Ja, det er en hemmelighed, men jeg håber i kan holde på den 
Nu har jeg bevæget mig herind på senior, da jeg regner med der er lidt større erfaring herinde, på dette område.
Nu er det jo sådan at kæresten har været på knæ, og jeg sagde selvfølgelig JA. Det var godt nok i marts måned, men vi har ikke rigtig vidst hvad vi ville, om vi ville på rådhuset, eller et kirkebryllup. Det er nu bestemt at skal vi giftes, skal det fa... også være ordentligt 
Men, det bliver først d. 18 august til næste år, og her komme mit dilemma så. Hvornår fortalte i familien det, og hvornår sendte i indbydelser ud??? Og fortalte i familien det, inden i sendte indbydelserne ud??? Vi har valgt at det skal holdes på et meget lille intimt og eksklusivt hotel lidt udenfor Aabenrå. Vi bliver kun omkring 35, da vi tilbyder en overnatning til alle gæster på vores regning, så vi kan mødes dagen efter til morgenmad, og ligesom få snakket festen igennem og sådan. Det syntes vi er en god måde at afslutte det på. Derfor er det jo måske også godt for folk at vide i god tid, at de skal sætte en hel weekend af til det. eller hvad 
Undskyld min uvidenhed, men det er jo første (og forhåbentligt sidste
) gang jeg skal giftes.
Hilsen Lillian