Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Fodtøj - Birkenstock + Papillo
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 19:46

Nogle der kender til disse mærker?

Jeg har nemlig et par Birkenstock (bred model) og skal have et par Papillo (som er lavet af Birkenstock) men har nu set af papillo laves i smal og bred model.

Har fået af vide at Papillo generelt er bredere end Birkenstock, har sågar prøvet et par men.. nogle der ved at Papillo bred model og Birkenstock bred model er de samme modeller . altså om de er lige brede?

Eller Papillos smalle model er samme brede som Birkenstocks smalle model?

Undskyld det lidt rodede indlæg - har fundet SIDEN.. hvor man kan købe Birkenstock, Papillo, Footprints og mange andre sko til lange under halv pris af hvad de skal havfe i butikkermne.

F.eks. gave jeg 699,- for et par som koster 260.68,- online "fedt" at betale over, overpris i butikkerne!

Håber nogle kan hjælpe - det er simpelthen gude fortøj (selvom de er lidt pædagog agtige at se på )

Mvh. Lise D

0
0
Svar på denne tråd

Lise D.
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 19:51

Må man bede om et link til siden? :)

/Eva

Mor til Mikkel 030406

0
0
Svar på denne tråd

Gude linket...
Forfatter: 
Dato:  23-07-2006 19:54

Hov - ja det glemte jeg helt i min iver

Vær' så go' www.footshopping.com og vælg Denmark

Jeg er simpelthen lykkelig over at ha' fundet den side, og så er det bare sko, ak Butikkerne scorer jo kassen, jeg havde nær købt et par Birkenstock Heidi Klum collektion til 2400,- online koster de 1603,62,- *VILDT*

Mvh. Lise D

0
0
Svar på denne tråd

Øv, øv,
Forfatter: 
Dato:  24-07-2006 11:25

nu har jeg kigget - havde håbet der var nogle støvler som passer mine brede lægge og fødder - men nix.

Der var et par klip-klappere jeg kunne bruge, meeen 1200 kr for klip-klappere? *Gisp*

Så siden vandt ikke her - men tak for linket :)

/Eva - som mangler støvler..

Mor til Mikkel 030406

0
0
Svar på denne tråd

interessant
Forfatter: 
Dato:  24-07-2006 11:44

Interessant side

Men prisniveauet på nogle af de smarte er måske lidt højt til mig - min kære mand ville få sig et hjerteslag,

Han synes i forvejen at skoene til hesten er lidt rigeligt dyre

Desuden har jeg næsten kvadratiske fødder og høj vrist, så er lidt riski at købe sko på nettet med mindre jeg ved præcist hvad det er for en model og om jeg kan få foden ned i den.

Jeg kan f.eks ikke gå i træsko, da jeg ikke kan finde nogen der ikke gnaver på vristen.

Andre der har problemer med deres brede fødder

mvh

Anne

0
0
Svar på denne tråd

Fik opklaret mit spørgsmål..
Forfatter: 
Dato:  24-07-2006 12:49

Tog ind til byen, i den butik der forhandler Birkenstock.. og fik opklaret mit spørgsmål.

De brede papillo er BREDE, meget BREDE tror jeg kunne fylde dem ud hvis jeg havde sekv tæer og min fod ellers var 3 cm bredere

Så smal papillo til mig og bred birkenstock til mig.

Hmm - ja jeg synes jo de er billige, selv de smarte til 1600,- er billige i forhold til hvad de tager ind ei byen (2400,-) og så er det sko man har for livet - det vil jeg gerne betale ekstra for.

Mvh. Lise D

0
0
Svar på denne tråd

Tak Lise D
Forfatter: 
Dato:  24-07-2006 14:44
for linket. Nu er der igen en undskyldning for at købe sko

Sasser
0
0
Svar på denne tråd

jeg har
Forfatter: 
Dato:  24-07-2006 15:04
kæmpeproblemer med at finde sko pga brede ben. s+ nu skal jeg også ind i en birkenstockbutikk og prøve forskjellige modeller.

Prisen er måske høj, MEN heller beetale lidt er for gode sko end at pines i rimelige.
0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak...
Forfatter: 
Dato:  26-07-2006 17:13
for et super link. Jeg er storforbruger af klipklapper. Både på arbejde og derhjemme, og har da også et par dejlige, men temmelig gamle Birkenstock. Så nu skal der vist handles tror jeg. Sikke mange farver man kan få. Så behøver man jo ikke være klinik-kedelig.

Hilsen Helle - Mimi

0
0
Svar på denne tråd

Magnus
Forfatter: 
Dato:  30-07-2006 03:09

Magnus

Der findes faktisk producenter der laver træsko med høj vrist!

Sune

0
0
Svar på denne tråd

Så kom de..
Forfatter: 
Dato:  30-07-2006 12:22

hele 3 par sandaler, et par Birkenstock og 2 par Papillo Og jeg har sparet 1100,- ved at købe dem på nettet!

Mvh. Lise D

0
0
Svar på denne tråd

Diskriminerende
Forfatter: 
Dato:  30-07-2006 16:04
ØV man kan slet ikke få dem i min str :-(

Part søges til velopdragen hest én gang om ugen i starten, senere 2 gange :-)
Venlig hilsen Gitte
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider