i juli måned.
Jeg har både haft kræft i underlivet, samt fået fjernet store cyster flere gange. Lægerne mente det måske kunne være p-pillerne som gjorde dette.
Men da jeg bliver helt ekstrem syg under mens, uden p piller, så var det ikke en mulighed at slippe dem.
Så kom talen på denne hormonspiral.
Nu blev min sat op under en operation, hvor jeg igen fik fjernet en cyste, så det er lidt svært for mig og sige om det er operationen eller spiralen der har givet mig bivirkninger. Men ihvertfald har jeg tillagt det spiralen at jeg har haft nogle underlivs kramper de første 2 måneder med den. Ikke slemt, men sådan en blanding af kraftig blærebetændelse og medium mens smerter. Det kunne klares med smertestillende.
Nu ca 3 måneder efter har jeg en fast mens cyklus, mærker intet til underlivet mere. Min mens er nærmest ikke eksisterende. Nærmere noget udflåd 3-4 dage.
Jeg er så lykkelig over at jeg slet ikke mærker noget ved mens mere. Det er bare sådan en lettelse.
Så herfra kan jeg indtil videre kun anbefale.
Jeg har forresten heller ikke fået børn. Det fik jeg afvide af lægerne var en skrøne.