|
|
|
|
| Konklusionen |
|
|
Konklusionen er, at danske mænd er røvkedelige og sidder på nettet til langt ud på natten. Føler du dig ramt? 
Hilsen fra LISE
"Udsæt det kedelige til i morgen. Det kan GODT vente!"
...med part på Lancome og Rigola ♥ - fordi hopper hopper højest og hurtigst, og fordi to heste på 5 er sjovere end een på 10! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Gad vide hvor mange kvinder ... |
| Forfatter:  |
Lisbeth Sejberg |
| Dato:  |
26-09-2006 01:07 |
|
... der får s.e.x., mens de hænger ud på HN ??? Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kedelig statestik |
|
|
Tja, men ikke noget nyt, sådan har det set ud i mange år... Hmm Lisbeth, det får vi nok aldrig, at vide. Spørgsmålet er så, vil vi vide det 
Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris Medlem af DÅHM syd horseauction.dk/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spørgsmålet |
|
|
Spørgsmålet er måske også gider og har tid til mere @!#$?? Kan vores kedelige danske mænd i deres lange underbukser trykke på de knapper der gør at vi tænder mere på dem? selv syntes jeg ikke unger der skændesslektierrvasket...madpakkerr badenunger/vasken op osv osv giver mange af de ideer. Når endelig der er sengetid så er jeg træt. de pludselige indskydelser ja hvor tit har vi egentlig tid til dem. Lørdag mellem 2 og tre når man endelig har fri og ungerne er til fodbold?? Skyyynd dig skat ungerne kommer fra bold om 5 min... nej vel *GG*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mange aspekter |
|
|
Hvis de danske kvinder får så lidt - gør mændene i DK så ikke også? Eller tager de sydpå? Eller får af hinanden? Hvem er det af dem der brokker sig? De grimme? Brokker de sig overhovedet? Er det i så fald en synd at indrømme at man ikke lige er til en gang om dagen? De danske mænd der så føler sig ramte i samme moment burde tænke lidt på devicen "Kvalitet fremfor kvantitet".
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Næhh, jeg .. |
|
|
.. føler mig skam ikke ramt. Nu er der jo 6 timers forskel mellem Danmark og Florida, så jeg har skam en god grund til at sidde lidt sent oppe .. Har du ?? - Martin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HeidiS |
Illum |
26-09-2006 08:26 |
|
De kvinder de har spurgt er IKKE dem der har affære og det var vist 48% ifølge en anden "spørgerunde" af de danske kvinder og 52 % af mænd der gjorde det i 
Illum Topmålet af diplomati er at bede nogen om at gå ad H til på en måde så de glæder sig til turen. Og jeg er IKKE diplomat !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Mon ikke vi er |
|
|
nogen der trods alt hører til i den aktive ende af sådan en statistik? 
/Trine T =) What We Do in Life Echoes in Eternity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tænk sig |
MinnaN |
26-09-2006 09:53 |
|
Danske kvinder får for lidt kissemisse, for lidt romantik og for mange pligter. Hvad KAN det mon skyldes?
Jeg klager nu ikke. Min mand er nemlig også syd for grænsen. Danske mænd kan nu godt komme ud af starthullerne mht at gøre kur til kæresten. Også ellers kan begge parter tage hensyn til deres parforhold, så det ikke går op i børn, bleer og opdragelse. Dødssygt og dræbende kedeligt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Afsindigt spændende! |
|
|
Hvad er det egentlig at man skal konkludere ud fra denne sindsoprivende nyhed? At danske kvinder vandsmægter deres mænd? At Danmark har en ulige fordeling af homoseksuelle mænd og heteroseksuelle kvinder? At italienske kvinder er konstant l**erlige? At danske mænd generelt lugter ilde og er grimme? At det er sproget der gør det? Eller hvad?  Håber da at dem der har postet penge i den undersøgelse, får noget værdifuldt ud af den... kh minski
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De analyseinstitutter.. |
|
|
.. spørger jo også lidt mærkeligt og enhver idiot vil kunne udlade enten det ene eller det andet. Ja Illum, det er nok udregnet på baggrund af aktiviteterne i ægtesengen og ikke i kosteskabet henne på jobbet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Martin... |
|
|
Martin: Nej jeg føler mig ikke ramt, for min kæreste er i Tyskland haha! 
Hilsen fra LISE
...med part på Lancome og Rigola ♥ - fordi hopper hopper højest og hurtigst, og fordi to heste på 5 er sjovere end een på 10! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hyldest til mændene |
tina c |
27-09-2006 14:08 |
|
hey måske skulle vi kvinder bare tage os sammen og ikke være så kedelige i vores beklædning så kunne det måske være at vi kunne få vores mænd op af stolen? bare en husker til at det ikke kun er mændene som er på den? hilsen tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Beklædning ??? ... |
Lisbeth Sejberg |
27-09-2006 16:32 |
|
... ... hvis moden med hængerøvsbukser havde været fremme i min ungdom, så tror jeg bestemt, jeg var gået i kloster og var endt som gammeljomfru  Mvh. Lisbeth
Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Det er da bare fordi vores mænd ikke gider sexe med os  "Jeg er træt, skat" "Jeg er nok lidt stresset for tiden..." "Det er fordi jeg er gammel (= 28)"  De kan bare komme ud af starthullerne 
Mvh. Cat Fedmekuren startede: 07-09-2006 Ekstra kilo = 0,8 Højde: 174 cm Vægt: For lidt Mål: 55 kg (BMI på 18,1) Humør: Det går da lidt fremad:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| latoya knows best |
Latoya |
27-09-2006 20:24 |
|
Godt min er fra Jamaica/Haiti:D I GET PLENTY!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja efter |
|
|
Ja efter sådan en kedelig statistik har jeg taget kærligt imod min kæreste efter han kom hjem i går  Så kom ikke og sig at HN ikke bidrager til samværet derhjemme *G*
Hilsen fra LISE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| manglende 6 |
smukke-ped |
28-09-2006 08:10 |
|
ja jeg får til tider for lidt...men når manden arbejder fra syv morgen til 23 aften,så forlanger jeg ikke det vilde... hehe...vi kan godt indhente det i weekenderne...
pas å din kærest' og pas å din tænder. For wos fra æ team slår hårdt med begge hænder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mest arbejde |
pajken |
28-09-2006 08:53 |
|
Samtidig er danske kvinder dem der har mest erhvervsarbejde...Kan der mon være en sammenhæng ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Statistik er jo noget sjovt noget ... |
Lisbeth Sejberg |
28-09-2006 13:21 |
|
... hvis de nu er blevet spurgt:"Hvor tit har du 6 med din mand/kæreste"? ... så kan det jo sagtens give et andet svar, end hvis spørgsmålet lød:"Hvor tit har du 6"?  Mvh. Lisbeth
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe... |
|
|
nu er jeg jo en af dem der kan i døgndrift, men som ikke har manden hjemme så meget da han arbejder hele tiden*GG* - det er så en af grundene til at vi ligger i bunden af statistikken 
Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket eller hadet, intet midt i mellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forresten sys |
|
|
jeg altid vi kvinder blir beskyldt for at det er mændene der ikke får nok og vi er kedelige og har dumme undskyldninger som hovedpine... Hmm den teori har jeg aldrig troet på og gør det stadig ikke.
Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket eller hadet, intet midt i mellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| turn off |
Zuplex |
28-09-2006 17:28 |
|
Mænd er da også verdensmestre i at lave en "turn off" I tidernes morgen da de (mændene) gik på "skorings tur" fejlede romantikken, elegancen, lyttebøfferne og løfterne ikke noget.. Da så stryge-soen var (kvinden) instaleret, forsvandt ovenstående og vasketøjet, støvet og madlavningen dukkede op... Nej venner man skal bare lade være med at flytte sammen med dem (mændene) så går 6livet nemlig glimrende...
Når du ikke har pære, må du ævle ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ahhh... |
|
|
klap hesten de damer. Jeg tror altså det er meget individuelt fra mand til mand og kvinde til kvinde hvordan det hele 6uelt hænger sammen og hvorfor. og jo på mange områder er vi sikkert alle lige gode til at være lidt kedelige og ikke finde på noget nyt i den retning. Så vi deler sikkert skylden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Enig med Stute ... |
Lisbeth Sejberg |
29-09-2006 18:33 |
|
... hovedsagen er vel, at vi hver for sig har det, som vi gerne vil have det. Om det er 1, 7, 17 eller x-antal gange om dagen/ugen/året, kommer jo ikke andre ved  Svaret på om man får 6 nok, afhænger nok også meget af, hvordan og hvem der stiller spørgsmålet ... hvis man tror man ligger under gennemsnittet, så kan det jo være fristende for nogle at "prale" lidt  Mvh. Lisbeth
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lisbeth... |
|
|
hehe, ja vi er da enige. Skal jeg være ærlig - hvis vi mener mænnerne er så kedelige - så gå dog til dem og sig det som det er og forklar hvorfor i mener det i mener. Sig til dem de kan gøre det samme til jer. Find på noget nyt engang i mellem, eller gør noget gammel som i sig selv kan være en fornyelse. Om så man skal kravle i sygeplejerske kostumet er det så ikke det værd?? Det er meget forskelligt hvad man mener, hvordan man gerne vil ha det hele. Men man er da nødt til at kommunikerer med hinanden om det. Ellers blir det da aldrig bedre. Til mænnerne: Siger damen hun ahr hovedpine kunne det rent faktisk godt være rigtigt. Damerne. Er manden træt og uoplagt passer det jo måske osse. Og til jer alle. Prøv at tag en sabbath - om så en uge er nok eller der skal en mdr til eller mere. Så prøv det. Det virker! Man kan sige om det hvad man vil. Men når så man efter en sabbath, og et par dage hvor man har gået og rodet liodt på hinanden i løbet af dagene/aftenerne, så begynder safterne, og der kan komme gang i den på en helt nu/anden og anderledes måde. Og så er der sikkert nogle der sidder og tænker, den unge tøs skal bestemt ikke prøve på at lære os noget, og nogle har måske sågar osse afprøvet det. Men det var bare et forslag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hov hov... |
|
|
Hvorfor læner mange kvinder sig tilbage og siger: Det skyldes de kedelige danske mænd og deres lange underbukser! Det er fordi, danske kvinder får for lidt romantik og kissemisse! Det er fordi danske kvinder har for mange pligter! Det er fordi dit eller fordi dat! Hallo tøzer! Hvad er der blevet af, at man som dansk kvinde også kan tage et initiativ? Hvis danske mænd ikke gør det rigtige, eller ikke gør det rigtigt, så vis dem da for pokker, hvordan I vil have det! Desuden er det altså langt størstedelen af de danske kvinder, der køber tøjet til deres mænd, så find dog nogen smartere under bukser! Sydlandske kvinder har heller ikke flere pligter end de danske, så dén teori holder ikke helt! Og hvis der skal kissemisses, så gå dog igang! Jo, nogen mænd kan da godt hænge lidt i bremsen, men utrolig mange kvinder glemmer også bare, at de selv har et ansvar, og sagtens selv kan tage et initiativ! Er der ikke også rigtig mange kvinder, som går rundt i kedeligt bomuldsundertøj (sloggi sælger f.eks. rigtig godt)? Og er de danske kvinder romantiske, eller bliver aftensmaden serveret foran tv-avisen hver dag? Hmm... Vi kvinder kan vist ikke tillade os at brokke os så meget - kan vi? Gå hellere igang med at ændre på det...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det med en sabbat ... |
Lisbeth Sejberg |
02-10-2006 15:38 |
|
... det virker ... frivillig eller ufrivillig. Jeg havde jo manden sendt til Irak de sidste 3 måneder af 2005 og intet er så galt, at det ikke er godt for noget, kan man godt sige om det  Mvh. Lisbeth
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dianna |
|
|
Tror da du her ret i noget af det du siger, men det er bare ikke altid nok at arbejde ihærdigt 
Mvh. Cat Fedmekuren startede: 07-09-2006 Ekstra kilo = 0,8 Højde: 174 cm Vægt: For lidt Mål: 55 kg (BMI på 18,1) Humør: Det går da lidt fremad:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Cat* - og andre... |
|
|
Nej, det kan naturligvis være ganske tungnemme eksemplarer, men jeg synes bare desværre, at vi danskere - mænd OG kvinder - er rigtig gode til at finde undskyldninger for, hvorfor tingene er som de er. Vi er HAMRENDE gode til at brokke os - i stedet for at gøre noget ved det. Hvis man brugte "brokke-energien" fornuftigt i stedet - tænk så hvad der kunne ske! Hold da op! Jeg bliver nogen gange i det hele taget lidt ked af, at folk så let brokker sig. Jeg har selv været igennem et par "tunge" ting (en alvorlig ulykke, efterfulgt af tre større operationer, fik livstruende komplikationer, og mistede for knap 4 måneder siden vores lille søn), men jeg er utrolig glad for dagen i dag. Jeg er glad for mit liv, jeg er glad for, at kunne alt det jeg kan, uden at skulle have hjælp, og jeg føler mig som et priviligeret menneske - men jeg har også lært, at ting ikke kommer af sig selv. Altså - man er sin egen lykkes smed, og man er selv ansvarlig for at forme ens liv, som man gerne vil have det. Nogen gange kan man så være heldig, at lykken smiler til én, og former tingene lettere og hurtigere end forventet, og andre gange kan man være uheldig, at man møder nogen hurdler, som først skal forceres, men er I klar over, hvor heldige vi er? Nå, undskyld! Det var vist noget af et sidespring. Det beklager jeg... Jeg gik jo nærmest helt i selvsving... Thi hi!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det skal du ikke undskylde Dianna ... |
Lisbeth Sejberg |
02-10-2006 18:20 |
|
... det var virkelig værd at læse  Mvh. Lisbeth
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak Lisbeth. |
|
|
Det er bare så synd, når vi ind i mellem, negativt læner os tilbage og tager ting for givet - og glemmer at påskønne, hvor heldige vi er. Vi skal se muligheder, frem for begrænsninger. Vi skal se glasset som halvt fyldt - ikke halvt tomt. Vi skal glæde os over, når solen skinner, og ikke brokke os over regnen. Vi skal gå positivt igang med opgaver, ikke lægge dem væk som problemer... Ups - selvsving igen... Thi hi. Nu vil jeg gå ud i det "strålende" vejr og sætte hegn op. Imens vil jeg glædes over vandet mod mit ansigt - for det er tegn på, at årstiden skifter, og at jeg nu får lov til at opleve ENDNU et efterår. Jeg vil nyde hver dag, som var det den sidste - man ved heldigvis aldrig hvornår den reelt er det, og pokker stå i det, hvis man opdager det for sent!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Udemærket .. |
|
|
.. talt, Stute og Dianna - Carpe Diem til jer - Kan kun være enig .. Og hovedpine kan kureres, også med andet end en hovedpinepille .. - Martin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Rækker hånden i vejret!* |
99E |
02-10-2006 22:10 |
|
Jeg vil gerne sige noget:
Hvi sman er TO mennesker i et forhold har BEGGE personer ansvar for forholdet. Men da ingen af de to er tankelæsere har hvert menneske selv ansvaret for at gøre den anden bekendt med ønsker om forbedringer.
Og det er "ønsker om forbedringer" - ikke krav.
Og ja: Det handler altså om at være lidt lækker for hianden i hverdagen.
Og nu vil jeg gå ud og børste tænder - og så vil jeg gå ind og smide tøjet foran MIkkel. Jeg har 3 par sloggi-wannabe's - til sovebrug en gang om måneden.
... - 99E - ... Feel Think Act Play Like A Horse
Parelli Playday i Grønhøj Rideklub SE VIDEO HER: www.patparelli.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ÆVVV... |
|
|
havde lige skrevet en helt masse og kom så til at trykke på en knap og pist væk var det!!! Hmm kan da ikke huske alt det bralder i hovedet nu. Dettog lang tid at skrive. Så jeg nøjes med: Martin - ahhh den blilver nu større af at have lagengymnastik. Men ved du hvad - det tager jeg imod med kyshånd så længe jeg bare har fået lov at gramse, pille, ha 6uelt samværd med ham mv. for at tale RENT ud af posen så intet mistolkes! Bagefter snakker vi altid i noget tod, og så kan jeg da bare sove hovedpinen væk bagefter. Basta 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dem inde på Ble og Ve |
ElseG |
03-10-2006 17:33 |
|
Mkh. Else.
Man lugter ikke af hest, man dufter.. 
HUSK: Altid kontrakt, ALTID, andet er for dumt.. !!
Lækker kl.münsterlænder/breton bl. hanhund 1 år, søger nyt hjem NU. Henv.:Laila Thomsen 97301303
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jamen... |
|
|
Jamen herhjemme trækker jeg da bare i noget andet tøj - jeg ved nemlig lige hvad manden kan lide, og vimser jeg forbi ham tilpas nok gange, så er den hjemme, så jeg bestemmer helt selv hvor meget jeg vil have - og jeg ligger ikke i den lave ende tror jeg ikke .. hvis man syntes man får for lidt, så er det sgu ikke mandens skyld ( ikke altid ihvertfald ) for hvis i brokker jer over at jeres mænd er for kedelige, ikke klæder sig godt nok osv, så har i endten fundet den forkerte, eller også har i ikke opdraget ham godt nok. Opdragelse, det er hvad der skal til 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hallo... |
Cruella76 |
03-10-2006 19:44 |
|
Jeg får sgu for lidt!! Så er det sagt  Men, jeg får da mindst 1 gang om året (ses fint på min yngel levering) 
Christel (Nu, mor til to vidunderlige unger.... For FILAN da, jeg er ved at blive gammel:)!!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| For lidt...??? |
|
|
Tjah.. og så kan man jo diskutere hvad "for lidt" er... Jeg kunne personligt godt bruge mere, men min kæreste synes det går fint. Så kan man jo vurdere om man kan have det godt med den portion man får - og det kan jeg  Og der skal skam ikke så meget til for at "den" er med på idéen, men han har en fantastisk evne til at fratage den sit arbejde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 99E er |
Céleste |
05-10-2006 13:38 |
|
enig!  Og det er ikke alle danske kvinder der går kedeligt klædt. Tal for jer selv.  C
If you always do what interests you, then at least one person is pleased. -Katherine Hepburn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo jo Else |
|
|
Det kan skal sætte fødlen igang.. Kan bare ikke huske hvor mange liter der skulle til før koncentrationen af "hvad det nu var" var stor nok 
Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok Kender du denne pony?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
jeg kom lige til at tænke på noget... Mænd kræver jo på sin måde en form for vedligeholdelse i den retning. Kvinder er hørt omtale mænd og deres evne til IKKE at kunne holde længe nok i sengen. Så tænker jeg, det kan jo så osse hjælpe hvis de får noget mere end en gang i ugen. For mænd kræver vedligehold i den retning. Oftere de får 6 des bedre holder de jo tidsmæssigt. Altså en mand der får 1 gang i ugen bør ikke kunne holde ligeså længe som en der får hver dag, med mindre han trækker sig ud og får "pauser" ind i mellem. Som sagt har jeg hørt kvinder brokke sig lidt over det til tider... Hvorfor mon verden er hænger sådan sammen de damer... Selvføgelig er der nogle der bare fysisk holder bedre end andre - men skal alle sættes under samme kategori og jeg skal sige det groft (og sikkert få prygl for det) ja så må de mænd der holder sig dårligt i kvindernes øjne jo næsten ganske simpelt få for lidt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Interesant men jeg har lagt maerke til |
AG Paladini |
07-10-2006 16:53 |
|
At here i Brazilien, kvinder (selv om vinteren) klaeder sig paa saa inbydende saa de kan ikke lade vaee med at faa saa meget som de gerne vil have. SJOVT NOK er porno ikke saerlig fremtraedende her, men jeg skal love jer for at pigerne er klaedt paa saa indbydende at manfaar meget nemt problemer her hvis man ikke som jeg har en dejlig kone. Vores stuepige som bad om hun kunne svoemme en dag i vores pool var KLAEDT paa med en frimaerke, og en BH som ikke daekkede meget. Jeg maa der ogsaa sige at kvinder vadler ikke her de gaar som om de var 20 cm over jorden. Og jeg bor langt ude paa landet ikke i en stor by, jeg har vaeret mange steder og lagt maerke til at det holder over alt, de er derimod ikke saa friske som danske piger, naar vi taler om grab ass eller saadan noget, altsaa ingen kontor @!#$ eller lignende, men derimod er de friske naar der skal gaa til, og udenhaemninger. Det maa vaere varmen der goer det. Hilsen fra Brazilien, hvor vi har det godt Ariel og Mary
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor koldt er |
|
|
der i Brasilien om vineteren? Og hvor meget penicilin forbruges dernede?  Hvordan tager de brasilianske mænd sig egentlig ud? Det kunne jo være at de inspirerer kvinderne?  kh minski
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| +15 C det koldeste |
AG Paladini |
07-10-2006 20:57 |
|
om vinteren og vi froes, penicillin keine annung maend? hm...moerke, slanke, ikke ret hoje, venlige, altid smilende, rikker mest kaffe, sjaeldent andet, maaske en CAIPIRINHA!!! UHa det smager godt...sort haared, og de elsker blondiner, mange af pigerne lader sig farve som blondiner. er der flere spoergsmaal??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hey long time no hear |
AG Paladini |
07-10-2006 21:00 |
|
hvordan gaar det teacher...skriv Ariel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det passer ikke på mig da |
sandra82 |
09-10-2006 11:06 |
|
jeg ahr aldrig haft så meget s.e.x før som nu hver dag og mere til jeg er så skide skruk for tiden så det passe ri hvert fald ikke på mig hihi
MVH SANDRA82 Passer søges til 2 dejlige heste. Musse 8år 156 i stg kraftig bygget med nogle dejlige gangarter trafiksikker, og rolig. Thilde 1½år nordbagger/knapstrupper, super sød mangler en masse nusse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jøsses |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
ham jeg har nu kan det desværre ikke altid blive til hver dag med grundet IGEN hans DUMME arbejde  Ti hi... Ja nogle gange kommer han først hjem om natten og ind i mellem er staklen for udmattet. Og jeg har vist allerede ødelagt ham, for lægen har lige bedt ham holde igen i nogle dage da den er kommet til skade*GG* Det holdt til i dag. Men har lovet at han har fri weekenden over så da jeg skal arbejde fra fredag til lørdag og lørdag til søndag 25 timer  Doktor spurgte om han kunne klare det... Hmm det var vist mere konen der fik et problem med det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|