Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Psykolog Odense...
Forfatter: 
Dato:  30-08-2006 15:17

Ville høre om der er nogen her der kan anbefale en god psykolog i Odense?? Jeg har en henvisning fra min læge men der er jo så mange at vælge imellem, at jeg ikke ved hvem det skal være ...Helst en kvinde og ikke alt for ung( ihvertfal ikke yngre end mig selv).

0
0
Svar på denne tråd

Hejsa..
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 09:33

Jeg håber ikke det gør noget at jeg lige bruger din tråd til at finde en i Fredericia.

Det skal også være en kvinde.

Hvordan fik du din henvisning?

Min psykiater og jeg blev nemlig enige om at jeg skulle opsøge en psykolog, men jeg har ikke fået nogen henvisning og så bliver det vist dyrere.

0
0
Svar på denne tråd

Frederiksgade
Forfatter: 
Dato:  31-08-2006 18:53

Hejsa Just-1982.

Der ligger i frederiksgade et sted kaldet psykologhuset. Der har jeg tidligere gået i forbindelse med min mors död.

De er 6 psykologer tilknyttet, så man ringer bare og snakker med deres reception, så kan de let pejle dig ind på, hvem der vil väre bedst til din situation.

Telefon 66 11 13 12..

Håber du kan bruge det til noget.. jeg var i hvert fald meget glad for at komme der

MONICA & ROSSO
{>
0
0
Svar på denne tråd

Chrisser...
Forfatter: 
Dato:  01-09-2006 20:10

Chrisser!!!: Du kan måske få en henvisning fra din egen læge...det kommer lidt an på hvorfor du skal bruge en psykolog om du kan få denne henvisning...

prøv at læs på følgende om du kan få en henvisning og dermed et tilskud til psykolog samtaler..

www.sundhed.dk/wps/por...0323135224

rosso: tak dem prøver jeg at ringe til og høre hvor lang ventetid de har...

0
0
Svar på denne tråd

Lola Erlandsen
Forfatter: 
Dato:  05-09-2006 12:55

Hej.

Hun er godt nok ikke psykolog, men jeg vil våge at påstå hun kan gøre mere end en psykolog. Hun "bor" i kerteminde lige overfor busstationen. Jeg kender flere der går hos hende, incl mig selv og hun er bare knald dygtig. Hun er "godkendt" eller hvad man skal kalde det,hun bliver brugt meget af kommunen. Så du kan også få tilskud til at gå hos hende.

Du må meget gerne skrive en besked hvis du vil vide mere, og ellers får du hendes hjemmeside her: www.lolaerlandsen.dk/index.htm

Mvh Line

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider