Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Fyre skriver aldrig!!
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 22:05

... Der er noget der undret mig en smule...

Jeg kunne godt lide at går i byen, for at hyggelig mig med veninde og at møde både ny ansigt og bekendt folk.( er ikke der typer der er ude efter fyre )

Jeg er begyndt at lagt bemærket på at der er flere og flere ny fyre som jeg snakkede sammen.

OG næsten alle dem som bad om mit nummeret efter vi har snakket sammen!!! For så kan vi skriver sammen dagen efter eller en anden dag. I startede syntes jeg at det er ok med mig, da det kunne være sjovt at se hvad vi udviklede os til - især man er unge

Men det var altid KUN mig der startede at skrev, så svarede han på dem.. Og så gjorde vi ikke det mere allerede et par dage efter ( altså glemt hinanden ) for jeg gide ikke at det skal altid være mig der start at skriver, så han ikke opfattede at jeg er vild med ham. Selvføelig valgt jeg at lod være!

Jeg har nemlig lært en ting, at de fyre har ingen hjerne!!!

Så tog jeg i byen igen en aften, mødte jeg endnu en ny sød fyr og IGEN bad han om mit nummeret, og mit svaret er NEJ! Han vil så gerne, så okay tænkte jeg.. Selvfølelig ingen enest lyd fra ham efter vi mødte!

Men desværre sket det at en anden som jeg blev meget glad for og han virkede virkelig interesseret i mig og han håbede også vi kunne holdt kontakt. Han fik mit nummert og jeg fik hans, jeg skrevet så til næste dag... Resultat er : "¤#&/#(/?=#(!!! Ingen enest lyd fra ham!

Har i mon oplevet det samme? Eller er de bare noget spøgelser ???

0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor...
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 23:32

...skulle de dog skrive? De "fik" jo ikke noget! ;-D ...nå...det er heller ikke pænt sagt! De kan jo ikke gøre for det, de kære mænd! Men altså "må jeg ikke få dit nummer?" er vel bare en score-replik på linie med "vil du med hjem og se min frimærkesamling?"! ;-D

Nye venner får man som regel ikke ved at gå i byen på larmende dansesteder, hvor alle folk er mere eller mindre snaldrede, for dagen efter kan de sq ikke huske hvem fa'en det nu var de fik det nummer af og ud ryger det! :-) Man snakker sammen den aften og dagen efter er det lykkeligt glemt. Overfladisk og intetsigende, men meget hyggeligt. Lad være med at regne med mere. :-)

Giv dit nummer ud, hvis du har lyst, men lad være med at forvente noget. Man siger jo så meget, når musikken spiller og man mener sjældent noget med det. :-)

Camilla

Festsange forfattes. 250 kr. pr. sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)
0
0
Svar på denne tråd

Mænd er fra mars ...
Forfatter: 
Dato:  21-06-2006 23:47

... og kvinder er fra Venus? .. eller også er det omvendt. ;-)

Regel nr. 1:

Sæt aldrig dine forventninger efter, hvad du selv ville gøre!

Regel nr. 2:

Sæt slet ikke nogen forventninger!

Regel nr. 3:

Når endelig du møder en fyr, der svarer promte på dine sms'er eller mails - så drop ham!

(Han er så sølle, at han ikke kender andre at skrive med).

Regel nr. 3:

Glem alt om, hvad jeg har skrevet - for der findes IKKE nogle "regler" for noget som helst! ;-)

Når han ER der - så ved du det! :-)

Og om du måske skal vente lidt(meget)?

Så vent!

Venlig hilsen

Nina

0
0
Svar på denne tråd

Det har vist ikke
Forfatter: 
Dato:  22-06-2006 08:05

Det har vist ikke noget med kønnet at gøre skulle jeg hilse og sige ;-) Piger kan lave nøjagtigt det samme nummer.

Jeg lader det nu ikke gå mig særligt på - man finder hurtigt ud af at det er en af "dem" man har givet sit nummer til, og så kan man jo ikke andet end trække på skuldrene..

0
0
Svar på denne tråd

Jan...
Forfatter: 
Dato:  22-06-2006 22:02

...nej, kønnet gør ingen forskel. Det er vist omstændighederne, der skal lægges vægt på... ;-)

Camilla

Festsange forfattes. 250 kr. pr. sang. Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ring/skriv for mere info. :-)
0
0
Svar på denne tråd

hehehe
Forfatter: 
Dato:  22-06-2006 22:26

Og så er der dem, man bare slet ikke KAN komme af med igen.

Min veninde og jeg var i byen for at lege naref*sser og score drinks (det kan faktisk godt lade sig gøre, selvom man blankt indrømmer at man ikke er ude på andet end at få gratis drinks, for fyrene tror ikke på det! ) Nå, men vi havde fået hægtet os på et vennepar, der øjensynligt ikke var fedtede, der var bare lige det, at den ene gerne ville ha min venindes nummer. Det fik han så efter et par drinks (eller 5!?) og vi gik glade og fro videre i den tro, at ham hørte hun da aldrig fra igen.

Det gjorde hun så, inden der var gået 12 timer. "tak for igår, hvornår ses vi igen?" - Øh, hvad? vi drak dyre drinks på din regning, meddelte højlydt og med stolthed i stemmen, at vi var byens værste narref... og du fik ikke engang et kram, da vi gik. Nå, men min veninde er jo en høflig sjæl, så hun svarede ham jo og meddelte at hun ikke var interesseret, men han blev ved med at sende små beskeder i stil med "har du det godt?", "pænt godnat" og "tænker på dig". Jeg synes jo lidt at det var hylende morsomt, men veninden ku ikke rigtig se det sjove i det.

Så efter et par uger, skrev han; "nå, nu tar jeg 14 dage til Grand Canaria, så du kan ikke få fat i mig." Og det viste sig så at blive enden på "deres forhold" Så måske det lykkedes ham at finde en anden at chikanere dernede

Selvom det er et par år siden, kan vi stadig grine af, at der findes mænd, der er ENDNU mere latterlige end dem, der ALDRIG ringer (eller skriver)

mvh maria

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

Ejer/kender du en af mine gamle heste (se præs.) vil du så ikke være sød at kontakte mig?

0
0
Svar på denne tråd

millemus
Forfatter: 
Dato:  23-06-2006 20:03
Undskyld, men du pi**er mig godt nok af med den opførelse. Hvordan kan man have moral til at gå i byen for at score drinks, KUN med det ene formål? Og så ovenikøbet når man har en kæreste, at man så vil kaldes for den værste narrefi**e. Det er netop på grund af sådan nogle med jeres opførelse, at piger bliver voldtaget, fordi nu havde xxx givet drinks hele aftenen, og "forventer" noget igen, det er pga den opførelse, at andre kommer stoffer i drinks, for at dope pigerne, og så gøre ulovlige og slemme ting ved dem. pga den opførelse, sender man et falsk signal om at piger er billige og ikke ejer det mindste respekt for andre. du siger jo selv, at de ikke troede på jer, så alt det overstående kunne nemt være sket. Og så burde din veninde ikke have givet nummert til ham, hvis hun ikke ville noget.

Penthouse lejlighed udlejes i Randers pr. 15.08.2006
0
0
Svar på denne tråd

millemus
Forfatter: 
Dato:  23-06-2006 23:11

Og du praler endda af det?

Hvor herrebevares.. Men det fortæller da en del..

mvh PiaR
quantum in me fuit

Skal du holde havefest? - lej en Weber Ranch Kettle grill

Tøj sælges Trailer købes

Svar venligst i tråden og ikke via besked/mail

0
0
Svar på denne tråd

Haha...
Forfatter: 
Dato:  24-06-2006 11:54

Hvis fyrene er dumme nok til, at give piger drinks, som ÅBENLYST siger de ikke vil andet. Så er det da 100% selvforskyldt.

Dooh.

Malle

- med Honeyburst (:

0
0
Svar på denne tråd

jamen dog
Forfatter: 
Dato:  24-06-2006 13:42

Tænk at folk kan fare sådan i flint over noget jeg gjorde for over to år siden.

Og Pia R, hvad er det lige det siger en del om?

Jeg kan ikke se noget forkert i at få gratis drinks af fyrene uden at man har tænkt sig at det skal føre mere med sig. Jeg gir mig ikke ud for at være noget jeg ikke er, og jeg lyver ikke om at have en kæreste.

Og når man nu alligevel bliver passet op af dem, hvadenten man vil eller ej, så kan man jo ligesågodt få noget ud af situationen. Jeg har ikke endnu mødt nogen, der ikke tog det pænt, og enten er vi fortsat med at sludre eller de er gået igen.

Jeg kan ikke se en grund til at skulle installere et standardsvar, der hedder "nej tak, jeg har en kæreste", hvis de spørger om man vil ha en drink.

Og nu er det jo ikke fordi vi står og blinker med vores store brune dådyrøjne i små nedringede toppe, mens vi smyger os op af mændende, så hvis de er for dumme til at fatte budskabet, der ellers bliver præsenteret ret tydeligt for dem, ja så er de da for dumme!

Okay, måske er narref*** et for stærkt udtryk, for vi lader jo ikke somom vi "vil gi noget" for de drinks vi får, og vi er jo også udemærket i stand til at købe selv, hvis det er. Men nu er det lige det udtryk vi selv har brugt, og det kan jeg da godt se, kan virke stødende på nogen. Beklager.

Men jeg beklager ikke, at jeg kan få mig til at score drinks - det er et frit land vi lever i, og fyre har lisså meget ret til at sige nej som piger har!

mvh maria

Hvis vi ikke havde vores egne fejl, ville vi ikke have så stor fornøjelse af at bemærke dem hos andre.

Ejer/kender du en af mine gamle heste (se præs.) vil du så ikke være sød at kontakte mig?

0
0
Svar på denne tråd

undskyld,
Forfatter: 
Dato:  24-06-2006 19:24
men nu skriver du ikke noget om at det var for 2 år siden, eller for 2 weekender siden, og det gør mig ikke mindre harm, at man ligefrem praler af at være en narrefi**e der tager r*ven på folk i byen. dejligt ry man vil få

Penthouse lejlighed udlejes i Randers pr. 15.08.2006
0
0
Svar på denne tråd

At ringe tilbage...
Forfatter: 
Dato:  24-06-2006 20:29

Mm. Jeg er en af dem, der ikke interesserer mig særlig meget for nye bekendtskaber, med mindre vi på et eller andet plan deler noget i hverdagen (f.eks. studiekammerater, etc). Så jeg ville nok også være tilbøjelig til ikke at ringe tilbage.

Nu giver jeg så heller ikke mit nummer ud til folk. ;) Men af en eller anden årsag får de det altså alligevel. Og så RINGER de til mig, selvom jeg ikke aner, hvem de er. Det synes jeg er for meget, jeg mener; gå nu væk.

Mht. millemus, så synes jeg, det er helt fair. Som hun selv siger; fyre må altså selvom de giver piger drinks eller ej, især hvis pigerne selv siger, de ikke er ude efter andet. At drengene bliver skuffede bagefter - det er deres egen hovedpine.

Personligt foretrækker jeg dog ikke at udnytte folks idioti. ;)

-+- Zip.

0
0
Svar på denne tråd

undskyld
Forfatter: 
Dato:  24-06-2006 21:54

jeg må indrømme at jeg har drukket mange gratis drinks uden at føle mig forpligtiget til s*x...

det er fint med mig hvis en fyr vil gi en drink...men jeg har så heller ikke lagt op til noget som helst for at få gratis sprut...

ped har været der...ped har prøvet det
0
0
Svar på denne tråd

Jeg siger
Forfatter: 
Dato:  25-06-2006 00:44

dælme tit nej til gratis drinks. Bare man får (ufrivillig) øjenkontakt med en fyr, så tror han jo dælme man vil have drinks og giftes

Ej, selvfølgelig siger jeg da også ja til drinks. Men jeg gider ikke være forpligtet til NOGET SOM HELST overhovedet. For er han træls at høre på, så har jeg INTET problem med at pakke mit habengut og gå igen. At han så kan føle sig dum bagefter, det er bare ikke mit problem, men hans ;-)

Det får mig måske til at lyde som en kælling, det er jeg bestemt ikke. Der skal bare mere til at forpligte MIG end et par drinks.

Millemus: Jeg kan nu heller ikke se noget forkert i det. Det er jo ligesom ikke dig som beder om drinks, men folk der giver dig dem? Og hvad så?

Apropos det med fyre ikke skriver? Århh.. gud, jeg synes tit det er lige det modsatte. Og faktisk er det tit mig, så er total noller til at svare tilbage. Hovsa ;-)

-HeidiZ
-Nu med solstik. . .
0
0
Svar på denne tråd

lauraanne
Forfatter: 
Dato:  25-06-2006 15:07

Jo, jeg skriver faktisk direkte at det var for et par år siden, men jeg ved jo godt, at folk der farer op i det røde felt sjældent når at læse hele indlægget

Og så kan du jo heldigvis være fuldstændig ligeglad med mit ry på det punkt - det bliver vel i den sidste ende mit eget problem om jeg kan sove om natten

mvh Maria

0
0
Svar på denne tråd

Ingen problem med drink
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 19:56

Hehe jeg behøver kun at give 1 drink, for når jeg siger jeg har en hest der fylder meget i mit liv, ja så flygter de ;-)

Hej Sigga83

Tror bare det er de forkerte fyre du har givet dit nr til.

Jeg har også oplevet at blive bombarderet med smser fra en sød pige, men allerede efter 4 dage kunne jeg ikke klare at svare på hendes morgen-middags-eftermiddags-aften og nat sms, Jeg blev faktisk lidt skræmt af den interessse hun udviste.

jeg ved ikke med de fyre du har mødt. De regner nok med at når de ikke svarer så glemmer du det hurtigt. De tænker ikke på at der rent faktisk sider en person bag telefonen som jo har vist dem tillid og interesse.

Jo vi mænd har hjerner, vi har blot svært ved at læse manualen ;-)

0
0
Svar på denne tråd

gratis drinks
Forfatter: 
Dato:  28-06-2006 20:41

det spare da en masse penge at få gratis drinks?

Og eftersom man aldriggår alene hjem . ( vi er som regl tre piger - mindst) ..ja så går den nok...

Og så er det jo meget sjovt - hihi..

Milliemus - Har du s nogle tricks til at få et par gratis drinks? hehe...

men dem der ikke skriver tilbage... hmmm fred være med dem... e er jo så bare ikke noget at samle på ... hehe

Hilsen Nanna der snart skal på druk ferie med vennerne til Lloret de mar...og HÅBER hun får en masse gratis drinks

Støt de græske hunde
www.graeskehunde.dk
0
0
Svar på denne tråd

Mænd...
Forfatter: 
Dato:  28-06-2006 21:28

Jeg tror at der er flest piger der skræmmede fyre end fyre skræmer piger, ik?

For længe siden skrevet jeg med en fyr i sms som jeg ikke kendt.. Allerede en time efter følt jeg ret skræmt af ham! Han skrevet en masse sms og igen i næste dag.. pr. sms hver minutter jeg kunne ikke svarede på alle hans dum spørgsmål, jeg anede bare ikke hvad jeg skal skriver??? Så sad jeg bare og gloede på dem uden at svarer ham, til sidste skriver han ( Jeg synes vi skal stoppe med det nu ) Jeg svarede det er HELE iorden med mig! Men igen senere aften skrevet han! Jeg svarede ikke på den..

Det kunne næsten være at de fyre følt de sådan?

Men jeg har i hvertfald skrevet kun en sms, og skriver ikke hvis han ikke har svaret på den. Jeg kender godt lidt grænse..

Men alligevel...

0
0
Svar på denne tråd

hehehe
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 13:51

Der er crazy men og crazy woman... Jeg er en crazy woman og jeg kan sku godt se det sjove i at spille mændenes spil.. Har også gjort det flere gange før sammen med veninder og har tit haft rigtigt meget sjov ud af det.

Men igen skal det understreges som millemus skriver at det ikke er fordi man stadser sig op med tons af make up og uden tøj på kroppen...

Rent faktisk er der jo også nogle fyre der bliver ægte interesseret fordi man ikke er nem selv om man gerne vil snakke og drikke...

Go for it Maria, el ring når du mangler en gå i byen tøs... HAHA..

Og i andre kom over det og lad være med at se spøgelser alle vejne..

Hilsen Mette

NB! har forresten også prøvet at foregive at være turister i byen, det var også skide skægt og man snakkede og FIK DRINKS af nogle helt andre end man ellers får kontakt til. OG ja jeg må hellere ta i kirke og bede om syndsforladelse hihi..

0
0
Svar på denne tråd

Hey...
Forfatter: 
Dato:  04-07-2006 19:32

...det her er 'senior-HN', to år er altså ikke lang tid!

Naref***er, "crazy women" og "mændenes spil"

Nydelig opførsel unge damer!

Hvis mæn er fra Mars og kvinder fra Venus, må jeg vidst være fra Pluto...

kh

minski

Har nogen set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe?
0
0
Svar på denne tråd

Well...
Forfatter: 
Dato:  07-07-2006 19:26

Sigga83: He's just not that into you. Simple as that.

Iøvrigt tager jeg da gerne imod en drink, hvis en fyr tilbyder -så længe jeg ser den blive lavet, jeg skal ikke risikere noget. Men at jeg takker ja til en drink og derefter står og hyggesnakker med fyren forpligter mig sgu da ikke til at ligge og knalde med ham resten af natten?!? Han tilbød at GIVE -så har jeg ingen pligt til at give noget igen. Og når jeg har drukket ud og har smalltalket lidt finder jeg måske ud af, at han ikke lige er noget for mig, og i så fald har jeg da al ret til at sige "tak for drinken og fortsat god aften" til ham og gå.

Jeg synes nu det er under min værdighed at nasse drinks, hvilket i mine øjne er det Millemus beskriver.

/Anna *som iøvrigt godt selv kan spørge efter en fyrs nummer og tage kontakt til ham først*

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider