Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Jeg trænger til ferie...!!!
Forfatter: 
Dato:  10-07-2006 10:38

Dette er et rigtig "ynk-Line-indlæg", så kan du ikke foredrage dem, så skynd dig at gå videre til det næste...

Jeg trænger til ferie..., nu. Har 5 lange arbejdsdage tilbage, hvor der bare intet er at lave, fordi vores kunder for længst er gået på ferie. Det vil sige, jeg har godt nok ting jeg kan gå i gang med, men det er bare så svært at tage sig sammen, når alt andet er så stille. Hellere tage en lille bid hver dag, så der er lidt opgaver til alle dagene.

Oveni det hele er vi ved at blive skilt og gården skal sælges, så jeg har faktisk slet ikke tid til at sidde her og kede mig. Vi har så mange små hængepartier, som gerne skulle laves, inden huset endelig bliver sat til salg og det - forhåbentlig - vælter ind med folk, som gerne vil købe det

Havde jeg vidst hvor mange ting der skulle ordnes, og hvor besværligt det rent faktisk er at gå fra hinanden, så er det lige før jeg ville overveje det en gang mere... Heldigvis tager ungerne det rimelig pænt og indtil videre går vi fra hinanden uden sure miner.

Et nyt sted at bo er heller ikke til at finde. Hverken så længe det andet ikke er solgt og man ikke ved, hvordan økonomien kommer til at se ud, og heller ikke, når man har flere hunde og katte - det udelukker jo at flytte i et boligselskab, da man enten kun må have et dyr, eller slet ingen.

Hvis jeg lægger mig til at sove nu, er der så en, der vil vække mig på fredag og sige "Line, vågn op - nu har du ferie"...

Mange hilsner

Line

1'er pony udlånes til selskab - se præsentation

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting.....

0
0
Svar på denne tråd

Kender det alt for godt.
Forfatter: 
Dato:  10-07-2006 10:53

Kæresten og jeg er også lige gået fra hinanden og gården er ved at blive solgt.

Han er så taget afsted, så jeg står med det hele alene.

Der er så mange ting der skal holdes ved lige og ordnes. Ingenting vil som jeg vil.

Der opstår hele tiden problemer ang salget, så jeg når kun lige at være glad i meget kort tid af gangen, før man bliver sendt tilbage til stenalderen.

Så jeg synes den kommende ferie er meget tiltrængt. Der er dog stadig 7 uger til.

Men eftersom jeg kommer til at sidde med to husleje et stykke tid, er det også den sidste ferie jeg kommer på i meget meget lang tid.

Nå det var ikke mig, men dig der skulle ynkes

Jeg har virkelig ondt af dig og kan nemt sætte mig i dit sted.

Men som de siger, solen skinner oven over skyerne.

Det hele skal nok blive godt igen selvom det mange gange ikke virker sådan.

Jeg sender lidt solskin til dig her fra Slagelse af.

Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Her bliver det
Forfatter: 
Dato:  10-07-2006 11:05

også mig, der kommer til at stå med tingene. Gemalen har valgt at flytte ud, og det er nok også godt nok, så kommer vi ikke til at gå hinanden på nerverne mere end højst nødvendigt. Samtidig er han lige blevet opereret i skulderen, så han kan alligevel ikke lave noget praktisk arbejde.

Vi betaler dog stadig hver halvdelen af udgifterne indtil huset er solgt, - det er vi simpelthen nødt til. Jeg går og venter spændt på at få salgsvurderingen fra mægleren, så der kan ske noget.

Nogle gange har jeg mest lyst til at give op og sige, at jeg har fortrudt, at jeg vil skilles. Men så er det jeg lige træder et skridt tilbage og kommer i tanke om, hvorfor det egentlig var jeg tog beslutningen i første omgang - så kommer jeg heldigvis til fornuft.

Tak for de søde ord, Heidi - jeg ved jo også godt, at det skal blive skidt, før det bliver godt. Og du må gerne bruge tråden til selv at blive ynket lidt - jeg skal nok hjælpe til ;-)

Du får lidt solskin retur her fra det nordjyske.

Mvh

Line

0
0
Svar på denne tråd

Øv, hvor
Forfatter: 
Dato:  10-07-2006 11:38

Er det da bare træls for dig Line, du får også lige noget solskin herfra det sønderjyske

Al sorg, al angst handler om en tilknytning til et andet individ, som er blevet brudt, eller risikerer at blive brudt. Al sorg er kærlighedens pris

Medlem af DÅHM syd

horseauction.dk/

0
0
Svar på denne tråd

Forstår det godt :(
Forfatter: 
Dato:  10-07-2006 12:36

Men det ved du jo godt, at jeg gør.

Lige bortset fra, at man naturligvis aldrig kan sætte sig 100% ind i en andens situation.

Skal jeg komme over til dig? Det er vist min tur til at passe dig.

Jeg kommer meget gerne, hvis du har brug for det.

Kærlig hilsen

Jean

0
0
Svar på denne tråd

Åh, hvor er
Forfatter: 
Dato:  11-07-2006 09:25

det dejligt at blive ynket, det burde man blive noget mere, men kunne I ikke lige prøve igen, for det regner altså stadig her i Aalborg

Jamen Jean, det kunne være hyggeligt, det må vi lige finde ud af, når jeg sådan lige har fået styr på det hele og fået hovedet og og benene ned

Mange hilsner

Line

0
0
Svar på denne tråd

Jeg tæller også dagene
Forfatter: 
Dato:  11-07-2006 15:21

til min ferie. har ca. 10 dage tilbage.

Jeg står heldigvis ikke midt i en skilsmisse, men til gengæld med en uridelig hest og en deraf forestående retssag, da sælger ikke vil tage hesten tilbage.

Og kæresten er ved at være godt træt af at høre på mit klynkeri, når jeg har været i stalden og se på de andre som sagtens kan ride deres heste - ØV.

Jeg glæder mig til der har været syn og skøn - forhåbentlig hurtigt efter ferien - så er vi da et skridt nærmere en afklaring på sagen.

Puskin

0
0
Svar på denne tråd

Nu lysner
Forfatter: 
Dato:  13-07-2006 13:16

det heldigvis forude, ihvertfald hvad ferien angår - 4 timer tilbage i dag og 6 timer i morgen

Så får jeg forhåbentlig lidt mere tid til at tage mig af resten. Puha, bliver helt svedt ved tanken.

Mvh

Line

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider