Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

så er vi on the air
Forfatter: 
Dato:  05-06-2006 22:58

... ja,så indhentede teknologien os også her i vores nye hus og prinsesserne og jeg er ENDELIG på nettet igen :-)

... alle trives, vi har sat hegn hele weekenden, så prinsesserne er tilfredse ;-)

Med andre ord, håber jeg at finde tid til at blande mig lidt igen her på HN!!!

Mvh Christina & prinsesserne

Prinsesserne, hunden og jeg er flyttet! :-)

og vi har fået tilbudt en kat :-)

0
0
Svar på denne tråd

Hvor hyggeligt at høre fra dig igen ...
Forfatter: 
Dato:  05-06-2006 23:31

... .. ..

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
0
0
Svar på denne tråd

Er det godt
Forfatter: 
Dato:  06-06-2006 07:45

Er alt på plads ? Velkommen tilbage :-)

Illum.

Teksten på Andens 2. single "Spild af tid,plads og liv" Alt for mange gælder det for.
0
0
Svar på denne tråd

Velkommen
Forfatter: 
Dato:  06-06-2006 08:40

tilbage.

Håber at i er ved at falde godt til.

MVH Vibeke

Egeskovgård

0
0
Svar på denne tråd

falde på plads
Forfatter: 
Dato:  06-06-2006 21:22

Jeg er kommet i orden og har fået et dejligt hjem :-) - kæresten har lavet køkken mm ... og prinsesserne står på en lille græsklædt høj og ser bedårende ud...må se om ikke jeg kan få dem forevíget :-)

Det var skønt at få plads til mine møbler... har jo boet med andres ting i et par år og det meste har været til opbevaring. Her er lys og luft (og masser af vinduer, før havde jeg to bittesmå i hver sin ende af loftet!!!)! Så jo, alt er bestemt rigtig godt :-)

Tak :-)

mvh Christina

0
0
Svar på denne tråd

tillykke
Forfatter: 
Dato:  07-06-2006 07:50

med boligen - der er jo ikke noget bedre end muler lige udenfor vinduet. Og i dit tilfælde, et par fantastisk effektive vækkeure! (eller 3, hvis Gandalf får lov at sove i sengen)

:Pia

0
0
Svar på denne tråd

sidder og griner
Forfatter: 
Dato:  09-06-2006 07:34

over det med vækkeurene :-)

Jeg skal møde en time senere end sædvanligt og i skrivende stund ligger gravhunden STADIG under dynen... ganske som han plejer. Jeg plejer at skulle vække ham så han kan blive luftet af, inden jeg kører på arbejde! Der røg vækkeur nr 3!

De to andre vækkeure... ja, måske støjer mine æsler mindre end sædvanligt! Når jeg lufter hunden hilser de måske kort på mig, men den store gensynsglæde kommer først, når jeg kommer hjem fra arbejde.

Allle mine dyr må være B-dyr!!!

Mvh Christina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider