| Hvorfor kun light?? |
|
|
Jeg skulle købe saftevand, og jeg har været i flere butikker og opdaget en tragisk ting: De sælger stort set kun light. Ih altså. Og mig som ikke kan lide det stads. Og det var endda butikker som Bilka og Kvickly. De burde da have lidt af hvert. Andre som har et light "problem" 
Køb billigt herMedlem af "smårytternes" klub
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Naaah |
|
|
jeg kan ikke smage forskel, men drikker det også kun meget meget sjælledt Jannie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Er det ikke |
|
|
kun det hæslige syntetiske FUN der er permanent light? Den gamle fabrik, Robinsons, Ribena og lign har da ganske alm velsmagende produkter 
mvh PiaR quantum in me fuit Udvis altid den største agtelse for en stille kvinde! Grilltid - altid Gode tilbud
Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg køber aldrig "Light" |
| Forfatter:  |
NinaL |
| Dato:  |
30-10-2006 22:36 |
|
Jeg har generelt et problem med - at der nærmest skal et detektivarbejde i gang - for at finde produkter - der er forholdvis naturlige.  Det er fedtfattigt - dit og dat - DRÆNET for for naturlige smagsstoffer og med nogenlunde naturligt fedtindhold. Det er en SKÆNDSEL!!!  Venlig hilsen Nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Andre emballagetyper |
|
|
Fransk sirupsaftevand, se, dét er saftevand, der ikke indeholder sødestoffer. Frans sirupsaftevand med hindbær... Ohhh, det er godt! Der ER meget "light" saftevand derude, FUN og div. billigere kopier (de hedder vist ikke længere "saftevand" men læskedrik, men det er også stadig til at finde rigtigt saftevand, uden sødestoffer, i butikkerne. De er bare i andre emballager end "FUN"-flaskerne, som glasflasker, papkartoner og metalbeholdere.  Tina /der holder sig langt væk fra alt med kunstige sødestoffer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Som de andre siger... |
99E |
31-10-2006 06:06 |
|
...skal man gå lidt målrettet efter dem, der IKKE er i plastflasker.
Jeg er fx helt vild med Grønne Gaarden's tranebærsaft - især blandet op i appolinaris! Nammenam!
... - 99E - ... Feel Think Act Play Like A Horse
Parelli Playday i Grønhøj Rideklub SE VIDEO HER: www.patparelli.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Problem |
|
|
Vi har det problem at det ikke er hver dag vi drikker saftevand, og hvis vi skal have noget med bare hæderlig holdbarhed, så kan vi vælge mellem Fun Light og...Fun light. Det irriterer mig noget så grusomt, alle de andre har max. 4 dages holdbarhed i køleskab.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| CharlotteGC |
|
|
Man kan ikke få begge dele - ikke light og med lang holdbarhed. De gamle MAJdrik og lign. var godt nok uden sødestoffer, men de indeholdt en masse stoffer, der forlængede holdbarheden. Hvis der er saft til overs i flasken/kartonen, så frys resten ned i passende portioner, og tag en portion op, når der er brug for lidt saftevand. Det tør hurtigt op, når der bliver postet vand på saftevandsklumpen. Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| flødeboller |
|
|
Vi købte en bakke af de her kæmpe flødeboller. Når det er sådan noget om flødeboller, så plejer jeg ikke nærlæse etiketten. Da vi så skulle ha de her flødeboller, var kiksen smattet på sådan en underlig måde, den virkede ikke gammel. Så så jeg på pakken at det var LIGHT FLØDEBOLLER Kunstigt sødede  Det er sgu da for klamt! Venligst Lone
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Min C-saft |
|
|
holder bestemt også mere end 4 dage i køleskab. Det er Rynkebys saft, og den er jeg ganske godt tilfreds med.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 4 dage |
|
|
Hvis i læser holdbarhedsdatoen kan de maks holde 2-3 dage i køleskab 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rynkeby |
|
|
Hej Rynkeby holder nu ganske udmærket i køleskab - det kan da sagtens holde sig en uges tid.. At det så ikke kan stå så længe i vores køleskab uden at blive drukket er en anden ting  Derfor har vi kun mælk og vand til daglig, ellers ville familiens sukkerindtag blive alt for stort...  mvh Anne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Holdbarhedserfaringer... |
99E |
31-10-2006 18:09 |
|
Lige med saft er jeg ikke så hys: hvis det dufter/smager normalt "er det nok godt nok".
Og de der franske saftevander har vi haft i UGEvis uden problemer - nu har vi nogen stående, der er ved at være et halvt år gamle og DE er nok ikke gode mere.
GrønneGaarden holder altså også i hvert fald et par uger i vores køleskab. Og det er endda økologisk.
... - 99E - ... Feel Think Act Play Like A Horse
Parelli Playday i Grønhøj Rideklub SE VIDEO HER: www.patparelli.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| light ufff |
|
|
desværre er vores ynglings saftevand også kun i light udgave nu, nemlig rynkeby bla. saft med hyldeblomst. Vores lokale supermarked har enda ringet og spurgt til den normale, den er udgået  Jeg kan ikke klare lightprodukter, sukkerindholdet er tit det samme, blot syntetisk, og jeg KAN smage forskel.
Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre
Frisk bl. fuldfoder fra www.kirstinedal.dk leveret direkte til døren, vil du høre mere kontakt mig via besked el. 30 31 58 01
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Måske skulle |
|
|
I lave det selv, det er godt og sundt, og det kan holde sig 
Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris Medlem af DÅHM syd horseauction.dk/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lige til overvejelse |
bonny |
31-10-2006 19:24 |
|
De der læskedrikke, fun, sjov hvad nu de alle hedder, de er faktisk glimrende kalkfjerner!!! Ja, det er faktisk rigtigt, prøv at hælde lidt ufortyndet "saft" ned i håndvasken, og lade det ligge lidt. (sæt proppen i), og "saften" har fint opløst den kalkring, og tit er omkring afløbet i vasken. Det er dog bedst at bruge de varianter uden for meget farvestof, da de godt kan afsætte farve. Behøver jeg at sige, at vi ikke har læskedrik hjemme hos os!!. Men min mor har en halv liter stående sammen med rengøringsmidlernene!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi laver |
|
|
skam også selv saft, men når det daglige væskeindtag i høj grad kommer fra saftevand, så er det altså mere end jeg kan nå at lave. Men vi har både hjemmelavet hyldeblomst og ribssaft.
Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre
Frisk bl. fuldfoder fra www.kirstinedal.dk leveret direkte til døren, vil du høre mere kontakt mig via besked el. 30 31 58 01
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|