Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Jeg skal vise dem..skal jeg...
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 12:00

Kender i det??...en uoverlagt bemærkning...og ens motivation bliver skyhøj...

Joahn har været til sit første stævne og det gik fint...men men men...

Han står med sin underviser i ridehuset og kigger på jeg træner med chess...og så kommer bemærkningen...

"hvor er det dejligt at se som de hygger sig"

HYGGER?? ...

Jeg har trænet seriøst og hårdt med den hest...med henblik på et stævne jeg skal starte...og det bliver samme klasse som Johan startede ...så nu...

Jeg skal jorde ham.. ...pulverisere ham.. ...jeg skal få en kritik der ligger langt højere end hans og jeg skal derefter håne et år...hver dag... ...

Min underviser er med på den...hun får nemlig undervisning af den samme som johan...så vi skal fryde...svælge i sejrens sødme når jeg basker Johans kritik... ...

jep...motivationen er i top...hesten ved at være toptunet...så de kan vente sig... ...

og i kære hn`er...skal være de første til at få det at vide...jeg skriver det med STORE bogstaver når tid er... ...

venlig og topmotiveret hilsen Helle

0
0
Svar på denne tråd

jeps...
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 12:04

Kender det godt. Og faktisk kan det være lige dét skub man mangler for at kunne gøre det ekstra godt.

Så GO FOR IT

Så må vi håbe du kan trække den i land, så du kan få lov til at håne

mvh Maria

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

Ejer/kender du en af mine gamle heste (se præs.) vil du så ikke være sød at kontakte mig?

0
0
Svar på denne tråd

Ja ja ja... Lad os nu se...
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 12:20

Vil da lige kommenterer min søde kones indlæg og indføre resten af HN i alle detajler omkring denne lille dyst...

Lad mig først understrege at Helle ikke har en jordisk chance for at slå os... Men jeg synes det er frisk af hende at give det et forsøg. Det værste bliver nok piveriet når hun om 3 år stadigvæk ikke har slået os. Men den tid den sorg.

Jeg vil dog lige fortælle hele historien.

Jeg fik en ny hest og efter at have fået undetvisning på ham en gang besluttede Helle og min underviser at jeg skulle til stævne... 3 uger efter...

Det gjorde jeg da. Jeg ville jo gerne ud og se hvordan han opførte sig i byen og selv få lidt stævne erfaring.

Så nu er det så at Helle vil træne intensivt i 2 måneder på en hest som hun har kendt og redet i over et år for at slå mig.

Dette er ikke et forsøg på at undskylde mig eller noget. Men kun så i kan forstå hvor stor min sejr bliver når hun alligevel ikke kan slå os.

Men roser til Helle for hendes forsøg og hendes selvtillid...

Mange hilsner

Helle's (Over)mand

Johan

0
0
Svar på denne tråd

ridning
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 12:37

Nåååå - så forstår jeg bedre Johan, du har fået dig en trykknaphest som bærer dig rundt i alle øvelserne!

Jaja, enhver med tegnedrengen i orden kan komme langt...

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

Flet næbbet Pia... ;-)
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 13:29

Næhæe jeg har ej... Er en overdrevet sej rytter...

Lidt ret har du nu... Jeg har faktisk fået en meget dygtig hest.

Fik den faktisk i morgen gave af Helle... Så lidt sød er hun ind imellem

Men han har stået stille et stykke tid og er derfor heller ikke 100% stabil endnu. Men sjovt var det at starte ham, man kan godt mærke det er noget han har gjort før.

Men stadigvæk er det en helt ny hest såååååå...

VH

Johan

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider