Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

Blandede følelser
Forfatter: 
Dato:  20-05-2006 17:00

Hejsa

Jeg ved snart ikke, hvad jeg skal gøre af mig selv efterhånden. Der sker så meget for tiden, og jeg aner ikke, om jeg skal grine eller græde.

Jeg blev jo moster for et par måneder siden, og har nydt det fuldt ud.

For et par uger siden gik mig og kæresten fra hinanden. Jeg er simpelthen så ked af det, og ønsker bare at vi kunne få det til at fungere.

Så fandt min søster det her billige hus, som jeg vist blev lidt for begejstret for. Banken ville ikke låne mig penge og så var den drøm knust.

I morgen skal min niece døbes. En glædelig begivenhed midt i al min sorg.

Hvordan håndterer man sådan noget?? Pludselig er jeg lykkelig, pludselig græder jeg. Jeg ved snart slet ikke, hvordan jeg har det. Jeg har ikke lyst til at gå udenfor en dør, men vil heller ikke sidde her i min lejlighed.

Hvad gør man?? Det hjælper jo ikke at lægge alt det triste til side, for det hele dukker op, så snart jeg er alene.

Køb billigt her
Medlem af "smårytternes" klub
Heste søger parter nær Bramming
0
0
Svar på denne tråd

Man accepterer at man er ked af
Forfatter: 
Dato:  20-05-2006 17:27
det og skuffet. Du har haft en kaotisk periode i dit liv, og du har fået nogen blå mærker på sjælen- de skal have tid til at læges. Det er legalt at være ked af det og sørge. Din x valgte dig fra- det gør ondt, men du har nu en masse nye muligheder i dit liv.

Nu kan man ikke gå om om smile lalleglad eller græde hele tiden, så det er klart, at dit humør kan tage større udsving end ellers i nogen tid. Du skal have tid til at bearbejde skuffelsen og frustrationen.

Du kan selv vende dine triste tanker ved at tænke positivt- og undgå sætninger med "ikke" og "aldrig": Jeg får aldrig et hus! Jeg skulle ikke have gjort det!

Det er bedre med: Jeg får et hus! Jeg traf et dårligt valg, men nu kan jeg træffe et bedre!
Du har truffet det bedst mulige valg udfra de givne omstændigheder. Sådan er det.

Jeg kan anbefale dig at læse fx Ole Vadum Dahls bøger om NLP. NLP er som en vitaminindsprøjtning til hjernen. Det har tit give mig den gode motivation, som jeg havde mistet af syne.

Mvh xtiny
---

< MoLaUstEr > They call it PMS because "Mad Cow Disease" was already taken.

---
<t_SaBeR_t> Does your Army of Darkness have a dental plan?

bash.org

0
0
Svar på denne tråd

Acceptere at
Forfatter: 
Dato:  20-05-2006 17:35

Sådan er LIVET.

Det går op og det går ned.

Det går hurtigst op igen hvis man siger " Det var så det, noget møg. Men jeg klør sgu da bare på"

At synke ned i selvØV hjælper ingen.

Illum.

Pynte på sandheden, nej mit liv er interessant nok i virkeligheden...

0
0
Svar på denne tråd

livet går ikke...
Forfatter: 
Dato:  22-05-2006 08:15

altid som man gerne vil...men når ikke det er de store katastrofer (her tænker jeg på hus)...så går det nu nok...

Du er da stadig så ung at drømmen om et hus ikke er helt urealistisk så ingen grund til at gå ned over det da.

Kan da godt forstå du er ked af det med kæresten...men kærestesorg har vi alle prøvet og overlevet...så det gør du nok også...

Skulle livet ikke have værre ting at byde dig end du ikke fik det hus du ønskede dig så er du skam nådig sluppet...

vh Helle

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider