Tjaa, jeg er faktisk rigtig glad men også lidt trist.
Primo august blev jeg på jobbet kontaktet pr. mail, med en besked om jeg lige skulle ringe på nr. xxx. Mailen var kommet i min ferie, så medio august, skriver jeg svar, om det stadig er aktuelt at jeg ringer - det var det.
Ringede - det var tilbud om job. Jo da jeg vil gerne høre om jobbet, hvilket blev beskrevet, og jeg blev meget interesseret.
Aftalte et møde, det var super. Jeg kan starte 1.2.2007.
Problemet er, det er inden for samme organisation og det vil foregå således, det bliver en intern flytning. Men ingen ved noget endnu.
Jeg har en dejlig forstående leder og 10 pragtfulde kollegaer (rådgivere). Jeg er den eneste administrative medarbejder/sekretær i teamet. Teamet er en del af en afdeling på ca. 100 medarbejdere. På grund af mine kollegaer og min leder, ønsker jeg en hurtig udmelding om det forestående jobskifte, men kan ikke, da det ikke er officielt endnu. En anden grund til jeg ønsker hurtig udmelding, er at der kommer 4 medarbejdere fra amtet, og den ene kunne jeg tænke mig, kommer snart, så jeg kan oplære hende bedst muligt.
Jeg har været ansat i organisatione siden maj 1995 og er meget glad for min arbejdsplads.
Mit job har siden januar 2001, været nogle hårde år og jeg ser mange gentagelser fra opstarten i 2001, komme her i efteråret 2006 og især i starten 2007 i forbindelsen med reformen.
Med jobskiftet, kan jeg se, de sidst 12 - 15 arbejdsår jeg har tilbage inden efterløn, blive rolige og i balance. Samtidig er det mit drømmejob, lille enhed med stor kontaktflade. Ydermere er jeg også beæret over, i min alder, at have så god omtale i hele organisationen, så der vælges at pege på mig til dette job.
Jeg har bare ikke haft en hel nats søvn siden medio august og det ses tydeligt. Ligner noget katten har slæbt hjem. Håber snarrest på grønt lys for åbenhed.
Tak for du læste mit indlæg.
Hanne