Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Mange spekulationer - sover dårlig
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 09:17

Tjaa, jeg er faktisk rigtig glad men også lidt trist.

Primo august blev jeg på jobbet kontaktet pr. mail, med en besked om jeg lige skulle ringe på nr. xxx. Mailen var kommet i min ferie, så medio august, skriver jeg svar, om det stadig er aktuelt at jeg ringer - det var det.

Ringede - det var tilbud om job. Jo da jeg vil gerne høre om jobbet, hvilket blev beskrevet, og jeg blev meget interesseret.

Aftalte et møde, det var super. Jeg kan starte 1.2.2007.

Problemet er, det er inden for samme organisation og det vil foregå således, det bliver en intern flytning. Men ingen ved noget endnu.

Jeg har en dejlig forstående leder og 10 pragtfulde kollegaer (rådgivere). Jeg er den eneste administrative medarbejder/sekretær i teamet. Teamet er en del af en afdeling på ca. 100 medarbejdere. På grund af mine kollegaer og min leder, ønsker jeg en hurtig udmelding om det forestående jobskifte, men kan ikke, da det ikke er officielt endnu. En anden grund til jeg ønsker hurtig udmelding, er at der kommer 4 medarbejdere fra amtet, og den ene kunne jeg tænke mig, kommer snart, så jeg kan oplære hende bedst muligt.

Jeg har været ansat i organisatione siden maj 1995 og er meget glad for min arbejdsplads.

Mit job har siden januar 2001, været nogle hårde år og jeg ser mange gentagelser fra opstarten i 2001, komme her i efteråret 2006 og især i starten 2007 i forbindelsen med reformen.

Med jobskiftet, kan jeg se, de sidst 12 - 15 arbejdsår jeg har tilbage inden efterløn, blive rolige og i balance. Samtidig er det mit drømmejob, lille enhed med stor kontaktflade. Ydermere er jeg også beæret over, i min alder, at have så god omtale i hele organisationen, så der vælges at pege på mig til dette job.

Jeg har bare ikke haft en hel nats søvn siden medio august og det ses tydeligt. Ligner noget katten har slæbt hjem. Håber snarrest på grønt lys for åbenhed.

Tak for du læste mit indlæg.

Hanne

0
0
Svar på denne tråd

Hemmelighedskræmmeri...
Forfatter: 
Dato:  23-09-2006 14:39

...er ikke rart. Er der ikke mulighed for, at du kan få lov til at "lække" til din leder i al fortrolighed? Med tilladelse fra den nye afdeling, naturligvis?

Men jeg kan godt forstå, at du glæder dig til det bliver officielt. Det er en stor ting at gå med helt alene. Man føler jo en hvis forpligtigelse overfor sit nuværende team og derfor er en hurtig udmelding ønskelig. :-)

Men tillykke med den nye stilling. :-)

Camilla

Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)

0
0
Svar på denne tråd

Åbenhed
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 08:30

Stress, manglende søvn og samvittighedskvaler over evt. oplæring af afløser er nogle rigtig dårlige tegn. Du skal ikke have det sådan, når du endelig har fået dit ønskejob. Det er dårligt for helbredet og ender med at køre dig ned.

Gå til din nye chef og få en ærlig snak om dit problem med "lukketheden", og hvordan det påvirker dig.

Held og lykke.

*** Små gule, der kan og vil - team Anton Romeo - vinder af Grand Prix 2006 ***

0
0
Svar på denne tråd

Det er svært
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 08:52

Sidder selv midt i kommunal omstruktureringen og kender din situation: det er utroligt så mange ressourcer man kan have bundet op i ændringerne - også selvom man faktisk går og glæder sig.

For mit vedkommende hjælper det at minde mig om, at jeg skal focusere på og være i lige nu og her - og ikke 4 måneder længere fremme, men det er svært.

Kunne ønske for dig, at du snart får din "mundkurv" af

Held og lykke

0
0
Svar på denne tråd

Tak...
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 09:28

Jeg har faktsisk sendt en mail, om der ikke kan blive åbnet lidt op posen. Så jeg afventer. Der er selvfølgelig også den problematik, at stillingen skal opslås. Det bliver den kun internt og hvornår det sker, ved jeg heller ikke. Mit gæt vil være okt måske først nov, desværre. Men jeg bedt om en lille uformel snak med min nye leder, så må jeg se.

0
0
Svar på denne tråd

Sovetip
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 21:22

Kom til at tænke på noget jeg engang har hørt.

Hvis man har problemer med at sove skulle det være godt at sætte sig ned inden man skal sove og skrive alle sine bekymringer og tanker ned. Bare skriv rodet og hulter til bulter indtil der ikke er mere at skrive. Læg så papiret væk (i et andet rum/smid det ud), og læg dig til at sove. Det skulle hjælpe og give ro, men jeg har altså ikke afprøvet det...

Mvh. Cat

Fedmekuren startede: 07-09-2006

Ekstra kilo = 0,8

Højde: 174 cm

Vægt: For lidt

Mål: 55 kg (BMI på 18,1)

Humør: Det går da lidt fremad:)

0
0
Svar på denne tråd

Det var næsten også...
Forfatter: 
Dato:  09-10-2006 14:24

...for godt til at være sandt.

Fik en mail her til morgen, om at stillingen er en fuldtidsstilling. Da jeg blev spurgt i august, viste de godt jeg var på nedsat tid (næsten på fuldtid), men det ville ikke give problemer, da der skal skæres lidt ned i timeantallet. Men sådan er det ikke mere. Vil dog stadig søge stillingen - ja den bliver opslået internt og jeg skal søge. Det drejer sig om 3 timer hver torsdag eftermiddag som er forskellen.

Men jeg fik en god snak med lederen, men det hjælper desværre ikke på timerne. Det er surt at skulle ser frem til at være på job alle torsdage til kl. 18.00 istedet for til kl. 15.00, men vil jeg have jobbet følger det sene tidspunkt med. Med mindre, I kære H'ænder, kan klæde mig på til jobsamtalen, så de også ser det fornuftige i jeg går kl. 15.00.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider