Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Har lige været ved lægen...
Forfatter: 
Dato:  20-09-2006 12:03

Jeg har de sidste par dage haft lidt ondt i underlivet, en sviden fornemmelse, også når jeg har været på toilet - tisset.

Jeg var så ved lægen, og indleverede en urin prøve, det vist sig der var lidt blod i, og hun tror jeg har blærebetændelse, men det endelige svar kommer i morgen.

en så tænkte jeg, om det kan være noget andet end blærebetendelse jeg har ?

har i været udsat for det samme ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 smerter
Forfatter: 
Dato:  20-09-2006 12:06

Det kunne vel teoretisk set også være Chlamydia (st?). Men hvis du føler du skal tisse hver 5. minut og der så kommer 1 svidende dråbe, så har lægen temmelig sikkert ret.


Fik du ikke bare en sulfakur med det samme?


:Pia


0
0
Svar på denne tråd
 
 klamydia
Forfatter: 
Dato:  20-09-2006 12:17

Det kan ikke være klamydia, for er testet for et par måneders tid siden, og der havde jeg det ikke. :)

Skal tisse rimelig tit, men det er ikke kun 1 dråbe :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 mens du venter
Forfatter: 
Dato:  20-09-2006 12:25

Tranebærjuice, masser af vand og kamillete skulle hjælpe med at rense ud og ændre ph-værdien til det bedre.


Problemet er, at så skal man tisse endnu mere.


:Pia


0
0
Svar på denne tråd
 
 okay...
Forfatter: 
Dato:  20-09-2006 12:33

Menge tak for rådet.

det er dybt fustrerende synes jeg. Har heldigvis fri fra skole i dag, ellers måtte lærene da tro jeg var alvorligt syg, :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 du har
Forfatter: 
Dato:  20-09-2006 18:28
fået en gunnar...

oppe eller nede
en tur i det grønne er det fede
0
0
Svar på denne tråd
 
 skovtrolden
Forfatter: 
Dato:  20-09-2006 21:36
Hvad er en gunnar ?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det LYDER som blærebetændelse
Forfatter: 
Dato:  20-09-2006 22:11

En rigtig irriterende svien og kløen - og man synes man skal tisse hele tiden! Jeg har sjældent haft RIGTIG ondt af det, men jeg har tit haft blærebetændelse, hvor jeg ikke synes jeg kan være nogen steder for en irriterende fornemmelse af at have brændenælder i blæren (det var lige den association jeg fik - sorry! )


Det er 7-9-13 ved at være længe siden jeg har haft fornøjelsen. Det må det også godt blive ved med at være for min skyld...




VH Kirsten Ø

0
0
Svar på denne tråd
 
 JA...
Forfatter: 
Dato:  20-09-2006 22:50

Jeg har det skam også - på 2 uge ny, gik ikke væk efter 1 kur


www.heste-nettet.dk/fo...2/1178982/



0
0
Svar på denne tråd
 
 drik drik drik.,..
Forfatter: 
Dato:  21-09-2006 08:19

Drik drik og drik. Selv om det gør ondt at tisse, så drik for guds skyld, så bliver din krop og nyre skyldet hurtigere, og du bliver hurtigere ovenpå igen



0
0
Svar på denne tråd
 
 blærebetændelse
Forfatter: 
Dato:  21-09-2006 10:40
Har fået svar fra lægen. og de tror ikke det er blærebetændelse- skal derned igen i dag. Nu er det måske underlivsbetændelse :(
0
0
Svar på denne tråd
 
 Gunnar
Forfatter: 
Dato:  21-09-2006 13:32

Gunnar er gonorré.


*** Små gule, der kan og vil - team Anton Romeo - vinder af Grand Prix 2006 ***

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ok, jeg mente
Forfatter: 
Dato:  21-09-2006 18:43
nu heller ikke, at det kunne være blæsebetændelse, for det har jeg haft 3 gange, og jeg synes ikke det gør direkte ondt - det er bare vildt ubehageligt! Min søster har været plæget af urinvejsbetændelse på et tidspunkt, og det gør avs ifl. hende Måske er det, det du har? Håber da ikke, at det er underlivsbetændelse. Men ja, det kan jo måske være en kønssydom.





Penny- og Wendyblade købes. Se mere på præsentationen.


Prøv: www.pludre.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 så er dommen kommet
Forfatter: 
Dato:  21-09-2006 18:46

Jeg har en salgs underlivsbetændelse. av av av. :(

Det er kommet af kulde, øv ! sidder aldrig på en beton tribune igen, når jeg er til stævne :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 efter en...
Forfatter: 
Dato:  21-09-2006 19:57
efter to omgange med blærebetændelse lære man hurtigt at have noget med til at have rundt om sig hvis man ved man skal sidde på noget koldt ;)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad er forskellen...
Forfatter: 
Dato:  21-09-2006 20:27
...på urinvejsbetændelse og blærebetændelse? Jeg troede egentlig at det var det samme.



VH Kirsten Ø

0
0
Svar på denne tråd
 
 Urinvejsbetændelse...
Forfatter: 
Dato:  21-09-2006 20:48

...sætter sig i nyrerne og urinvejen til blæren - og sikkert også blæren. Blærebetændelse er knap så ond - det sidder "bare" i blæren. :-)


Camilla


Festsange forfattes. 250,- pr sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Godt råd...
Forfatter: 
Dato:  21-09-2006 20:53

Når du skal ud at kigge stævne, så tag en flamingoplade med til at sidde på, så får du ikke "en kold røv".


Håber at det kan bruges


Mvh Lone


Gør hverdagen til en fest - rid islandsk hest.


Pjakkur fra Spåndlundgård.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider