Dette er et rigtig "ynk-Line-indlæg", så kan du ikke foredrage dem, så skynd dig at gå videre til det næste...
Jeg trænger til ferie..., nu. Har 5 lange arbejdsdage tilbage, hvor der bare intet er at lave, fordi vores kunder for længst er gået på ferie. Det vil sige, jeg har godt nok ting jeg kan gå i gang med, men det er bare så svært at tage sig sammen, når alt andet er så stille. Hellere tage en lille bid hver dag, så der er lidt opgaver til alle dagene.
Oveni det hele er vi ved at blive skilt og gården skal sælges, så jeg har faktisk slet ikke tid til at sidde her og kede mig. Vi har så mange små hængepartier, som gerne skulle laves, inden huset endelig bliver sat til salg og det - forhåbentlig - vælter ind med folk, som gerne vil købe det 
Havde jeg vidst hvor mange ting der skulle ordnes, og hvor besværligt det rent faktisk er at gå fra hinanden, så er det lige før jeg ville overveje det en gang mere... Heldigvis tager ungerne det rimelig pænt og indtil videre går vi fra hinanden uden sure miner.
Et nyt sted at bo er heller ikke til at finde. Hverken så længe det andet ikke er solgt og man ikke ved, hvordan økonomien kommer til at se ud, og heller ikke, når man har flere hunde og katte - det udelukker jo at flytte i et boligselskab, da man enten kun må have et dyr, eller slet ingen.
Hvis jeg lægger mig til at sove nu, er der så en, der vil vække mig på fredag og sige "Line, vågn op - nu har du ferie"...
Mange hilsner
Line